nyt olisi työpaikkakin tiedossa
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/9436262
veronmaksat pannaan maksamaan nyt sitten heidän hierontapalvelunsakin
oletko hyvä työtön hieroja
7
59
Vastaukset
- Olaviäijjä
Olen hyvä leipoja, nimittäin turpiinleipoja.
- Hyväostostaas
Voi matuparkoja kun traumat puhkeavat vasta suomessa eikö yhtään helpota kun on ilmainen asunto noin 500000€ vapailla markkinoilla vaiko jo sossu lyhentää velkaa ja oma 10v päästä
- PAHUUSZ
Omaksi eivät kai saa, mutta sossu kyllä ostaa mamuille sijoitusasunnot kodin lisäksi, joita sitten voivat vuokrata laittomille ja virolaisduunareille, saaden kivaa sivutuloa. Tämä on ihan reilua, sillä onhan minullakin sijoitusasunto ja muita pääomatuloja, joten ilman muuta mamuille kanssa.
- ksjdskdj
vakituinen työpaikka matutarhauksessa, ei kuulosta kyllä veronmaksajan korviin hyvältä.
- Vero-Karhu
Eikö "verovapaat " Thaikkuhinkkaajat voisi mennä " kädettämään " nuoria matupoikia kyllä Kela maksaa ..
- Nähty_on
Kelassa on ihan joutilaita ämmiä tohon hommaan, jotka jo muutenkin päätöksissään syrjii Suomalaisia hädässä.
- jobiaali
Minulla ei ole kokemusta alasta ja olen työtön, joten lähtisin mielelläni vakkari työhön.
Alkupalkka lienee 4000€.kuussa? tipit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780