Heiiipsis! :)
Mulle vastikään asetettiin kuparikierukka ja mallina on Flexi-T 300 eli se synnyttämättömän ja/tai pieni kohtuisen versio.
Asetus teki todella kipeää, oksennus ja itku oli lähellä. Itse asetuksessa kirosin että miksi en ostanut sitä Nova-T:tä Flexi-T:n sijasta koska siinä ne "siivekkeet" taittuu kunnolla. :D
Mutta ostin kumminkin sitten tuon pienemmän Flexi-T:n koska se oli hieman halvempi kuin Nova-T ja kaikista vaihtoehdoista pienin.
Mutta nyt sen jälkeen tietenkin on luonnollisesti tullut sitä luvattua tiputteluvuotoa ja menkkamaisia kipuja. D:
Halusin siis kysyä sitä kauan tämä kipuilu ja vuoto yleensä kestää tässä alussa?
Ibuprofeenilla mennään ja lämmitettävä vehnätyyny auttaa kanssa mutta muiden kokemukset ja tieto olisi tarpeen näin kipuillessa. :D
Kiitos etukäteen <3
Kuparikierukka ja asetuksen jälkeiset kivut
1
1366
Vastaukset
- nevenevenever
Mulla on käytössä jo toinen kuparikierukka. Molemmat olleet Flexi-T 300. Ensimmäisen asennus sujui hyvin, mut asetuksen jälkeen oli tosi kovia supisteluja ekan päivän. Mkakasin lattialla kaksinkerroin. Asetus tehtiin menkkojen aikana, ei tullut lisävuotoa. Toisen kanssa sit sujui jo paljon helpommin. Kai kroppa oli tottunut siihen jo eikä noita supisteluja tullut ollenkaan. Molemmilla kerroilla otin kyllä useamman buranan ennen asetusta.
Kuukautiset on runsaudeltaan ollut samaa luokkaa kuin luomuna. E-pillereiden tyhjennysvuotoon verrattuna toki runsaammat. Jos oon väsynyt enkä oo liikkunut/ oon syönyt huonosti edellisen kuukauden, tulee kipuja. Mut jos oon elänyt terveellisemmin niin ei ole kipuja yleensä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869