Niinistö ilmoitti kannattavansa aktiivimallia. Ja Salen kannatus sen kun vaan nousi kansalaisten keskuudessa. Suurin osa kansastahan nimittäin on ahkeria, työssäkäyviä ihmisiä, jotka ovat saaneet tarpeekseen adresseja alvariinsa tehtailevista, työtä vieroksuvista joutopojista.
Aktiivimallin puolustus nosti Niinistön suosiota!!
16
222
Vastaukset
- Pätkä-työläinen
Päinvastoin. Nyt tiedän että Niinistöä en ainakaan äänestä. Vaikka työssä käynkin,...
- KaksiaSääntöjäVastaan
Anna äänesi myös näille:
Kumotaan aktiivimalli HE 124/2017 vp
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2730
Kansanedustajien sopeutumiseläke poistettava
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2588
- parasta.tänä.vuonna
Me kaikki nettomaksajat kannatamme aktiivimallia.
- totuus.asiasta
Me nettomaksajat kannatamme työleirejä. Kela tulisi lakkauttaa ja korvata työleirillä.
- Tietysti_EK
sitä kannattaa saahan firmat sen ansiosta ilmaista työvoimaa ja voivat potkia nyttenkin palkkaa saavat pois vaikka nämä palkolliset kuvittelevat olevansa niin hyviä ettei firma heistä luovu vaan kyllä se luopuu kunhan ilmaista työvoimaa on tarjolla.
- KaikkiSamalleViivalle
Minä keskituloisena työläisenä vastustan aktiivimallia.
No nosti kannatusta kokoomuksessa, kepussa , sinisissä. Että silleen.
- einiinistöllesilti
Pidetään ne vaalit ja katotaan kuka ne voitti,turha tälläisilla niitä ratkoa.
- Vihansisältö
Poliittisen sekoomuksen taktiikkaan tosiaan kuuluu äänestää yhtä.
- ndldldlsms
kohta on kannatus salella yli 100%
mutta nyt näyttääkin siltä, että venäjä laittaa presidentiksi kuitenkin haaviston.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/f-securen-tutkija-joku-rakentaa-suomeen-keskittyvaa-bottiverkostoa-twitteriin-some-asiantuntija-toppuuttelee/781558/
ihan näpsä käytännön pila:) - huonoaktiivimalli
Itse nettomaksaja,mutta en kannata mitään työttömien sortamis malleja,jokainen voi olla itse ensi viikolla jopa työttömänä,entäs onko samat mielipiteet silloin?Siihen sattuu olemaan velkatalo yms rajoite ettei lähdetä työnperässä,eikä ole työtä vaikka kuinka etsit,siitä sitten liiton rahoista n 100e/kk pois ja huonolla tuurilla puolisolla sama.Lopputuloksena koti alta ja velat jää,ei pidä aina vain ajatella itseään,mutta se kertoo paljon ko ihmisestä.
- Kaikentakanax
Älkää vain allekirjoittako Kansalaisaloite.fi-etusivulle ilmestynyttä uutta "Aidosti palkitseva aktiivimalli"- aloitetta. -- ALKUPERÄINEN ja oikea aloite on "Kumotaan HE 124/2017 vp".
Tuo nyt ilmestynyt "Aidosti" -aloite saattaa olla laadittu viemään huomiota alkuperäisesta Martin-Eric Racinen aloitteesta ja tarkoitusta on spekuloitu harhautukselliseksi. Tarkoitushan olisi päästä koko aktiivimalli-ideasta koska se lisää ilmaistyötä.
-- Lähemmin tarkasteltuna uudemman aloitteen teksti on nopeasti kootun oloinen, lopusta lähinnä muualta kopioitu ja taustalla arvioidaan olevan oikeistoyhteyksiä. Tarkkana siis!
Oikea, alkuperäinen aloite löytyy osoitteesta:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2730 - Värmävälindä
Niinistöä on turvallista imeskellä vähän surkeammankin itsetunnon omaavan.
- dfghjkuiyt
Eero Lehden galluppi sauli 400% kannatus ja tom fo finland250% erittäin luotettava tieto.
- LurdKussel
Nimenomaan tuon aktiivipaskan takia niinistön suosio laski. ÄÄni Pavelle ja Lauralle hoblaa!!
- kettujen.kettu
Että Niinistö sen on keksinyt ?? Jopas jotain.
Paavon uhot ei kestä totuutta, kuuluu siihen yhden miehen ryhmään joka ei tule kauan kestämään. Paavo on Paavo ja joutaa jäädä menneisyyteen.
Kun Paavo tilaa tutkimuksen, niin kansa on väärässä jos/kun tutkimus ei mene kuin Paavo on ajatellut. Minä, minä ja minä. Ei muut, vain minä määrään, minä tiedän ei muut.
Edes Lapissa ole Paavolla täyttä kannatusta, ovat oppineet tuntemaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152182Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom661486Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061439Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61322Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681285Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell731144Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.321100Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311067En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046