Tuntuu et elämä romahtaa. Täytin tänävuonna 13 ja oikeesyi nyt ymmärrän miks kaikki 13v muijat on tullu hulluiks. Mun kroppa on niiin ruma oon ku mikäki spagetti. Kaikki alko viilevuonna kun mun paras kaveri sai oman ponin, voin sanoo siinä tais lipsahtaa muutama paska sana kaverille. Siitä lähtien aloin kadehtia sitä ja pikkuhiljaa aloin kadehtimaan sen kroppaakin kun sillä on iso peppu ja kapea lantio kun mulla tikkujalat laatikkp peppu ja suora lantio. Käyn huonolla (kirjaimellisesti perseestä tulleella) tallilla ja se vituttaa niiiiin saatanasti koska muita ridapaikkoi ei oo lähelläkäääään. Viime kesänä mulla oli yp poni joka oli katastrofi... haluaisin että ensvuos olis oikeesti se vuos kun heppa tulee koska en oikeesti jaksa tätä enää. Katon ku kaveri valittaa ku on 5cm liian pitkä sen ponille ja käyn huonolla tallilla koska seuraava lähin talli on 1h ajomatkan päässä ja kärsin tikku kropasta ja itken joka ilta koska elämä on paskaa. En pysty puhumaan tästä kenellekkään koska äitille puhuminen jännittää aina ijan vitusti koski asiaa mitä hyvänsä iskää ei kiinnosta mun murheet ja sanoo tod vaa voi sä olet kaunis joka ei nyt auta yhtään, koulussa ei ole oikean laista puheseuraa koska en mä ny koulukuraattorille ala tommosist puhumaa. Jaan vaan tunteitani ei muuta :,)
Paha olla kokoajan
Huonoelämämulla
1
134
Vastaukset
- Masa93845
Kyllä 13-vuotiaana kuuluukin näyttää spagetilta, se on ihan OK :) Lakkaa nyt katsomasta millainen perse tai poni kenelläkin on ja ala elämään omaa elämää! Keksi jotakin, mistä SINA pidät ja nauti siitä - sitä vartenhan se elämä on ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832234
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451904- 1281614
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641469Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711053
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni721021