Miespuolinen kaverini on innokas pelleilemään ja tekemään kaikkea hassua ja hän myös tekee luokseni yllätys vierailuja ja tuo luokseni yllättäviä henkilöitä joista osa on entisiä tuttuja ja osa minulle täysin tuntemattomia entuudestaan. Mukavaa kun tekee,
saa tehdä jatkossakin ja minulla olisi toive, että jos hän saa aikaiseksi käydä terapeutilla jonka hälle vaivoihinsa neuvoin, niin toisi sillä kertaa sen terapeutin matkassaan tänne ja terapeutti kun tapanaan pitää ruokailla vasta klo 20 niin meillä olisi
kaverin ja hänen terapeuttinsa kanssa vaikka meksikolainen, nepalilainen tai kiinalainen ilta jos toisi ruokaa meille kaikille tänne ihan reilusti että riittää kaikille meille ja söisimme jotakin hyvää ja juttelisimme ja hauskaa olisi. Rukoillaan että toteutuu
tämä arjen pieni ilo ja että meillä olisi kivaa. Ja että meistä loistaisi Jumalan valo, siis minusta ja kaveristani tuolle kolmannelle henkilölle. Ja että jäisivät vaikka yöksi tänne!
kaveri ja yllärivieraat
maggara83
2
183
Vastaukset
- maggara83
tunkaisi sormen peräaukooni ja pidin siitä
Jesaja 29:
19 Nöyrät saavat yhä uutta iloa Herrassa, ja ihmisistä köyhimmätkin riemuitsevat Israelin Pyhästä.
20 Sillä väkivaltaisista on tullut loppu, pilkkaajat ovat hävinneet, ja kaikki vääryyteen valppaat ovat tuhotut,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780