HM laittoi tummaihoisen lapsi mallin

Jgjfjfjfjfjf

23

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoodienkingi

Heh toi on tosi cool.

• Naurattaameitä

Kyllä nauratti meitä!

• PAHUUSZ

Mustat lapset eivät saa leikkiä viidakkoleikkejä tai ostaa niihin liittyvää rekvisiittaa.

• Tarzan.Greystoke

Kuvaan olisi sopinut hyvin myös banaani.

• parifaktaa

kuorimaton.

• Jfjffjkfnfn

On on mielenkiitoista huomata että tämän komppauksen tekee nämä suvaitsevina itseään pitävät ihmiset.....ne taitaakin olla niitä pahimpia rasisteja.

• Uhhubjbjb

Minä näin tässä jouluna ihan suomalaisen lapsen jolla oli paita jossa oli poron kuva...ken elle minun täytyy tehdä ilmianto ?

• Hullumaailma

Odotan yhä ensimmäistä yritystä tai muuta tahoa joka vahvana seisoo sanojensa tai mainostensa takana eikä lähde nöyristelemään ja anteeksi pyytelemään näiltä "apinoita" jokapuolella näkeviltä suvakeilta ja miituu hörhöiltä.

• Hullumaailma

Juu, lähtisi myynti ja kannatusluvut huimaan nousuun!!!!!!! Meitä täysijärkisiä kun vielä suomessa on enemmistö. Tupatentäysi näytti Lahden Kärkkäinenkin olevan joulun välipäivinä! Eläköön järjen ja kyseenalaistamisen tärkeä taito!

• 4554435453

Koskahan noita saadaan ostaa Suomessa sillä tuo on tosi cool paita..

• Räkänaurua

Ostaisin minäkin heti malmin päiväkotiin jaettavaksi!

• Jxjxjxjxkckcck

Minä näin kaupassa kun myyjä myi tummaihoinen banaania....pitäisikö kauppa laittaa nyt boikottiin rasismin vuoksi.

• sdksldksl

Ananasta oli muutama vuosi sitten Korsossa k kaupassa myymässä aito musta sellainen. Nauratti hieman, ja ajattelin, että olenko rasisti jos ostan, tuli saatanallinen ristipaine ja juoksi kaupasta ulos. Menin kotona suihkuun ja vedin diapamia niin, että ihana eteerisyys valtasi mielen. Nyt olen taas terve.

• SensuuriSeppo

Se on se kun alkaa näkemään niitä natseja, niin niitä näkeekin sitten oikein vilisemällä. Itsekin pysäytin yhden tuonne takapihalle, saattoi olla myös ihan naapuri... mutta takuuvarma natsi kuitenkin...

• Ngkgkfkfkfkd

Tervetikö se sinua nostamalla kättä ? Se oli natsitervehdys ihan varmasti...

• bvgjkyghjhvhjhghjhhh

Se on kyllä kumma miten usein mustat ja itseään hyväksyvinä pitävät ovat rasisteja. Tuostakin nillitys juurikin paljastaa sen että valittaja näkee siinä eri rotuisen ihmisen. Tosin jos joku musta räppäri olisi pitänyt päällään niin sitten oltaisi ylistetty kannanottajaksi tms..

• Olihan nyt tuo mainos mauton.. ei varmaan pahimmasta päästä, mutta ois voinu jättää välistä

• s12314d14d

minua homoteltiin ala-asteella kun muutin eri kaupunkiin. mutta ostin itselleni paidan jossa luki "bastard" eli homo-äpärä ja osoitin että olen cool ja minulla on itse-ironiaa enkä ole pelkkä loukkaantuja

• Suvakilletissiä

Taas poistettu ! hihhiii! Kaikkihan sen tietää että vesimeloni on ainoa rasistinen hedelmä! Sehän on jenkeissä hyvin tunnettu juttu! Joten mitäs se juntti suvakki täällä taas poistelee asia viestejä? HÄH?

• TaaskoSensuroidaan

Tässä viestissä ei ole mitään sääntöjen vastaista.

Ilmeisesti ei ole foorumin ideologian mukaista kirjoittaa siitä, että kun kyseisen pojan äiti oli twiitannut, ettei joka asiasta pidä vetää hernettä nenään, eikä tämä nähnyt HooÄmmän toiminnassa mitään rasistista, olivat muut mustat suunnanneet vihansa äitiä kohtaan. Tämä oli kuulemma myynyt poikansa rahasta. Pojan perhe joutui muuttamaan asuinpaikkaansa turvallisuussyistä. Äiti sanoo yhden syistä olleen Johannesburgin liikkeisiin kohdistuneet hyökkäykset.
      http://www.bbc.com/news/world-africa-42708157

• Hullumaailma

Mikä mustassa ihossa on niiiiiiiin kauheaa ja hävettävää ettei edes saa mainita, kaikkien pakko leikkiä suvakkileikkiä ettei erivärejä ole lainkaan? Jos olisin musta, korostaisin omaa kaunista ihonväriäni. Sitäpaitsi mustat ovat enemmistö maailmassa! Mikä helvetti suvakkeja oikein vaivaa?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2461
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      48
      1482
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1377
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe