P234: Elin tänään hetken liljalaaksolaisena :)))

Jos ette usko tätä niin se on ihan fine. Ja jos haluatte nimitellä mua aikamiespojaksi, niin siitä vaan.

Mutta joo, tänään äitini pyysi mua avuksi kun hän pesi lakanapyykkiä, verhoja yms. Länsikeskuksen Prisman aulassa olevassa itsepalvelupesulassa. Niitä oli kertynyt kaksi jätesäkillistä ja hän saa nostaa max 5kg joten mä olin apuna kantamassa säkkejä. Omat pyykkini mä pesen toki itse omalla ajallani.

Mutta mikä tässä jutussa oli hauskaa, niin menimme Länsikeskuksen Prismaan taksilla, sillä äidilläni on tiettyjen rajoitteiden vuoksi sellainen kortti että hän pääsee saattajan kanssa kaksi edestakaista matkaa viikossa hintaan 3e/matka.

Noh, taksi oli harmaa farmarimallinen Skoda Octavia ja kuskilla oli oheneva tukka ja suorakulmion muotoiset korkeussuunnassa matalat aurinkolasit 😂 Jostain syystä kuski poistui ysitieltä ohikulkutielle ja siitä jälleen Kuninkojan liittymästä Kuninkojantien kautta Länsikeskukseen. Eli sivusimme tavallaan Liljalaaksoa.

Paluumatkan kuski ajoi Länsikeskuksesta Markulantietä pitkin Tampereentielle, kuten minäkin olisin tehnyt.

Täytyy sanoa että Minttu-Petterillä ei ole kivat oltavat Liljalaakson Timpan Octavian takapenkillä. On se rengasmelu sen verran hurjaa :/

17

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkölsfföl

Se kuski oli varmaan masentunut ATM. Taxikuskit tienaa kuukaudessa normaaleilla työajoilla noin 2000 euroa kuussa ja moisille luusereille naiset vain nauraa!

• Kieltämättä kyseinen kuski näytti ATM:ltä. Tai aisurilta.

Sen sijaan paluumatkan kuski ajoi Mitsubishi Outlanderilla ja juttelimme muun muassa siitä että mulla on ollut aiemmin Mitsubishi Galant ja Carisma ja nyttemmin Mersuja.

• Ei kai se rengasmelu nyt niin paha ole. Ainahan sitä voi lisätä radion volumea jolloin Juha Tapio raikaa kovemmin autossa :-)

Octaviassa on kuitenkin luokkansa parhaimmat tavaratilat ja 1.0 TSI moottori kulkee suorastaan bensan hajulla eikä ajoneuvoverokaan ole paha.

• Järkimeininki

Onhan se järkiostos. Järkevä mies sitä kun ostaa järkevän auton ja asuu järkevässä Älvsby-talossa järkiavioliitossa, jossa ei vaimon menneisyydestä kysellä, kun kuitenkin kaikilla sitä on se historia, eikä ketään voi omistaa.

• Hienoa Peris että sä jeesaat sun mutsia parhaasi mukaan. Itse asiassa mä en ole muuten koskaan ollut uusimman Octavian kyydissä, mut voin kyllä kuvitella että siinä on säästetty just äänieristyksessä ja muussa mukavuudessa että voidaan painaa hinta alas.

No onneks ei tarvii murehtia tällasia juttuja kun huomenna hyppää GMC Sierra -jyystötruckin ratin taakse :)))))

• Joo jeesin häntä ja säästin bensakuluissa kun hoidin omat kauppa-asiat samalla :) Joo onhan se Octavia aika jyristin, mutta mikäs siinä pummilla matkustaessa.

Mutta en siltikään tajua että jotkut ostavat tuollaisen auton osamaksulla noin 25 k€ hintaan :o

• Onko Make noissa teidän jyystö-Truckeissa kuinka kova rengasmeteli auton sisälle asti??

Mutta ei se varmaan teitä ketään haittaa, kun ainahan sitä voi kääntää jyystö-Truckin stereoita isommalle ja pistää kajareista kuulumaan vaikka W.A.S.P:in Animal Fuck Like A Beastin, Love Machinen, Kissin Love Gunin, AC/DC:n T.N.T:n tai vaikka Mötley Cruen Hooligans Holidayn:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ei varmaan Timpan Octaviassa kuulla mitään tollaisia biisejä, kun siellä kuuluu varmaan vaan Radio Nova ja Anna Abreun "Kylmästä Lämpimään":))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Onko Make noissa teidän jyystö-Truckeissa kuinka kova rengasmeteli auton sisälle asti??

Mutta ei se varmaan teitä ketään haittaa, kun ainahan sitä voi kääntää jyystö-Truckin stereoita isommalle ja pistää kajareista kuulumaan vaikka W.A.S.P:in Animal Fuck Like A Beastin, Love Machinen, Kissin Love Gunin, AC/DC:n T.N.T:n tai vaikka Mötley Cruen Hooligans Holidayn:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ei varmaan Timpan Octaviassa kuulla mitään tollaisia biisejä, kun siellä kuuluu varmaan vaan Radio Nova ja Anna Abreun "Kylmästä Lämpimään":))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kyllä ainakin tämä mun GMC Sierra on hyvin äänieristetty, samoin kuin esim. Dodge Ram ja Ford F350 Super Duty yms. mitä mulla tai mun kavereilla on ollut. Ja kun on korkeaprofiiliset jyystö-renkaat alla niin ei sitä meluakaan synny samalla tavalla kuin Octavian runflat-renkaista. Sellanen V8-dieselin vaimea hörskytys kuuluu sisälle :)

Bicky Royal miehen keuliva Silverado on kylläkin vähän äänekäs maantie-ajossa kun se huutaa turhan korkeilla kierroksilla niiden muutosten vuoksi.

Jep mulla on auton soittimen muistitikulla ainakin just tuo WASP:n Animal Fuck Like a Beast, Mötley Crüen Too Fast For Love, Judas Priestin Turbo Lover yms. biisejä. Eikä ole Novaa radion pikavalinnoissa :))))

• paksuniska-make kirjoitti:

Kyllä ainakin tämä mun GMC Sierra on hyvin äänieristetty, samoin kuin esim. Dodge Ram ja Ford F350 Super Duty yms. mitä mulla tai mun kavereilla on ollut. Ja kun on korkeaprofiiliset jyystö-renkaat alla niin ei sitä meluakaan synny samalla tavalla kuin Octavian runflat-renkaista. Sellanen V8-dieselin vaimea hörskytys kuuluu sisälle :)

Bicky Royal miehen keuliva Silverado on kylläkin vähän äänekäs maantie-ajossa kun se huutaa turhan korkeilla kierroksilla niiden muutosten vuoksi.

Jep mulla on auton soittimen muistitikulla ainakin just tuo WASP:n Animal Fuck Like a Beast, Mötley Crüen Too Fast For Love, Judas Priestin Turbo Lover yms. biisejä. Eikä ole Novaa radion pikavalinnoissa :))))

Oletko Make katsonut Penetrators MC:n miesten kanssa telkkarista Kutoselta Unelmien Hot Rodit-sarjaa??

Huomasin just ihan sattumoisin kanavia kääntäessä, että Kutosella näkyy olevan tällainenkin amerikkalainen TV-sarja, jossa duunataan kuntoon siistejä jenkkiautoja. On varmaan myös jyystö-Truckeja tässä ohjelmassa:))))))))))))))))))))))))))))))))

• sattuu-ja-tapahtuu-

Mukava taksimatka Ruskolta Turun Länsikeskukseen ja takaisin. Ok. Kiva, että sinullekin joskus tapahtuu.

• mitä.tähän.voisi.sanoa

Ja minä luulin että mun elämäni on köyhää...

• No siis kyllä mun eilisessä päivässä oli paljon muutakin tekemistä.

Ei tuossa ole oikeastaan muuta hauskaa tai ihmeellistä kuin aisurin näköisen taksikuskin, Skoda Octavian, Kuninkojantien ja Prisman yhdistelmä. Tuli siis lähinnä Liljalaakson Timppa mieleen :)))))

• Toivottavasti tämä kyseinen taksikuski ei lue tätä palstaa, kun kerroit tossa aika yksityiskohtaisesti tosta taksimatkasta, sillä saattaisi kuski ajatella näistä jutuista kaikkea negatiivista:))))))))))))))))))))))))))

Näkyikö muuten Timppaa perheineen ostoksilla Prismassa?? Tai ehkä Timppa saattoi olla vielä siihen aikaan töissä Excel-taulukoidensa ääressä:))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Toivottavasti tämä kyseinen taksikuski ei lue tätä palstaa, kun kerroit tossa aika yksityiskohtaisesti tosta taksimatkasta, sillä saattaisi kuski ajatella näistä jutuista kaikkea negatiivista:))))))))))))))))))))))))))

Näkyikö muuten Timppaa perheineen ostoksilla Prismassa?? Tai ehkä Timppa saattoi olla vielä siihen aikaan töissä Excel-taulukoidensa ääressä:))))))))))))))))))))))))))))))

Toivottavasti lukee, niin voi omakohtaisesti ryhtyä pohtimaan että onkohan hän lastensa OIKEA faija :)))))))

Ei näkynyt Timppaa eikä muitakaan tuttuja. Oltiin tosiaan sellaseen aikaan että hän ahersi Excel-taulukkojen ja mappipinojen ääressä :)))

• Kurppa27

Äitinsä kanssa asuva aikuinen mies on aikamiespoika.

Palaa hahmoissasi siihen kun Suomi-Make ja kumppanit pilkkasivat ankarasti DarkFearia, ne oli hauskoja ja nää nykyjutut puisevan tylsiä :)) Niitä on välillä nostettukin ylös parin-kolmen vuoden takaa:)

• Ei täällä ole mitään Periksen hahmoja, vaan ihan todellisia henkilöitä. Ei Periksellä ole mitään tekemistä SUOMI-Maken, Penetrators MC:n miesten, Timpan tai kenenkään muidenkaan palstalaisten kanssa, sillä he eivät liity Perikseen yhtään mitenkään.

Onhan Peris sentään itse nähnyt usein näitä palstan tyyppejä milloin missäkin päin Turkua ja jopa jutellut heidän kanssaan.

• DF-Bongaaja
        DarkFear kirjoitti:

Ei täällä ole mitään Periksen hahmoja, vaan ihan todellisia henkilöitä. Ei Periksellä ole mitään tekemistä SUOMI-Maken, Penetrators MC:n miesten, Timpan tai kenenkään muidenkaan palstalaisten kanssa, sillä he eivät liity Perikseen yhtään mitenkään.

Onhan Peris sentään itse nähnyt usein näitä palstan tyyppejä milloin missäkin päin Turkua ja jopa jutellut heidän kanssaan.

Olen minäkin setä DarkFearin nähnyt viime viikolla Turussa ihan ilmielävänä. Sasikaljuinen n. 40-vuotias selkeä HC-ATM käveli käsikynkkää vanhemman mustan miehen kanssa. Sinähän se taisit olla?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe