Housuostoksilla 15 denierin sukkahousut jalassa, kun naismyyjä jolla itselläänkin on sukkikset jalassa tulee katsomaan onko housut sopivan mittaiset, taittaa lahjetta ja samalla hipaisee minun sukkahousujalkaa ja samalla hymyilee ja kehuu sukkahousujen käyvän minulle hyvin, kiihotun ja samalla lirahtaa kiimatipat housuun . On todella ihana käyttää sukkahousuja niin että ne näkyvät. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Vaalean ruskeat 15 den sukkahousut jalassa
sukkisjalka
3
489
Vastaukset
- sukkispoika
Kyllä, Kyllä, ihana vilautella ! Käytän tummempia nailoneita ,mitä kiiltävämmät sen parempi.
Käytätkö naisten pikkareita myös?- sukkisjalka
käytän toki myös pikkareita ne tuntuu niin hyvältä jalassa...
- Fuckanaario
Monestikin tulee vilauteltua. Mustaa sukkista tai stayuppia on kiva näyttää kun antaa vahingossa housunlahkeen vähän nousta. Joskus otan junassa kengät pois kun jalassa on paksut sukkikset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078