Inhottavan idiootin profetia

tuuuyt

he-ma
4.1.2018 19:03
Paree lukema on 13.82 miljardia vuotta.

Meikäläisten kärpäsenpaskan atomia pienempi aurinkokunta on varsin nuori.

Uskovaisreppanat kuvittelevat olevansa jollain tapaa tärkeitä - näinhän ei ole. Vaikka kaikki elämä maapallilta ja koko aurinkunta lakkaisi olemasta, ei sillä ole mitään merkitystä aika-avaruuden kannalta.

4

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläsuottapoista.lisää

he-ma
      4.1.2018 11:34
      Uusi
      Minun ei ainakaan ole mikään pakko kolmiomaisen kristunuskon epäjumalan nimeä kunnioittaa.

Eikä minua pelota päästellä pyhää henkeä aamuistunnolla kohti Arabian valmistamaa posliinivaltaistuinta.

On siis syytä huomata epäjumalanne jahven ja hänen äpäräpoikansa jeesuksen täydellinen kyvyttömyys ja ole

he-ma
      4.1.2018 14:32
      AinaOnVaihtoehtoja kirjoitti:
      Suura 8:12 “Herrasi antoi enkeleille ilmoituksen: ”Minä olen teidän kanssanne. Vahvistakaa niitä, jotka uskovat. Minä asetan pelon uskottomien sydämeen. Hakatkaa poikki heidän kaulansa ja raajansa. ”
      Näytä lisää
      Saturaamatusta satukoraaniin kopioitus merkityksetöntä höpötystä.

Koskaan ei ole yksikään jumalolento pystynyt millään lailla todellisuudessa vaikuttamaan, elleivät tuon jumalolennon harhaiset seuraajat ole asiaan puuttuneet.

Esimerkkinä olkoon tämä tasapuolisesti kaikkia jumaliksi väitettyjä kohtaan esittämäni rienaus. Painan kohta tuota 'Lähetä' nappia, eikä yksikään jumala, mukaanlukien jahven kolme mielikuvituspersoonaa, pysty asiaan millään tavalla vaikuttamaan...

... melkein jo säikähdin vatsanväänteitä, mutta kun pikkuisen päästin pyhää henkeä peräaukostani, niin jo helpotti.

• Todellisuus ahdistaa kolmiomaisen kristinuskonepäjumalan jeesuksenmorsianta?

• Anonyymi

Kappas vaan , ateistia kalvaa oikein syvältä, kun aina sama marmatus palstaroikkujalla. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kappas vaan , ateistia kalvaa oikein syvältä, kun aina sama marmatus palstaroikkujalla. :)

Jatkan muuten yhä tasapuolista rienaamistani ja jumalharhaiset polkevat tulpatonta mopoaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      303
      1177
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      989
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe