Inhottavan idiootin profetia

tuuuyt

he-ma
4.1.2018 19:03
Paree lukema on 13.82 miljardia vuotta.

Meikäläisten kärpäsenpaskan atomia pienempi aurinkokunta on varsin nuori.

Uskovaisreppanat kuvittelevat olevansa jollain tapaa tärkeitä - näinhän ei ole. Vaikka kaikki elämä maapallilta ja koko aurinkunta lakkaisi olemasta, ei sillä ole mitään merkitystä aika-avaruuden kannalta.

4

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläsuottapoista.lisää

      he-ma
      4.1.2018 11:34
      Uusi
      Minun ei ainakaan ole mikään pakko kolmiomaisen kristunuskon epäjumalan nimeä kunnioittaa.

      Eikä minua pelota päästellä pyhää henkeä aamuistunnolla kohti Arabian valmistamaa posliinivaltaistuinta.

      On siis syytä huomata epäjumalanne jahven ja hänen äpäräpoikansa jeesuksen täydellinen kyvyttömyys ja ole

      he-ma
      4.1.2018 14:32
      AinaOnVaihtoehtoja kirjoitti:
      Suura 8:12 “Herrasi antoi enkeleille ilmoituksen: ”Minä olen teidän kanssanne. Vahvistakaa niitä, jotka uskovat. Minä asetan pelon uskottomien sydämeen. Hakatkaa poikki heidän kaulansa ja raajansa. ”
      Näytä lisää
      Saturaamatusta satukoraaniin kopioitus merkityksetöntä höpötystä.

      Koskaan ei ole yksikään jumalolento pystynyt millään lailla todellisuudessa vaikuttamaan, elleivät tuon jumalolennon harhaiset seuraajat ole asiaan puuttuneet.

      Esimerkkinä olkoon tämä tasapuolisesti kaikkia jumaliksi väitettyjä kohtaan esittämäni rienaus. Painan kohta tuota 'Lähetä' nappia, eikä yksikään jumala, mukaanlukien jahven kolme mielikuvituspersoonaa, pysty asiaan millään tavalla vaikuttamaan...

      ... melkein jo säikähdin vatsanväänteitä, mutta kun pikkuisen päästin pyhää henkeä peräaukostani, niin jo helpotti.

    • Todellisuus ahdistaa kolmiomaisen kristinuskonepäjumalan jeesuksenmorsianta?

      • Anonyymi

        Kappas vaan , ateistia kalvaa oikein syvältä, kun aina sama marmatus palstaroikkujalla. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kappas vaan , ateistia kalvaa oikein syvältä, kun aina sama marmatus palstaroikkujalla. :)

        Jatkan muuten yhä tasapuolista rienaamistani ja jumalharhaiset polkevat tulpatonta mopoaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe