Paavo Järvisen kokoustaksa??

DoctorT

Ihmettelen syvästi, että häntä edelleen seurakuntiin eri puolilla maata kutsutaan! Miestä, joka on harhaopettaja, jos kuka!!

Olisi kiinnostavaa tietää, mikä on hänen rahallinen kokoustaksansa?

148

10245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kajaani123

      Paavo Järvinen pitää tänä viikonloppuna kokouksia Kajaanin Helluntaiseurakunnassa. Seurakunnan saastutti Patrick Tiainen.
      Paavon alamäki alkoi, kun hän oli Kajaanissa paimenena. Hän piti kursseja Rauhan Majatalossa. Sitten hän lähti TV7:n hommiin vaikka hän tiesi Ojareksien avioliittojen kiemurat. Sitten hän on ollut puhumassa samassa kokoussarjassa Patrik Tiaisen kanssa.

    • Minusta Pate on tervehenkinen krititty ja opettaa rohkeasti Ja raamatullisesti.
      Kerro toki mitä Paavo opettaa väärin ja häntä solvaat ‼️
      Te hellarit olette muuten kovin kiinnostuneista muiden rahoista 😂

      • EiPaavoaKukaanUsko

        Ei Paavo mitään opeta. Näkee ympäripyöreitä ilmestyksiä ja kertoilee vääriä profetioita. Varoittelee homoista ja teki itse yhteistyötä Koiviston kanssa. Siinä hengenmiehen saldo. Samassa hengessä Glory Backmanin ja Timo Närhen kanssa.


      • EiPaavoaKukaanUsko kirjoitti:

        Ei Paavo mitään opeta. Näkee ympäripyöreitä ilmestyksiä ja kertoilee vääriä profetioita. Varoittelee homoista ja teki itse yhteistyötä Koiviston kanssa. Siinä hengenmiehen saldo. Samassa hengessä Glory Backmanin ja Timo Närhen kanssa.

        Olemme täysin eri mieltä. Mutta kerrl toki muutama suomalainen opettaja jotka kelpaavat sinullekin 🤗‼️


      • 5fffd

        "Te hellarit olette muuten kovin kiinnostuneista muiden rahoista".

        Melkoista yleistämistä, menee jo panettelemisen puolelle.
        Tee parannus.


      • EiPaavoaKukaanUsko
        usko.vainen kirjoitti:

        Olemme täysin eri mieltä. Mutta kerrl toki muutama suomalainen opettaja jotka kelpaavat sinullekin 🤗‼️

        Eihän Paavo ole 'opettaja', joten kysymyksesi on kopioitu Glory-ketjusta.

        Kerro mitä Paavo opettaa? Setelirahojen antamista naapurin lompakosta?


      • 5fffd kirjoitti:

        "Te hellarit olette muuten kovin kiinnostuneista muiden rahoista".

        Melkoista yleistämistä, menee jo panettelemisen puolelle.
        Tee parannus.

        Kerro vain itsestäsi sitten 🤗‼️


      • EiPaavoaKukaanUsko kirjoitti:

        Eihän Paavo ole 'opettaja', joten kysymyksesi on kopioitu Glory-ketjusta.

        Kerro mitä Paavo opettaa? Setelirahojen antamista naapurin lompakosta?

        Onko vaikea kysymys:
        Kerro toki muutama suomalainen opettaja jotka kelpaavat sinullekin 🤗‼️


      • EiPaavoaKukaanUsko


      • EiSinuaKukaanUsko
        usko.vainen kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse keskustella minun kanssani. Kerro vain sinulle kelpaavat opettajat 🤗‼️

        😥 😪


      • EiSinuaKukaanUsko kirjoitti:

        😥 😪

        Ei tarvitse uskoakaan minua mutta kerro jo sinulle kelpaavat opettajat🤗‼️


      • 5fffd
        usko.vainen kirjoitti:

        Kerro vain itsestäsi sitten 🤗‼️

        Olet henkilö, joka nälvii keskustelijoita ketjussa. Esiinnyt niin hyvänä, mutta todellisuudessa olet itsekäs. Sinulla on tavaton tarve sanoa viimeinen sana. Säälittävää; kertoo kasvamattomuudestasi ja vahvasta lihasta.


      • 5fffd

        Mitä ihmeen "nikkejä"? Olen käyttänyt keskustelussa tasan yhtä nimimerkkiä (5fffd), taas syyllistyit valehteluun. Mutta todistaa vain lihallisuutesi. Enkä ole "päätä aukomassa", vaan keskustelemassa. "Pään aukominen" on hyvin negatiivinen ilmaus; osoitus lihallisuudesta.

        Voisitko pysyä totuudessa, ja keskustella sivistyneesti. Onnistuuko?

        Mitä tulee saarnaajiin, en lähde erittelemään. Saarnaajia kaipaisinkin enemmän, vaan kun pastoreita tuntuu olevan pilvin pimein. Kuten myös niitä, jotka eivät välitä seurakuntalaisista vähääkään.


      • 5fffd

        Todistit jälleen, että olen oikeassa suhteesi. "Länkytys" -sanana on epämiellyttävä. Sopii siis hyvin ilmaisutapaasi....


      • 5fffd kirjoitti:

        Todistit jälleen, että olen oikeassa suhteesi. "Länkytys" -sanana on epämiellyttävä. Sopii siis hyvin ilmaisutapaasi....

        Se sopii sinulle. Et siis pysty muuhun kuin solvaamaan.
        Saat vielä mahdollisuuden kertoa sinulle kelpaavien opettajien nimiä 🤗‼️


      • 5fffd
        usko.vainen kirjoitti:

        Se sopii sinulle. Et siis pysty muuhun kuin solvaamaan.
        Saat vielä mahdollisuuden kertoa sinulle kelpaavien opettajien nimiä 🤗‼️

        Osoita, missä olen solvannut. Et vain kestä totuutta. En ole käyttänyt epämiellyttäviä ilmaisuja, kuten sinä. Joka ikisessä viestissä olet joko/tai panetellut, tai käyttänyt rumia ilmaisuja.
        En ota sinulta vastaan "mahdollisuuksia; mikä sinä olet niitä jakamaan. En siis nimeä ketään saarnaajia, joiden nimiä tivaat. Miksi lähtisin ketään nostamaan?
        Hedelmistään puut tunnetaan.

        Sinä olet "hedelmääsi" jo riittävästi näyttänyt. Kirjoita nyt vielä jotakin, lihallisena kun sinun pitää saada sanoa se "viimeinen sana".


      • 5fffd kirjoitti:

        Osoita, missä olen solvannut. Et vain kestä totuutta. En ole käyttänyt epämiellyttäviä ilmaisuja, kuten sinä. Joka ikisessä viestissä olet joko/tai panetellut, tai käyttänyt rumia ilmaisuja.
        En ota sinulta vastaan "mahdollisuuksia; mikä sinä olet niitä jakamaan. En siis nimeä ketään saarnaajia, joiden nimiä tivaat. Miksi lähtisin ketään nostamaan?
        Hedelmistään puut tunnetaan.

        Sinä olet "hedelmääsi" jo riittävästi näyttänyt. Kirjoita nyt vielä jotakin, lihallisena kun sinun pitää saada sanoa se "viimeinen sana".

        Selvä et siis sano nimiä 🤗‼️


      • PaimenetJaSaarnaajat
        5fffd kirjoitti:

        Mitä ihmeen "nikkejä"? Olen käyttänyt keskustelussa tasan yhtä nimimerkkiä (5fffd), taas syyllistyit valehteluun. Mutta todistaa vain lihallisuutesi. Enkä ole "päätä aukomassa", vaan keskustelemassa. "Pään aukominen" on hyvin negatiivinen ilmaus; osoitus lihallisuudesta.

        Voisitko pysyä totuudessa, ja keskustella sivistyneesti. Onnistuuko?

        Mitä tulee saarnaajiin, en lähde erittelemään. Saarnaajia kaipaisinkin enemmän, vaan kun pastoreita tuntuu olevan pilvin pimein. Kuten myös niitä, jotka eivät välitä seurakuntalaisista vähääkään.

        >>> Saarnaajia kaipaisinkin enemmän, vaan kun pastoreita tuntuu olevan pilvin pimein.

        En puutu keskusteluun muulla tavalla, mutta tämä yksi lause kiinnostaa. Mistä johtuu, että jotkut ovat mieltyneet "epäraamatulliseen" saarnaajan titteliin, mutta raamatullinen pastori (=paimen) herättää vastustusta?

        TOSIN pastori yleisnimityksenä ei ole aina kuvaava, jos henkilön kutsumus on olla enemmän opettaja kuin paimen/pastori. Ja sitten kai vanhimmatkin ovat "paimeniksi" kutsuttuja. Joten siinä mielessä termi pastori ei ole aina riittävän kuvaava.


      • sitrofus

        Helluntailaiset, babtistit, adventistit ja kaikki herätysliikkeet ynnä kirkot ov lahkolaisia
        ja eriseuraisia eksyttäjiä. Heillä on Jumalan sana pahuuden verhona.
        Tämä toiminta on Jumala silmissä irstasta.


      • 1234567---
        sitrofus kirjoitti:

        Helluntailaiset, babtistit, adventistit ja kaikki herätysliikkeet ynnä kirkot ov lahkolaisia
        ja eriseuraisia eksyttäjiä. Heillä on Jumalan sana pahuuden verhona.
        Tämä toiminta on Jumala silmissä irstasta.

        Jumalan silmissä irstasta on opetus, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Samoin irstasta on hyväksyä, naispappeus, homo ja lesboliitot, sekä abortit.


      • profetta

    • sesiitäjapiste

      Paavo on sataselal evankelista eikä siten opeta mitään, mutt akun on ns uskovia jotka eivät tiedä edes tämän tasoisia asioita.

      JOS tietäisivät eivät hyppäisi gloorien perässä koska sielläkään ei mitään opeteta, vaan kerrotaan tarinoita joissa MINÄ ole pääosissam
      ,... yleensä.

    • Kirjakääröt

      Mark.13:8 Biblia (1776). Sillä kansa pitää nouseman kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaa, ja maanjäristykset pitää oleman jokaisessa paikassa, ja tulee nälkä ja metelit.

      • KylläPaavoveljestäLöytyy

        Paavo Järvinen on, ainakin minun kohdallani, heittänyt Hengessä pari kertaa aivan täsmäosumaprofetian/tiedonsanoman!
        Enkä ole usein rampannut hänenkään kolouksissaan.
        Paavoa Herra yllätyskäytti, hänen kauttaan tuli tietooni mitä pahaa ja vääryyttä tietyt 'uskovat' takanani hankitsi, samoin vuosiasitten Paavo rukoillessaan KIELSI minua uskomasta, mitä lääkärit silloin sanoivat...Paavo oli oikeassa. Tämä ilmoitus on kantanut vuosikymmenet -diagnoosi rauennut tyhjiin!


      • DoctorT
        KylläPaavoveljestäLöytyy kirjoitti:

        Paavo Järvinen on, ainakin minun kohdallani, heittänyt Hengessä pari kertaa aivan täsmäosumaprofetian/tiedonsanoman!
        Enkä ole usein rampannut hänenkään kolouksissaan.
        Paavoa Herra yllätyskäytti, hänen kauttaan tuli tietooni mitä pahaa ja vääryyttä tietyt 'uskovat' takanani hankitsi, samoin vuosiasitten Paavo rukoillessaan KIELSI minua uskomasta, mitä lääkärit silloin sanoivat...Paavo oli oikeassa. Tämä ilmoitus on kantanut vuosikymmenet -diagnoosi rauennut tyhjiin!

        Tietäjähenki siis!!


      • fhfhffaffaa
        KylläPaavoveljestäLöytyy kirjoitti:

        Paavo Järvinen on, ainakin minun kohdallani, heittänyt Hengessä pari kertaa aivan täsmäosumaprofetian/tiedonsanoman!
        Enkä ole usein rampannut hänenkään kolouksissaan.
        Paavoa Herra yllätyskäytti, hänen kauttaan tuli tietooni mitä pahaa ja vääryyttä tietyt 'uskovat' takanani hankitsi, samoin vuosiasitten Paavo rukoillessaan KIELSI minua uskomasta, mitä lääkärit silloin sanoivat...Paavo oli oikeassa. Tämä ilmoitus on kantanut vuosikymmenet -diagnoosi rauennut tyhjiin!

        Yks kertoi että olivat kokouksessa jossa Paavo Järvinen puhui, sanoi tuntomerkit, mikä vaiva, ja että paranee.
        Kuin oli kai helpottanutkin mutta oli vaiva sitten myöhemmin takaisin.
        Kummallista.


      • KunRahaOnRakkain
        fhfhffaffaa kirjoitti:

        Yks kertoi että olivat kokouksessa jossa Paavo Järvinen puhui, sanoi tuntomerkit, mikä vaiva, ja että paranee.
        Kuin oli kai helpottanutkin mutta oli vaiva sitten myöhemmin takaisin.
        Kummallista.

        Tyypillistä saatanalle. Ihminen luulottelee itselleen parantuneensa, mutta vaiva palaa ennalleen. Nämä ihmiset ovat niitä, jotka juoksevat kaikkien käsien alle ja eivät välitä lähteestä.


      • Anonyymi
        KylläPaavoveljestäLöytyy kirjoitti:

        Paavo Järvinen on, ainakin minun kohdallani, heittänyt Hengessä pari kertaa aivan täsmäosumaprofetian/tiedonsanoman!
        Enkä ole usein rampannut hänenkään kolouksissaan.
        Paavoa Herra yllätyskäytti, hänen kauttaan tuli tietooni mitä pahaa ja vääryyttä tietyt 'uskovat' takanani hankitsi, samoin vuosiasitten Paavo rukoillessaan KIELSI minua uskomasta, mitä lääkärit silloin sanoivat...Paavo oli oikeassa. Tämä ilmoitus on kantanut vuosikymmenet -diagnoosi rauennut tyhjiin!

        Paavossa on tietäjä henki, joskus osuu, toisinaan ei. Hedelmistään puu tunnetaan.


    • DoctorT

      Meni kinasteluksi eräillä!

      Paavo opettaa "ilmestystietoa", yksi harhaoppien muoto, jolla kuulija saadaan uskomaan hyvinkin jumalisen miehen olevan kyseessä!

      Sitten alkaa "tietäjähengen" palvelu ihmisiä ja jopa heidän tarpeitaan tai elämäänsä koskevilla kommenteilla!

      Tällainen on PJ ja kansa juoksee miehen perässä! Eräs jo edesmennyt ystäväni meni Järvisen käsien alle useamman kerran kun Siioniin kuului, omien tuskiensa ja sairauksiensa kanssa. Elämänsä pari viimeistä vuotta oli sellaisessa hengellisessä pimeydessä kertomansa mukaan, ettei voinut käsittää. Syöpä jylläsi kropassa ja silloin hän totesi; Olen tainnut mennä väärien käsien alle kuten PJn! Kerrotaan , että sai rauhan kuolinvuoteellaan.

      Minulle Järvinen on ollut eksyttäjä jo ensimmäisestä kuulemastani ja juuri ilmestystietoa öljyastioista pukkasi, jotka hänen sormella osoittaen Siionin katosta laskeutuivat!!

      Niin, eikö ole taksoista tietoa!!! Kyselkääpä srkista!! Ei ole evankelista perinteisin tavoin ja sydämin, siitä olen varma.

      Heitän arvion; 1000€ per kokous matkakorvaus!!

      • Kektä ne sinulle kelpaavat suomalaiset saatnaajat ovatkaan 😳❓❓


      • Keitä ne sinulle kelpaavat suomalaiset saarnaajat ovatkaan 😳❓❓
        Kerrotko jo❓


      • DoctorT
        usko.vainen kirjoitti:

        Keitä ne sinulle kelpaavat suomalaiset saarnaajat ovatkaan 😳❓❓
        Kerrotko jo❓

        usko.vainen; kysytkö minulta??

        Helppo vastata; kelpaavat on siirretty syrjään HelluntaiRikon jaloista!!


      • DoctorT kirjoitti:

        usko.vainen; kysytkö minulta??

        Helppo vastata; kelpaavat on siirretty syrjään HelluntaiRikon jaloista!!

        Sinulle kelpaaviahan minä kysyin 🤗


    • Pahani.Julmu

      Paavo Järvinen on Juhani Palmun kaksosveli.

      • DoctorT

        Jos näin on, tieto minulle ainakin uusi, jehovalainen tausta silloin!!!

        Samaa näköä, kieltämättä?????


      • troktor
        DoctorT kirjoitti:

        Jos näin on, tieto minulle ainakin uusi, jehovalainen tausta silloin!!!

        Samaa näköä, kieltämättä?????

        Valhetta, Juhani Palmulla ei ole kaksoisveljeä. Kenen vitsi?


    • ElävätKivetUuskarisMania

      Paavonkin eksytyksen takana on TV7. Yhteistyö TV7 hallituksen puheenjohtajan Esa Paavali Ovaskaisen kanssa on tuttua kaikille Paavon tunteville. Hieman asiasta enemmän perillä olevat ymmärtävät Nokia Missionkin kummittelevan taustalla. Uuskarismaattista eksymystä samassa koivistotiaislaisessa hengessä.

      • jnjklöä

        Entäs Pauli Rahkonen, jota olen pitänyt hyvänä raamatunopettajana?


      • YdinTotuus

        Pauli Rahkonen on kirjoittanut huippukorjasen, nimeltä SE PÄIVÄ EI TULE, ENNENKUIN LUOPUMUS ENSIN TAPAHTUU. Tämä kirjanen oli saatavilla ainakin -90luvulla, sisältää paljon varoituksia nykyhetkenkin exytyksistä! Painettu Myllypaino/Leväsjoki. Suositteluni!
        Samoin, Pauli Rahkonen oli avainasemassa, mukana Raamatun kielen oikeaan varmistuksissa: TAISTELU RAAMATUSTA/ Hätähuuto puhtaan Sanan puolesta kirj. Martti Päivänsalo.
        Tämäkin -90luvulta.
        Suosittelen!

        Pauli Rahkonen on noussut tiskijukasta tuollaiseen, Jaloon tehtävään!
        NYT on hänen kirjallisten antiensa äärimmäisen kiireinen hankkimisten h-hetki!!!


    • DoctorT

      Eikö kukaan uskalla kertoa, mitä tämä PJ järjestäjiltä rahastaa???

      Kerääkö peräti uhrin itse, kuten eräs naiskiertäjä seurakunnissa tekee!!! Että onkin löperöt vanhimmat, vierailijan assistentit keräävät uhrin??? Jo on aikoihin rahankeruussa tultu!!!

    • PasiToivonen

      >>Saat vielä mahdollisuuden kertoa sinulle kelpaavien opettajien nimiä 🤗‼️ >>

      Minä kerron, isä Zenon Strykowski, Tampereen katolisen kirkon kirkkoherra.

      • 7779

        Etkö sitä tiedä, että et saa sanoa isäksi ketään ihmistä hengellisesti.
        vain Taivaan Isää Jumalaa. Siitä opetaan Raamatussa.
        Eikä se neitsyt Maria on ollut synnitön eikä maria anna anteeksi sinun syntejäsi ,että ihan turhaan te katoliset sitä mariaa rukoilette.
        ja se teidän paavi f r a n c i s on 2.peto Väärä Profeetta Ilmestyskirjasta Ilm.13 ,
        teidän katolisten encyclopedia kirjassa myönnetään parinkin paavin toimesta että "taivaan kuningatar on naamioitu neitsyt mariaksi"
        ja entäs laajalle levinnyt lasten seksuaalinen pahoinpitely siellä teidän kirkossa jota natzi hitler jugend Ratzingerin velikin suojeli Saksassa.

        Että turha väittää katolista saatanan kirkkoa hyväksi.


    • rgvbnkl

      Minulta ei kysytty mutta kerron silti: Jukka Norvanto. Häntä kannattaa kuunnella, niin ei pety.

      • TehkääAjoissaParannus

        Melko ok, mutta sotkee sekaan raamatunväännöstä -92! Sitä ei itse Raamatun Herra, Sana eli Jeesus allekirjoittaisi edes Verellään! ( Raamatun vääntäjien nimet on uhattu pyyhkiä Elämän Kirjasta!)


    • 1258768

      Antaa nyt Paavon saarnata rauhassa. Hänelle sielujen pelastuminen on numero yksi. Menkää tekin teille ja aitovierille evankeliumia julistamaan. Jeesus tulee pian noutamaan omansa, ja täällä te melskaatte jonninjoutavia. Eikö yhtään hävetä?
      Ja Raamattu kieltää, tohtori hyvä, pistämästä nokkaansa toisten asioihin. Työmies on palkkansa ansainnut. Lopeta jo tuollainen toisten raha-asioitten lietsominen.

      • firmankautta

        Höpötät vain. Paavo tulee ilmestystietoa odottaviin seurakuntiin, jos rahat napsahtavat firman tilille. Teitä ja aitovieriä Paavo näkee vain autolla ajaessaan.


      • DoctorT

        Ensiksikin, en ole kuullut ensimmäistäkään uskoontulokokemusta Järvisen jäljiltä!

        Toiseksi, rahankeruun todella täytyisi kiinnosta myös muita, sillä näitä jalovaaroja on enempi kuin tarpeeksi.

        Kolmanneksi; raha on ainut ponnin PJn toiminnassa, IHMISET VAIN VÄLIKAPPALEITA tarkoitusperän toteuttamisessa!!

        Siksi toiminnan tulee olla luupin alla!

        ÄLKÄÄ OLKO ÄLYTTÖMIÄ!


      • peloittelija
        DoctorT kirjoitti:

        Ensiksikin, en ole kuullut ensimmäistäkään uskoontulokokemusta Järvisen jäljiltä!

        Toiseksi, rahankeruun todella täytyisi kiinnosta myös muita, sillä näitä jalovaaroja on enempi kuin tarpeeksi.

        Kolmanneksi; raha on ainut ponnin PJn toiminnassa, IHMISET VAIN VÄLIKAPPALEITA tarkoitusperän toteuttamisessa!!

        Siksi toiminnan tulee olla luupin alla!

        ÄLKÄÄ OLKO ÄLYTTÖMIÄ!

        Onkohan maailmassa yhtään sellaista puhujaa, joka kelpaisi "tohtorin" suurennuslasin alla?
        Liekö vain kateutta, kun "tohtorin jäljiltä löytyy vain pettyneitä ja peloiteltuja sieluja.


      • Siunausta

        Niinpä. Ja hän kun kuvittelee olevansa erehtymätön! Kaikki on totta, mitä hän sanoo??? Aivan kamalaa. Liekö koskaan edes ollut Paavon kokouksissa? Antaisi joskus siunauksen koskettaa itseään, niin ei olisi aina katkeran ja vihaisen oloinen.


      • 7779

        Minä olen kerran käynyt Lammin helluntaisrk.ssa Järvisen kokouksessa, ja toiste En mene.
        Siellä kokouksessa ei ne eläin äänillä kiljuvat ja vääntelehtivät naiset ainakaan olleet Jumalasta.
        Kesken oli pakko poistua,
        kun porukka rupes kiljumaan ja haukkumaan kuin jokin eläin. ja porukka meni rukousjonoon kaatumaan ja kaadettavaksi jos ei meinannut ruveta kaatumaan.
        Missä kohtaa Raamatussa oli tätä kaatumista kun apostolit julistivat evankeliumia?
        En ole nähnyt ainakaan minun Raamatussa joka on 1933/1938 Raamattu. Olen lukenut sen kannesta kanteen. Genesiksest'- Ilmestyskirjaan
        Siellä Raamatussa kyllä varoitetaan mm. "vääristä opettajista ja riivaaja hengistä ", liekkö nuo Lammin manifestaatiot sitten niitä.
        ja ilmestystietoa se setä sielläkin jakeli , ei vaan ollut toimivia.


      • Anonyymi
        DoctorT kirjoitti:

        Ensiksikin, en ole kuullut ensimmäistäkään uskoontulokokemusta Järvisen jäljiltä!

        Toiseksi, rahankeruun todella täytyisi kiinnosta myös muita, sillä näitä jalovaaroja on enempi kuin tarpeeksi.

        Kolmanneksi; raha on ainut ponnin PJn toiminnassa, IHMISET VAIN VÄLIKAPPALEITA tarkoitusperän toteuttamisessa!!

        Siksi toiminnan tulee olla luupin alla!

        ÄLKÄÄ OLKO ÄLYTTÖMIÄ!

        Paavolla on uusi hieno mersu!!


    • esapees

      On teillä jutut! Ihmisten perässäkö juoksette? Todella sekalainen seurakunta.

    • Pastori.Paavo

      Kilometrirahan ja päivärahan saa verottomana. Onko Paavolla yritys vai toimiiko toiminimellä, vai miten?

    • helluntainoituutta

      Helluntailaiset rakastavat noituutta. Jos Paavo lopettaisi ilmestystiedon jakamisen, yksikään seurakunta ei kutsuisi Paavoa. Yksinkertaista rahastusta, sillä noituus myy hyvin helluntailaisten keskuudessa.
      Ilm. 22:15

      • EvankelistaPaavoJärvinen

        Paavo on ainokaisia, joka ei ole langennut hengelliseen haureuteen; syöttäen kuulijoille raamatun tahallista muunnosta v92! Paavo julistaa Sanaa ja Veren Evankeliumia Jeesuksen Nimessä!
        (En tosin muutamaan vuoteen ole käynyt kuulolla...)


      • DoctorT

        Noh milläpä valtuuksilla sitten annat puhtaat paperit???

        Kuten olen kirjoittanut, niin asia vain on!! Harhaopettaja, rahasta!


      • TarkistaFaktat
        EvankelistaPaavoJärvinen kirjoitti:

        Paavo on ainokaisia, joka ei ole langennut hengelliseen haureuteen; syöttäen kuulijoille raamatun tahallista muunnosta v92! Paavo julistaa Sanaa ja Veren Evankeliumia Jeesuksen Nimessä!
        (En tosin muutamaan vuoteen ole käynyt kuulolla...)

        Hengellistä haureutta on Paavo Järvisen maksullinen profetointikurssi. Lue Apostolien teot 8.luku 20.jae (1933/38)!


      • VartijaHuulille

        Uusi tieto minulle! Jos pitää paikkansa, niin tuossa on voitu astua yli Kirjoitusten..
        Muistakaamme, jokasesta sanasta on meidän jokaikisen tehtävä tili Jumalalle-Raamatun Herralle!

        Profetoiminen on ArmoLahja Jumalalta, Hän valitsee kenet jaloksi astiaksi siihen kelpuuttaa!


    • Ohhoh2

      Paljonkohan lienee Doctorin palkka kuukaudessa? ?? Vai onko hän jo eläkkeellä? Kiinnostas tietää?

      • DoctorT

        Minä en ole hengellinen huijari!! Niinpä minun tuloni eivät kuulu tänne eikä tuonne!!!


    • Jeesus.vapautti

      Paavo on hyvä sananopettaja. Armolahjoista puhuu usein.

      "Saarnaajia kaipaisinkin enemmän, vaan kun pastoreita tuntuu olevan pilvin pimein."
      Osuvasti lohkaistu. Samaa kuulin tässä saarnassa:
      https://www.youtube.com/watch?v=xYwL11JrswI

      .

      • ihmettelenvaikenemista

        Eikö ketään ihmetytä, että jos kyseessä oli Mika Talja, Markku Koivisto tai Patrick Tiainen, niin Paavo Järvisen henkiopas oli hiljaa. Miksi Paavo ei saanut hengeltä mitään tietoa? Eikö olisi oletettavaa, että Jumala nostaisi profeetan huulille vakavat nuhteen sanat?


      • saviseutulainen
        ihmettelenvaikenemista kirjoitti:

        Eikö ketään ihmetytä, että jos kyseessä oli Mika Talja, Markku Koivisto tai Patrick Tiainen, niin Paavo Järvisen henkiopas oli hiljaa. Miksi Paavo ei saanut hengeltä mitään tietoa? Eikö olisi oletettavaa, että Jumala nostaisi profeetan huulille vakavat nuhteen sanat?

        Ihmetyttääpä hyvinkin!
        Hyvän huomion toit esille nm. "ihmettelenvaikenemista".


      • muttaeieijaei
        ihmettelenvaikenemista kirjoitti:

        Eikö ketään ihmetytä, että jos kyseessä oli Mika Talja, Markku Koivisto tai Patrick Tiainen, niin Paavo Järvisen henkiopas oli hiljaa. Miksi Paavo ei saanut hengeltä mitään tietoa? Eikö olisi oletettavaa, että Jumala nostaisi profeetan huulille vakavat nuhteen sanat?

        Justiinsa noin, ja saman kysymyksen saa heittää jokaiseen seurakuntaan jossa nämä vierailivat, eikö siellä ollut yhtään Hengellistä ihmistä joka olisi sanan sanonut!!

        minusta asian huolettavuusaste on todella suuri!

        JOS olisi vastuullisi a pastoreita ja vanhimpia, niin he täälläkin ilmoittaisvat että sokeita oltiin ja mikä pahint a, ollaan edelleen.


    • Kirjakääröt

      Jaak.4:14 Biblia. Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu, sillä mikä on teidän elämänne? se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy sitte katoo.

    • manitpoiskarismania

      Kun seuraavan kerran eksyneet eksytte Paavon kokoukseen, niin kiinnittäkääpä huomiota kuinka ennustettava kokouksen kulku on. Otetaan esimerkiksi Paavon näyt. Paavo näkee yhtäkkiä kirkkauden ilmestyvän ja alkaa sitten kertoilemaan kuinka jumala on nähnyt takarivissä istuvan punatakkisen sisaren rukousaiheen (aika VALTAVA tieto, että Jumala tietää, eikö totta?), sitten Paavo kertoo, että hän näkee syntiä (VALTAVA paljastus?), lopuksi Paavo kertoo yleensä tutulle kutsujalleen, kuinka jumala on avaava tälle siunauksen virrat... Show loppuu, kun Paavo haluaa kahville ja runsas uhri on kerätty.

      • DoctorT

        Hyvä analyysi ja varoitus!


    • jotainrotiasentään

      "lopuksi Paavo kertoo yleensä tutulle kutsujalleen, kuinka jumala on avaava tälle siunauksen virrat... Show loppuu, kun Paavo haluaa kahville ja runsas uhri on kerätty." En yhdy manitpoiskarismanian näkemykseen. Olen ollut kaksi kertaa tilaisuudessa, jossa PJ on ollut puhujana. Ei ole kyllä kerätty kolehtia. Ensi kerralla sain hänen kauttaan "takapenkkiin" asioita, jotka olivat ihan oikeasti. Myös silloin vielä pelastumaton puolisoni sai hänen kauttaan sellaista, jota vain minä siinä vieressä tiesin. En usko, että oli tietäjähenki vaan Jumalan Pyhä Henki. Kuten nyt toisellakin kerralla vajaa vuosi sitten hänen kauttaan puolisolleni sanat, jotka totta ja vain minä tiesin mistä kysymys kuten hänkin. Doctor T tyrmää minut ja saan palautetta, mutta uskon näin. Doctor T vaikuttaa kyllä aivan erehtymättömältä kannanotoissaan monista puhujista. Tiedän ja ymmärrän sanan myös kertovan valhepuhujista, mutta ei ne läpeensä ole kaikki, joita täälläkin parjataan.

      • DoctorT

        Paavo Järvisen "tiedonsanat" eivät ole Herrasta!!

        Jumala ei huutele julkisesti kenellekään! Hän puhuu profetian kautta yleisesti ja muutoin vain kahden kesken palvelijansa kautta.

        Tämä "julkihuutelu" ei kirkasta Jeesusta, vaan koroittaa tätä huutelijaa ja saa näin väen uskomaan hänen hengelliseen korkeuteensa! Varokaa näitä melskaajia!

        ÄLKÄÄ EKSYKÖ!


      • ggsgggsggggs

        Mistä sinä jotainrotiasentään tiedät, milloin on kysymys tietäjähengestä ja milloin tiedonsanoista. Tietäjähenki pystyy lukemaan sinun ja sinun vaimosi ajatukset ja käyttämään tieojaan hyväkseen.

        Tietojen huutelu julkisesti kokouksissa vaikuttaa sirkustouhulta, jonka avulla pyritään tekmään vaikutus kuulijoihin, ei Jumala niin toimi.


      • TodisteJokaKestää

        Jos Paavo olisi Jumalan käyttämä ja jos Paavolla olisi yksikin hänen väittämistään armolahjoista, niin tätä videota ei olisi koskaan tehty. Paavo ohjaa ihmiset väärälle tielle. https://www.youtube.com/watch?v=VGjono4BYsA
        Toista eksyttäjää Paavo ei ole koskaan nuhdellut, eikä paljastanut.


      • KiitosJumalalle
        ggsgggsggggs kirjoitti:

        Mistä sinä jotainrotiasentään tiedät, milloin on kysymys tietäjähengestä ja milloin tiedonsanoista. Tietäjähenki pystyy lukemaan sinun ja sinun vaimosi ajatukset ja käyttämään tieojaan hyväkseen.

        Tietojen huutelu julkisesti kokouksissa vaikuttaa sirkustouhulta, jonka avulla pyritään tekmään vaikutus kuulijoihin, ei Jumala niin toimi.

        Paavoa tunnen niin huonosti, että en sano hänestä mitään.

        Mutta kiitos Jumalalle siitä, että YKSIKÄÄN tietäjähenki EI todellakaan pysty lukemaan minun ajatuksiani!


      • ytytyt
        KiitosJumalalle kirjoitti:

        Paavoa tunnen niin huonosti, että en sano hänestä mitään.

        Mutta kiitos Jumalalle siitä, että YKSIKÄÄN tietäjähenki EI todellakaan pysty lukemaan minun ajatuksiani!

        Kyllä asia on niin, että kaikki tietäjähenget pystyvät lukemaan sinun ajatuksesi, etkä sinä edes huomaa sitä.


      • jotainrotiasentään

        ytytyt: "Kyllä asia on niin, että kaikki tietäjähenget pystyvät lukemaan sinun ajatuksesi, etkä sinä edes huomaa sitä". Luotan sanaan: " 1 Kor 2: 15 " Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan." Väittelyni asiasta loppuu tähän. Uskon, että Jumala on käyttänyt eri ihmisiä (särkyneitä, jopa langenneita) eri tilanteissa , joissa olen tarvinnut hänen vahvistavaa tietoa, että kaikki on hänen kädessään. Joskus on uskovalla myös tosi vaikeaa ainakin minulla.! Onhan niitä helppoja tapauksia ihmisillä, joilla menee aina elämässä kaikki hyvin!


      • mistälähteestä
        jotainrotiasentään kirjoitti:

        ytytyt: "Kyllä asia on niin, että kaikki tietäjähenget pystyvät lukemaan sinun ajatuksesi, etkä sinä edes huomaa sitä". Luotan sanaan: " 1 Kor 2: 15 " Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan." Väittelyni asiasta loppuu tähän. Uskon, että Jumala on käyttänyt eri ihmisiä (särkyneitä, jopa langenneita) eri tilanteissa , joissa olen tarvinnut hänen vahvistavaa tietoa, että kaikki on hänen kädessään. Joskus on uskovalla myös tosi vaikeaa ainakin minulla.! Onhan niitä helppoja tapauksia ihmisillä, joilla menee aina elämässä kaikki hyvin!

        Hassua, että joillekin on tärkeää, että jumalan viestit ovat tulleet kaappihomoilta, pedofiileiltä tai julki/salasynnissä eläviltä. Viesti on näille automaattinen todiste lähteestä. Ei tarvitse ihmetellä mormonien tai muiden ilmestystietoon perustuvien lahkojen syntyä...maaperä on otollinen uudelle ilmestykselle myös helluntailaisissa.


      • poinmniponuh9807
        jotainrotiasentään kirjoitti:

        ytytyt: "Kyllä asia on niin, että kaikki tietäjähenget pystyvät lukemaan sinun ajatuksesi, etkä sinä edes huomaa sitä". Luotan sanaan: " 1 Kor 2: 15 " Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan." Väittelyni asiasta loppuu tähän. Uskon, että Jumala on käyttänyt eri ihmisiä (särkyneitä, jopa langenneita) eri tilanteissa , joissa olen tarvinnut hänen vahvistavaa tietoa, että kaikki on hänen kädessään. Joskus on uskovalla myös tosi vaikeaa ainakin minulla.! Onhan niitä helppoja tapauksia ihmisillä, joilla menee aina elämässä kaikki hyvin!

        Älä nyt suutu, minä haluan vain varoittaa sinua ja monia muita. Jos ihminen menee sellaiseen kokoukseen, jossa tietäjähenki on johdossa, hän avaa samalla sielunsa ja elämänsä sen hengen vaikutukselle, varsinkin jos menee usein sellaiseen kokoukseen, ja silloin ei mikään hengellisyys enää suojaa sinua.

        Turvallisempaa on vaikka rukoilla kotona apua ongelmiin. Sinähän etsit elämääsi vaikeuksia menemällä tietäjähengen puhutteluun. Kuinka kävikään kuningas Saulille, kun hän meni tietäjänaisen luo.


      • okkultismiahelluntaissa
        poinmniponuh9807 kirjoitti:

        Älä nyt suutu, minä haluan vain varoittaa sinua ja monia muita. Jos ihminen menee sellaiseen kokoukseen, jossa tietäjähenki on johdossa, hän avaa samalla sielunsa ja elämänsä sen hengen vaikutukselle, varsinkin jos menee usein sellaiseen kokoukseen, ja silloin ei mikään hengellisyys enää suojaa sinua.

        Turvallisempaa on vaikka rukoilla kotona apua ongelmiin. Sinähän etsit elämääsi vaikeuksia menemällä tietäjähengen puhutteluun. Kuinka kävikään kuningas Saulille, kun hän meni tietäjänaisen luo.

        Ei nimimerkki jotainrotiasentään menisi kuuntelemaan Paavo Järvistä, jos Paavo ei jakaisi ilmestystietoa.


      • KiitosJumalalle
        ytytyt kirjoitti:

        Kyllä asia on niin, että kaikki tietäjähenget pystyvät lukemaan sinun ajatuksesi, etkä sinä edes huomaa sitä.

        Paholaisen liittolaiset eivät TODELLAKAAN ole näin kyvykkäitä ja voimakkaita! Ainoa, missä ne voivat päästä lähelle tätä, voisi olla sellainen, että ne ensin syöttävät sinun päähäsi jonkun ajatuksen, ja sitten tietäjähenki jonkun toisen kautta paljastaisi tämän ajatuksen. Mutta todellisuudessa vain Jumala pystyy aidosti lukemaan minun ajatuksiani! Kiitos siitä Jumalalle!

        Tuo 1. Kor 2:15 on ihan toimiva lainaus tähänkin kohtaan.


      • jkhy6ty
        KiitosJumalalle kirjoitti:

        Paholaisen liittolaiset eivät TODELLAKAAN ole näin kyvykkäitä ja voimakkaita! Ainoa, missä ne voivat päästä lähelle tätä, voisi olla sellainen, että ne ensin syöttävät sinun päähäsi jonkun ajatuksen, ja sitten tietäjähenki jonkun toisen kautta paljastaisi tämän ajatuksen. Mutta todellisuudessa vain Jumala pystyy aidosti lukemaan minun ajatuksiani! Kiitos siitä Jumalalle!

        Tuo 1. Kor 2:15 on ihan toimiva lainaus tähänkin kohtaan.

        1 Kor 2: 15 " Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan."

        Tuossa sanotaan, että toiset ihmiset eivät pysty hengellistä ihmistä tutkimaan. Tutkiminen on eri asia kuin ajatusten lukeminen. Ei kelpaa tä jae puolustukseksi.

        Sitäpaitsi jos sinä käyt tietäjähenkien kokouksissa, oletko sinä edes hengellinen ihminen. Eikö sinun pitäisi tunnistaa se outo meno siellä.


      • jotainrotiasentään
        okkultismiahelluntaissa kirjoitti:

        Ei nimimerkki jotainrotiasentään menisi kuuntelemaan Paavo Järvistä, jos Paavo ei jakaisi ilmestystietoa.

        Siitä on lähes 15 v kun menin tilaisuuteen, jossa P J puhui. En ollut koskaan kuullut hänestä, en hyvää enkä pahaa. Olen uudestisyntynyt ja tunnistan myös, jos on "epäraitista". Viime vuonna tapasin PJ uudelleen. Hän puhui synnistä, korotti Jeesusta Kristusta Vapahtajaani. Oli Raamatullinen puhe. Sanoma, joka tuli puolisolleni kosketti henkeäni. Ei kannata väittää, että etsin tietäjähenkiä, kun et minua tunne. Vain sillä perusteella, että en nyt ole samaa mieltä näistä kaikista tuomioista. Jos en voi luottaa Jumalan Sanaan niin uskolla ei ole mitään merkitystä elämässäni. 1 Kor 2:15 on minulle todistus. En ole täydellinen. Kuka teistä on?


      • KiitosJumalalle
        jkhy6ty kirjoitti:

        1 Kor 2: 15 " Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan."

        Tuossa sanotaan, että toiset ihmiset eivät pysty hengellistä ihmistä tutkimaan. Tutkiminen on eri asia kuin ajatusten lukeminen. Ei kelpaa tä jae puolustukseksi.

        Sitäpaitsi jos sinä käyt tietäjähenkien kokouksissa, oletko sinä edes hengellinen ihminen. Eikö sinun pitäisi tunnistaa se outo meno siellä.

        En tiedä, mistä kuvittelit, että olisin joskus käynyt kokouksissa, joissa vaikuttaa tietäjähenget? En tiedä sellaisissa koskaan käyneeni.

        Joskus nuoruudessani minulle sattui yksi tapaus, jonka johdosta vuosien ajan LUULIN, että Paholainen ja hänen joukkonsa pystyisivät lukemaan ajatuksiani. Yläasteaikoina kerran hieman ennen välituntia ajattelin, että jos yksi tietty luokkakaveri kysyisi minua tupakalle, niin "varmasti lähtisin". Tämä kaveri ei ollut koskaan minua tupakalle pyytänyt, enkä tupakointia harrastanut. No, sitten tuli välitunti, ja tämä kaveri kulki ohitseni ja totesi, että "jaahas [nimeni], lähdetääs tupakalle!" Koskaan tämä luokkakaveri ei tosiaan ollut mua tupakalle sitä ennen pyytänyt, eikä koskaan sen jälkeen pyytänyt. Onneksi en kuitenkaan lähtenyt, koska se tupakointi olisi johtanut vähitellen huonoon seuraan. Tämä tupakalle pyytänyt luokkakaveri esim. oli aikanaan vankilassakin.

        VUOSIA luulin tämän tapauksen seurauksena, että pimeyden voimat pystyisivät lukemaan ajatuksiani, ja että ne samat pimeyden voimat syöttivät sen vuoksi luokkakaverini mieleen ajatuksen pyytää mua tupakalle. Vasta vuosien jälkeen tajusin, miten homma oikeasti meni: Ne pimeyden voimat syöttivät ensin minun päähäni tämän ohimenevän ajatuksen, että "lähtisin tupakalle, jos tuo tietty luokkakaveri pyytää mua; varmasti lähtisin!" Ja sitten parin minuutin päästä ne samat voimat syöttivät luokkakaverini päähän ajatuksen pyytää mua tupakalle.

        Raamatussa ei ole mitään mainintaa siitä, että pimeyden voimat olisivat pystyneet lukemaan ihmisten ajatuksia.

        Ja kuten aiemmin totesin; Paavo Järvistä tunnen niin huonosti, etten ota näillä kirjoituksillani mitään kantaa häneen.


    • tietäjähenkienmanausta

      Miksi helluntailaiset hakemalla hakevat viestejä tuonpuoleisesta?

      • eeerrrr

        Koska heille on uskoteltu, että he ovat tekemisissä Jumalan kanssa.


    • Kirjakääröt

      Ap.t.16:16 Biblia (1776). Ja tapahtui, kuin me rukoukseen menimme, kohtasi meitä piika, jolla noituuden lahja oli, ja isännillensä saatti suuren saaliin noitumisellaan.

      • PetollisuusPaljastuu

        Osittain noin lähti ns. Azusakadun herätys!


    • mitenuskallatte

      Raskaita seurattavia nämä viestit, joissa soimataan ihmisiä. Useimmiten niissä ei selitetetä mikä ihmisen julistuksessa on sitä väärää, vaan vain tuomitaan. En uskaltaisi!

      • NäinkinVoiAjatella

        Minä en uskaltaisi keksiä profetioita. Tai puolustaa eksyttäjiä.


      • yasioygayiaui

        Varmasti on raskasta, jos on joutunut tietäjähenkien pettämäksi sirkuskokouksessa, jossa ihmisiä kaadetaan lattialle. Jumala haluaisi pitää lapsensa pystyssä ja hyvillä mielin.


      • PystyssäPysyen
        yasioygayiaui kirjoitti:

        Varmasti on raskasta, jos on joutunut tietäjähenkien pettämäksi sirkuskokouksessa, jossa ihmisiä kaadetaan lattialle. Jumala haluaisi pitää lapsensa pystyssä ja hyvillä mielin.

        Ef.6:13


    • Jabin

      yasioygayiaui, mistäs sait opin: "Jumala haluaisi pitää lapsensa pystyssä ja hyvillä mielin"?

      Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, kumartakaa Herraa pyhässä kaunistuksessa.
      Kumartakaa Herraa pyhässä kaunistuksessa, vaviskaa hänen kasvojensa edessä, kaikki maa.

      Mutta Mooses ja Aaron menivät seurakunnan luota ilmestysmajan ovelle ja lankesivat kasvoilleen. Silloin näkyi Herran kirkkaus heille.
      liekin kohotessa alttarilta taivasta kohti kohosi Herran enkeli alttarin liekissä ylös Maanoahin ja hänen vaimonsa nähden, ja he heittäytyivät kasvoilleen maahan;
      Ja Esra kiitti Herraa, suurta Jumalaa, ja kaikki kansa vastasi, kohottaen kätensä ylös: "Amen, amen"; ja he kumarsivat ja rukoilivat Herraa, heittäytyneinä kasvoilleen maahan.

      • TarkkanaNyt

        Mistä sait käsityksen, että kumartaminen ja selällään hihittely ovat yhtälailla Jumalan kunnioittamista?


    • Jabin

      TarkkanaNyt, keksit omasta päästäsi "selällään hihittelyn" et osannut lukea.

      • TarkkanaNyt

        Kyllä Raamattu puhuu Uudessa Testamentissa enemmän pystyssä pysymisestä kuin kaatuilemisesta. Kaatuilu on myös lankeamista.


    • Jabin

      TarkkanaNyt, mutta kyse oli siitä, että sinä et kunnioita toisia, vaan laita omia juttuja toisten kirjoittamiksi.

      • TarkkanaNyt

        Et ymmärrä mikä ero on ihmisen tekemällä kunnianosoituksella ja Jumalan suorittamalla kaatamisella (kuin kuolleena maahan). Paavo Järvisen toiminnassa on enemmän yhtäläisyyksiä hindujen toimintaan kuin Raamattuun. Lue Raamattu, niin näet, että "uskovaisten" kaatuilu on rienausta.


    • ygvjytuy65

      Tässä puhutaan pystyssä pysymisestä.
      Efesolaiskirje:
      6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.

    • Gumoron

      Noista kohusaarnaajista näkee jo kuvan perusteella onko lintu vai kala

    • Kertokaa.se

      Jabinilla hyvät kommentit.
      Mutta "voimavaikutukset ovat moninaiset". 1 Kor. 12. Mitä siihen sisältyy?

      • oiaipuajhian78

        Ongelma on siinä, että ihmisiä, pakanoita, kaatuu samalla tavalla intialaisten gurujen kokouksissa. Kaatuvat lattialle, alkavat täristä, itkeä, nauraa jne.. Olen nähnyt videon siitä. Guru vain hipaisi keskeltä otsaa ja ihmiset kaatuivat.


    • dfgdfdf

      Eikös puhujien kokoustaksa ole aina kolehtituotto. Mitä keskimäärin tulee per osallistuja?

      • KiitosJumalalle

        En ole kuullut sellaisesta, että kolehtituotto kerättäisiin puhujalle. Monesti vierailija saa kilometrikorvauksen, ja joskus sen lisäksi jonkun (pienen) kiinteän summan rahaa. Kiertäviä evankelistoja on nykyään hyvin vähän. Johtunee siitä, että sillä ei nykyään juuri elättäisi itseään tai varsinkaan perhettään? Tämä on todella valitettava tilanne! Evankelistan lahjalla varustettujen pitää ottaa vastaan pastorin paikka, ja siinä sivussa yrittää harjoittaa evankelistan lahjaa?


      • uhsdoyias8097
        KiitosJumalalle kirjoitti:

        En ole kuullut sellaisesta, että kolehtituotto kerättäisiin puhujalle. Monesti vierailija saa kilometrikorvauksen, ja joskus sen lisäksi jonkun (pienen) kiinteän summan rahaa. Kiertäviä evankelistoja on nykyään hyvin vähän. Johtunee siitä, että sillä ei nykyään juuri elättäisi itseään tai varsinkaan perhettään? Tämä on todella valitettava tilanne! Evankelistan lahjalla varustettujen pitää ottaa vastaan pastorin paikka, ja siinä sivussa yrittää harjoittaa evankelistan lahjaa?

        Pastorin virkaa ei mainita ollenkaan Raamatussa eikä siellä taida olla evankelistankaan virkaa.

        Raamatulliset virat eivät toisin sanoen toimi seurakunnissa. Raamatulliset armolahjatkaan eivät toimi.

        KIELTEN SELITTÄMISEN ARMOLAHJA, HENKIEN ARVIOIMISEN ARMOLAHJA, VOIMATEKOJEN ARMOLAHJA, USKON LAHJA, TERVEEKSITEKEMISEN LAHJA, oletko koskaan kuullut tällaisista.


      • uygax87
        uhsdoyias8097 kirjoitti:

        Pastorin virkaa ei mainita ollenkaan Raamatussa eikä siellä taida olla evankelistankaan virkaa.

        Raamatulliset virat eivät toisin sanoen toimi seurakunnissa. Raamatulliset armolahjatkaan eivät toimi.

        KIELTEN SELITTÄMISEN ARMOLAHJA, HENKIEN ARVIOIMISEN ARMOLAHJA, VOIMATEKOJEN ARMOLAHJA, USKON LAHJA, TERVEEKSITEKEMISEN LAHJA, oletko koskaan kuullut tällaisista.

        Evankelistan virka on mainittu Raamatussa. Asia erikseen on sitten se, kuinka se pitäisi määritellä.


    • Valehtelun.armolahja

      Olen kuullut ja lukenutkin näistä armolahjoista. Siihen se jääkin hyvään teoriaan, käytännössä ei missään, koskaan ole yksikään toiminut, vaikka nämä huijarit muuta väittävät ilman mitään faktaa.

    • EsimerkkejäRiittää

      Paavo puhuu homouden hengestä ja teki yhteistyötä Markku Koiviston kanssa.
      Yllättävää? Ei.

    • sydänkristalli
      • EnkelikoulutPimeydestä

        HölöHölö.


    • DoctorT

      Suurta tietämättömyyttä ja hyväuskoisuutta nykyevankelistojen palkkiokäytäntöihin!!

      Nämä ns evankelistat, TV 7:n kautta näkyvyyttä hankkineet, määrittävät täysin itse, millä hinnalla paikkakunnalle tulevat!!! Ihmettelen, ettei kukaan ole vielä summaa kertonut??

      Jo varhaisellä 90-luvulla, maata kiersi mies nimeltä JF ja hänen taksansa oli hyvin tiedossa, to-su silloin 5000mk ja se oli kova summa markoissa!!! Srkt maksoivat, vaikka miehen toiminta oli hyvinkin kyseenalaista. Salit olivat täynnä ja srkn kassaankin jäi kohtuullisesti.

      Esitin tuolla jo 1000€:a, joka olisi markoissa tonnin enempi kuin JF:n neljän pvän sessio, mutta aika ja raha ovat muuttuneet.

      Odotellaan!!

      • PJ-EksytyksenEvankelista

        Paavo ei koskaan arvostele TV7-kanavan ohjelmia, vaikka kyseessä olisi kuinka selvä harhaoppi tahansa. Paavo Järvinen ja Timo Närhi ovat TV7-kanavan toisen jeesuksen evankelistoja, jotka valmistavat tietä luopumukselle ja vieraille hengille.
        https://youtu.be/sXRmGmsDnTo
        Timo Närhi puolusti Kenneth Haginia TV7-kanavalla. Luuletteko Paavo Järvisen eksyneet kannattajat, että Jeesuksen Kristuksen tässä ajassa kieltävät välttävät iankaikkisen eron Jumalasta? Miettikää viime vuosien tapahtumia, miettikää kuinka Paavo on kieltäytynyt arvostelemasta syntiä, kun kyseessä on TV7-kanavan etu. Ei Jumala puhu Paavolle, Paavo tietää sen itse.


      • PJ-EksytyksenEvankelista
        PJ-EksytyksenEvankelista kirjoitti:

        Paavo ei koskaan arvostele TV7-kanavan ohjelmia, vaikka kyseessä olisi kuinka selvä harhaoppi tahansa. Paavo Järvinen ja Timo Närhi ovat TV7-kanavan toisen jeesuksen evankelistoja, jotka valmistavat tietä luopumukselle ja vieraille hengille.
        https://youtu.be/sXRmGmsDnTo
        Timo Närhi puolusti Kenneth Haginia TV7-kanavalla. Luuletteko Paavo Järvisen eksyneet kannattajat, että Jeesuksen Kristuksen tässä ajassa kieltävät välttävät iankaikkisen eron Jumalasta? Miettikää viime vuosien tapahtumia, miettikää kuinka Paavo on kieltäytynyt arvostelemasta syntiä, kun kyseessä on TV7-kanavan etu. Ei Jumala puhu Paavolle, Paavo tietää sen itse.

        Oli sitten kyseessä Maldonado tai Baker, niin Paavo Järvinen tietää olevansa taloudellisesti riippuvainen samasta hengestä, eikä kykene raittiiseen arviointiin Sanan pohjalta. Samassa parvessa kuin Närhi ja Tiainen on lentänyt myös Paavo Järvinen, ja jos eksynyt muuta väittää, niin Paavon keikkakalenteri kertoo totuuden. Jokainen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa, vaikka sitten rahoittaa saatanaa, mutta Jumalan Pyhää Nimeä ei pidä sotkea mukaan.


    • RahastustaIlmestyksillä

      Jos Paavo lopettaisi näkyjensä kertoilun vaikka vain vuodeksi, mutta julistaisi Sanaa, niin kuinka luulette puhujakutsuille käyvän?

      Paavo on näkyjensä orja, sillä bisnes on riippuvainen näyistä.

      Kukaan näistä Paavoa tukeneista eksytetyistä ei muista mitään Paavon julistuksesta tai Raamatun opetuksesta, koska Jumalan Sana on syrjäytetty ilmestystiedolla.

    • Kasvuntiellä

      Nykyään vanha gnostilaisuuden harha ppikkin taitaa nostella päätään , tosin toisenlaiseen kaapuun verhoutuneena ,"ilmestys tietoineen", "enkeleihin" jotka menevät yli sen mitä on kirjoitettu.

      Paavalin aikanakin sitä esiintyi Kol.2: 18.".. Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama 19. eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua..."

      (19.) "..eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.."
      Kristukseen pitäytyminen joka on oman srk:nsa "pää" , maailmanlaajuinen uudestisyntyneistä uskovista koostuva seurakunta joka on "Kristuksen ruumis" jonka pienempi ilmentymä paikallis srk. yhteys jossa yhdessä muiden kanssa jäsenet rakentuvat.

      Ef. 4: 14.".. ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;15.vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus, 16. josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.."

      Joku muu on tärkeäpi kuin Kristukseen, ja hänen srk:ansa yhteyteensä pitäytyminen. Mitenkähän monia "yhden miehen ministryjä" kulkee nykyyään maita ja mantuja? Taustalla ei ole paikallis srk:aa joka kätten päällä panolla ollis siunannut henkilön palvelutehtävään?

      Ef.4:11.".. Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi, 12. tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen, 13. kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään, 14. ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa; 15. vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus, 16. josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on..."

      • Kasvuntiellä

        Teksti virhe korjaus
        Nykyään vanha gnostilaisuuden harha oppikkin taitaa nostella päätään , tosin toisenlaiseen kaapuun verhoutuneena ,ilmestys tietoineen, enkeleihin jotka menevät yli sen mitä on kirjoitettu.


    • Googleta

      Illan ratoksi: Jeesus piloja - Riemurasia.

    • valvotaan

      Pieni muistikuva Paavosta ja rahasta: Olin kauan sitten sen yhden kerran paikalla Paavon kokouksessa. Kokouksen lopussa, rukouspalvelun alkaessa, väki siirtyi liian verkkaisesti jonoon Paavon mielestä. Tuolloin Paavo kiirehti jonon syntymistä sanoen, naurahtaen, "Vai pitääkö kantaa toinen kolehti". Ehkä se oli Paavon mielestä nokkela vitsi, mutta eipä ainakaan minua naurattanut, eikä tullut aikomustakaan siirtyä jonon jatkeeksi.

    • cantoricurio

      Joka menee noihin jonoihin, hän menee sinne itse. Silloin henkilö on jo suostunut ja antautunut jollekin.
      Näitä tramppaajia on sellaisissa, jotka ovat joskus kyllä uskon löytäneet, mutta alkaneet taas uudestaan etsiä, etsiä, etsiä.

      Tämä ihmettely koskee niin nykyisiä jonomuodostelmia kuin myös niitä 1970-1980-luvun isoja kokouksia.

    • Kasvuntiellä

      Apostoli Paavalin saaman kutsumuksen välityksellä oli Korinton srk. syntynyt. 1.Kor.4: 15.".. Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa. 16. Kehoitan siis teitä: olkaa minun seuraajiani..."

      Vaikka Paavali kirjoittaa heille "..(1.Kor.4:16.) Kehoitan siis teitä: olkaa minun seuraajiani..." Niin hän ei sido ihmisiä itsestään riippuvaisiksi vaan Kristuksen seuraajiksi heitä opettaen ( 1.Kor.11:1.) ".Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja..."

      Sen sijaan Korintoon tulleet valhe apostolit sitoivat ihmisiä valhe opetuksensa pauloihin, ja "toisen hengen " vaikutukseen ( 2.Kor.11:4. "..Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet.." ), kun olivat lähteneet näiden kerskaavien "super apostolien " "perässä juoksijoiksi". Jo Jeremia aikanaan varoitti niitä jotka laittavat turvansa ihmiseen eikä Jumalaan Jer.17:5.".. Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta..."

      Korintoon tulleet "valhe apostolit", " isoiset apostolit ( 2.Kor.11: 5. Mutta minä en katso itseäni missään suhteessa noita isoisia apostoleja huonommaksi..) "super apostolit" (5. But I do not think I am in the least inferior to those "super-apostles". ) olivat vietelleet osan seurakuntalaisista valheellisella julistuksellaan, kerskaamisellaan, Paavalin halveksimisella ettei hänen puheensa ole minkään arvoista , vaikka Paavalilla oli Jumalan kutsu ja Häneltä saadun armoituksen välityksellä oli syntynyt Korinton srk.

      Nämä "super apostolit" eivät tulleet Jumalan valtuutuksilla Korintoon vaan saatanan sokaisemina valhe opin julistajina 2.Kor.11:13.".. Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. 15. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen..."

      Nämä "super apostolit" olivat lihallisa kerskailijoita omista saavutuksistaaan, joita jotkut Korintolaiset olivat mieltyneet kuulemaan. 2.Kor.11:18. "..Koska niin monet kerskaavat lihan mukaan, niin kerskaan minäkin. 19. Tehän hyvin suvaitsette mielettömiä, kun itse olette niin mieleviä. 20. Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.

      2.Kor.11: 2. "..Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen. 3.Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan. 4. Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte. 5. Mutta minä en katso itseäni missään suhteessa noita isoisia apostoleja huonommaksi. 6. Jos olenkin oppimaton puheessa, en kuitenkaan tiedossa; olemmehan tuoneet sen teille kaikin tavoin ilmi kaikissa asioissa..."

      Jotenkin yhtäläisyyttä näillä Korinton "super apostoleilla" nyky päivän ilmiöihin? Ketä kristitty haluaa seurata, ja minkä "hengen" vaikutuksesta?

      • siälläjossain

        Meistä he ovat lähteneet, kuten Absalom oli Daavidin poika. Näin vaalien alla tietenkin ehdokkaissa näkyy samaa kuin Absalomissa. Mutta hengellisessä mielessä superapostolit osaavat puhua korvasyyhyyn, jotta saisivat kansan puolelleen. Loppu tietenkin on surullinen. Ei ilon päivä kenellekään.


    • hedelmistäänpuu

      Paavo on hyvää pataa mustalaisten ja Markku Koiviston kanssa.

      • virmanpiikkiin

        samassa hengessä huopaavat


    • gnph

      En tiedä hänen aikaisempia syntejään enkä ole muutenkaan uskovana keskittynyt toisten virheisiin. Sen tiedän, että Paavo Järvisen kokouksissa monesti Jumala on kohdannut Paavon Raamatun mukaisen ja terveen julistuksen kautta. Hän on myös monta kertaa profetoinut asioita, jotka ovat olleet täysin oikein tietämättä niistä mitään. Koetelkaa jokainen julistaja itse Raamatun pohjalla ja eläkää myös itse parannuksenteon alla. Kyllä sieltä se totuuskin alkaa sen jälkeen löytymään.

      • öylättii

        Miksi se ei sitten tiennyt kaverinsa Markku Koiviston olevan homo. Luulisi sellaista paljastettavan jumalanmiehelle. Onko Raikku Lindeman muuten jo eheyttänyt Markku Koiviston homoparannusterapiassa.


    • aarnoila

      Tapelkaa pojat niin saatte tupakkaa !

    • 24.3.2018

      Kolehti on tosi pieni, ihmiset antavat rahaa tosi vähän. Paavo antaa laskun järjestäjän kouraan, joka ei kata koskaan kuluja, kun on niin suuri lasku! Ja lisä laskua tekee tilan vuokra. Aina tulee tappiota ja lopullinen lasku jää järjestäjän maksettavaksi. Paavoa pidetään niin "Jumalan miehenä", sen vuoksi kutsutaan.

      • tyhmäpyytääjahullumaksaa

        Tuleehan siinä hintaa parille näylle ja toteutumattomille profetioille.


    • EsaParkanosta

      Älähän kirjoita täyttä potaskaa. Jos valehtelemisesta saisi tuomion niin olisit linnassa. Mitkä on sinun motiivit kertoa perättömiä asioita Jumalan palvelijoista? Joudut kerran vielä vastaamaan teoistasi itse Herran Jumalan edessä.

    • Saastunut on tämä Suomen Sion uuskarismaattisesta hengestä sentakia hänet kutsutaan..

    • Hyvvvaa

      Heh. Kukaan ei ole vastannut kysymykseen mikä esittettiin alussa.

      Siis Paven taksa.

      Kiertää päätoimisena ja paljon kokouksia ja hyvä mies. Työmies on palkkansa ansainnut.

    • Anonyymi

      Voi herranjestas. Samat keskustelut vuodesta toiseen. Sylettää miten tyhmiä ihmiset on. Keskittyvää omiin asioihinne niin voitte itse saada elämässä jotain aikaiseksi ja jättäkää toisten arvostelu jollekin sellaiselle, jolla on hieman enemmän kompetenssia ja joka uskaltaa esiintyä omalla nimellään arvostellessaan julkisesti Paavon tai kenen tahansa muun työtä. Voidaan sitten käydä katsomassa teidän profiileja esim. Facebookissa ja nauraa, että minkä näköiset urpot taas avautuu netissä. Nössöt!

      • Anonyymi

        >> Samat keskustelut vuodesta toiseen. <<

        Kävikö mielessä, että kommentoijat ovat voineet välissä vaihtuakin...?

        Julistajat kuitenkin ovat ja pysyvät, harva heistä on poistunut, ja jos onkin, niin ne puheet ovat jääneet jälkipolvillekin. Joten ei ihme, jos samoista puhutaan vuodesta toiseen.


    • Anonyymi

      Se oli 72 tai 172 euroa. En kuullut tarkkaan.

    • Anonyymi

      Eiköhän nämä tohtorit ole ennemmin harhaopettajia? Jotkut harhaopettaja tohtorit luulevat että kilvoittelemalla ihmisen identiteetti muuttuu kristityksi (Esim. helluntaikirkon harhaopettajat), vaikka todellisuudessahan ihmisen uudestisyntyessä hänen identiteettinsä muuttuu ja hän alkaa elämään pyhityselämää eikä toisinpäin. Akateemiset kirjanoppineet ovat vääntäneet tämänkin asian katolleen harhaoppisessa Helluntaikirkossa. Karttakaa tohtoreita.

    • Anonyymi

      Paavolla hyvää ja selkeää opetusta, ja Jumala on toiminut hänen kauttaan hyvin tilaisuuksissa. Nyt kuitenkin syttyi ristiriitainen tunne tämänhetkiseen toimintaan, kun kuulin sivusta ennen tilaisuuden alkua hänen kertovan kehoittaneen kokeellisen geenimanipulaatio-piikin jota koronarokotteeksi kutsutaan ottamiseen! Eikö näe sitten mitään yhteyttä meneillään olevassa rokote-passihankkeessa, siihen liittyvissä id-tunnus-suunnitelmissa, rokotepassin suunnittelussa ihonalaiseen mikrosiruun yms mitään yhteyttä tulevaan pedonmerkkiin? Unohtamatta että rokotuskattavuuden noustua suureksi myös tautiluvut, rokotehaitat ja kuolintilastotkin kasvaneet merkittävästi.

    • Anonyymi

      Kyllä paavo aika hyvin ottaa, palkka meni ainakin taannoin hänen firmansa kautta. Jos piti kokouksen su ja ajoi n. 200 km, ainakin 400 e, siis v.2015 tai jotain.

      • Anonyymi

        Harva hellarisrk pystyy tonnia kokouksesta matkarahojen päälle maksamaan, isommat ehkä mutta ei Paavo niissä juuri käy...iso kolehti pitää tulla jos tonnin saisi per kokous....


    • Anonyymi

      >> edelleen seurakuntiin eri puolilla maata kutsutaan! <<

      Äärimmäisen harva seurakunta, muu kuin helluntaiseurakunta, kutsuu häntä puhumaan. Ja jos onkin kutsunut, ei kutsu toiste.

      Sitä Paavo itse pitää kruununsa kiillotuksena, mutta todennäköisemmin kysymys on hänen besserwisser-asenteestaan ja päällepäsmäriydestään, minkä takia häntä ei uudelleen haluta vieraaksi.

      • Anonyymi

        Missäpäin Paavo nykyisin vaikuttaa? Näin viimeksi kun johti Helsingin Siion srk:ta. Jossain vaiheessa sieltä lähti mutta mukaan lähti hänen päättämä hallitus ja vanhemmistonsakin jos oikein muistan. Tästä on jo vuosia aikaa. Onko nykyisin kiertävä puhuja?


      • Anonyymi

        Paavo käy Kokemäellä hellareissa lähes joka kk, kysykää sieltä...


    • Anonyymi

      Vuosia on aloituksesta jo mennyt ja huijari edelleen kiertää ja pettää kansaa!!
      Omissa kommenteissani olen tuonut vahvaa ja oikeaa näkemystä PJstä ja hänen toiminnastaan.

      Edelleenkään ei ihmisiä tule niissä tilaisuuksissa uskoon,mutta väärän hengen petoksella monia vaivataan ja sairastutetaan!

      Suomi on matkalla ahdistukseen,kiitos näiden harhaopettajien ja muun jumalattomuuden!

      DoctorT

      • Anonyymi

        Onneksi meillä on näitä pahan ilman lintuja, jotka eivät näe missään mitään hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi meillä on näitä pahan ilman lintuja, jotka eivät näe missään mitään hyvää.

        Kerro sinä ne hyvät puolet!!

        Minä varoitan Sanan mukaisella linjalla eksyttäjistä, joista myös Jeesus varoitti; "katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä!"


        DoctorT


    • Anonyymi

      >> ei ihmisiä tule niissä tilaisuuksissa uskoon,mutta väärän hengen petoksella monia vaivataan ja sairastutetaan! Suomi on matkalla ahdistukseen,kiitos näiden harhaopettajien ja muun jumalattomuuden! <<

      Ei Järvinen kyllä mikään harhaopettaja ole, vain ainoastaan jotkut sanomiset ja asenteet yms. kaipaisivat hänellä hiontaa. Hänhän kiertää ulkomaillakin ja ihmisiä tulee uskoon.

      • Anonyymi

        Voiko noilla julistuksilla tulla kukaan uskoon esim. Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai.

        1234567---


    • Anonyymi

      Onko yleinen kokoustaksa se 500 euroa per puhe. Matkakuluista en ole kuullut summia.

      • Anonyymi

        Kyllä hinnoitella osaa, vanha liikemies. Hänellä on oma firma...itse valmistuin maksamaan normitaksat, mutta Paavo antoikin oman laskun. Se olikin vähän suuree...ei ole kutsuttu enää, liian kallis suhteessa hyötyyn, eikä kaikki tykänneet mm. huumorista " Äkkiä rukousjonoon, mulla on kotona kiukkunen akka ja se antaa mulle selekään jos en oo kotona kymmeneltä." Paavo puhuu tosi paljon homoista ja pornosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hinnoitella osaa, vanha liikemies. Hänellä on oma firma...itse valmistuin maksamaan normitaksat, mutta Paavo antoikin oman laskun. Se olikin vähän suuree...ei ole kutsuttu enää, liian kallis suhteessa hyötyyn, eikä kaikki tykänneet mm. huumorista " Äkkiä rukousjonoon, mulla on kotona kiukkunen akka ja se antaa mulle selekään jos en oo kotona kymmeneltä." Paavo puhuu tosi paljon homoista ja pornosta.

        Hyöty on kyllä ruma sana hengellisissä asioissa, kun huomioi, että koulu on elämän mittainen ja tulokset tarkastaa Herra.

        Joka ohjelmassa tv7:llä on Paavolla ihan hyvät eri saarnat joka kerta, mutta melkein samat rukoukset tuntuu olevan, eli usein "mielen alueella" hän näkee jotain puhdistettavaa. Onko sitten todella niin paljon sellaista saastaa mielissä, Herra sen tietää. Ehkä näinä pornon aikoina onkin. Eihän pornoksi edes lasketa enää pelkkää alastomuuttaa tai paljastelua, kuten joskus, koska alastomuuteen on niin totuttu jo. Uskovakin tuijottaa suht sujuvasti paljasta pintaa, jota on lähes joka sekulaariohjelmassa, eikä häkelly paljastavista asuista.

        Paavo on myös oma persoonansa, ja hän käy Herran koulua siinä missä muutkin uskovat. Sympatiseeraan ja siunaan häntäkin, vaikka virheitä tulee.


    • Anonyymi

      Kylläpä tuomitsijoita tuntuu riittävän. Harhaoppisten listalla taitavat olla jo kaikki, jotka palvelevat. Miksette te, jotka olette oikeassa, koskaan anna opetusta?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe