Ensi vuonna Suomeen tulee tosi isoja kulleja

Pato_Banton

Illalla sanoivat uutisissa että ensi vuonna suomeen tulee kiintiöpakolaisia Kongosta. Naisiahan sieltä tietenkään ei tule vaan ainoastaan nuoria miehiä julmetun kokoisine kulleineen

16

1529

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jere2018
      • pettynyt-tyttö

        Jaa, eikö kuitenkaan tuon isompia mulkkuja, olen pettynyt.


      • Anonyymi
        pettynyt-tyttö kirjoitti:

        Jaa, eikö kuitenkaan tuon isompia mulkkuja, olen pettynyt.

        Onko sulla niin väljä ettei pienempi tunnu missään?


      • Anonyymi

        voi kun tulis ees muutama yli 3cm sit ne pitäis vielä löytää peppu kaipaa täytettä


    • KorjaajaX

      Suomessa kullin keskipituus on 13.52cm ja joidenkin lähteiden mukaan jopa vähemmän.

      • oulaine

        Sinun hömppälähteesi voit tunkea sinne läskiin peräaukkoosi.


      • KorjaajaX

        Anteeksi vain, mutta kyseessä ei ole hömppälähde. Ja perseeni ei ole läski ja väljä, vaan hoikka neitsytperse. Toista se on sinulla mielisairaalla homolla.


    • Anonyymi

      Tulihan niitä. Käytiin lentokentällä silloin katsomassa. Vaimo vaati päästä ihmettelemään. Ilmoittautui heti vapaaehtoiseksi niitä hoitamaan. Ei se ainoa ollut. Mutta mites sitä sanotaan Joukossa tyhmyys tiivistyy. Silloin sanottiin että Tiinassa kiima kasvaa. Kaikkia joita ne sai panna sanoivat Tiinaksi, en tiedä miksi. Ne naiset jotka eivat niille pillua antaneet suhtautuivat näihin kanssa sisariin lempeästi. Arvasivat että hulinaksi nenee jos eivät pääse nussimaan. Hyvä että oli nitäkin onnellisia antajia. Vaikka suhde taisi olla vähän enemmän miehiä ja vähän naisia. Olin sielä vapaaehtoisena hoitamassa paperihommia. Aika nopeasti päädyin opettamaan suomea niille. Nämä "ei antavaiset" ohjeistivat että kirjoittelen näille "antajille" vääriä henkilötunnuksia ja nimiin pieniä kirjoitusvirheitä.

      • Anonyymi

        Vieläkö olette vapaaehtoisia? Onko Antajien porukka vaihtunut vai pysynyt samana?


    • Anonyymi

      saisko peppuuni edes yhden

    • Anonyymi

      Toivottavasti tulisi aina vaan lisää ja lisää. Ihanaa laittaa helteellä mikrohortsit ja houkutella noita komistuksia. Pepputreeni on jo niin pitkällä, että se on niin iso ja pyöreä, että oma mies ei enää yletä takaapäin.

    • Anonyymi

      Mun mielestä Suomeen pitäisi ottaa maahanmuuttajia pelkästään Kongosta, Ghanasta ja Gambiasta.

    • Anonyymi

      Isokullisia Kongolaisia saisi tulla noiden pieni kaluisten Somalien sijaan.

    • Anonyymi

      toivottavasti myös gay miehiä halu kokeilla suurta ois kova

      • Anonyymi

        minä olen valmiina


    • Anonyymi

      sehän on hyvä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe