Ovat päässeet mediaan kasvatustaidoistaan:
https://yle.fi/uutiset/3-9989434
Onko näitä vanhempia itseäänkään kasvatettu kuten olisi pitänyt ??
Mitä muuta voimme odottaa heidän taholta?
Vai onko kaikki...
Seinäjoen vanhemmat
5
94
Vastaukset
Nyt se alkaa näkymään, kun maalta on muuttanut tuhansia nuoria pareja. Heidän lapsensa ovat nyt siinä iässä. Vanhemmat eivät yksinkertaisesti osaa opettaa, koska maalla kaikki oli sallittua.
Tuo nyt ei alkuunkaan pidä paikkansa. Seinäjoelta kun lähdet rannikolle päin, niin olen seurannut mitenkä on maalais kuntia, missä pelaa kukkakaupan itsepalvelu ja nuorison suosima Krilli vierekkäin ja ne kukkapurkit saa olla nuorisolta rauhassa siinä ulkona myös viikoloppuna.
Lisäisin vielä että niitä kukkapurkkia on viikonloppu kesäyönä siinä tien varressa kukkakaupan ulkopuolella..........Ettei tarvitse viisastella ,että hyvinkö kukat pakkasesta kestää. Taitais Seinäjoella lentää purkit maantien ojaan ensimmäisenä yönä
- texkiller
kaikki lähtee kotoa oli paikka mikä tahansa
- Nissevaa
Tästä ei kyllä saa maaseutu-kaupunki-asetelmaa, vaikka kuinka yritetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713