Aika erikoista kun yritys vaatii kunnan rakentamaan koko kylälle jätevesiputken jonka kustannukset se pystyy itse vähentämään verotuksessa mutta yksityistaloudet ei. Eli yksityiset maksavat omansa sekä verotuksen kautta vielä yrityksenkin paskaputken. Kylän omat edunvalvojat uusiksi.
Kuka lopulta maksaa
10
78
Vastaukset
- onko2018
Valitettavasti näinhän tämä on. Olen sanaton mutta tunteen voin kokea omakseni.
- vastusttaanhuvinvuoksi
Ei yritys vaadi viemäriä kaikille, mutta ne joita liittyminen ei koske, vastustavat kaikkien muitten puolesta.
- asioitaseurannutt
Lapualla on ollut pidemmän aikaa havaittavissa ongelma jossa kaupunki toimii lapualaisia vastaan. Jätevesijuttu ei ole ainut. Taustalla on usein virkamiesten ja johtavien luottamusmiesten oma ego, heidän lupaukset jollekin taholle ja juuttuminen neuvotteluissa juoksuhautoihin , periksi ei anneta. Mokailuista ja jopa laittomista päätöksista on menty eteenpäin käyttämällä verorahoja korvauksiin. Päätöstä ei muuteta. Niistä ollaan hys, hys.
Veikkaukseni on, että jos tyyli ei kaupuntalolla muutu tätä kaupunkia ei kymmenen vuoden kuluttua enää ole. Olisko se niin huono asia lapualaisille ? - Huonoasia
On se huono. Kaupunki pidetään. Ainakaan muiden alamaisiksi emme ala.
- callekiwes
Aina vaan nämä vastustajat jaksaa jantata tuota samaa asiaa. Ymmärtäkää nyt että se putken rakentaminen ei ole lapualaisten päätettävissä. Onks teil pääs aivoja ollenkaa.
- KiviHousuus
Ja puristaa haarojen vällii nui kovast. Omoo lehemää ojas.
- selvitys
Uuden lain mukaan näyttäisi siltä ettei liittyjiä ole hellanmaassa kovinkaan monta. Kannataisiko kerran vielä laskea montako liittyjää oikeasti hellanmaassa on. Jos liittyjiä ei ole tarpeeksi meidän muitten jätevesilaskut nousee entisestään. Minä en ainakaan ole valmis maksamaan hellanmaan tyhjää jäteputkea.
- kejsudt
Enkä minä. Paskokoot Hellanmaalaiset minne tahtoo. Tyhmää rakentaa sinne jos ei siellä kukaan liity.
- tulevakauhavalainen
Ei sitä putken rakentamista voi estää Sen sijaan sitä voi siirtää ja rakentaa esim. kolmen vuoden kuluttua.
- pandattt
Jokos pian putki tulee Rautakorven ja Karuhumäen suunnalle tarvetta kovasti tok löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770