Aktiivimallin puolustus nosti Niinistön suosiota!!

sdfdsddfdfsdfsd

Niinistö ilmoitti kannattavansa aktiivimallia. Ja Salen kannatus sen kun vaan nousi kansalaisten keskuudessa. Suurin osa kansastahan nimittäin on ahkeria, työssäkäyviä ihmisiä, jotka ovat saaneet tarpeekseen adresseja alvariinsa tehtailevista, työtä vieroksuvista joutopojista.

16

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pätkä-työläinen

Päinvastoin. Nyt tiedän että Niinistöä en ainakaan äänestä. Vaikka työssä käynkin,...

• parasta.tänä.vuonna

Me kaikki nettomaksajat kannatamme aktiivimallia.

• totuus.asiasta

Me nettomaksajat kannatamme työleirejä. Kela tulisi lakkauttaa ja korvata työleirillä.

• Tietysti_EK

sitä kannattaa saahan firmat sen ansiosta ilmaista työvoimaa ja voivat potkia nyttenkin palkkaa saavat pois vaikka nämä palkolliset kuvittelevat olevansa niin hyviä ettei firma heistä luovu vaan kyllä se luopuu kunhan ilmaista työvoimaa on tarjolla.

• KaikkiSamalleViivalle

Minä keskituloisena työläisenä vastustan aktiivimallia.

• höpöhöpö

No nosti kannatusta kokoomuksessa, kepussa , sinisissä. Että silleen.

• einiinistöllesilti

Pidetään ne vaalit ja katotaan kuka ne voitti,turha tälläisilla niitä ratkoa.

• Vihansisältö

Poliittisen sekoomuksen taktiikkaan tosiaan kuuluu äänestää yhtä.

• ndldldlsms
    • huonoaktiivimalli

Itse nettomaksaja,mutta en kannata mitään työttömien sortamis malleja,jokainen voi olla itse ensi viikolla jopa työttömänä,entäs onko samat mielipiteet silloin?Siihen sattuu olemaan velkatalo yms rajoite ettei lähdetä työnperässä,eikä ole työtä vaikka kuinka etsit,siitä sitten liiton rahoista n 100e/kk pois ja huonolla tuurilla puolisolla sama.Lopputuloksena koti alta ja velat jää,ei pidä aina vain ajatella itseään,mutta se kertoo paljon ko ihmisestä.

• Kaikentakanax

Älkää vain allekirjoittako Kansalaisaloite.fi-etusivulle ilmestynyttä uutta "Aidosti palkitseva aktiivimalli"- aloitetta. -- ALKUPERÄINEN ja oikea aloite on "Kumotaan HE 124/2017 vp".

Tuo nyt ilmestynyt "Aidosti" -aloite saattaa olla laadittu viemään huomiota alkuperäisesta Martin-Eric Racinen aloitteesta ja tarkoitusta on spekuloitu harhautukselliseksi. Tarkoitushan olisi päästä koko aktiivimalli-ideasta koska se lisää ilmaistyötä.
      -- Lähemmin tarkasteltuna uudemman aloitteen teksti on nopeasti kootun oloinen, lopusta lähinnä muualta kopioitu ja taustalla arvioidaan olevan oikeistoyhteyksiä. Tarkkana siis!

Oikea, alkuperäinen aloite löytyy osoitteesta:
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2730

• Värmävälindä

Niinistöä on turvallista imeskellä vähän surkeammankin itsetunnon omaavan.

• dfghjkuiyt

Eero Lehden galluppi sauli 400% kannatus ja tom fo finland250% erittäin luotettava tieto.

• LurdKussel

Nimenomaan tuon aktiivipaskan takia niinistön suosio laski. ÄÄni Pavelle ja Lauralle hoblaa!!

• kettujen.kettu

Että Niinistö sen on keksinyt ?? Jopas jotain.
        Paavon uhot ei kestä totuutta, kuuluu siihen yhden miehen ryhmään joka ei tule kauan kestämään. Paavo on Paavo ja joutaa jäädä menneisyyteen.
        Kun Paavo tilaa tutkimuksen, niin kansa on väärässä jos/kun tutkimus ei mene kuin Paavo on ajatellut. Minä, minä ja minä. Ei muut, vain minä määrään, minä tiedän ei muut.
        Edes Lapissa ole Paavolla täyttä kannatusta, ovat oppineet tuntemaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2182
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      66
      1486
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1439
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1322
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1285
    6. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1194
    7. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1144
    8. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      32
      1100
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1067
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1046
    Aihe