On se kumma juttu, kun kunnassa on kaksi henkilöä, ketkä ymmärtävät kunnan taseesta, mitä mikäkin rivi tarkoittaa ja sen perusteella tuovat tärkeitä asioita esille. Ja sitten tällä perusteella aletaa ajojahtia järjestelemään.?&%# Voimia Petterille ja Ilkalle.
-Kattokaa ny sitä valtuustovideota ja päätelkää ketä kannattaa kannattaa.
Luottamushenkilöt ja viranhaltijat sähisöö
14
213
Vastaukset
- Lisäisin
aloittajan listaan vielä Markku Nurmen, jolla on omat järkevät mielipiteet.
- Punakuonoko
Vai että Petteri tietää. Vuosien ajan Petterin tuntien epäilen tätä. Varsinainen vastarannankiiski !
- Taseessa
Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!
- Hyväpetteri
Taseessa kirjoitti:
Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!
Samaa mieltä! Ei tuolta oikein löydy montaa, jolla on tarpeeksi munaa ja rohkeutta sanua totuuksis ja kertoa faktoja noille lurpsistelijoille!
- Tyhymiäkö
Taseessa kirjoitti:
Jooo, muut ei osaa/uskalla sanua useen mittää..
Taitaa valtuutetut vaan höpöttää joutavia.
- hoikkalan_päät
hoikkalan päät valtuustoon!!!!
- kansanedustajaitälänsi
Taidettiin saada tänään myös uusi nimi näihin kiusaajiin. Oikein valtakunnan tasolla puuttuu henkilökohtaisuuksiin, joten varmaan tehnyt sitä myös täällä.
- Toiminnanrahoittaja
Tämä kaksikko on asioista perillä ja tietävät asioiden päälle. Ja sehän ei sovi kaupungintalon porukalle. Eli ajojahti ja vaiennusprojekti pystyyn. Jaksamista Ilkalle ja Petterille taistelussanne epäkohtia vastaan.
- HetiToimeksi
Juurikin näin, suojatyöpaikat ja -luottamushenkilöpaikat pois. Osaavat toimijat puikkoihin.
- Nappokömö
Kauhajoella näytään hyysäävän noita muutamaa häirikköä.Jos vielä häiriköintiä tapahtuu,niin nimi lehteen.Valtuuston puheenjohtajalla nyt aika pitää asiasta puhuttelu luottamushenkilöille.
- Eturivistä
Nappokömö tuntuu olevan varsinainen asiantuntija. Ei hermo kestä nukkua eres jouluaattona?
Itteri ja Pelkka eiku Petteri ja Ilkka. Vähän vaikeita tapauksia ...
Jossain on menny vinohon herrojen kohoralla.- Kyrsäjoose
Kebulaiset pettää aina. Miettikää nyt kuka pyysi kotiinsa ja notta rajat on auki. Eikä perkele päästänytkään asumaan kotiinsa....Saatana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078873
- 936780
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656530Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345391Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo654641- 553531
- 503365
- 513122
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906