Olen ollut selvänäkijän ammatissani jo 30 vuotta ja Kaikki mitä minä ennustan, toteutuu !
Nyt julkaisen näkyni tässä teille kaikille luettavaksi .
Maailma.
-Kiina hyökkää saksaan.
-Irani hyökkää kiinaan.
-Australia hyökkää indonesiaan.
-suomi hyökkää viroon.
-viro hyökkää latviaan.
-latvia hyökkää liettuaan.
-amerikka hyökkää kanadaan.
-Kanada hyökkää venäjälle.
-venäjä hyökkää norjaan.
-norja hyökkää ruotsiin.
-puola hyökkää ranskaan.
-belgia hyökkää hollantiin.
-isobritannia hyökkää irlantiin.
-ruotsi miehittää Ahvenanmaan.
-tulivuori purkautuu italiassa.
-kuu halkeaa kahtia ja tuhoaa 1/3 maapallosta.
-nibiru vie valtameret.
-avaruusoliot kaappaavat suomalaisen ministerin.
-karhut heräävät talviunilta.
-olkiluoto 3 viivästyy lisää.
-turku töröttää paikallaan.
Urheilu.
-talviolympialaiset pidetään helmikuussa.
-Yhdysvallat saa hopeaa.
-venäjä ei osallistu olympialaisiin.
-pohjoiskorea ei saa ainuttakaan palkintoa. Tästä he suuttuvat ja pommittavat eteläkorean maantasalle, tuhoutuen samalla itse vastaiskussa.
Profetia vuodelle 2018 !
15
115
Vastaukset
- sinullaonlahja
puola hyökkää ranskaan
En usko tota, muutenhan muo itsestään selvyyksiä. - Näin_on_tapahtuva
Väkevää, oi kuinka väkevää onkaan tuo profetia joka meille tiedoksi saatettiin!
Unohdit kuitenkin mainita sen päivän josta kaikkein luotettavimman tuntuinen profeetta on kirjoittanut jo kauan sitten, eli Gorba hyökkää Jererusalemiin 11.3.2018.
Edes kaikkein väkevimmistä väkevimmät rukoukset ei enää voi sitä estää, sillä niin on Herra määrännyt tapahtuvaksi että profetiat täyttyisivät!
Halleluja!
Kiitos Herralle!
Amen.- Anonyymi
Pitäisikö varoittaa, ettei tuonkaltainen pilkkaaja voi kauaa rankaisematta jatkaa? Saat vielä palovamman oikeaan käteesi noin kovasta työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö varoittaa, ettei tuonkaltainen pilkkaaja voi kauaa rankaisematta jatkaa? Saat vielä palovamman oikeaan käteesi noin kovasta työstä.
Mitä palovammoista kun niitä sattuu muutenkin, mutta varohan ettei itsellesi kasva kämmen känsiä täyteen kovasta tumputtamisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä palovammoista kun niitä sattuu muutenkin, mutta varohan ettei itsellesi kasva kämmen känsiä täyteen kovasta tumputtamisesta!
Sinä olet kansan vihollinen ja tulet vielä näkemään minut viimeistään viimeisellä tuomiolla, jonka jälkeen suljet suusi, koska joudut miettimään miten ymmärrät tilanteen, jos avaat sen pilkataksesi, koska joudut miettimään uudelleen onko aihetta pilkata.
Tapaa, jolla puhut, voidaan verrata talon rakentamiseen. Sinun talossasi kukaan ei voisi elää, koska he kuolisivat vetoon ja huonoon ilmanlaatuun. Sinun täytyy olla todennäköinen narsisti.
- Anonyymi
Aijaa, ettet olekaan antikristus sitten enempää.
- Anonyymi
Lisäys:
Pohjoisnapalaiset hyökkäävät etelänavalle!
Löysin tämän unohtuneen profetian tallin ylisillä olleesta ikivanhasta lipaston laatikon pohjasta mihin oli päiväyksenä kaiverrettu 7.7.1666- Anonyymi
Kuka sinut palkitsee tuosta trollauksesta? Sinä itse? Onko privatisointi näin suuri ongelma?
- Anonyymi
Profetia vuodelle 2019!
Kärpät hyökkää HPK:n kimppuun La 4.5.2019 Näin anonyymien valtakaudella, mikä näistä oli luotettava eli Jarmon?
- Anonyymi
Miksi tehdään tuonkaltaisia aloituksia, missä hihhulit ja kelvottomat voivat pilkata ja puhua roskaa mielin määrin? Onko rauhan aikaa kestänyt liian kauan?
- Anonyymi
Näitä pilkkauksia lukiessaan tulee mieleen hysteerinen lapsen itku. Älkääpä pelätkö, "apu" on tulossa...
- Anonyymi
Kärpänen hyökkää "paskan" kimppuun jne. heko,heko taas on kevätpistiäinen sorkkinu piikillään joitain.
- Anonyymi
Näyttää siltä, että joku pelasti päiväsi?
- Anonyymi
Ehkä kärpänen tekeekin niin, mutta se, minkä kimppuun se käy, on elävästä olennosta, mutta mitä tekevät sen madot, ja minkä kimppuun ne käyvät? Jos toruja on kuin kärpänen, mikä on se, joka hiljentää häiriköimällä keskustelun?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566648Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404582- 562319
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391878Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151219- 171214
- 171191
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097