APUII!! Mitä tehdä kun jätkä ahistelee?

Muijajokatartteeapua

Rinnakkaisluokalla on yks sellanen jätkä joka vilkuilee mua aina välillä sellanen tietty virne naamalla, käytävil jos tulee vastaa nii iskee silmää ja ohimennessä läpsäsee perseelle. Mulla on ehkä tavallista isommat rinnat kun muilla mun luokkalaisilla, ja enemmän muotoja. Mut eihä toi oikeuta silti tollast käytöst.. Ja oon siis 14vuotias (:.

11

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro jollekin aikuiselle. Tarvittaessa poliisille.

• mimmijokatartteeapua

Mmh, saattaa kuulostaa tyhmältä, mut mua jotenki vaa nolottaa ja hävettää koko juttu..

• mimmijokatartteeapua kirjoitti:

Mmh, saattaa kuulostaa tyhmältä, mut mua jotenki vaa nolottaa ja hävettää koko juttu..

Se ei kuulosta ollenkaan tyhmältä! Reaktiosi on täysin luonnollinen ja myös todella yleinen ahdistelun kohteeksi joutuneilla.

Sinulla ei ole mitään syytä hävetä. Sinä et ole se, joka on tehnyt väärin.

• muijajokatartteeapua

Ihanaa että ees joku vastailee tähän..tuntuu et oon yksin tän asian kanssa..

• Poika03Espoo

Kerro vaikka opettajalle ja sano, että toivoisit asian loppuvan. Tuollaisesta ei vielä mielestäni tarvitse poliisia työllistää, mutta jos menee pahemmaksi niin sitten.

• Muijajokatartteeapua

Nii, koulussa huomattu aiemminki tällasta, muttei siihen kummemmin puututa. Luokanvalvojan mielestä se on "tämän ikäisten kiinnostuksen kohde" kun asiasta puhuttu toisen tytön kohalla.
        Kiitos avusta kuitenkin. 😊

• nolaase

Jos haluut/uskallat voit myös "paljastaa" sen kovaan ääneen kaikkien kuullen ku seuraavan kerran tekee noin esim käytävällä

• Muijajokatartteeapua

Joo, siis oon miettiny tätä mutten haluu nolata. Toisaalta, tää on tällanen jätkä joka ei mieti muiden tunteita, niin miksipä mä sen tunteita miettisin? Loman loppuessa jos koskee muhun nii girl let's go!
        Kiitos avusta sullekkin!😊

• perunaleipä

Seuraavan kerran kun laittaa kätensä suhun, sulla on täydet oikeudet vaikka lyödä ihan kunnolla.

• sivuvirrandelfiini

Kautta aikojen mukavat pojat ja kunnolliset miehet katsovat niitä jotka röyhkästi rouhivat naisia ja tyttöjä. Kukaan ei valita tai potki munille, soita poliisia tai rehtoria. Pojat ja miehet oppivat miten maailma toimii vaikka mukavista suurin osa ei silti itse toimi samoin. Rouhijoilla on aina naisia/tyttöystäviä, jotka tietenkin valittavat aina jostain ja ihmettelevät kunnollisten miesten puuttumista. Kunnolliset miehet lukevat näistä mediassa ja ovat vielä enemmän pihalla. Elämä jatkaa kulkuaan. Samalla tavalla kuin aina aiemminkin. Kaikki osaset toimivat roolinsa mukaisesti....

• Lifehäk

Nauti siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1208
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      163
      1015
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      61
      868
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      767
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      766
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      731
    7. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      65
      711
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      180
      679
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      655
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      648
    Aihe