oletko hyvä työtön hieroja

uskomatontamtt

7

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olaviäijjä

Olen hyvä leipoja, nimittäin turpiinleipoja.

• Hyväostostaas

Voi matuparkoja kun traumat puhkeavat vasta suomessa eikö yhtään helpota kun on ilmainen asunto noin 500000€ vapailla markkinoilla vaiko jo sossu lyhentää velkaa ja oma 10v päästä

• PAHUUSZ

Omaksi eivät kai saa, mutta sossu kyllä ostaa mamuille sijoitusasunnot kodin lisäksi, joita sitten voivat vuokrata laittomille ja virolaisduunareille, saaden kivaa sivutuloa. Tämä on ihan reilua, sillä onhan minullakin sijoitusasunto ja muita pääomatuloja, joten ilman muuta mamuille kanssa.

• ksjdskdj

vakituinen työpaikka matutarhauksessa, ei kuulosta kyllä veronmaksajan korviin hyvältä.

• Vero-Karhu

Eikö "verovapaat " Thaikkuhinkkaajat voisi mennä " kädettämään " nuoria matupoikia kyllä Kela maksaa ..

• Nähty_on

Kelassa on ihan joutilaita ämmiä tohon hommaan, jotka jo muutenkin päätöksissään syrjii Suomalaisia hädässä.

• jobiaali

Minulla ei ole kokemusta alasta ja olen työtön, joten lähtisin mielelläni vakkari työhön.
      Alkupalkka lienee 4000€.kuussa? tipit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe