- onko tämä mielestänne halpa kahvilahinta? Tällaisen väitteen kuulin. Itse juon aina kotona.
Kahvi ja leivos 5 euroa.
5
<50
Vastaukset
- Erivaluutat
Sehän on kuusi kertaa lìian kallista! -90-luvulla kahvi ja pulla maksoivat korkeintaan vitosen eli 5/6 euroa. Eurohan on 5,94573 markkaa.
- heikko_luonne_mutta
Yleensä juon kotona käytännössä ilmaisen kupin teetä. Joskus ostan parilla eurolla kahvin ja pullan, mutta sillä hinnalla ei kovin monesta paikkaa enää löydy.
Jos leivos oikeasti tarkoittaa leivosta, niin ei se ole paha kahvilahinnaksi. Itse pärjään ilmankin. - Europuhallus
Markka muuttui suoraan euroksi eli 5 markan kahvi leivoksella 5 euron kahviksi leivoksella.
Tuet 0,5 kertaistuneet, peruspalkat kaksinkertaistuneet ja kauppiaiden ja isotuloisten palkat ja tulot 6-kertaistuneet ainakin.- YksiYöMuuttaaKaiken
Ja kauppiaat huusivat hiphurraat!
- Eieulleäänestänyt
Halpaa on, halpaa.niinkuin kaikki eulle kyllä äänestäneet tietävät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920