moi
näin vuoden alussa voisin viritellä keskustelua kysymyksestä "Mikä on mielestäsi tarpeeksi hyvä elämä vuodelle 2018?" Mihin siis minimissään olet tyytyväinen tänä vuonna?
Itselleni tarpeeksi hyvä on sitä, että tulen kohtuullisesti taloudellisesti toimeen (= ainakin osan aikaa on töitä), en joudu eikä läheiseni joudu mihinkään onnettomuuteen/tapaturmaan tms, saati kuole. Eli sais elää mukavan, tasaisen vuoden ilman mitään suurta vastoinkäymistä tai koettelemusta.
Uuden puolison löytäminen ei edes ole tavoitteena eikä toiveena, ei tässä iässä enää (46 v.)
entäs te muut?
tarpeeksi hyvä elämä
3
201
Vastaukset
- nää_on_näitä
Tämä mitä nyt on. Olen koko ikäni touhunnut ja tähän olen päätynyt. Huomenna näen kaiken jälleen viisaampana joten mitä muuta voin odottaa tai pyytää. Kaikki on niin kuin on koska näen asiat tällaisena.
Se on minun oma arvioni myös tulevaisuudessa, miksi olisin tyytymätön omaan ajatteluuni maailman ja itseni tilasta. Onhan se kaikki omaa kokemustani.
Kuvittelemaan pystyn kaikenlaista mutta onnellisuuttani se vain lisää. - toimintojenopettelua
Aloitus sivulla on vastauksia 0 vaikka avatulla sivulla on yksi kommentti Kokeilen muuttuuko aloitussivulle nyt 0 ykköseksi vai miten.... Miten nämä toiminee?
- Ykkösasia
Terveys. Sekä oma että läheisten. Kun on fyysisesti terve, jaksaa ja voi vaikka mitä ja vielä enemmän jos ajatusmaailmakin on tervehenkinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105739Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713