Pyydän rukousapua

oletkojumalasiellä

Pyydän rukousta. Rukoilkaa puolestani!

Jos Jumala on olemassa, niin tarvitsen apua nyt. Nyt. Rukoilkaa puolestani.

Jumala, auta minua!

17

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistan sinua rukouksissa.

      • Pilkkaat siis olematonta jumalaasi pyrkimällä muuttamaan kaikkivaltiaan ja kaiken ennalta näkevän tahtoa. Nolo on uskonharhaisen ajatuksenjuoksu.


    • Eenokki12

      Mene nyt jo maata ja hakeudu lääkäriin olethan koko yön melskannut eri palstoilla. ps. Ota tipale mukaan hoitoa sekin tarvitsee

    • LähettiläsA

      Osoitat oikeaan paikkaan avunhuudon, eli Herran puoleen ja toivot meidän osallistuvan rukoilemaan puolestasi. Rukoilin Isä meidän rukouksen puolestasi.
      Kauan aikaa sitten olen itse kokenut kovat ajat. Jouduin kultasepäntulen polttamaksi, mutta se kesti vain määräajan ja sain tulla vapaaksi ja sen jälkeen ei ahdistus ole saanut tulla minua lähellekään, vaikka maailma tosin on melskannut ympärilläni:)

      Psalmit 30
      1 Daavidin virsi; temppelin vihkimislaulu.(30:2) Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.
      2 (30:3) Herra, minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut.
      3 (30:4) Herra, sinä nostit minun sieluni tuonelasta, sinä herätit minut henkiin hautaan vaipuvien joukosta.
      4 (30:5) Veisatkaa kiitosta Herralle, te hänen hurskaansa, ylistäkää hänen pyhää nimeänsä.
      5 (30:6) Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.
      6 (30:7) Minä sanoin menestykseni päivinä: "En minä ikinä horju".
      7 (30:8) Herra, sinä armossasi vahvistit minun vuoreni. Mutta kun sinä kätkit kasvosi, niin minä peljästyin.
      8 (30:9) Sinua, Herra, minä huusin ja Herraa minä rukoilin:
      9 (30:10) "Mitä etua on minun verestäni, jos minä hautaan vaivun? Ylistääkö tomu sinua, julistaako se sinun uskollisuuttasi?
      10 (30:11) Kuule, Herra, ja armahda minua, Herra, ole minun auttajani."
      11 (30:12) Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla,
      12 (30:13) että minun sieluni veisaisi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti.

    • Humoristisesti uskonharhainen käyttää käskymuotoa ja siten määrää olematonta jumalaansa.

      • saviseutulainen

        He-ma,

        olet surkea nihilisti, joka vielä löydät Jumalan Kaikkivaltiaan edestäsi, sinäkin.
        Sinä päivänä - ellet tee parannusta ja käänny - sinä vapiset kuin perkele maassa rähmälläsi Herrasi jalkojen juuressa.
        Vaan myöhäistä on katua sinä päivänä.

        Herra Jeesus: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen ( Poikaan -Jeesukseen Kristukseen ) uskoo, hukkuisi ( joutuisi kadotukseen/helvettiin ), VAAN HÄNELLÄ OLISI IANKAIKKINEN ELÄMÄ.

        Herra Jeesus: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut; eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole".


      • saviseutulainen kirjoitti:

        He-ma,

        olet surkea nihilisti, joka vielä löydät Jumalan Kaikkivaltiaan edestäsi, sinäkin.
        Sinä päivänä - ellet tee parannusta ja käänny - sinä vapiset kuin perkele maassa rähmälläsi Herrasi jalkojen juuressa.
        Vaan myöhäistä on katua sinä päivänä.

        Herra Jeesus: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen ( Poikaan -Jeesukseen Kristukseen ) uskoo, hukkuisi ( joutuisi kadotukseen/helvettiin ), VAAN HÄNELLÄ OLISI IANKAIKKINEN ELÄMÄ.

        Herra Jeesus: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut; eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole".

        Oikeastaan toivon oikean jumalan olevan olemassa, koska kaltaisesi vähämieliset epäjumalanpalvojat joustuisivat silloin vastuuseen suunsoitostaan.


    • SiunaustaSulle

      Voi ressukka. Jotain kauheaa on tapahtunut tai vaarassa tapahtua ja olet ihan kauhuissasi.

      Luota Jumalaan. Anna Hänen hoitaa koko asia. Älä yritä "auttaa" Häntä. Sotket vain hyvän asian. Sinä tarvitset apua, ei Jumala!

      Lue nyt Isä Meidän ja Herran siunaus. Sitten Psalmi 91, Korkeimman suojelus.

      Tämän jälkeen lepää, älä tee mitään. Jumala toimii puolestasi. Jos ongelmaasi liittyy esim. ihmisiä joiden seura vahingoittaa sinua (esim. ent. ryyppykaverit), älä vastaa puhelimeen / ovikelloon / koputuksiin / huuteluun. Ole hiljaa aloillasi. Et ole heille tilivelvollinen asioistasi.

      Olet Herran oma, et muiden ihmisten. Jo kohta he jättävät sinut rauhaan. Älä välitä heistä.

      Odotellaan, kunnes Herra vastaa.

      • SiunaustaSulle

        Sillä hetkellä kun huusit avuksesi Herraa / Jumalaa, sinusta tuli Hänen omansa.

        Hän kyllä "on siellä".

        Ei enää hätää. Ole rauhassa. Hän huolehtii nyt sinusta. 🌹


      • SiunaustaSulle kirjoitti:

        Sillä hetkellä kun huusit avuksesi Herraa / Jumalaa, sinusta tuli Hänen omansa.

        Hän kyllä "on siellä".

        Ei enää hätää. Ole rauhassa. Hän huolehtii nyt sinusta. 🌹

        Tuhansia jumalia on ihminen huutanut apuun, koskaan ei ole yksikään jumala olemattomuuttaan kyennyt vastaamaan.


      • klkh

        Älä valehtele!
        Ei hädänalaista saa huijata tai pilkata! Missä onkaan taas uskovaisen moraali. Jumalasi ei ole tuhansiin vuosiin tehnyt mitään muuta kuin hyvin epävarman huhun mukaan pannut Marian paksuksi. Itse pidän tuotakin lähinnä huvittavana hätävalheena.


      • KatumukseenParannukseen

        Odottelehan sinäkin, Jumalanpilkkaaja, Hänen vihansa vapautumista tämänkin maan kamaralle! JOKAINEN, joka on paaduttanut sydämensä Ristin Armolle -----joutuu kirkumaan kauhusta. Apua ei sittenkään enää ole.
        Jos joku vielä kokee Jeesuksen kutsuvan, NYT on otollinen hetki nöyrtyä Hänen Pyhyytensä eteen ja antaa Hänen veriuhrinsa puhdistaa LUNTAKIN VALKEAMMAKSI!!!NYT.


    • klkh

      Ei ole jumalaa ei. Turha hakea apua siltä suunnalta. Tai no, onhan sillä tietty suggestiivinen vaikutus mielentilaan.
      Ite täytyy pärjätä tai pyytää apua oikeilta immeisiltä.

      • saviseutulainen

        Voi sinuakin jumalatonta pilkkaajaa!
        Käänny, ja huuda Jeesuksen Kristuksen puoleen sinäkin - niin kauan kuin vielä aikaa on!

        "Joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu".


    • kauanuskossa

      Herra on nähnyt huutosi ja hätäsi. Hän ei jätä sinua eikä hylkää!

      • Jätti jo, kun joutuu apua pyytämään.


      • saviseutulainen

        ...

        Emme saa nureksia Jumalan tuomiota vastaan, vaikkapa ne ilmenevätkin Jumalan hirmuisena vihana, suurena eksytyksenä niille, jotka eivät tahdo uskoa totuutta. Surkuteltavaa tosin on, jopa vallan kauheata nähdä, kuinka kuolemattomat sielut eksyvät ja paatuvat, niin että niiden täytyy uskoa valhe tullakseen tuomituiksi.

        Heidän rikoksensa taivaan Herraa vastaan onkin kovin raskas, koska he vastustivat häntä ja hylkäsivät hänen armonsa.

        He näet kuulivat hänen sanaansa voimallisesti julistettavan, he näkivät hänen henkensä työn monen sielun kääntymisessä, vieläpä omissa sydämissäänkin kuulivat Herran lempeän kutsun, mutta siitä huolimatta menivät pois maailman turhuuteen.

        Tämmöistä ylenkatsetta seuraa Jumalan tuomio. Jumala on ihmistä suurempi. Hirmuista tosin on, kun ihmiset näin hukkuvat, mutta eipä suuren Jumalan ylenkatsominen ja pilkkaaminen ole vähemmän hirmuista. Hirmuiselle varmaankin tuntuu, kun Tuomari viimeisenä päivänä karkottaa pois kaikki, jumalattomat ikuiseen vaivaan.

        Mutta silloin näkevät vanhurskaat Jumalan niin suurena ja ihanana, että jumalattomain pahuus ei sitä taustaa vastaan suinkaan näytä pienemmältä kuin rangaistus, joka heitä kohtaa. Suuresti ihmettelevät he Jumalan suurta armoa ja pitkämielisyyttä kun hän pelastaa heidät, kelvottomat syntiset. Mitä kadotettuihin tulee tunnustavat vanhurskaat Jumalan vanhurskauden sanoen: »Jumala, sinun tuomiosi ovat oikeat, kaikki tyyni vanhurskaat».
        ...

        ( C.O.Rosenius)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3214
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      129
      2252
    3. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      107
      2098
    4. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      164
      1933
    5. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      91
      1844
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      103
      1641
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1498
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1303
    9. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      120
      1266
    10. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1220
    Aihe