Vuonna 1976 Latvian Evankelisluterilainen kirkolliskokous avasi tien nasipappeudelle, mutta myöhemmin se katui päätöstään ja 2016 se rajasi pappeuden jälleen takaisin vain miehille.
Tässä myös meille rohkaiseva suunta palata juurillemme, sen sijaan, että yhä hullumaksi viedään kirkkoamme outojen Raamatun vastaisten oppein myötä, sillä ainoa oikea muutos on perinteiseen kristilliseen suuntaan aikamme hullutuksiin yhtyminen, kun vain syö viimeisetkin uskottavuutemme rippeet.
Latvia kumosi naispappeuden 2016
40
152
Vastaukset
Hyvä esimerkki, että huonot päätökset (ja lait) voidaan ja tulee peruuttaa 😳
Näin juurikin. Jos asiat vain menevät pahempaan suuntaan, niin voi olla ihan fiksua palata muutama askel taakse päin.
Mikko.A kirjoitti:
Näin juurikin. Jos asiat vain menevät pahempaan suuntaan, niin voi olla ihan fiksua palata muutama askel taakse päin.
Juuri näin. Avioliittolain ja alkoholilain muutokset ovat sellaiset mitkä tulee välittömästi muuttaa ja palauttaa entiseen.
usko.vainen kirjoitti:
Juuri näin. Avioliittolain ja alkoholilain muutokset ovat sellaiset mitkä tulee välittömästi muuttaa ja palauttaa entiseen.
No ainakin se avioliittolaki, koska sen vaikutus on suoraan perinteistä krisitillisyyttä vastaan, ja se on meidän ehdotonta alaamme.
Alkoholi viinakauppoihin tai vallan pois , se päihtyminen ja oluen lipittäminen ei kuulu perinteisiin kristillisiin arvoihin, eikä muuten tupakointikaan.
Mitä uskottavuutta on siinä että uskoo mielikuvitus olentoihin?
Siinäpä sinun vähäiselle äo:lle visainen pulma. Vastaa kun tiedät jollakin hienolla nikillä.
MrMorden_ kirjoitti:
Siinäpä sinun vähäiselle äo:lle visainen pulma. Vastaa kun tiedät jollakin hienolla nikillä.
Olet ‼️😂
- Koo.Mikot
Perustakaa siirtokunta Latviaan fundamentalistihölmöläiset.
Suomi Kristukselle
Tässä myös meille esimerkki, ja vahvistusta sydämiimme siitä, että asiat voivat vielä kääntyä parempaan, kuten Latviassa.
- vahvasydäminen
Miten naisen usko on huonompaa kuin miehen? Miten naisen usko tekee hänet huonommaksi Herran ja ihmisten palvelijana, kelpasihan nainen vapahtajamme synnyttäjäksi miksei papiksi? Mies oli pelkkä sivusta seuraaja uskomme perusasiassa.
Nyt kaivataan totuutta ilman itsekästä tulkintaa. vahvasydäminen kirjoitti:
Miten naisen usko on huonompaa kuin miehen? Miten naisen usko tekee hänet huonommaksi Herran ja ihmisten palvelijana, kelpasihan nainen vapahtajamme synnyttäjäksi miksei papiksi? Mies oli pelkkä sivusta seuraaja uskomme perusasiassa.
Nyt kaivataan totuutta ilman itsekästä tulkintaa.Se ei ole tulkintaa, vaan suoraan Raamatusta.
- vahva.sydän
Mikko.A kirjoitti:
Se ei ole tulkintaa, vaan suoraan Raamatusta.
Laita totuus takaisin sinne missä jokainen voi nähdä mitä totuudella on tarkoitettu. Täällä sinä yrität kullata omia kauniiksi katsomiasi mielipiteitäsu totuudella.
"Latvian oikeusministeri asettui avoimesti vastustamaan naisiin kohdistuvan väkivallan vastaista kansainvälistä sopimusta."
Samassa Latviassa saisi hallituksen suunnitelmien mukaan lahjoittaa munasoluja, mutta vain jos on synnyttänyt nainen.
Mikko.A:n Latvia vaikuttaa aika surkealta, mutta silti paremmalta kuin Mikko.A:n henkinen banaanitasavalta Venäjä.Latvia haluaa pitää lakinsa omina, ja kunnioitan sitä.
Meillä aina vain paasataan, että ei saa kurittaa ketään, ja yllätys, yllätys meillä on kuritomampi polvi kuin ikinä, ja silti vain hurskatellaan, että kuinka hyvin meillä menee.
Naiset ja lapset ylvästelee ja riitaa on joka paikassa, kun kuria ei ole. Mutta tärkeintähän on, että ketään vain ei läppästä?Mikko.A kirjoitti:
Latvia haluaa pitää lakinsa omina, ja kunnioitan sitä.
Meillä aina vain paasataan, että ei saa kurittaa ketään, ja yllätys, yllätys meillä on kuritomampi polvi kuin ikinä, ja silti vain hurskatellaan, että kuinka hyvin meillä menee.
Naiset ja lapset ylvästelee ja riitaa on joka paikassa, kun kuria ei ole. Mutta tärkeintähän on, että ketään vain ei läppästä?Kehoitatko väkivaltaan, lyömään toista? Ovatko ne niitä perinteisä kristillisiä arvoja ,joita peräänkuulutat?
Eerikatässämoi kirjoitti:
Kehoitatko väkivaltaan, lyömään toista? Ovatko ne niitä perinteisä kristillisiä arvoja ,joita peräänkuulutat?
Kehotatko sinä olemaan kuritamatta kuritonta?
Meillä on jo lait väkivaltaa vastaan, joten turha alkaa sen enempää tekemään mitään uusia hurskastelu lakeja naisten mielikis.
Kyllä olis meille kaikkille hyväksi, jos sinunkin ukko saisi sinut kuriin, vaikka siten pienellä läksytyksellä.Mikko.A kirjoitti:
Meillä on jo lait väkivaltaa vastaan, joten turha alkaa sen enempää tekemään mitään uusia hurskastelu lakeja naisten mielikis.
Kyllä olis meille kaikkille hyväksi, jos sinunkin ukko saisi sinut kuriin, vaikka siten pienellä läksytyksellä."Kyllä olis meille kaikkille hyväksi, jos sinunkin ukko saisi sinut kuriin, vaikka siten pienellä läksytyksellä."
Millaisesta läksytyksestä mahdat nyt kirjoittaa? Vetäisi minua turpaan?Mikko.A kirjoitti:
Kyllä olis meille kaikkille hyväksi, jos sinunkin ukko saisi sinut kuriin, vaikka siten pienellä läksytyksellä.Tuo menee Mikko jo aika sairaalle linjalle. Voisikohan Sinun olla aika keskittyä taas muuhun puuhaan?
- B_mikolle
Mikko.A kirjoitti:
Kyllä olis meille kaikkille hyväksi, jos sinunkin ukko saisi sinut kuriin, vaikka siten pienellä läksytyksellä.Esimerkillisen mies. Kun järki loppuu älykkäämmän edessä, niin käydään käsiksi. Todellisen rohkeuden perikuvan, suomalaisen miehen jalostuneet ajatukset kiteytettynä Miken kommentissa.
>Mikko.A:n Latvia vaikuttaa aika surkealta, mutta silti paremmalta kuin Mikko.A:n henkinen banaanitasavalta Venäjä.
Latvian väkiluku on suorastaan romahtanut sen jälkeen kun maasta alkoi päästä vapaasti pois. Ilmeisesti saman kehityksen halutaan jatkuvan, kun tehdään linjauksia joista kansainvälisesti asennoituvat nuoret eivät taatusti tykkää.Eerikatässämoi kirjoitti:
"Kyllä olis meille kaikkille hyväksi, jos sinunkin ukko saisi sinut kuriin, vaikka siten pienellä läksytyksellä."
Millaisesta läksytyksestä mahdat nyt kirjoittaa? Vetäisi minua turpaan?Mikko on kaappimuslimi. Islamin mukaanhan uppiniskaisen vaimon läimäytys on täysin OK, kunhan ei aleta varsinaisesti hakkaamaan.
Tässäppä meille esimerkkiä Latviasta, joka olisi hienoksi esimerkiksi koko pohjolalle.
Meidän ei pidä aina olla menossa Ruotsin perässä, vaan me voidaan näyttä Ruotsille ja muulle Euroopalle nyt suuntaa, kun palautamme kristilisenarvophjan arvoonsa, ja he ja muut saavat nähdä, miten jalompi Suomi taas heräjää henkiin.Mitenkähän Mikko arvelisit ihmisten reagoivan, jos naispappeus yhtäkkiä lopetetaan? Villiä arvausta?
Mikko.A kirjoitti:
No sinähän se olet nyt kysymyksiä täynnä?
Nyt vain sitten vastauksia kehiin. Vai miksi me täällä olemme?
InhottavaRealisti kirjoitti:
Nyt vain sitten vastauksia kehiin. Vai miksi me täällä olemme?
Ilmeisesti sinun kysymyksiä varten?
Vai voisiko meillä olla jokin jalompi tarkoitus Reijoseni?
Sitä sopii pohtia.Mikko.A kirjoitti:
Ilmeisesti sinun kysymyksiä varten?
Vai voisiko meillä olla jokin jalompi tarkoitus Reijoseni?
Sitä sopii pohtia.Minulla ei Yrjöseni ole täällä mitään jalompia tarkoitusperiä. Olen täällä keskustelemassa.
Syötät tänne tulemaan sellaista tekstiä, että väitteesi vaatisivat perusteluja. Sinulla ei näytä olevan pienintäkään halua siihen.InhottavaRealisti kirjoitti:
Minulla ei Yrjöseni ole täällä mitään jalompia tarkoitusperiä. Olen täällä keskustelemassa.
Syötät tänne tulemaan sellaista tekstiä, että väitteesi vaatisivat perusteluja. Sinulla ei näytä olevan pienintäkään halua siihen.Sinulta ei ole koskaan saatu ainuttakaan perustetta väitteisiisi.
- dafdsfasdfas
nim Mikko A tässä on tyypillinen narsisti sadistinen uskonhihhuli joka suolta tuota sontaansa päivästä toiseen, Hän on itse yhtä kaukana raamatusta kuin päivä yöstä. Itse sortuu raamatussa
mainittuihin synteihin ja on menossa kadotukseen ensimmäisten joukoissaSekö tekee minusta narsistin, että opetan Raamatun oppeja niin kuin ne on kirjoitettu, vai se että en jaa sinun kanssa samoja näkemyksiä?
Mutta näinhän se on näillä palstoilla, että uskovat ovat niitä viheliäsimmistä viheliäisimpiä.
Ettäs kehtaamme tuoda Jumalan sanan tänne, kun se ei mukaile aikemme media trendejäkään.
Mutta trendit ne lähtivät harhailemaan, eikä Jumalan sana- Mikromikolle
Mikko.A kirjoitti:
Sekö tekee minusta narsistin, että opetan Raamatun oppeja niin kuin ne on kirjoitettu, vai se että en jaa sinun kanssa samoja näkemyksiä?
Mutta näinhän se on näillä palstoilla, että uskovat ovat niitä viheliäsimmistä viheliäisimpiä.
Ettäs kehtaamme tuoda Jumalan sanan tänne, kun se ei mukaile aikemme media trendejäkään.
Mutta trendit ne lähtivät harhailemaan, eikä Jumalan sanaMikko hyvä, sinä irroitat totuudesta sirpaleita joilla luulet muuttavasi totuutta sellaiseksi kuin itse haluat.
Jos sinä itse harhailet, älä etsi syitä muista kuin itsestäsi. Mikromikolle kirjoitti:
Mikko hyvä, sinä irroitat totuudesta sirpaleita joilla luulet muuttavasi totuutta sellaiseksi kuin itse haluat.
Jos sinä itse harhailet, älä etsi syitä muista kuin itsestäsi.Minä en sirpaleita irrota, vaan kokonaisia lauseita, mutta sinulta emme ole saaneet vielä sitä sirpaletakaan.
- mikroMikolle
Mikko.A kirjoitti:
Minä en sirpaleita irrota, vaan kokonaisia lauseita, mutta sinulta emme ole saaneet vielä sitä sirpaletakaan.
olet saanut kaiken tarvitsemasi, avaa silmäsi ja näe mihin irrottamiasi sirpaleita käytät ja mitä niillä saat aikaan Rakkauden sijaan.
- nojokotaas
Kulunut vertaus on tietenkin katsoa miten katoliset ja ortodoksit ovat asiansa hoitaneet. Siellä eivät pervertikot ole määräämässä eikä naispapeista edes keskustella. He pysyvät oikeissa arvoissaan lujasti vaikka heidän toimissaan ja periaatteissaan muutoin olisi mielestäni korjaamistakin.
- oikeinonoikein
Mukava huomata että Latviassa olisi myönteistä kehitystä asioissa!
Suomeen myös nopsasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313060
- 951626
- 1291484
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421345- 901247
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261119- 541028
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231969Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125950