Hampaat menneet huonoon kuntoon kun ei ole varaa käydä hammaslääkärissä.
Ilokseni huomasin Helsinkin tarjoavan paperottomille ilmaisen hammas hoidon.
Kuinka tätä etu voi hakea?
Hammasta särkee ,missä olis ilmainen hoito ?
17
204
Vastaukset
- KysypäNoilta
Soita Nasimalle tai Vapaavuorelke eiköhän ne neuvo. Myös Andersson ja Kari tietävät.
- OPSERVER
OTA 6 EURON RISTEILYLIPPU JA KÄY VIROSSA...PYYDÄ KUITTI NIIN SAAT JOPA KELAKORVAUKSEN
- Voikuhuva
Mine huva tuutuvanen huva hoito on eei maksa mita kaiki ilmanen.kitos
- Just_joo
Persulla on nyt pipi. Voi voi.
- Suomisoteonparas
Luvattu on mutta mihin pitää mennä.
Kaverit Romaniasta on tulossa hoitoon ja vain ilmoitautumis paikkaa haetaan. - BulttiBoiss
Menet vaan johonkin yksityiselle,niin hommat hoituu.
Sanot vaan,että ei oo paperita,ei kelakorttia,olen pakolainen.
Minulle luvattiin ilmaiset hoidot ja hotellihuone kampista.
https://www.nykysuomi.com/2017/11/21/helsinki-tarjoamassa-paperittomille-mittavat-ilmaiset-terveyspalvelut-laakkeet-majoituksen-ja-ruoan/
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000002924226.html
https://www.suomenuutiset.fi/absurdi-paatos-helsingin-kaupunginhallitukselta-paperittomolle-taataan-toimeentulo-seka-ilmainen-majoitus-ruoka-laakkeet-ja-hammashoito/ - Soininenn
Mene Timo soinin rouvan hoitoon hän on lääkäri. Ehkäpä orpopoika voisi myös nyhtää yhden hampaan hiiteen. Sipilä voisi veisata vieressä ettei satu niin paljon.
- asdfefawefsd
Vähän sama kuin silmälääkärillä käynti: maksaa niin hidosti.
Ja kuitenkin retostellaan hyvinvointivaltiolla ja "ilmaisella terveydenhoidolla."
Silmälääkäri maksaa about 100 euroa / käynti ja jos on
esim. useampi perheessä niin siitä sitten useampi satanen.
Näköbisnes on tuottoisa myös valtiolle.
Jos verotuotto ei olisi niin huikea Suomen Kansan silmäterveys olisiko parempi, hä?
Nythän kakkuloita on lähes kaikilla ja esim. maanpuolustuksellisesti
se on todella huono asia. - NäinItseAsiassa
Aloittajalle tämä ja muut omaan arvoonsa tekstisisällönsä mukaan.
Aloittajalla on rahaa internetliittymään, että voi oireilla palstalla.
Aloittajalla siis on rahaa muuhun mutta eioman terveytensä ylläpitämiseen.
Aloittajan kaltaisille on olemassa Kelassa toimeentulotukijärjestelmä.
Aloittajan siis tulee ilmoittaa Kelaan varattomuustilanteensa, jolloin Kela kustantaa aloittajan mätänevien hampaiden hoidon.
Helsingin kaupungilla on puhelinnumero, josta voi tilata hammaslääkärille ajan. - kerjuuonbisnes
Miks mää maksan kun saan ilmaise terveyden huolto Helsinkissä
ilmanen on tää wifi.
käyn vaan viemässä kerjuu bisnes rahat kotio kun on toi vienti raja.
Takasin tullaan koko suvun voimmin .
Kiitos Helsinki, kiitos paljon,oote rakkaita. - omathampaat
Somput saavat kultapaikat, koska ne kuuluvat kulttuuriin ja tietysti verorahoillamme. P....le!
- Somppuhomppeli
Sompulle sopii hyvin kultahampaat.
- Viestisiivotaan
Olen ilmastonhoitaja, eli pitkäaikaistyötön.
- Reikäleuka
Voihan V tätä maata.
- Työniloakaikille
Ilmastonmuutoksen hoitajille, eli työttömille kansalaispalkka, "vapaaehtoistyötä".
- sensodyyniin
Aktiivimalli saattaisi olla hammas ystävällisempi palvelu koko ruumiin terveyden kannalta.
- VihuriVasuri
Vihervasemmiston junttaamien laittomien maahantulijoiden ja maassaolijoiden ilmaispalveluiden piiriin kun pudotat henkilöpaperit vaikka Suomenlahteen ja ilmoittaudut uutena henkilönä sinne asiakkaaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345