Mulle tuli se ilmoitus presidentin vaalitouhusta tänään, mutta huomenna sytytän sillä leivinuunia! Ihan sama kuka siellä touhuaa, ei ole vaikutusta minun elämään!
Joko tuli ilmoitus
17
99
Vastaukset
- LappuTuli
No miksei olis tullu muillekin jos kerran sulle tuli. Viimeksihän ne sen sulle laittaa.
Minä äänestän Paavo Väyrystä. Siinä on sitten jalo ja oikeamielinen ihminen. Leikkisä, asiantunteva, mutta kuitenkin hyvin jämäkkä. Pisti eilen illalla jauhot toimittajan suuhun niin eipä ollut toimittajalla mitään sanottavaa. Änkytti hetken ja lähti kotiin.
Kansa hurrasi katsomoissaan ja Paavosta tehtiin sankari yhdellä pyyhkäisyllä. Paavo kun tarttuu Suomi -laivan ruoriin niin Putinkin tulee kumartamaan ja EU jää muistoihin. Paavo on parasta mitä Suomelle voi sattua ikinään.- paavoparka
Miljonääri mies ja kerjää kansalta vaalirahaa! Ostakaa mukeja ja kirjoittamiaan kirjoja. Jokaisella on kaapit täynnä noita kolhoja puolen litran mukeja, ja Paavon kuivia kirjoja ei lue enää kukaan.
Omat rahat kehiin, Paavo, jos rahan voimalla luulet pressan pestin lohkeavan!
- toinen-vaihtoehto
No en tiijjä? Jos Haavisto pääsis pressaks, niin sitten suomi sais mainetta ulkomaita myöten, ja muslimimaailman johtajat tulisi heti homppelipressaa tapaamaan!
- mukipaavo
Todellisuudessa Paavon yritykset on lähes selvitystilassa,joten tarvitsisi hyväpalkkaisen duunin,mutta kyllä 71 v kaveri jaksaa yrittää.
- PaavoRessaksi
Puhut joutavia. Paavolla on rahaa paljon ja pitää ollakin kun on raatanut raskasta työtä ikänsä. Paavo ei laita rahojaan vaaleihin, koska jos kansa haluaa hänet presidentiksi, ja haluaahan se, niin kansan pitää maksaa Paavon kampanja.
Kyllä näin on jämpti.
Paavo on hyvin työväenluokkainen mies, kuten minäkin ja Paavo tietää mitä kansa tarvitsee, kuten minäkin.
- lappu.tuleen
Nyt on lapuilla sytytetty uunia tänään, omani ja vaimoni laput meni savuna taivaalle!
- ViskookoVintistä
No paloiko se uuni?
Onhan tuo sellainen kapinahengen ilmaus, mutta aikuiselta ihmiseltä täällä uhoaminen on lapsellinen teko. Taitaisi olla viisasta mennä psykalle, mutta tuskinpa sinä sellaista teet, koska se ei kuulu taudinkuvaan.
- tyhjän.saa.tekemättäkkin
Hyvin paloi laput ja puut uunissa! Mitä tämmöisessä matuja hyysäävässä
banaanivaltiossa kannattaa mitään äänestää!- ViskookoVintistä
Ei tietenkään kannata äänestää mitään, senhän nyt tietää jokainen jolla on käsitys maan ja koko maailman tilasta. Kuinkahan lienee mahdollista, ettei noin suuri nero ja näkijä ole noussut maassamme merkittävään asemaan, eikä edes valtuustoon?
Oletko kenties luovuttaja eli luuseri, joka ei itse saa mitään aikaiseksi, mutta valittaa kaikesta? Sinun ominaisuuksillasi olisi varmaan käyttöä yhteisten asioiden hoitamisessa. Lähes täysin käyttämättömät aivot ovat arvokasta pääomaa (haha) ja niille olisi varmaan kysyntää useammallakin taholla. - tyhjän.saa.tekemättäkkin
ViskookoVintistä kirjoitti:
Ei tietenkään kannata äänestää mitään, senhän nyt tietää jokainen jolla on käsitys maan ja koko maailman tilasta. Kuinkahan lienee mahdollista, ettei noin suuri nero ja näkijä ole noussut maassamme merkittävään asemaan, eikä edes valtuustoon?
Oletko kenties luovuttaja eli luuseri, joka ei itse saa mitään aikaiseksi, mutta valittaa kaikesta? Sinun ominaisuuksillasi olisi varmaan käyttöä yhteisten asioiden hoitamisessa. Lähes täysin käyttämättömät aivot ovat arvokasta pääomaa (haha) ja niille olisi varmaan kysyntää useammallakin taholla.Hyvin pärjäävät ilman minun ääntäni, koska olen tullut siihen tulokseen, että olepa siellä vallankahvassa kuka tahansa, niin köyhä kansa kärsii!
Äänestäkööt muut"neropatit" kuten nimimerkki "viskooko vintistä" jotka luulee siitä asioiden parantuvan,,tai tietystihhän ne aina varakkailla paranee!
Ps. ei vaalit kahta ääntä kaipaa!
- Realismia.kehiin
Laura pesi äsken toimittajan ja Paavon mennen tullen. Hyvä Laura! Laura tulee kakkoseksi vielä. Sanokaa minun sanoneen. Ykkönen on tietysti Sale.
- entinenvaalitoimitsija
Olen ollut vaalitoimitsijana ja siten tiedän että tuo lappu vaan ilmoittaa sen että olet äänestyskelpoinen. Kuitenkin tuo lappu jonka olet polttanut ei riitä äänestyspaikalla vaan ottakaa mukaan henkilöllisyystodistuksen vain sillä tavalla voitte todistaa että olette asianmukainen henkilö koska myös on samannimisiä henkilöitä muitakin ja toimitsijoiden pitää olla tarkkana virkavastuulla eli näin äänestät.
Paljonko maksat että tulen äänestämään? Säästösyistä kaikki turha autolla ajelu on leikattu, eli karsittu pois!
Älä pankko unta nää!
- entinenvaalitoimitsija
On myös kotiäänestysmahdollisuus ja äänestysauto ja ennakkoäänestyspaikat ja varsinainen äänestys.
Minä äänestän tämän sivuston tekoälyä, on se niin ahkera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247