Kuten täälläkin on monta kertaa todettu, niin Raamattu on totta. Se on Jumalan Sana, eikä se voi olla virheellinen. Tiede on yrittänyt epätoivoisesti todistaa Raamattua vääräksi ja täällä ties mitkä irvinaamat haukkuvat toisten ihmisten pyhää kirjaa satukirjaksi.
Mutta niin siinä vaan käy, että sivu toisensa jälkeen Raamatussa osoittautuu todeksi.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801012200638778_ul.shtml
Kehitys menee eteenpäin ja pian evoluutioteoria joudutaan hylkäämään.
Tiede osoittaa Raamatun olevan totta
13
109
Vastaukset
- Luucifer
Tee yhteiskunnalle palvelus ja päätä päiväsi.
- Fiksu.Kreationisti1
Evoluutioteoria ja iltapäivälehdet eivät kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon. Miten tämä taas liittyy saarnaasi?
- oikeassaolia
Vaikka Raamattu olisikin totta niin se ei tee erilaisiin tulkintoihin uskojista oikeassaolioita.
- Eikiitosjeesus
Tiede osoittaa raamatun olevan paperille painettu kirja, joka sisältää sekavaa fiktiivistä tekstiä.
- bahasannoo
Sekö sama tiede joka on suoltanut epätiedettä tähän asti? Niitä joista nyt sanotaan "ennen luultiin" ei lueta tieteeksi eikä niiden tekijöitä tiedemiehiksi.
Minä vuonna tiede aloitti todellisten tietojen jakelun? bahasannoo kirjoitti:
Sekö sama tiede joka on suoltanut epätiedettä tähän asti? Niitä joista nyt sanotaan "ennen luultiin" ei lueta tieteeksi eikä niiden tekijöitä tiedemiehiksi.
Minä vuonna tiede aloitti todellisten tietojen jakelun?Katso ympärillesi. Kaikki se tekninen infrastruktuuri, mitä ikinä näet, perustuu pohjimmiltaan luonnontieteisiin. Tiede voi erehtyä, mutta silti sen näytöt ovat kiistämättä valtavat. Mitä näyttöjä on kreationismista? Ei mitään.
Kerrohan, mitä epätiedettä luonnontieteet ovat suoltaneet. Kerro, missä asiassa esimerkiksi fysiikka on ollut väärässä. Kerro edes yksi esimerkki fyysikoiden yleisesti hyväksymästä fysiikan teoriasta, joka olisi osoittautunut vääräksi viimeiseen sataan vuoteen.
Tai pidä turpasi rullalla, jos et kykene perustelemaan väitteitäsi. Valehtelu on rumaa.bahasannoo kirjoitti:
Minä vuonna tiede aloitti todellisten tietojen jakelun?Tiede käsittelee näet sitä toista maailmaa mitä kutsutaan myös todellisuudeksi. Varmasti havainnot ovat ristiriidassa taikasienipäissään nähtyjen näkyjen kanssa
Historia todistaa raamatun vääräksi. Ei siihen siis tarvitse edes tiedettä.
Raamattu myös todistaa itse itseään vastaan virheineen. Mooseksen sarvet ja jne.- Kirjakääröt
Hoos.2:18 Biblia (1776). Vaan minä tahdon tehdä heille sillä ajalla liiton, petoin kanssa kedolla, lintujen kanssa taivaan alla ja matoin kanssa maan päällä, ja tahdon ottaa pois jousen, miekan sodan maalta, ja annan heidän asua turvallisesti.
- koptikko
Raamattu todistaa kaikki ei-koptilaiset kristinuskot harhaopiksi. Lukekaa ja ymmärryksen kautta oppikaa.
"Raamattu todistaa kaikki ei-koptilaiset kristinuskot harhaopiksi. Lukekaa ja ymmärryksen kautta oppikaa."
Ehei. Raamattu todistaa itsensä harhaopiksi, ja vakuuttavasti todistaakin.
Kerro miksi Mooseksella kasvaa sarvet päässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766