Nyt se sitten tapahtui vaikken uskonut.
Tänään puoliltapäivin ilves vei koirani pihamaalta. Laskin koiran häkistä ulos ja tunnin päästä kuului koiran haukunta ja vinkuminen. Mennessäni ulos näin ilveksennjuoksevan koira suussa metsään.
Ilves vei koirani
17
256
Vastaukset
- bngsghrhwhhh
Minkä rotuinen koirasi oli? Vissiinkin aika pieni, jos ilves sen vei?
- Leimu-koira
Tanskan doki
- bgggrhhdbbh
Onneksi ei ollut irlannin susikoira, ne on pieniä ja meiltä kerran minkki vei sellaisen pihasta, juuri kerkisin nähdä kun minkki vei sen!
- riistanvartija
Elä sinä kutale valehtele ei ollut irlannin susikoira eikä minkki vienyt. Katos kun minä asun naapurissa ja näin että se oli pernhartilainen ja lumikko söi siitä ensin puolet ja loput kiskoi luolaansa. Etkö turjake tunne koirarotuja etkä nuita pieniä luonnon elukoita
- bgggrhhdbbh
riistanvartija kirjoitti:
Elä sinä kutale valehtele ei ollut irlannin susikoira eikä minkki vienyt. Katos kun minä asun naapurissa ja näin että se oli pernhartilainen ja lumikko söi siitä ensin puolet ja loput kiskoi luolaansa. Etkö turjake tunne koirarotuja etkä nuita pieniä luonnon elukoita
Syöppä perse! Meilläpä perhoskoira kiskoi karhun korvasta pihaan, ihan aikuisen karhun,,veti ja veti, karhu vain murisi ja tuli siihkana koiran perässä, että pihan soratie pölisi! Karhu rimpuili lopulta irti ja lähti pakoon, eikä ole sen koommin näkynyt sitä karhua!
- riistanvartija
bgggrhhdbbh kirjoitti:
Syöppä perse! Meilläpä perhoskoira kiskoi karhun korvasta pihaan, ihan aikuisen karhun,,veti ja veti, karhu vain murisi ja tuli siihkana koiran perässä, että pihan soratie pölisi! Karhu rimpuili lopulta irti ja lähti pakoon, eikä ole sen koommin näkynyt sitä karhua!
Syöhän ite kun ei se ollu perhoskoira eikä karhu vaan sinun rupinen akkasi joka veti sinut kiljunkeitosta kotiin.
- bggbrhhdbbh
riistanvartija kirjoitti:
Syöhän ite kun ei se ollu perhoskoira eikä karhu vaan sinun rupinen akkasi joka veti sinut kiljunkeitosta kotiin.
Ei ollut minun akka, kun se olisi sinun akka kun käytiin samalla reissulla lepikossa jernimässä, sinusta kun ei ole kuulemma mihinkään, ja sanoi sinun olevan tuhkamuna! Sillä se kiertää ympärikylää munaa vonkailemassa, milloin keneltäkin!
- Leimu-koira
Ajokoira oli
- minulla.on
Hommaa seuraavaksi Venäjänajokoira niin sitä ei ilves vie vaan se vie ilveksen.
- minulla.on
Hommaa seuraavaksi Venäjänajokoira niin sitä ei ilves vie vaan se vie ilveksen. Se on vahva ja suuri koira ja sitä ei pääse yllättämään.
minulla.on kirjoitti:
Hommaa seuraavaksi Venäjänajokoira niin sitä ei ilves vie vaan se vie ilveksen. Se on vahva ja suuri koira ja sitä ei pääse yllättämään.
Tuo rotu on kylläkin hyvä valinta sielläpäin.
On suuri ja vahva koira, sekä hyvä ajamaan.
Venäjällä käytetään myös sudenmetsästyksessä.
- elämääluonnossa
Meidän pihapiiristä Ilves nappasi rusakon,oli vienyt jemmaan metsän reunaan pusikkoon. Jälkiä seuraamalla löysin paikan ja laitoin riistakameran vahtimaan kätköpaikkaa,seuraavana yönä tallentui rusakon noutaja videolle.
- 86868686886
Fiksu koiranomistaja ulkoiluttaa koiriansa ainoastaan valvotusti. Jos päästät piskin pihalle ilman valvonta niin voi voi voi jos niille huonosti käy. Katse peiliin.
- 8xhau
Hyvä onpahan yksi räkyttävä rakki hiljaa.
- pekkahaavistostaisopres
niin on..
- somaliraiskaakaikkeamik
Tuossa joku aika sit näin ku somali otti kiinni ilveksen ja raiskasi sen hengiltä. liekö ollu lupa kunnossa...
- Vartiokoira
Todennäköisesti koiran vei puuma koska pääsi itsekkin häkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247