Luottamushenkilöt ja viranhaltijat sähisöö

Taseessa

On se kumma juttu, kun kunnassa on kaksi henkilöä, ketkä ymmärtävät kunnan taseesta, mitä mikäkin rivi tarkoittaa ja sen perusteella tuovat tärkeitä asioita esille. Ja sitten tällä perusteella aletaa ajojahtia järjestelemään.?&%# Voimia Petterille ja Ilkalle.
-Kattokaa ny sitä valtuustovideota ja päätelkää ketä kannattaa kannattaa.

14

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäisin

aloittajan listaan vielä Markku Nurmen, jolla on omat järkevät mielipiteet.

• Punakuonoko

Vai että Petteri tietää. Vuosien ajan Petterin tuntien epäilen tätä. Varsinainen vastarannankiiski !

• Taseessa

Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!

• Hyväpetteri
        Taseessa kirjoitti:

Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!

Samaa mieltä! Ei tuolta oikein löydy montaa, jolla on tarpeeksi munaa ja rohkeutta sanua totuuksis ja kertoa faktoja noille lurpsistelijoille!

• Tyhymiäkö
        Taseessa kirjoitti:

Jooo, muut ei osaa/uskalla sanua useen mittää..

• Taitaa valtuutetut vaan höpöttää joutavia.

• hoikkalan_päät

hoikkalan päät valtuustoon!!!!

• kansanedustajaitälänsi

Taidettiin saada tänään myös uusi nimi näihin kiusaajiin. Oikein valtakunnan tasolla puuttuu henkilökohtaisuuksiin, joten varmaan tehnyt sitä myös täällä.

• Toiminnanrahoittaja

Tämä kaksikko on asioista perillä ja tietävät asioiden päälle. Ja sehän ei sovi kaupungintalon porukalle. Eli ajojahti ja vaiennusprojekti pystyyn. Jaksamista Ilkalle ja Petterille taistelussanne epäkohtia vastaan.

• HetiToimeksi

Juurikin näin, suojatyöpaikat ja -luottamushenkilöpaikat pois. Osaavat toimijat puikkoihin.

• Nappokömö

Kauhajoella näytään hyysäävän noita muutamaa häirikköä.Jos vielä häiriköintiä tapahtuu,niin nimi lehteen.Valtuuston puheenjohtajalla nyt aika pitää asiasta puhuttelu luottamushenkilöille.

• Eturivistä

Nappokömö tuntuu olevan varsinainen asiantuntija. Ei hermo kestä nukkua eres jouluaattona?

• Itteri ja Pelkka eiku Petteri ja Ilkka. Vähän vaikeita tapauksia ...
      Jossain on menny vinohon herrojen kohoralla.

• Kyrsäjoose

Kebulaiset pettää aina. Miettikää nyt kuka pyysi kotiinsa ja notta rajat on auki. Eikä perkele päästänytkään asumaan kotiinsa....Saatana...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe