Mitenkä muilla toimii tuo treenijako eli millaisia systeemejä teillä on? Itse kun menen pukkariin niin joskus tuntuu että jonkun bodarin persereikä alkaa puhumaan minulle, näen sen liikkuvan kuten suun ja se sanoo minulle että nuole minua, nuole vaikka olen kakkainen, työnn sitten kaluasi sinne salaa, koska olemme heteromiehiä. No ehkä ne eivät kuitenkaan todellisuudessa puhu minulle, tämä oli tällain vähän runollisesti kuvattu. Kuitenkin on ollut tosi hieno huomata salilla kuinka moni mies haluaa nuolettaa peräänsä ja tulla naiduksi, ihan normaalit perheelliset heteromiehetkin. Miesten välinen heteroseksi onkin täysin normaalia ja kuuluu jokaisen miehen perusluonteeseen, kaikki siitä pitävät, jotkut eivät vain myönnä julkisesti, kaikki eivät edes itselleen ja siitä seuraa kaikennäköisiä psyykkisiä ongelmia kuten homokammoa, egoilevia naistenmiehiä joita naiset kyllä karttavat jne. Nyt onkin hyvä paikka tehdä vaikka uudenvuodenlupaus että ei kiellä himojaan vaan antautuu luonnolisten viettien vietäväksi ja vaikka aluksi vain juurikin nuoletuttaa persereikänsä, siitä on hyvä lähteä.
Treenijaon vaikutus lihaskasvuun
Alissonsas
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810