Muistaako kukaan Soini Alajärvi sektorilla semmoista UPM:n leivissä työskentelevää metsätalous insinööriä joka huijasi metsäkaupoissa vanhuksia. Tilitti osan rahoista omalle tililleen?? Mitäköhän sille nuorelle nais ihmiselle nykyään kuuluu??
Huijauksia ja Petoksia
13
1124
Vastaukset
- Sitäpä
Samaa huijaustahsn ne isot metsäyhtiöt tekivät, kartellien muodossa.
- metsänomistajanatotuut
En tunne ketään UPMn naispuolista puunostajaa,vaikka olen myynyt tälle yhtijölle useita kertoja kuitupuuta, myös jonkin verran tukkipuuta . Onko tarkoitus mustamaalata kyseistä firmaa ,vai mistä on kysymys. Ropagada pois.
- uupeeämmä
Oli ennen Jarkkoa yksi. Taitaa olla hän kysymyksessä.
- puutaolis
Onko Alajärvellä on UPMn konttori tai ostohenkilö
- uupeeämmä
Tämän pitäisi olla helppo. Mutta kerrotaan nyt Kauppakatu 26 Puh.: 020 416121
- oontyytyväinen
Puukauppa metsäfirmojen kanssa on aina perustunut petokseen.
Käyttäkää metsänhoitoyhdistyksen valtakijakauppaa niin saatte parhaan hinnan.
Jos tulee erilaatuisia tukkeja niin myivät ne niille sahoille jotka niitä ostavat eivätkä kaikki mene kuitupinoon.Onhan siinä hinnassa eroa jos pikkutukki 40 euroa ja mäntykuitu 18 euroa motti.- enmäätiedä
Ostaako joku firma nykyään pikkutukkeja ?
- Soininemäntä
Jotain huhuja olen kuullut että erosi miehestään ja otti maatalon isännän, toivottavasti on puhtaat jauhot pussissa.
- alajärvijalehtimäki
Tiedän melko varmuudella kenestä on kyse, olin itse UPM hommissa niihin aikoihin kun kyseinen nainen haettiin poliisin voimin kesken työpäivän talteen. Kyllä sitä välillä näkee kylillä, joskus mietin miten kehtaa näyttäytyä on se niin iso häpeä kun pidätetään petoksesta.
- EnOleKuullu
alajärvijalehtimäki kirjoitti:
Tiedän melko varmuudella kenestä on kyse, olin itse UPM hommissa niihin aikoihin kun kyseinen nainen haettiin poliisin voimin kesken työpäivän talteen. Kyllä sitä välillä näkee kylillä, joskus mietin miten kehtaa näyttäytyä on se niin iso häpeä kun pidätetään petoksesta.
Heiluiko edes häkki?
- Kartelli..Pyörii
UPM Seinäjoen piiripäällikkö Hunttala muiluutettiin Kajaaniin kun kärähti kunnolla kartellista ja alihinnoittelusta.
Johtaja Sigu Pietarsaaresta sai ylennyksen korkeaan valtion virkaan.
- tukkiatuleeparhaiten
Alajärvellä toimiva saha ostaa tukit ja katkoo oikein.
Hintakin on koko erälle hyvä.- vertailkaaoikeasti
Alajärven sahan katkonta poikkeaa normaalista eikä todellakkaan ole edullisin metsänmyyjälle. Tukin jako ei ole normaali ja jättää siten isomman latvan. Lisäksi heidän suoruusvaatimus on tiukempi kuin monella muulla sahalla samoin he eivät salli niin suuria oksia kun monet muut sahat. Näin ainakin mäntytukin osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837