MVA huolto Savonlinna

remontti reiska

Kokemuksia em. firmasta? Tekeekö laatutyötä ja suositteletko jotain asentajaa. Pitäis rempata Pontiacin 5,7l TPI konetta. Ryöstääkö vai tekeekö kohtuuhinnalla?

11

5328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannu
    • kokemukset

Joo, meillä ollut kaksi jenkkiä ja molemmat huollettu siellä. Erittäin asiantunteva liike, todella omistautunut jenkkiautoille. Ota ihmeessä yhteyttä Mikko Vähänikkilään. Hinnat on kyllä kohdallaan. Suosittelen.

• PyrhulaPyrhula

Itse sinne etu-kardaanin lähetin korjattavaksi 1,5 vuotta sitten...
      Ilmeisesti huolela korjataan, kun ei vieläkään ole tullut takaisin.

• Joukka

Et nyt sit oo sulle tullut mieleen,
        että ottaisit yhteyttä firmaan?
        Vai sovitteko työajaksi 1.4999 vuotta
        ja nyt meni yliaikaa, huhuu hei.

Oisko vaikka sun yhteystiedot olleet jostakin
        syystä virheelliset tai jotain.

Pientä aktiivisuutta suosittelisin...

• kunnon työ

6 vuotta olen huollattanut kaikki jenkkiautoni siellä ja koskaan ei ole tarvinnut katua !!!!!
      Palvelu on Suomen parasta ja työn laatu !!!

siitä myös hinta/laatu OK
      t
      Kari T

• epäilevä_jenkkiautoilija

niin, oletko tehnyt kaikenkattavan kartoituksen kaikista Suomen autokorjaamoista, joissa voi yrittää huollattaa jenkkiautoaan.

• kusetusta!

tavalliset korjaamot ei osaa ja jenkkikorjaamolla saatetaan vetää retkuun täysillä! kaiken sen lisäksi että työn hinta oli törkeä sain selville että kuinka helpolla korjari pääsikään vaihtaessaan pikkuosan joka olisi kyllä paikantunut toisen harrastajan avulla. ja kehtasivat mukamas testata,kokonaisen bensatankillisen verran.prk! nyt aina mittarista ajetut lukemat talteen!!

• tankki pensaa ja aski norttia
        kusetusta! kirjoitti:

tavalliset korjaamot ei osaa ja jenkkikorjaamolla saatetaan vetää retkuun täysillä! kaiken sen lisäksi että työn hinta oli törkeä sain selville että kuinka helpolla korjari pääsikään vaihtaessaan pikkuosan joka olisi kyllä paikantunut toisen harrastajan avulla. ja kehtasivat mukamas testata,kokonaisen bensatankillisen verran.prk! nyt aina mittarista ajetut lukemat talteen!!

tapahtuiko tämä MVA-huollossa ? Testailivat tankillisen verran koeajoa ?

• tässä firmassa
        tankki pensaa ja aski norttia kirjoitti:

tapahtuiko tämä MVA-huollossa ? Testailivat tankillisen verran koeajoa ?

mutta kannattaa kyllä varoa!, on näköjään eräillä tapana käydä ruokatunnilla kotona ja sekä ajaa täysin ylimääräistä ajoa joka ei kuulu "testiajoon". hauska kuulla:kuka ajoi sun jenkillä nortinostoon ja uudestaan illalla,hyvin lähettää,ootko myynyt !?

• jarppu

Itse huoltanut siellä kolmea eri autoa n. Neljä vuotta. Öljynvaihto ihan ok vaikka aikataulut ei pitänyt paikkaansa. Kyllästyin jatkuvaan selittelyyn ja tiesin eka kerrasta että mikko kusee silmään. Jotenki annoin vaan uutta mahdollisuutta??? Tosiaan muutama hyvä huolto mutta kusettaa. Sain autooni jousen kaks kuukautta aeisotettuani autoa siellä, jousi oli toisesta samanlaisesta, käytetty jonka myi uutena. Tietoa siellä on mutta jos sopivan löytää niin kusettaa.

• Caliber

Olen ollut asiakkaana yhtiön alkuajoista lähtien. Merkkejä on ollut monia , tietysti jenkkejä.
      Aina olen avun tarvittaessa saanut ja kaikki on toiminut kiitettävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5081
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      3953
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      783
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe