Jos oletta kuullu kyseistä bändiä, niin mitä mieltä olitte? Itse kävin ostamassa tuon For Those About To Rot-Lp:n ja ihastuin samantien. Vaikka en aiemmin ole mitään grindiin viittaavaa edes kuunnellut.
To Separate The Flesh From The Bones
5
473
Vastaukset
- Trixter.M
Onhan se ihan menevää musaa. Itse pidän Utopia Sadistica albumista enemmän kun tuosta EP:stä vaikka kyllä sekin ihan paikkaansa puolustaa.
Come smell my excretes... - Ephemeral
Olen kuullut vain Utopia Sadisticaa, ja pidin. Grindi ei ennestään ollut erityisen tuttua ja vaati kyllä pienen sulattelun, mutta sen jälkeen tykästyin kovastikin.
- thegodofallmortal
Itelläki tosiaan meni joku aika siinä sulattelussa, kun ekan kerran kuulin kyseistä bändiä viime vuonna. Kun Infernon matkassa tuli se Kiirastuli 2, niin siinä oli Infected Rectum biisi. Silloin se kuulosti ihan karmealta. Nyt se kuulostaa helvetin kovalta.
Ruokarahat meni kyseiseen Lp:hen...
- pink.triangle
ihan hyvä levy, mielestäni. en oo kuullu aiempaa tuotantoo mutta ainakin tää menee..
kyllä siinä on aivan pirun kova bändi itselläni toimii erittäin hyvin ja on muuten perhanan hyvä livenäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell362194Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491777Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1241634Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041336Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541060Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59925
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102811- 61793