Miten keskustelun sotkijat pois?

FaktatEsiin

Miten keskustelua häiritsevät trollit saa täältä pois? Esimerkiksi usko.vainen? Onko ajatuksia? Auttaisiko yhteydenotto terveydenhuoltoon,?

94

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain.yksi.tapa

Vastaamatta jättäminen on ainoa lääke. Jokainen vastaus ruokkii hänen epänormaalia käytöstään.

• Näin.juuri

Näin juuri, usko.vaisen jatkuva häiriköinti jatkuu ja jatkuu koska muut kirjoittajat motivoivat ja yllyttävät häntä siihen.

Miksi hänelle vastaamatta jättäminen on niin vaikeaa kun eihän hänellä ole koskaan edes mitään sanottavaa?

• juuri.näin
        Näin.juuri kirjoitti:

Näin juuri, usko.vaisen jatkuva häiriköinti jatkuu ja jatkuu koska muut kirjoittajat motivoivat ja yllyttävät häntä siihen.

Miksi hänelle vastaamatta jättäminen on niin vaikeaa kun eihän hänellä ole koskaan edes mitään sanottavaa?

Vastaamatta kannattaa jättää myös silloin, jos epäilee puskanikin takana olevan usko.vainen. Usein aika helppoa tunnistaa jo kirjoitusvirheiden perusteella.

• juuri.näin kirjoitti:

Vastaamatta kannattaa jättää myös silloin, jos epäilee puskanikin takana olevan usko.vainen. Usein aika helppoa tunnistaa jo kirjoitusvirheiden perusteella.

Kuinkas monta nikkiä sinulla on tässäkin aloituksessasi 😂😂😂❓

• ei.ole.muuta.tapaa

"vain.yksi.tapa" kirjoitti;

"Vastaamatta jättäminen on ainoa lääke. Jokainen vastaus ruokkii hänen epänormaalia käytöstään."

Juuri näin, vain vastaamatta jättäminen auttaa tuon tyhjäpään ripuliin, sanoi mitä tahansa ei kannata vastata.
        Palstalla on toki muitakin, joille ei kannata vastata, ainakin se toinen, joka alkaa jankutuksensa usko.vaisen kanssa ja tulos on eipäs- juupas jankutusta.

• ei.ole.muuta.tapaa kirjoitti:

"vain.yksi.tapa" kirjoitti;

"Vastaamatta jättäminen on ainoa lääke. Jokainen vastaus ruokkii hänen epänormaalia käytöstään."

Juuri näin, vain vastaamatta jättäminen auttaa tuon tyhjäpään ripuliin, sanoi mitä tahansa ei kannata vastata.
        Palstalla on toki muitakin, joille ei kannata vastata, ainakin se toinen, joka alkaa jankutuksensa usko.vaisen kanssa ja tulos on eipäs- juupas jankutusta.

Sinä et ole koskaan keskustellut mistään. Räävit vain päätäsi täällä, eiks niin😳😳

• Oikeat, jumalaan luottavat luterilaiset palstalaiset voisivat rukoilla tuon väärän luterilaisen pois?

• Tämän tapaiset aloitukset eivät auta asiaa millään tavalla. Tämä kun on vapaa palsta, ei täältä saa ketään pois, meillä kaikilla on oikeus olla täällä. Ulos sulkeminen on muuten yksi kiusaamisen muoto.

• noh.noh

Ei täältä ketään olla ulos sulkemassa. Tietylle trollille joka yrittää vain häiritä keskustelu voi olla ihan hyvin vastaamatta. Ei vastaamattomuus ole kiusaamista. Trolli saa sitten itse päättää haluaako jatkaa trollaamista, yrittää keskustella asiallisesti tai häipyä palstalta.

• noh.noh kirjoitti:

Ei täältä ketään olla ulos sulkemassa. Tietylle trollille joka yrittää vain häiritä keskustelu voi olla ihan hyvin vastaamatta. Ei vastaamattomuus ole kiusaamista. Trolli saa sitten itse päättää haluaako jatkaa trollaamista, yrittää keskustella asiallisesti tai häipyä palstalta.

Kertoisitko mitä keskusteua minä olen häirinnyt ja miten🤗❓
        Sinun kanssasi eri mieltä oleminen on varmaan häirintää ❓

• noh.noh
        usko.vainen kirjoitti:

Kertoisitko mitä keskusteua minä olen häirinnyt ja miten🤗❓
        Sinun kanssasi eri mieltä oleminen on varmaan häirintää ❓

Missä kohtaa olen maininnut sinut?

• noh.noh kirjoitti:

Missä kohtaa olen maininnut sinut?

😂😂😂 mitäs kaikkia nikkejä oletkaan täällä käyttänyt❓

• noh.noh
        usko.vainen kirjoitti:

😂😂😂 mitäs kaikkia nikkejä oletkaan täällä käyttänyt❓

Missä täällä?
        Toistan edellisen kysymykseni, missä kohtaa olen maininnut sinut?

• noh.noh kirjoitti:

Missä täällä?
        Toistan edellisen kysymykseni, missä kohtaa olen maininnut sinut?

Minä kerron kun sinä kerrot kaikki nikkisi joilla olet minusta kirjoittanut 😂

• noh.noh
        usko.vainen kirjoitti:

Minä kerron kun sinä kerrot kaikki nikkisi joilla olet minusta kirjoittanut 😂

En ole sinusta edes kirjoittanut. Se tässä hieman koomista onkin.

• noh.noh kirjoitti:

Niinkö, ja nyt sitten innotuit 😂

• noh.noh kirjoitti:

Niinkö, ja nyt sitten innostuit 😂

• noh.noh
        usko.vainen kirjoitti:

Niinkö, ja nyt sitten innostuit 😂

En ole kirjoittanut sinusta. Olen tässä ketjussa kirjoitellut sinulle.
        Tietyllä trollilla tarkoitin ihan toista henkilöä, joka onneksi on pysynyt poissa palstalta jo jonkin aikaa.

• noh.noh kirjoitti:

En ole kirjoittanut sinusta. Olen tässä ketjussa kirjoitellut sinulle.
        Tietyllä trollilla tarkoitin ihan toista henkilöä, joka onneksi on pysynyt poissa palstalta jo jonkin aikaa.

Anteeksi jos ymmärsin väärin 😔

• noh.noh kirjoitti:

usko.vainen osoittaa vaan olevansa narsistinen, joka kuvittelee kaikkien puhuvan hänestä.

Ja kun kuvittelee, ettei hän ole edes mitenkään häiriöksi. Jonkunlainen mielen vika on, väärä käsitys itsestään.

• noh.noh
        usko.vainen kirjoitti:

Anteeksi jos ymmärsin väärin 😔

Toki annan. Ymmärrän, että kysymyksessä saattoi olla väärinymmärrys, koska aloituksessa sinut oli mainittu. En kuitenkaan tarkoittanut sinua tietyllä trollilla.

• torre12 kirjoitti:

usko.vainen osoittaa vaan olevansa narsistinen, joka kuvittelee kaikkien puhuvan hänestä.

Ja kun kuvittelee, ettei hän ole edes mitenkään häiriöksi. Jonkunlainen mielen vika on, väärä käsitys itsestään.

Eiks ookkin jännää kun aloitus koski minua niin tuollaista menin sitten narsistisesti ajattelemaan 😂😂😂❓

• noh.noh kirjoitti:

Toki annan. Ymmärrän, että kysymyksessä saattoi olla väärinymmärrys, koska aloituksessa sinut oli mainittu. En kuitenkaan tarkoittanut sinua tietyllä trollilla.

Kiitos!

• noh.noh
        torre12 kirjoitti:

Jos kokee jonkun olevan häiriöksi, niin kannattaa olla vastaamatta sellaiselle. Näin minä tein yhden tällä palstalla olevan kanssa. Tosin eipä ole häntä viime aikoina palstalla näkynyt.

• YEV
        noh.noh kirjoitti:

Jos kokee jonkun olevan häiriöksi, niin kannattaa olla vastaamatta sellaiselle. Näin minä tein yhden tällä palstalla olevan kanssa. Tosin eipä ole häntä viime aikoina palstalla näkynyt.

Kyllä YEV on edellenkin palstalla mutta multinikkinä....

• Sinulla on kieltämättä mielenkintoinen logiikka 🤗
      Kirjoittelet jatkuvasti minusta mutta haluat minut pois palstalta.

Voin kuule kertoa sinulle taas kerran, että mikä en ole lähdössä yhtän mihinkään tältä palstalta mutta opettele sinä itse keskustelmaan ja kestä se, että sinä et pysty kyykyttämään minua etkä ketään muutakaan uskovaista 😂‼️

• Jos et tykkää kyttyrää niin en jaksa lukea tuota vuodatustasi kuin pari ensimmäistä lausetta 🤗
        Sinä olet nähnyt niin paljon vaivaa kun olet vuoden minua jahdannut, että ihan vaan peukutan sinau niin saat hyvän mielen 🤗

Mutta kerro toki jos haluat jostain oikein keskustellakin, jookos 😉

• mukava.trolli

Kyllähän usko.vainen tuntuu olevan viimeinen ihminen jota täältä pois kukaan fiksu haluaisi.
      Usko.vainen tuntuu ajattelevan, olevan mieluinen ihmisluonteena, näppärä, nokkela,älykäs, nätti ja nopsakin. Mikä tärkeintä, niin oikeanlaisella mielellä varustettukin. Pitää aloittajalla olla nuppi vinossa, kun tuollaisia kirjoittaa.
      Vinosti katsottuna asioita, ne menevät katsos vinoo " vanha viidakon sanonta".

• tosi.uskovainen

Jos haluamme olla uskonnollisella palstalla, meidän on totuttava myös siihen että täällä on hulluja, narsisteja ja psykopaatteja jota multinikki usko.vainen hyvin edustaa. Olen tavannut vastaavia tyyppejä erilaisissa uskonlahkoissa aika usein.

• mene.hoitoon
        tosi.uskovainen kirjoitti:

Jos haluamme olla uskonnollisella palstalla, meidän on totuttava myös siihen että täällä on hulluja, narsisteja ja psykopaatteja jota multinikki usko.vainen hyvin edustaa. Olen tavannut vastaavia tyyppejä erilaisissa uskonlahkoissa aika usein.

Sinä itse olet juuri tuollainen.

• aina.oppii.uutta

usko.vainen on omasta mielestään nätti, näppärä ja nokkela mies

• näillä.mennään
        aina.oppii.uutta kirjoitti:

usko.vainen on omasta mielestään nätti, näppärä ja nokkela mies

Erityisesti uskovilla on paljon harhoja itsestään ja muista, joihin he omat ongelmansa projisoivat. Pahuutensa he projisoivat Saatanaan ja kuvittelevat olevansa itse synnittömiä.

• Kiitos 🤗‼️

• >> Miten keskustelua häiritsevät trollit saa täältä pois? Onko ajatuksia? <<

1) Älä vastaa.
      2) Älä vastaa
      3) Älä vastaa.

Ei tuohon muu auta. Ja jos toiset vastaa, niin se on heidän asiansa.

ps rekisteröi nimimerkki

• Mutta kun sinä häiriköit ja trollaat vaikka sinulle ei vastatakaan ja olet rekannut nikkisi 😂😂😂

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta kun sinä häiriköit ja trollaat vaikka sinulle ei vastatakaan ja olet rekannut nikkisi 😂😂😂

Montako nikkiä sinulla on? Minulla on monta.

• qwertylIija kirjoitti:

Montako nikkiä sinulla on? Minulla on monta.

Ihan yhtä monta kuin sinullakin ❓

• Ei.luotu.eikirj
        usko.vainen kirjoitti:

Mutta kun sinä häiriköit ja trollaat vaikka sinulle ei vastatakaan ja olet rekannut nikkisi 😂😂😂

Nyt voitkin sitten tuoda todisteet tuosta qwertyilijän trollaamisesta. Vaikka menikö taas sinulta herjaamisen puolelle. Mitäköhän jumalasi ajattelee tuosta sinun käytöksestäsi.

Tosin kuin sinun typerät heittosi josisa ei ole mitään asiaa. Luulet vielä että kaikki puhuvat sinusta, vaikka ylivoimaisesti suurin osa täällä käyvistä kirjoittajista tuntuu halauvan sinun poistuvan.

• en.minä.ainakaan
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

Nyt voitkin sitten tuoda todisteet tuosta qwertyilijän trollaamisesta. Vaikka menikö taas sinulta herjaamisen puolelle. Mitäköhän jumalasi ajattelee tuosta sinun käytöksestäsi.

Tosin kuin sinun typerät heittosi josisa ei ole mitään asiaa. Luulet vielä että kaikki puhuvat sinusta, vaikka ylivoimaisesti suurin osa täällä käyvistä kirjoittajista tuntuu halauvan sinun poistuvan.

Kerro toki kuka haluaa usko.vaisen poistuvan???

• älä-ole-katkera
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

usko.vainen tuntuu ajattelevan, olevan mieluinen ihmisluonteena, näppärä, nokkela,älykäs, nätti ja nopsakin. Mikä tärkeintä, niin oikeanlaisella mielellä varustettukin.
        Et pärjää hänelle missään.

• onko.psykiatria.paikalla
        älä-ole-katkera kirjoitti:

usko.vainen tuntuu ajattelevan, olevan mieluinen ihmisluonteena, näppärä, nokkela,älykäs, nätti ja nopsakin. Mikä tärkeintä, niin oikeanlaisella mielellä varustettukin.
        Et pärjää hänelle missään.

Käsinukke on taas äänessä ja muisti peukuttaa itseään.
        Skitsofrenia?

• ootko.oikeesti.skitso
        onko.psykiatria.paikalla kirjoitti:

Käsinukke on taas äänessä ja muisti peukuttaa itseään.
        Skitsofrenia?

Miksi peukutat itseäsi?

• AsiatAsiana

Tuntuuko kenestäkään yhtään kornilta, että usko.vainen kehuu itseään sivunikeillään? Meno kuin Trumpilla? Vakaa nero?

• Niin, sama kuin sillä olisi mukanaan kaksi käsinukkea ja ne kehuisi sen jokaista omaa kommenttia vuoronperään. Vaikka asiasta olisi huomautettu useampaan kertaan.

Hulluna pidettäisiin, selvä se.

• jomking

Tällaiset uskovaiset trollit kuuluisivat minun mielestäni Mitä Vittua- lehden palstoille.

• selvä.tapaus

Ainakin usko.vainen.

• sinne.vaan
        selvä.tapaus kirjoitti:

Ainakin usko.vainen.

No se näitä v -alkuisia sanoja kovin viljeleekin.

• Asiat.asiana

Lopettakaa tällaisten trollien kanssa keskustelu. Yksinkertaista.

• Terveydenhuoltoon tuskin kannattaa olla yhteydessä, ellei nyt sitten itselleen halua jotain helpotusta sieltä hakea. Näiltä palstoilta on hankala saada ketään sellaista pois, joka täällä haluaa olla. Vastaamattomuuskin on vähän kaksipiippuinen juttu. Minä en tunnista kenenkään puskanikkejä varmasti, joten yritän olla nimeämättä niitä kenellekään. Miksi itse vastailen? Ajattelen niin, että ihminen ansaitsee mahdollisuuden. Kaikilla ei ole kykyä keskustella asiallisesti, mutta he kaipaavat silti yhteydenpitoa muihin. Uskon ystävälliseen kohtaamiseen, vaikka toinen ei sitä tekisikään. Yritän itse vastailla asiallisesti, vaikka toinen minua haukkuisikin. Jossain kohtaa tietenkin täytyy pistää toppi turhalle kinastelulle tai huuteluihin vastaamiselle.

• AsiatAsiana

Jokainen trolleille vastaava tukee heidän toimintaansa. Ainoa oikea tapa on olla keskustelematta.

• AsiatAsiana kirjoitti:

Jokainen trolleille vastaava tukee heidän toimintaansa. Ainoa oikea tapa on olla keskustelematta.

Voit olla oikeassakin. Itse ajattelen, että sillä tuskin päästään haluttuun lopputulokseen. Jos trollin tarkoitus on ärsyttää ja häiriköidä, niin mahtaako vastaamattomuus olla mikään este sille?

• AsiatAsiana
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Voit olla oikeassakin. Itse ajattelen, että sillä tuskin päästään haluttuun lopputulokseen. Jos trollin tarkoitus on ärsyttää ja häiriköidä, niin mahtaako vastaamattomuus olla mikään este sille?

Kun trolli ärsyttää, hän haluaa näissä keskusteluissa vain saada aikaan toisessa reaktion. Jos reaktiota ei saa, trolli on avuton. Kukaan ei jatka yksin keskustelua kovin pitkään. Ei edes usko.vainen.

• AsiatAsiana kirjoitti:

Kun trolli ärsyttää, hän haluaa näissä keskusteluissa vain saada aikaan toisessa reaktion. Jos reaktiota ei saa, trolli on avuton. Kukaan ei jatka yksin keskustelua kovin pitkään. Ei edes usko.vainen.

Minun ei ole koskaan tarvinnut keskustella yksin, harmittaako :D?

• AsiatAsiana kirjoitti:

Kyllä nuo puskanikit tuntuvat jaksavan, vaikka heille ei vastaisikaan. On tietenkin vaikea sanoa, onko kyseessä aina sama henkilö tai monta eri henkilöä ja kuinka monta.

• tietoa.sinusta
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Kyllä nuo puskanikit tuntuvat jaksavan, vaikka heille ei vastaisikaan. On tietenkin vaikea sanoa, onko kyseessä aina sama henkilö tai monta eri henkilöä ja kuinka monta.

Sinullahan on satoja puskanikkejä.

• tietoa.sinusta kirjoitti:

Sinullahan on satoja puskanikkejä.

Valitan, ei ole yhtään. En jaksa nähdä sitä vaivaa, paljon helpompi toimia tällä yhdellä rekatulla.

• Asiat.asiana
        usko.vainen kirjoitti:

Minun ei ole koskaan tarvinnut keskustella yksin, harmittaako :D?

Sieltähän se palstan surkein ressukka jo tulikin paikalle. Tyyppi, joka poistattaa salamana kaiken itseensä kohdistuvan kritiikin. Reppana, joka ei pysty muuhun kuin ylvästelemään täällä ja kehumaan itse itseään sivunikeillään. Oikea Suomi24n Matti Nykänen! Luuseri, joka ei enää erota todellisuutta omista fantasioistaan. Poistata nyt tämä oikein ä k k i ä!!!

• Asiat.asiana kirjoitti:

Sieltähän se palstan surkein ressukka jo tulikin paikalle. Tyyppi, joka poistattaa salamana kaiken itseensä kohdistuvan kritiikin. Reppana, joka ei pysty muuhun kuin ylvästelemään täällä ja kehumaan itse itseään sivunikeillään. Oikea Suomi24n Matti Nykänen! Luuseri, joka ei enää erota todellisuutta omista fantasioistaan. Poistata nyt tämä oikein ä k k i ä!!!

Rauhoitu hyvä ihminen ja yritä nyt vain pärjätä sen kanssa, että minä olen tällä palstalla ja sinun protkotuksesi saavat minut vain nauramaan :D:D:D

• Asiat.asiana
        usko.vainen kirjoitti:

Rauhoitu hyvä ihminen ja yritä nyt vain pärjätä sen kanssa, että minä olen tällä palstalla ja sinun protkotuksesi saavat minut vain nauramaan :D:D:D

Totta kai sinua naurattaa. Sinähän haluat huomiota. Luultavasti kiihotutkin siitä. Aaaahhhh.... Vai mitä? Lisää....? Resssukka teki taas kiireesti sivunikillä itseään tukevan tekstin ja sitten peukutti sitä! Aa että! Ihanaa. Sinulla on ihan oma leikkkenttä jolla olet kuningas! Sinulle ei kukaan mitääbn voi! Olet oikea mahtisonni! Hyvä mieli! Melkein unohtuu, että olet oikeassa elämässä vain siellä äidin peräkammarissa ja sossu maksaa viulut?

• Asiat.asiana kirjoitti:

Totta kai sinua naurattaa. Sinähän haluat huomiota. Luultavasti kiihotutkin siitä. Aaaahhhh.... Vai mitä? Lisää....? Resssukka teki taas kiireesti sivunikillä itseään tukevan tekstin ja sitten peukutti sitä! Aa että! Ihanaa. Sinulla on ihan oma leikkkenttä jolla olet kuningas! Sinulle ei kukaan mitääbn voi! Olet oikea mahtisonni! Hyvä mieli! Melkein unohtuu, että olet oikeassa elämässä vain siellä äidin peräkammarissa ja sossu maksaa viulut?

Mistähän saataisiin sinulle itsetunto :D?

• ÄlyäsiTutkinut
        usko.vainen kirjoitti:

Mistähän saataisiin sinulle itsetunto :D?

Miksi noin valtavan älykäs ihminen edes keskustelee muiden kanssa? Tarvitaanko täällä enää sinun lisäksesi muita?

• ÄlyäsiTutkinut kirjoitti:

Miksi noin valtavan älykäs ihminen edes keskustelee muiden kanssa? Tarvitaanko täällä enää sinun lisäksesi muita?

Kyllä sinua tarvitaan noilla kaikilla nikeilläsi :D
        Yritä nyt kasvaa aikuiseksi, jookos ?

• usko.vainenEiRek
        usko.vainen kirjoitti:

Kyllä sinua tarvitaan noilla kaikilla nikeilläsi :D
        Yritä nyt kasvaa aikuiseksi, jookos ?

Aaaahhhh... Minut huomataan.... Aaahhh...

• usko.vainenEiRek kirjoitti:

Aaaahhhh... Minut huomataan.... Aaahhh...

Huomataan vielä paremmin kun rekkaat nikkisi :D

• usko.vainen kirjoitti:

Huomataan vielä paremmin kun rekkaat nikkisi :D

Nyt onkin parempi... Aaahhhh....

• Kirjoitan tänne myös mm.sagen ja Repen nikeillä. Aahhhhhh...

• ÄlyäsiTutkinut kirjoitti:

Kaikesta näkemästäni päätellen ei ole kaukana se päivä jolloin usko.vainen "keskustelee" näillä palstoilla pelkästään sivupersooniensa kanssa!

• Aberkios kirjoitti:

Kaikesta näkemästäni päätellen ei ole kaukana se päivä jolloin usko.vainen "keskustelee" näillä palstoilla pelkästään sivupersooniensa kanssa!

Sinähän olet yksi sivupersoonistani, Sage😊

• nää_on_näitä

Kuka sinussa valitsee - tuo ja tämä heti pois. Niin kauan kun vaadit jotakuta pois niin kauan on niitä joita on valittava pois.
      Jokainen on itse Jumalansa tässäkin asiassa.

• Evlut.Paavi.69

Suosittelen inkvisiittiötä.

• He.ma

Endlösung: Zyklon B.

• kylähulluja.tarvitaan

Jos usko.vaista ei olisi palstalla, kenelle me sitten nauraisimme?

• ressukoita.ei.tarvita

Vaikka usko.vainen onkin palstalla minä ainakin nautan sinulle ja kaikille multinikeillesi.

• Minä olen tämän palstan jumala. Minulle ei naureta!

• usko.vainen2.0 kirjoitti:

Minä olen tämän palstan jumala. Minulle ei naureta!

Lisäys äskeisen. Kirjoitan tälle palstall mm.Repen ja sagen nikeillä!

• usko.vainen3.0 kirjoitti:

En mielestäni kirjoita. Sivupersoonani taitaa olla humalassa.

• usko.vainenEiRek
        usko.vainen3.0 kirjoitti:

Yhdessä olemme vahvoja. Me täytämme maailman!

• usko.vainenEiRek kirjoitti:

Yhdessä olemme vahvoja. Me täytämme maailman!

Kyllä Repe!

En mielestäni kirjoita. Sivupersoonani taitaa olla humalassa.

Miksi olet humalassa?

Miksi olet humalassa?

Mitä arvelet? Oletko humalassa? Sinähän sen itse tiedät kun multinikillä itsesi kanssa kinaat1

• usko.vainenEiRek
        usko.vainen3.0 kirjoitti:

Kyllä Repe!

Aahhh... Taas melkein kiihotuin itsestäni1

Mitä arvelet? Oletko humalassa? Sinähän sen itse tiedät kun multinikillä itsesi kanssa kinaat1

En minä tiedä miksi olet humalassa, oi multinikkini?

En minä tiedä miksi olet humalassa, oi multinikkini?

Aaahhhhh!!! Nyt tuntuu jo ihan täydelliseltä. Ei täällä muita tarvita! Vain minä!

• usko.vainenEiRek
        usko.vainen2.0 kirjoitti:

Aaahhhhh!!! Nyt tuntuu jo ihan täydelliseltä. Ei täällä muita tarvita! Vain minä!

Niin... Minä....minä... minä... minä...

Olet Nekalan ja Tampereen kuningas, Repe!

• Rakastamme kaikki itseämme!

• Olet oikeassa, sivupersoonani Repe!

Olet oikeassa, sivupersoonani Repe!

Äh... Älä vaihda puheenaihetta. Keskitytään nyt minuun.. siis sinuun!

Äh... Älä vaihda puheenaihetta. Keskitytään nyt minuun.. siis sinuun!

Keskitytään toki sinuun, Repe!

Keskitytään toki sinuun, Repe!

Aaahh... taas saan huomiota....

• usko.vainenEiRek
        usko.vainenXL kirjoitti:

Aaahh... taas saan huomiota....

Ihanaa...

• tunnustan.kaikille

minä usko.vainen olen törkyturpa. Vituttaa niiin!!!

• usko.vainenAinaRek

Lisää usko.vaisia kehiin vain niin hyvä tulee...

• Aaahhh... Kiihotun itsestäni...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 534
      8597
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe