Huhtasaaren ylistysketjuja availevat Huhtasaarifanit eivät luota Lauran menestykseen presidentinvaaleissa, siksi he tunkevat epätoivoissaan palstalle päivästä toiseen näitä Laura-aiheisia aloituksiaan.
Huhtasaaren ylimainostajat palstalla
12
65
Vastaukset
- Pakkomielteesi
Älä itke.
Kyllä sinullekkin mies löytyy.
Mees pimeällä kävelemään kadulle. Kyllä se siitä. - LauraIsBest
Minä en ainakaan oole avannut yhtään Laurafani ketjua vaikka pidän häntä parhaimpana presitentti ehdokkaana
- Lauratuleesununiin
Aloittaja on pakkomielteinen Laurasta.
Laura tulee hänelle uniinkin
- muuteikiin
äänestään 3 ja 5 ja 7
- Alpakkatappi
Aloittajan an.aalitappi jäi sisään.
- älysihäikäisee
Taidat olla aika tyypillinen Huhtasaaren kannattaja.
- Gallupit_ei_valehtele
3% kannatuksella ei pitäisi paljon riekkua.
- sivusta
Huhtasaari on ainaki toisena vaaleissa ,on ainoa joka vastustaa vastuutonta maahan muuttoa ja tulevaa muslimen valtaa ja terrorismia maassamme ,maahanmuuttaja solutautuu päätäntä elimiin ja sen jälkeen valta on heilä .
- eikokoomyys
sivusta ei kok
- dafrty
Nimenomaan vastuuton kuin myös haittamaahanmuutto on ongelma koko maalle
Laura ymmärtää tämän siksi niin moni tulee äänestämään Lauraa
- Mediat-kauhuissaan
Laura tulee saamaan 1-äänestyskierroksella 18% kaikista annetuista äänistä, ja nousee Niinistön vastaehdokkaaksi toiselle kierrokselle.
Huhtasaaren nopea nousu järkyttää jo nyt valtamediaa ja Niinistön tulkiväkeä. Tällaisia naurettavia plagiointisyytteitä viitsitään nostaa lehdissa esille.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801022200640592_pi.shtml
Kun Huhtasaari ja hänen nopea nousunsa on näin vahvaa faktaa, niin täällä Suomi24:llä väen intoileminen Lauran puolesta on ihan ymmärrettävää.- jeesLaura
aivan niin housut monilla.....myös suvakeilla taitaa jo tutista..............Kansa vastustaa vastuutonta maahanmuuttoa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181