Vaikka uskikset haukkuvat ateisteja paholaisen kätyreiksi niin he pelkäävät ateistia enemmän kuin paholaista.
Paholainenkin lupaa kuolemanjälkeistä elämää, vaikka ikävähköä sellaista, mutta ateismi ei takaa uskiksekselle minkäänmuotoista ikuista elämää. Silti ainakin fiksuimmat uskikset tajuavat ettei heillä ole jumalastaan muuta kädessä kuin omat uskomukset. Niinpä heille vielä paholaistakin pahempi ajatus on että ateistit ovatkin oikeassa.
Muutenkin fiksummat uskikset pitävät suunsa kiinni asiasta mutta heikkomielisempiä ateismi pelottaa siinä määrin että he ateistin kohdatessaan laskevat alleen henkiset hätäpissat kuin koiranpennut konsanaan ja alkavat suoltaa sarjatulella sitaatteja raamatustaan, tarttuen tyhjänpäiväisyyksillä ladattuun kirjaansa kuin hukkuva oljenkorteen.
Uskovaiset pelkäävät ateismia
8
53
Vastaukset
- jeeeeeeee
Mitä muka uskovaisilla on pelkäämistä ateisteissa,koska te itse kaivatte itsellenne monttua. Jumalan ja Jeesuksen olemassa olosta ei kenenkään pitäisi epäillä,koska siintä on todisteita monella ihmisellä. Jumalattomat eivät tajua sellaista asiaa ,että kun käy taistelemaan rakkautta vastaan, se käy yleensä omaan nilkkaan ja tässä tapauksessa rakkaus on Jumala. Saatte ihan vapaasti ateistit taistella.
- hkjgjgjhghj
Siinä taas yksi uskonnolla aivonsa pilannut joka on vaihtanut ihmisarvoisen elämänsä huuhaajumaluskoon ja haluaa että muutkin ryhtyisivät pilaamaan elämäänsä samalla tavalla.
Kommentillasi osoitat selvästi kuinka kuvittelet olevasi muiden yläpuolella uskosi vuoksi ja siten oikeutettu haastamaan sotaan kaikki sinun kanssa erimieltä olevat. Kun selvittää asioita tarkemmin niin tulee väistämättä siihen lopputulokseen , ettei se tee uskontaruista todellisia vaikka tarina on vanha. Kiitämme E......
Pelottavinta ateisteissa on se, että he osoittavat että ihminen voi elää vallan mainiosti ilman uskoa yliluonnolliseen. Tämän takia momi uskovainen paniikissa todistaa, miten ateismi merkitsee ahneutta, moraalittomuutta, tunteettomuutta ja milloin mitäkin.
Uskonsa puolesta pelkäävä uskovainen ei voi myöntää, että ateisti voi olla ihan normaali ihminen tunteineen ja perustelluine käsityksineen oikeasta ja väärästä.- jeeeeeeee
koska olen totuus ja tasa-arvo:
lisään edelliseeni:
Mitä muka meillä uskovaisilla on? ,koska me itse kaivamme monttua. Jumalan ja Jeesuksen olemassa oloa pitäisikin epäillä,koska siintä ei ole todisteita monellakaan ihmisellä. Palstan evankelistat eivät tajua sellaista asiaa ,että kun käy taistelemaan rakkautta vastaan, se käy yleensä omaan nilkkaan ja tässä tapauksessa rakkaus on lähimmäisenrakkaus. Saatte ihan vapaasti teistit taistella jumalienne puolesta, voi juku, ja niin on tehty jo vuosituhansia!
Palstan uskovaisten avaukset ovatkin sellaisia, jotka he itse poistavat järkiin tultuaan. Eihän kyse ole edes sattumasta.- jeeeeeeee
Trolli ja rollaattori.Voi voi rolli parkaa ,kun se tietäs kuinka paljon onbtodistuksia Jumalasta ja jeesuksesta tulee trollille vielä kiirus kun totuus selviää jumalattomille.
- jeeeeeeee
jeesus on minulle vain jumala pienellä j:llä. Minun Jumalani on parempi kuin vihaavien kristittyjen pellejen ja homovihaajien hien nostelija luterilais Mielen imurien kiusaajien
- jeeeeeeee
jeeeeeeee kirjoitti:
jeesus on minulle vain jumala pienellä j:llä. Minun Jumalani on parempi kuin vihaavien kristittyjen pellejen ja homovihaajien hien nostelija luterilais Mielen imurien kiusaajien
Ateistit olisivat niin onnellisia, kun uskovaiset hyväksyisivät homouden ja maanpäällistäisivät kaiken mahdollisen ja lopettaisivat uskomasta Jeesukseen Kristukseen. Homoutta en tule puoltamaan, enkä myöskään hyväksymään, enkä tuomitsemaan, koska tuomitseminen ei minulle kuulu. Tuosta isolla kirjaimella kirjoittamisesta ,tuskin jeesus on miksikään koko asiasta,sekin on vaan maan päällistä höpinää. trolli on aina trolli eikä miksikään muutu ja näyttää heikkoutensa, kun ei pysty täyspäiväiseen keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072