Siunattua Herran vuotta 2018!

Jumala ei ole antanut viime aikoina tehtäväkseni täällä todistaa, joten olen työskennellyt Herran työssä toisaalla. Tulin kuitenkin toivottamaan tässä vaiheessa palstalaisille siunattua Herran vuotta 2018 :-)

15

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooeijeesusta

      Oikein jumalattoman hyvää uutta vuotta kaikille.
      Vapahda itse itsesi uskonnosta.

    • Hei, hienoa kuulla sinustakin!
      Oikein siunattua vuotta 2018 sinullekin!

    • Kiitos samoin sinulle.

    • Hyvää ensivuotta vaan kaikille, maailmanloppu kun ei tänä vuonna näköjään sitten tulekaan. No, ehkä ensi vuonna...

      • No mutta pääsitpä sanomaan. Kyllä nyt kelepaa. Voi pojat sentään.

        Noh, mutta hyvää uuttavuotta myös sinulle.


      • Mikko.A kirjoitti:

        No mutta pääsitpä sanomaan. Kyllä nyt kelepaa. Voi pojat sentään.

        Noh, mutta hyvää uuttavuotta myös sinulle.

        No tulikos muka? Pertsaaaa...missä maailmanloppu viipyy? Aika käy vähiin kun kerta tänä vuonna piti alkaa rymisemään. Heeeehhhhheeeeeee...joopa-joo...ainahan on vuosi uus ja profetioita piisaa :D


      • tosi-pilkkuviiva kirjoitti:

        No tulikos muka? Pertsaaaa...missä maailmanloppu viipyy? Aika käy vähiin kun kerta tänä vuonna piti alkaa rymisemään. Heeeehhhhheeeeeee...joopa-joo...ainahan on vuosi uus ja profetioita piisaa :D

        No tulikos muka? Pertsaaaa...missä maailmanloppu viipyy?
        ____
        Se on jo alkanut Trumpin Jerusalem - julistuksen myötä.


    • Hyvää uuttavuotta kaikille.

    • Kuin myös, mutta etkös ole vähän aikaisin liikkeellä. Eihän nyt vuosi vaihdu vielä noin pariin vuorokauteen .

      • No, onneksi täällä säilyy nämä kirjoitukset...

        Hyvää ja armorikasta vuotta 2018!


    • UskisPuskis

      Siunattua uutta vuotta! Hyvä on olla siellä mihin Herramme meidät johtaa!

    • Siunattua uutta vuotta myös sinulle ja kaikille palstalaiselle myös täältä.

    • Siunattua Uutta Vuotta 2018 myös minulta. Toivottavasti uusi vuosi tuo jotain uutta parempaa kuin mennyt vuosi.

      • Toivossa on hyvä elää - ja uskon lujasti että asiat menevät parempaan suuntaan - ainakin jollain tasolla.


      • Pudis55

        Hyvää uutta vuotta, jospa se Jesse viimeinkin näyttäytyisi tänä armon vuonna 2018. Liittyykö tähän vuoteen mitään vahvaa ennustusta? Pertsa, sinullahan on profetioista vahvaa tietoa (vaikka viime vuosi menikin persielleen).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe