Illalla sanoivat uutisissa että ensi vuonna suomeen tulee kiintiöpakolaisia Kongosta. Naisiahan sieltä tietenkään ei tule vaan ainoastaan nuoria miehiä julmetun kokoisine kulleineen
Ensi vuonna Suomeen tulee tosi isoja kulleja
17
1976
Vastaukset
- Jere2018
Näin on. Tilastojen mukaan keskimääräinen erektiokulli Kongon miehillä on noin 18 cm (Suomessa 14-15 cm). Joten 20 senttisiä ja sitä isompia kulleja on tulossa jokunen.
http://www.iflscience.com/health-and-medicine/what-does-science-say-about-average-penis-sizes-from-around-the-world/- pettynyt-tyttö
Jaa, eikö kuitenkaan tuon isompia mulkkuja, olen pettynyt.
- Anonyymi
pettynyt-tyttö kirjoitti:
Jaa, eikö kuitenkaan tuon isompia mulkkuja, olen pettynyt.
Onko sulla niin väljä ettei pienempi tunnu missään?
- Anonyymi
voi kun tulis ees muutama yli 3cm sit ne pitäis vielä löytää peppu kaipaa täytettä
- KorjaajaX
Suomessa kullin keskipituus on 13.52cm ja joidenkin lähteiden mukaan jopa vähemmän.
- oulaine
Sinun hömppälähteesi voit tunkea sinne läskiin peräaukkoosi.
- KorjaajaX
Anteeksi vain, mutta kyseessä ei ole hömppälähde. Ja perseeni ei ole läski ja väljä, vaan hoikka neitsytperse. Toista se on sinulla mielisairaalla homolla.
- Anonyymi
Tulihan niitä. Käytiin lentokentällä silloin katsomassa. Vaimo vaati päästä ihmettelemään. Ilmoittautui heti vapaaehtoiseksi niitä hoitamaan. Ei se ainoa ollut. Mutta mites sitä sanotaan Joukossa tyhmyys tiivistyy. Silloin sanottiin että Tiinassa kiima kasvaa. Kaikkia joita ne sai panna sanoivat Tiinaksi, en tiedä miksi. Ne naiset jotka eivat niille pillua antaneet suhtautuivat näihin kanssa sisariin lempeästi. Arvasivat että hulinaksi nenee jos eivät pääse nussimaan. Hyvä että oli nitäkin onnellisia antajia. Vaikka suhde taisi olla vähän enemmän miehiä ja vähän naisia. Olin sielä vapaaehtoisena hoitamassa paperihommia. Aika nopeasti päädyin opettamaan suomea niille. Nämä "ei antavaiset" ohjeistivat että kirjoittelen näille "antajille" vääriä henkilötunnuksia ja nimiin pieniä kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi
Vieläkö olette vapaaehtoisia? Onko Antajien porukka vaihtunut vai pysynyt samana?
- Anonyymi
saisko peppuuni edes yhden
- Anonyymi
Toivottavasti tulisi aina vaan lisää ja lisää. Ihanaa laittaa helteellä mikrohortsit ja houkutella noita komistuksia. Pepputreeni on jo niin pitkällä, että se on niin iso ja pyöreä, että oma mies ei enää yletä takaapäin.
- Anonyymi
Joo samaa mieltä. Tylsää että nykyään otetaan myös naispakolaisia. Itse kanssa treenaan persettä isojen iloksi. Mahtava fiilis mennä lenkille mikroshortseissa, kun isot lähtee seuraamaan.
- Anonyymi
Mun mielestä Suomeen pitäisi ottaa maahanmuuttajia pelkästään Kongosta, Ghanasta ja Gambiasta.
- Anonyymi
Isokullisia Kongolaisia saisi tulla noiden pieni kaluisten Somalien sijaan.
- Anonyymi
toivottavasti myös gay miehiä halu kokeilla suurta ois kova
- Anonyymi
minä olen valmiina
- Anonyymi
sehän on hyvä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501