http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712312200617831_u0.shtml
"Sokki oikeudessa
Tämän joulukuun 8. päivänä hovioikeudessa koettiin kuitenkin suuri yllätys. Syyttäjä myönsi, ettei heillä ollut todellisuudessa mitään tietoa siitä, mitä Suomeen tuoduissa tynnyreissä oli ollut. Ei myöskään siitä, keitä Aarnion mahdolliset Hollannin-kontaktit olivat olleet.
Tämä oli pysäyttävä hetki. Sokkiuutinen olisi jossain muussa oikeusvaltiossa merkinnyt oikeudenkäynnin keskeyttämistä ja sen arvioimista, onko kenenkään tynnyrimiehen tuomiolla yleensäkään minkäänlaista pohjaa.
Suomessa Aarnio ja muut tuomitut pysyvät kuitenkin yhä vankeudessa - tynnyreistä, joiden sisällöstä syyttäjilläkään ei ole mitään käsitystä."
Miten Suomen poliisivoimissa ja oikeulaitoksessa voi olla noinkin rivoloogista sakkia ?
Vaikuttaa siltä että tämä Suomi mätänee sisältäpäin ! hallitus kyykyttää köyhiä ja poliisit tappelevat keskenään !
Late Lapista. SSSS Ry!
PITÄISIKÖ KRP LAKKAUTTAA ?
7
<50
Vastaukset
- mene.kotiisi.jo
Sinut lapinsomali pitää lakkauttaa.
- kari.kommunisti
Polisiissa on käynnissä valtataistelu, oikeammin taistelu vallasta on ollut käynnissä jo useiden vuosikymmenien ajan. Aina välillä se johtaa naurettavuuksiin kun kukaan ei halua antaa periksi toiselle osapuolelle.
Tilannetta voi hyvin verrata Persujen tappeluun vallasta. Persutkin olivat valmiit hajottamaan ison puolueensa kun kumpikaan osapuoli ei halunnut antaa periksi. Näin isosta puolueesta tuli kaksi mikropuoluetta.Takavuosina Sodankylässä oli huutava poliisi pula, kun osa istui häkissä ja osa oli hyllytettyinä rötöksistään !
Late Lapista. SSSS Ry!- Tavja
Late_Lapista1 kirjoitti:
Takavuosina Sodankylässä oli huutava poliisi pula, kun osa istui häkissä ja osa oli hyllytettyinä rötöksistään !
Late Lapista. SSSS Ry!Late
Nyt vaft kevvot tonki. Mikf et fanonnu fitä filloin kun olin luonafi yökyväffä. Ovtaif käyty tutkaivemaffa tilanne, mä oifin voinnu kovjata tilanteen. No nyt fe on myöhäiftä.
Hyvää uutta vuotta sulle. Terv Tavja Tavja kirjoitti:
Late
Nyt vaft kevvot tonki. Mikf et fanonnu fitä filloin kun olin luonafi yökyväffä. Ovtaif käyty tutkaivemaffa tilanne, mä oifin voinnu kovjata tilanteen. No nyt fe on myöhäiftä.
Hyvää uutta vuotta sulle. Terv TavjaRäkänokat omille foorumeille !
Late Lapista. SSSS Ry!Tavja kirjoitti:
Late
Hyvää uutta vuotta sulle. Terv TavjaRäkänokat omille foorumeille !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Hörneillä-notkunut
Mä oon blugannu tota juttuu ja tsiigannu telkarista. Olen sitä mieltä ollu alusta asti, et Aarnio on syytön slurkki, josta on tehty syyllinen Jebarihallinnon keskenäiseen griguu.
Sit siint on muodostunut pakkomielle joillekin, sama juttu kun Auer. Molemmat väännettiin väkisin röövariks ja mördaajaks. No Auer löi luun kurkkuu slurkeille ja taistelee nyt fyrkista. Onhan sillä väärä leima otsassa , joka ei poistu, vaik syytön onki mun ja oikeuden mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708