Pistipä silmään eräänkin kansanedustajan suhtautuminen äänestäjiinsä. Eipä kuulemma selittele äänestäjilleen tekemisiään kun on muita hommia ja kiireitä. Hän sanoi käyvänsä istuntosalissa kun ehtii. Istuntosalissa istuminen ei tietenkään todista välttämättä ahkeruudesta. Istuntosalista kuulee enemmänkin suunsoittoa kuin asioiden hoitoa.
Toivottavasti tuollainen suhtautuminen ei ole kovin yleistä kansanedustajien keskuudessa että ei välitetä kansalaisista ja istuntosalissa parjataan enimmäkseen toisia edustajia. Pitäisi aika ajoin käydä kuuntelemassa mitä istuntosalissa oikeasti tapahtuu.
Minusta kansanedustajilla on sellainen palkka jonka perusteella jo tulisi tehdä äänestäjiä kannustavia, tukevia ja edustavia päätöksiä.
Toisin ainakin välillä käy, valitettavasti. Epäilen edustajista kehkeytyvän sisäänpäin kääntyvän harvainvallan, joka hoitelee mieluummin omia intressejään vieläpä uhkailemalla, mikäli heidän tahtoon ei taivuta. Onko se enemmistön demokratiaa vai paremminkin jonkin sortin diktatuuria.
Eduskunta ei voi toimia täysipainoisesti ellei tiedä kansalaistensa tarpeita. Vuorovaikutus on siis tärkeää.
Äänestäjien & kansanedust, vuorovaikutus ehdotonta
0
78
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483