Neloset alkaa olla lopussa

ViinaVeroTakaisin

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huutonaurua__

Kauheeta, koe-erä myytiin loppuun jo reilu viikossa! Ihme että yksikään kansalainen on enää hengissä.. Puskakin lienee jo dialyysissa, koska oli vain pakko juoda sitä härskin hintaista, jopa 0,3% keppanaa enemmän alkoholia sisältävää myrkkyä!

• fdgsdgr

Paska menehtyi kuulemma alkoholimyrkytykseen jo 1. päivänä. Rauha hänen hysteeriselle sielulleen.

• Liiba_Iaaba

Eiköhän vastaavasti alkon nelosmenekki ole laskenut vastaavasti. Eihän tuossa muuten ole järkeä.

Kun ei mikään ole oikeasti muuttunut, täällä korvessakin saa vaikka kossupullon käytännössä s-marketista, alko kun on heti kassojen jälkeen.

• ÄÄÄÄÄS-MAFIA

Sepä se, ja nimenomaan vin ÄÄS-marketista! Se mafia kun ulottuu jo kaikkialle, ihan sama se jo olisi vaikka möisivät suoraan viinaa! Kaikissa prismoissa ja muissa ÄÄS-marketeissa kun melkein on jo se alko siinä kaupan yhteydessä.

• HintaRäjähtiKäsiin

Kolmosoluen hinta ainakin pompsahti paljon oluen alkoholiverokorotusta enemmän ylöspäin. Koittavat varmaan nostaa hinnan lähelle A-oluita, jotta keppana voidaan vähin äänin poistaa kauppojen valikoimista ja siirtyä tähän ökykalliseen sekä EU:n kalleimpaan 5.5%:n IV-olueen Suomessa.

• BerIiner

Tässähän sitä onkin ihmetelty, että miksi ihmeessä tahtovat ihmisten juovan nelosta kolmosen sijaan? Saadaanhan tällä toki alkoholin kokonaiskulutus nousuun kun hinta on molemmilla sama.

Onneksi itse haen vuoden lastin kerralla saksasta, näkee samalla maailmaa ja silti säästää, vaikka ei se lasti todellakaan ole iso. Olen harkinnut myös kokonaan muuttoa saksaan, vuokratkin on puolet pienempiä.

• BerIiner

Tässähän sitä onkin ihmetelty, että miksi ihmeessä tahtovat ihmisten juovan nelosta kolmosen sijaan? Saadaanhan tällä toki alkoholin kokonaiskulutus nousuun kun hinta on molemmilla sama.

Onneksi itse haen vuoden lastin kerralla saksasta, näkee samalla maailmaa ja silti säästää, vaikka ei se lasti todellakaan ole iso. Olen harkinnut myös kokonaan muuttoa saksaan, vuokratkin on puolet pienempiä.

• EverlastingLove
        BerIiner kirjoitti:

Itse käyn kaksi kertaa vuodessa jättämässä lastin Saksaan. Reeperbaanille jos tarkkoja ollaan.

• BerIiner
        EverlastingLove kirjoitti:

Itse käyn kaksi kertaa vuodessa jättämässä lastin Saksaan. Reeperbaanille jos tarkkoja ollaan.

On sitäkin tehty:) Tulee halvemmaksi kuin suomilortto, eikä tarvitse pelätä aiheetonta raiskaussyytettä jälkikäteen...

• kfklsndmzln

"Puolet on sen sijaan jäänyt tulematta, ja osa tulee tällä viikolla."

jaa oriola toimittaa? vain lääkkeeksi, tietenkin..

• loppasuut

Vuosikymmen jää ihmisten mieliin kultaisena vuosikymmenenä kun saatiin vahvempi kalja lähikauppoihin. Pitää alkaa kaljanryystäjäksi itsekin, pöhnässä on ilmeisen kiva olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe