Jos Jeesus lukisi tätä palstaa, mitähän hän mahtaisi ajatella? Olisiko hän tyytyväinen? Olisiko täällä käytävä keskustelu sitä, mitä Jeesus toivoisi? Olisiko Jeesuksen nimissä kirjoittelevien ihmisten kielenkäyttö sitä, mitä Jeesus toivoisi? Onko keskustelu painottunut niihin asioihin, joita Jeesus tärkeinä piti?
Mitähän Jeesus...
87
735
Vastaukset
Jokainen vastaa puheistaan kaikkivaltiaan Jumalan edessä viimeisellä tuomiolla. Jokaisesta turhasta sanasta joutuu tuomiolle.
Roomalaiskatolinen kirkkokin toimii käsittääkseni Jeesuksen nimissä vaikka on perkeleen porttokirkko, ja ev lut kirkko on sen tytärkirkko joka harjoittaa sen kanssa hengellistä huoruutta.
Lähtekää ulos evankelisluterilaisesta kirkosta jotta ette jää osallisiksi sen synteihin.
Johanneksen ilmestys 18
1. Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.
2. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
3. Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
4. Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
5. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.- AsiatAsiana
Tuoko olisi Jeesuksen kannanotto? Raamatulliset perusteet?
- ihmettelevä_evl
Mikset kommentoi Jeesuksen omia sanoja jotka ovat evankeliumeissa vaan jonkun toisen?
- yksiuskova
ihmettelevä_evl kirjoitti:
Mikset kommentoi Jeesuksen omia sanoja jotka ovat evankeliumeissa vaan jonkun toisen?
Jumalan Sana on koko Raamattu. Jeesus on Jumala.
- yksiuskova
AsiatAsiana kirjoitti:
Tuoko olisi Jeesuksen kannanotto? Raamatulliset perusteet?
Sinulle annettiin Raamatullinen peruste, mutta haluatko olla kovakorvainen ja ohittaa Jumalan Sanan?
- Jeesuksen.seuraaja
Juuri näin. Ev.lut.kirkko on osa porttokirkkoa. Erotkaa vielä kun se on mahdollista, ettette olisi osallisia sen synneistä. Jeesus on ainoa tie Isän luokse.
Jeesuksen.seuraaja kirjoitti:
Juuri näin. Ev.lut.kirkko on osa porttokirkkoa. Erotkaa vielä kun se on mahdollista, ettette olisi osallisia sen synneistä. Jeesus on ainoa tie Isän luokse.
Olen viime aikoina ollut paljon ev. lut. kirkon tilaisuuksissa. Se on jähmettynyt siihen, että Jeesus on syntynyt ja Jumalakin on todellinen, jopa Suomen turva sodan aikana.
Mitään porttomaisuutta ei kirkosta saa esiin muu kuin itse porttomainen.- klsdhu
yksiuskova kirjoitti:
No ei ole.
yksiuskova kirjoitti:
Juu. Kaksi lausetta ja kaksi valetta.
Jumala ei ole sanonut Raamatusta yhtään mitään, ei varsinkaan, että se olisi kokonaan hänen sanaansa.
Jeesus ei ole Jumala; ei edes omasta mielestään.
Ehkäpä hän ihmettelisi kuinka me kaikki olemme unohtaneet hänen opetuksensa kuinka ihmisen pitäisi elää ihmisenä.
- attanatsukalle
Ei Hän odota, että TE elätte Hänen operustensa mukaan.
- PyhänHengenTyöt
Mistä tunnistat Jeesukse seuraajat
Joh 15
15. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
16. Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
17. Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
18. Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
20. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
21. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
22. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
23. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
24. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
25. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
26. Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
27. Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."
Jokaisella uskovalla on Jeesus antaa Pyhän Hengen. Onko sinulla Pyhä Henki?- ole.hyvä
Jokaisella uskovalla on Jeesuksen antama Pyhä Henki
- AsiatAsiana
Missä se Pyhä Henki näkyy sinussa?
- PyhänHengenTyöt
AsiatAsiana kirjoitti:
Missä se Pyhä Henki näkyy sinussa?
26. Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
- AsiatAsiana
PyhänHengenTyöt kirjoitti:
Eli ei siis missään. Niin arvelinkin.
- oipoii
PyhänHengenTyöt kirjoitti:
Tuleeko se puolustaja KHLstä vai NHLstä?
Jeesus ajattelisi varmaan, että kylläpä on ihminen keksinyt ihmeellisiä juttuja, joista raamattu ei osannut ennustaa ainuttakaan.
- HervannanRäyhääjälle
Raamattu ei ennusta mitään mutta Raamattuun on kirjatti Jumalalta saatuja ennustuksia. Sinua ja sinun kaltaisiasi pilkkaajia on ennustettu tulevan lopunaikoina. Olet siis toteuttamassa Raamatun profetioita noilla typerillä jutuillasi.
HervannanRäyhääjälle kirjoitti:
Raamattu ei ennusta mitään mutta Raamattuun on kirjatti Jumalalta saatuja ennustuksia. Sinua ja sinun kaltaisiasi pilkkaajia on ennustettu tulevan lopunaikoina. Olet siis toteuttamassa Raamatun profetioita noilla typerillä jutuillasi.
Kyllä Raamattu lopun aikoja ennustaa. Raamatun mukaan asiat ovat silloin samalla tavalla kuin Raamatun aikanakin. Sotaakin käydään miekoin.
torre12 kirjoitti:
Kyllä Raamattu lopun aikoja ennustaa. Raamatun mukaan asiat ovat silloin samalla tavalla kuin Raamatun aikanakin. Sotaakin käydään miekoin.
Ja hevosia on ihan hemmetisti. 😁
- sage8.ei.kirj
Jeesuksen ohjeet ihmiselle kuinka pitää kohdella toista ihmistä täällä maan päällä taitavat olla palstan monille oikeauskoisille myrkkyä ja vain pilkanteon arvoisia.
- pitkään.palstalla
Ei ollenkaan ole mutta sinulla taitaa olla kun koko ajan valehtelet uskovista ja solvaat heitä.
Kerro toki mikä sinun ongelmasi on koska olet ainakin viisi vuotta jauhanut noita samoja valheitasi uskovista.
- jotaintotuudesta
Monet haluavat ottaa Raamatusta vain sen minkä he haluavat kuulla ja ohittaa suuren osan Jumalan Sanasta. Koko Raamattu on Jumalan Sanaa. Jeesus näkee ja tietää kaiken, koko ajan.
Koko Raamattu ei ole Jumalan Sanaa ainakin siitä päätellen, etteivät nekään, jotka vannovat tuota sanaa noudattavansa, eivät noudata sitä pätkänkään vertaa.
- muikkusi-haisee
sage8 kirjoitti:
Koko Raamattu ei ole Jumalan Sanaa ainakin siitä päätellen, etteivät nekään, jotka vannovat tuota sanaa noudattavansa, eivät noudata sitä pätkänkään vertaa.
Kerro toki mikä Raamatusaa on Jumalan sanaa ja mikä ei!
- oipoii
muikkusi-haisee kirjoitti:
Kerro toki mikä Raamatusaa on Jumalan sanaa ja mikä ei!
Mikään ei. Kaikki on vain ikiaikaista legendaa. Ne missä on jotain tolkkua on valheeksi todistettu moneen kertaan. Aloitetan vaikka maan ja avaruuden kuvauksesta.
- muikkusi-haisee
oipoii kirjoitti:
Mikään ei. Kaikki on vain ikiaikaista legendaa. Ne missä on jotain tolkkua on valheeksi todistettu moneen kertaan. Aloitetan vaikka maan ja avaruuden kuvauksesta.
Oletko yksi sagen kymmenistä multinikeistä?
- frrrrrrrrrrrrrgt
Jeesus ei tiedä paluunsa ja lopun aikaa vaan ainoastaan Jumala tietää. Miksi hän ei tiedä?
Koska Jeesus ei oleJumala vaan jumalan palvelija ja tekee vain Jumalan tahdon.
2. Tim. 4:3. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4. ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.- asdfasdfasdfrt
Varmasti ihmettelisi sitä miksi on tultu tilanteeseen, jossa vanhat, katkerat ja ihmisvihaa tihkuvat miehet kuvittelevat olevansa ainoita oikeita Jeesuksen sanansaattajia. Ja sitä miksi itseään kristityiksi kutsuvat ovat antavat itsestään näin ilottoman, mustavalkoisen, ahdasmielisen, sivistymättömän ja inhottavan kuvan. Ja sitä, miksi rakkaus on jäänyt kaiken erilaisen kroonisen vihaamisen alle.
Niin mitä Raamattu meille opettaa ...
Joh. 3:
36 Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, mutta joka ei tottele Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen yllään.ArtoTTT kirjoitti:
Niin mitä Raamattu meille opettaa ...
Joh. 3:
36 Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, mutta joka ei tottele Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen yllään.Ai Jumala vihaa heitä, jotka eivät usko Poikaan. Eli vihaa on todella paljon. Vihan paljous peittää hyvän alleen.
torre12 kirjoitti:
Ai Jumala vihaa heitä, jotka eivät usko Poikaan. Eli vihaa on todella paljon. Vihan paljous peittää hyvän alleen.
Oletko tosiaan luullut että Jumala rakastaisi sinun kaikkia tekojasi?
ArtoTTT kirjoitti:
Oletko tosiaan luullut että Jumala rakastaisi sinun kaikkia tekojasi?
Älä sekoile. Laittamasi Raamatunlause todistaa, että Jumala vihaa mm. minua, vaikka en tekisi yhtään mitään.
torre12 kirjoitti:
Älä sekoile. Laittamasi Raamatunlause todistaa, että Jumala vihaa mm. minua, vaikka en tekisi yhtään mitään.
Kun kaikki ovat jo vääryyttä tehneet näinhän Raamattuun on kirjoitettu.
Room. 3:
10 Onhan kirjoitettu:
-- Ei ole yhtäkään vanhurskasta,
11 ei yhtäkään ymmärtäväistä,
ei ketään, joka etsii Jumalaa.
12 Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
Ei ole ketään, joka tekee hyvää,
ei ainoatakaan.ArtoTTT kirjoitti:
Kun kaikki ovat jo vääryyttä tehneet näinhän Raamattuun on kirjoitettu.
Room. 3:
10 Onhan kirjoitettu:
-- Ei ole yhtäkään vanhurskasta,
11 ei yhtäkään ymmärtäväistä,
ei ketään, joka etsii Jumalaa.
12 Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
Ei ole ketään, joka tekee hyvää,
ei ainoatakaan.Eli kyllä Jumalalla niitä vihattavia riittää.
- oipoii
Osasikohan hän edes lukea?
Luultavasti Jesse nauraisi partaansa, että mitä kaikkea hänen suuhunsa onkaan laitettu ja miten joitain vielä jaksaa kiinostaa hänen heittämä läppä. Aikalaisia oli kiva naruttaa mutta että vieläkin.usko.vainen kirjoitti:
ps. Muhamed ei osannut lukea eikä kirjoittaa
Kuitenkin perusti uuden uskonnon jolla on yli miljardi kannattajaa.
sage8 kirjoitti:
Sanoppas se, miekalla ja pelolla on ihmeellinen voimaa 😳‼️
usko.vainen kirjoitti:
Vähän samaa kuin kaikkien uskontojen kohdalla on tapahtunut. Nykyisin jo jopa buddhalaiset Myanmarissa kuulemma käyttävät "miekkaa" vainotessaan kansalaisiaan.
- AsiatAsiana
usko.vainen kirjoitti:
Suklaakarkeillakos suomalaiset kristityiksi saatiin käännytettyä?
sage8 kirjoitti:
Vähän samaa kuin kaikkien uskontojen kohdalla on tapahtunut. Nykyisin jo jopa buddhalaiset Myanmarissa kuulemma käyttävät "miekkaa" vainotessaan kansalaisiaan.
Älä sekoitantaas kirkkoa, uskontoa ja lähetyskäskyä 😳‼️
AsiatAsiana kirjoitti:
Ei ketään voi käännyttää uskokaan Jeesukseen 🤓
AsiatAsiana kirjoitti:
Ei ketään voi käännyttää uskomaan Jeesukseen 🤓
- jhfkj
sage8 kirjoitti:
Joo, aika sairasta ottaa skitsofreenikkon höpinöitä tosissaan. No, ei varmaan ollut helppoa olla äpärälapsi noihin aikoihin.
Jumalan poika - Napoleon - lentävä norsu.. aika hassuja kuvitelmia. usko.vainen kirjoitti:
Niin, ja uhkailululla: sillä saatiin Suomi luterilaiseksi.
usko.vainen kirjoitti:
Älä sekoitantaas kirkkoa, uskontoa ja lähetyskäskyä 😳‼️
Sinähän ne sekoitat ja muutenkin vähän sekoilet, en minä.
torre12 kirjoitti:
Niin, ja uhkailululla: sillä saatiin Suomi luterilaiseksi.
Miten se liittyy lähetyskäskyyn 🤗❓
- AsiatAsiana
usko.vainen kirjoitti:
Ei ketään voi käännyttää uskokaan Jeesukseen 🤓
Eivätkö kaikki suomalaiset sitten olleetkaan keskiajalla kristittyjä?
sage8 kirjoitti:
Sinähän ne sekoitat ja muutenkin vähän sekoilet, en minä.
En suinkaan sekoita mutta sinä sekoitat ne jatkuvasti ☹️
AsiatAsiana kirjoitti:
Eivätkö kaikki suomalaiset sitten olleetkaan keskiajalla kristittyjä?
Eivät suinkaan. Kirkon jäsenyys ei tee kenestäkään kristittyä.
- AsiatAsiana
usko.vainen kirjoitti:
Eivät suinkaan. Kirkon jäsenyys ei tee kenestäkään kristittyä.
Ketkä Suomessa olivat kristittyjä keskiajalla, koska kirkon jäsenyydelle ei vaihtoehtoa ollut? Ketkä kantoivat oikean uskon lippua?
AsiatAsiana kirjoitti:
Ketkä Suomessa olivat kristittyjä keskiajalla, koska kirkon jäsenyydelle ei vaihtoehtoa ollut? Ketkä kantoivat oikean uskon lippua?
Ne jotka ovat aina olleet kristittyjä. Jeesuksen seuraajat.
AsiatAsiana kirjoitti:
usko.vainen: "Miten liittyy lähetyskäskyyn".
Otin kantaa esittämääsi uskonnon levittämiseen. Siten uhkailu liittyy suoraan Suomessa vallitsevaan luterilaisuuteen.
- kui2
Joulumieltä :)
- Rissetkopioi
Hitot jeesuksista, pääasia että on vapaata. Hyvää saturnaliaa itse kullekin hihhulille.
- Jeesuslukee
Pieni huomautus: Jeesus lukee tätä palstaa paraikaa. Koska Hän nousi kuolleista ja istuu Jumalan, Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella, ja on tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Hyvää joulua kaikillen.
kyllä ihmiset on tyhmiä,keksitää,että jotai autiomaas asunutta rikollista aletaan palvoa,kun se laitetaa roikkuu ristille.
seoli sen ajan rocktähti,sikäli jos sellasta henkilöö olikaan.
jokaisella saa olla oma jumalansa.muut täyttä soopaa.joulupukki sentään miesten mies.- priimamikäpriimaa
"Jos Jeesus lukisi tätä palstaa, mitähän hän mahtaisi ajatella? Olisiko hän tyytyväinen?"
No ainakin uskovien toimintaan olisi tyytyväinen, koska Hän itse meitä täällä ohjailee!- AsiatAsiana
Onko Jeesus käskenyt sössöttää homoista ja pilkata muita?
Enpä usko tuota, ei hänen puheensa Matteuksen evankeliumissa ainakaan täsmää mitenkään monien palstan uskovaisten täällä esittämiin nimittelyihin eikä ilkeilyihin eikä yleensä mihinkään muuhunkaan.
sage8 kirjoitti:
Enpä usko tuota, ei hänen puheensa Matteuksen evankeliumissa ainakaan täsmää mitenkään monien palstan uskovaisten täällä esittämiin nimittelyihin eikä ilkeilyihin eikä yleensä mihinkään muuhunkaan.
Niin varmaan oikein sellaisen pahan kuranheiton jälkeen aina tarvii sitten olevinaan oikeutusta käytökselleen. No kaikki Raamatun lukeneethan tietää, ettei Jeesus sellainen ollut. Ei ollut hirvittävän julma, eikä muutenkaan kunnostautunut jonkin yhden synnin soturina.
Valitettavasti jokainen joutuu sitten sen oman "ristinsä" myös köytöksestään kantamaan mutta olihan Jeesus ymmärtäväinen joten anteeksinto on mahdollinen jos on oikeasti jostakin pahoillaan ja osaa hävetä.- näinteemme
AsiatAsiana kirjoitti:
Onko Jeesus käskenyt sössöttää homoista ja pilkata muita?
"Onko Jeesus käskenyt sössöttää homoista ja pilkata muita?"
Ei ole - ja siksi emme sössötäkään emmekä pilkkaa muita! Sarkastisia kuten Jeesus kylläkin voimme olla.
Hän on käskenyt korjailla eksyttävät väitteet! - näinaina
nähty.on kirjoitti:
Niin varmaan oikein sellaisen pahan kuranheiton jälkeen aina tarvii sitten olevinaan oikeutusta käytökselleen. No kaikki Raamatun lukeneethan tietää, ettei Jeesus sellainen ollut. Ei ollut hirvittävän julma, eikä muutenkaan kunnostautunut jonkin yhden synnin soturina.
Valitettavasti jokainen joutuu sitten sen oman "ristinsä" myös köytöksestään kantamaan mutta olihan Jeesus ymmärtäväinen joten anteeksinto on mahdollinen jos on oikeasti jostakin pahoillaan ja osaa hävetä." .... mutta olihan Jeesus ymmärtäväinen joten anteeksinto on mahdollinen jos on oikeasti jostakin pahoillaan ja osaa hävetä."
Kuten tiedät, niin aikansa liberaalien mielestä Jeesus ei ollut ymmärtäväinen. Eikä ihmisluonto ole noista ajoista minnekään muuttunut. - sage8.ei.kirj
nähty.on kirjoitti:
Valitettavasti jokainen joutuu sitten sen oman "ristinsä" myös köytöksestään kantamaan mutta olihan Jeesus ymmärtäväinen joten anteeksinto on mahdollinen jos on oikeasti jostakin pahoillaan ja osaa hävetä.Ei ollut yhden synnin soturi ollenkaan eikä puhunut esim. homoudesta mitään mutta opetti esimerkein jopa pikkutarkasti kuinka ihmisen pitää kohdella toista ihmistä täällä maan päällä.
Jeesus puhui kyllä aika kovia juttuja Matteuksessakin mm. helvetistä ja saatanasta mutta minä uskon, että ne ovat sitten evankeliumien puhtaaksikirjoittajien lisäyksiä sen ajan hengen mukaiseksi. Niistähän ei ole sitten mitään sen tarkempaa tietoa, vain arveluja. - kirjoitettuon
sage8.ei.kirj kirjoitti:
Ei ollut yhden synnin soturi ollenkaan eikä puhunut esim. homoudesta mitään mutta opetti esimerkein jopa pikkutarkasti kuinka ihmisen pitää kohdella toista ihmistä täällä maan päällä.
Jeesus puhui kyllä aika kovia juttuja Matteuksessakin mm. helvetistä ja saatanasta mutta minä uskon, että ne ovat sitten evankeliumien puhtaaksikirjoittajien lisäyksiä sen ajan hengen mukaiseksi. Niistähän ei ole sitten mitään sen tarkempaa tietoa, vain arveluja."Ei ollut yhden synnin soturi ollenkaan eikä puhunut esim. homoudesta mitään mutta ..."
Ja siksi emme mekään puhu vain yhdestä synnistä! Mutta aina siitä synnistä minkä tekemistä puolustellaan! Se mitä Jeesus niin sitä Hänen seuraajansa. Näin se menee.
Yrität nyt rakennella mieleistäni Jeesusta ja panna Hänen suuhunsa omia sanojasi tai poistaa Hänen sanomisiaan naispappien antaman mallin mukaan. Ei onnistu! - AsiatAsiana
näinteemme kirjoitti:
"Onko Jeesus käskenyt sössöttää homoista ja pilkata muita?"
Ei ole - ja siksi emme sössötäkään emmekä pilkkaa muita! Sarkastisia kuten Jeesus kylläkin voimme olla.
Hän on käskenyt korjailla eksyttävät väitteet!Antaisitko esimerkin sarkasmistasi?
kirjoitettuon kirjoitti:
"Ei ollut yhden synnin soturi ollenkaan eikä puhunut esim. homoudesta mitään mutta ..."
Ja siksi emme mekään puhu vain yhdestä synnistä! Mutta aina siitä synnistä minkä tekemistä puolustellaan! Se mitä Jeesus niin sitä Hänen seuraajansa. Näin se menee.
Yrität nyt rakennella mieleistäni Jeesusta ja panna Hänen suuhunsa omia sanojasi tai poistaa Hänen sanomisiaan naispappien antaman mallin mukaan. Ei onnistu!Homoudesta sinäkin puhut etkä mistään muusta etkä uskalla panna rekisteröityä nikkiäsi allekirjoitukseksi ettei valheesi paljastuisi.
- näinonn
sage8 kirjoitti:
Homoudesta sinäkin puhut etkä mistään muusta etkä uskalla panna rekisteröityä nikkiäsi allekirjoitukseksi ettei valheesi paljastuisi.
Aina kun lupaa syntiin täällä anotaan!
näinonn kirjoitti:
Mitähän Jeesus sinunkin kieroiluistasi sanoisi? Tuskin mitään kovin mairittelevaa.
näinaina kirjoitti:
" .... mutta olihan Jeesus ymmärtäväinen joten anteeksinto on mahdollinen jos on oikeasti jostakin pahoillaan ja osaa hävetä."
Kuten tiedät, niin aikansa liberaalien mielestä Jeesus ei ollut ymmärtäväinen. Eikä ihmisluonto ole noista ajoista minnekään muuttunut.Nähtävästi osalla evoluutio on jäännyt puoleentiehen. No, onneksi kuitenkin suurinosa on kehittynyt ajan mukana.
sage8 kirjoitti:
Mitähän Jeesus sinunkin kieroiluistasi sanoisi? Tuskin mitään kovin mairittelevaa.
Olet hupaisa kun vetoat Jeesukseen vaikka et edes itse Häneen usko 🤗
näinonn kirjoitti:
Kauheaa valehtelua. Edes minä en ole anonut täällä lupaa syntiin.
- AsiatAsiana
usko.vainen kirjoitti:
Olet hupaisa kun vetoat Jeesukseen vaikka et edes itse Häneen usko 🤗
Niin esimerkki siitä sarkasmista?
- Jakoon.meni
Jeesus antaa jokaiselle tehtäväksi levittää tätä linkkiä eteen päin, että saamme ihmiset irti kirkoista:
http://www.eroakirkosta.fi- klsdhu
Antoiko Jeesus sen oikein ihan kirjallisena vai suullisena vain?
En usko Hänen olevan tyytyväinen noin yleisesti ottaen.
- lokakaivossaollaan
Pahoinvointia täältä saa ilman Jeesustakin. Ensimmäinen palkinto tälle "saitille" rivouksien määrästä, sekä totuuksien väärentelyistä, varsinkin uskonnollisista asioista.
"Jos Jeesus lukisi tätä palstaa, mitähän hän mahtaisi ajatella?"
Tällä on aina mukava spekuloida. Niin, mitähän? Ehkä hän olisi aika surullinen?- tässätotuuus
Surullinen Jeesus on kirkon ja ei-uskovien elämästä! Uskovathan olemme aina toimineet Herramme johdossa ja kyllä Hän olisi tyytyväinen siihen työhönsä mitä kauttamme tekee.
tässätotuuus kirjoitti:
Surullinen Jeesus on kirkon ja ei-uskovien elämästä! Uskovathan olemme aina toimineet Herramme johdossa ja kyllä Hän olisi tyytyväinen siihen työhönsä mitä kauttamme tekee.
Tajuathan sinä sen, että se sinun puhdas opetuksesi häviää kaikenlaisen moskan alle , kun et käytä rekattua nikkiä? Emme voi mitenkään tietää milloin sinä olet jakamassa totuutta ja milloin joku levittää harhaoppeja. Minun on ainakin hyvin vaikea tietää kaikista näistä neuvojista se oikea neuvoja.
tässätotuuus kirjoitti:
"Uskovathan olemme aina toimineet..."
Osastikin sitten tuoda hyvän esimerkin siitä, miksi Jeesus olisi surullinen. Et sano, keitä sinä hyväksyt uskoviksi ja keiltä kaikilta sen kiellät? Onkohan tuollainen menettelytapa Jeesuksen opetusten mukaista?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808