omia avauksiaan ja seuraa niitä jatkuvasti, nimenomaan tämä "Vuoristo" jotain. Mikään ei ole parempaa kuin saada vastailla omaan juttuunsa.
Sellaista se narsismi on.
Täällä näkee kuinka narsisti rakastaa
22
55
Vastaukset
- Torstin.boyfriend.se
Valion talkkarikapiainen.
- sekö.se.on
Onko sama pölkkypää, joka on pyörinyt kepujen palstalla vuosikausia suoltamassa ulostetta lantavarpaiden puhtoisille saappaille?
- Vuoriston.Narsku
"...omia avauksiaan..."
Tuppaa olemaan niin, että ne minun avukseni ovat silkkaa asiaa.
Useat muut avaukset täällä tovat pelkkää löllötystä. Ehkä siksi. ;)))- Vuoriston.Editoija
KOrjataanpa muutama kirjoitusvirhe:
Tuppaa olemaan niin, että ne minun avukseni ovat silkkoa eikä asiaa,
Useat avaukseni täällä ovat pelkkää löllötystä. - olemmejoodottaneet
Vuoriston.Editoija kirjoitti:
KOrjataanpa muutama kirjoitusvirhe:
Tuppaa olemaan niin, että ne minun avukseni ovat silkkoa eikä asiaa,
Useat avaukseni täällä ovat pelkkää löllötystä.Kerrankin kirjoitat asiaa. Kauan siihen menikin.
- Kopioija.matti
Kipikapi kops koppalakkikokardi.
- x.x.x.x.x.x
Lähinnä vaikuttaa olevan saivartelua, jota eräs "Jussuf.se.sama" täällä harrasti aikanaan kunnes paljastui erääksi Jukaksi. Tuleeko mieleen?
- Kukalieon
x.x.x.x.x.x kirjoitti:
Lähinnä vaikuttaa olevan saivartelua, jota eräs "Jussuf.se.sama" täällä harrasti aikanaan kunnes paljastui erääksi Jukaksi. Tuleeko mieleen?
Hyvinkin mahdollinen.Ainakin siitä ajatuksesta ei tykännyt kun joku mainitsi nimeltä.
- Vuoriston.Suoli24
Niin ja olen myös Suoli24 palkkalistoilla ns. YKKÖSTROLLINA .:))))
- Vuoriston.Bansku
En muuten aina viitsi käyttää nimimerkissäni tuota Vuoriston-etuliitettä.
Moni ei varmaan huomaa, että sanassa Vuoristo on muuten etunimi Risto. Sen lisäksi Pekka, Esko ja Juuso ovat nimiä, joita mielellään käytän joissain muodoissa.
Se ei tietenkään johdu mistään nationalistisesta kansallismielisyydestä. Tom ja Andrew ovat totta kai minusta paljon makeempia.
- Vuoriston.aito.vanhus
Joko helpotti?
Voisimmeko yhdessä sopia, että tätä avausta käytettäisiin pelkästään minun haukkumiseeni. Jäisi muihin avauksiin enemmän tilaa asialle.
PS. Nikinnulkuttaminen on silkka turhuutta. Kyllä te sen vielä opitte. ;)))- Tulkoon.vanhuus
Ikäänny nopeasti. Jää muille palstatilaa.
- Vuoriston.aito.vanhus
Kiitos pojat.
Ymmärsin tuosta räksytyksestänne sen, että olette vastaisuudessakin valmiita räksyttämään minulle vain tässä ketjussa. ;))) - Tasa.arvoa.matille
Vuoriston.aito.vanhus kirjoitti:
Kiitos pojat.
Ymmärsin tuosta räksytyksestänne sen, että olette vastaisuudessakin valmiita räksyttämään minulle vain tässä ketjussa. ;)))Et itse suostu pysymään tässä ketjussa joten saat tuta kaikkialla. Ansaitset sen.
- Neuvo.vaarille
Henkilöidy niin homma toimii. Puskatrolli.
- Vuoriston.aito.vanhus
Neuvo.vaarille kirjoitti:
Henkilöidy niin homma toimii. Puskatrolli.
Hehh heehh hhoo hahha hhaah - varsinainen vitsiveikko. ;))))
- Naurupelllelle
Totuus se on. Olet klovni.
- Anonyymi
Naurupelllelle kirjoitti:
Totuus se on. Olet klovni.
MG on aina ollut narsistina eri nikeillään.
- Anonyymi
Parisataa vuoristoaavikko- variaatiota nimimerkeissään ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MG on aina ollut narsistina eri nikeillään.
Niin on. Se asia on aina pysynyt.
- Anonyymi
Tuttu ämgeevaluuttakauppiashan se.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820