Ihmettelen syvästi, mies

seonsääli

Jos aiot elää niin, ettet koskaan perhettä perusta. Sinusta tulisi hyvä isä.

50

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riimurintu1

      Sitähän ne kaikki sanovat. Ei mulla mitään lapsia vastaan ole, eikä perhe-elämääkään, mutta en halua tuoda tähän ylikansoitettuun ja tuhon tietä kulkevaan maailmaan yhtään viatonta kärsimään. Ihmisiä on muutenkin liikaa ja näyttää siltä, ettei ihmiskunta ole ainakaan viisaammaksi tullut. Enkä katso, että minun geeneilläni parannettaisi yhtään mitään, jollei sitten vastaan tule niin täydellistä lisääntymishaluista naisolentoa, että edes minä en voisi pilata hänen ominaisuuksiaan. Siksi en ainakaan lapsia tule koskaan hankkimaan, parisuhteessa kyllä voin olla ja olenkin, mutta perhe? Ei. Uusioperhettäkään en voi koskaan perustaa, koska joutuisin elämään valheellisen toivon ja todellisuuden tuoman kyynisyyden ristiriidassa. Siitä joutuisi ennen pitkää kärsimään kaikki osapuolet.
      Tämä on minun vaatimaton panokseni tulevaisuudelle.

      • tämäon

        Erittäin hyvä kommentti!


    • Koittappaymmärtää

      Ei kaikki halua perhettä.

    • entiedähyvästä

      En tahdo perustaa sitä epätoivoissani jonkun oman ikäisen naisen kanssa joka on nähnyt lukemattomien miesten alushousujen alle enkä myöskään näiden väsyttävän tylsien laiskojen ja lihavien tätösten kanssa.

      Jos löytyy reipas, sopusuhtainen ja fiksu nuori nainen niin katsotaan asiaa sitten.

      Valitettavasti monella naisella ne henkiset ominaisuudet tulevat sitten vastaan niin noissa "tädeissä" kuin nuoremmissa.

      Lapsille tarvitaan myös hyvä äiti ja niitä...ei ole tässä maassa montaa tarjolla.

      • KirjoitanNyt

        Etenkin silloin äidin rooli perheessä korostuu, jos isä ei kykene täyttämään vanhemmuuden mittoja :)


      • entiedähyvästä
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Etenkin silloin äidin rooli perheessä korostuu, jos isä ei kykene täyttämään vanhemmuuden mittoja :)

        Ei äidin roolia tarvitse erityisesti korostaa.

        Nykynaiset eli 20- ja 30-vuotiaista vain murto-osassa on mielestäni mitään äitiainesta puhumattakaan kumppanuudesta joka voisi kestää elinajan.

        Se on naisen ongelma jos hän valitsee paskan miehen isäehdokkaaksi ja sitten joutuu hoitamaan vanhemmuuden roolia lähes yksin. Silloin vika ei ole miehessä sinällään (koska häntä on turha yrittää muuttaa) vaan naisen omissa valinnoissa jotka alunperin olivat jo päin vittua.


      • KirjoitanNyt
        entiedähyvästä kirjoitti:

        Ei äidin roolia tarvitse erityisesti korostaa.

        Nykynaiset eli 20- ja 30-vuotiaista vain murto-osassa on mielestäni mitään äitiainesta puhumattakaan kumppanuudesta joka voisi kestää elinajan.

        Se on naisen ongelma jos hän valitsee paskan miehen isäehdokkaaksi ja sitten joutuu hoitamaan vanhemmuuden roolia lähes yksin. Silloin vika ei ole miehessä sinällään (koska häntä on turha yrittää muuttaa) vaan naisen omissa valinnoissa jotka alunperin olivat jo päin vittua.

        Kyllä se vain kuule korostuu, jos mies ei ota vastuuta, koska naisen täytyy silloin pyrkiä olemaan se vahva vanhempi.
        Hupsista. Ei se ole tietenkään naisen vika miten mies/ isä käyttäytyy. Kyllä se mies ihan itse valitsee miten hän toimii ja käyttäytyy missäkin tilanteessa.
        Vain vastuuton mies väittää muuta.
        Se on kuule just näin eikä melkeen.
        Tiedän nousevani puolustuskannalle, jos joku arvostelee äitiyttä tms. Olen itse äiti ja sellainen naaras susi, joka puolustaa lapsiaan viimeiseen asti.
        Lapset jo tosin isoja.
        En minäkään silloin 19v ensimmäisen lapseni saadessani tiennyt millainen äiti olen. En edes ajatellut asiaa etukäteen. Kun vauva syntyi luonto hoiti asian ja minusta oli ihanaa olla äiti. Se on elämäni paras asia, lapset. Ei voi etukäteen tietää, sanoa tai arvioida kenestä on äidiksi tai isäksi. Suurimmasta osaa on silti aivan riittäviksi vanhemmiksi.


      • entiedähyvästä
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Kyllä se vain kuule korostuu, jos mies ei ota vastuuta, koska naisen täytyy silloin pyrkiä olemaan se vahva vanhempi.
        Hupsista. Ei se ole tietenkään naisen vika miten mies/ isä käyttäytyy. Kyllä se mies ihan itse valitsee miten hän toimii ja käyttäytyy missäkin tilanteessa.
        Vain vastuuton mies väittää muuta.
        Se on kuule just näin eikä melkeen.
        Tiedän nousevani puolustuskannalle, jos joku arvostelee äitiyttä tms. Olen itse äiti ja sellainen naaras susi, joka puolustaa lapsiaan viimeiseen asti.
        Lapset jo tosin isoja.
        En minäkään silloin 19v ensimmäisen lapseni saadessani tiennyt millainen äiti olen. En edes ajatellut asiaa etukäteen. Kun vauva syntyi luonto hoiti asian ja minusta oli ihanaa olla äiti. Se on elämäni paras asia, lapset. Ei voi etukäteen tietää, sanoa tai arvioida kenestä on äidiksi tai isäksi. Suurimmasta osaa on silti aivan riittäviksi vanhemmiksi.

        Ei, mutta että nainen sietää eikä osaa valita oikeanlaista miestä isäksi on ihan naisen oma vika.

        Sitten on turha rätistä että miehistä ei ole isiksi ja mies on sitä ja tätä ja tuota jos itse on valinnut vääränlaisen miehen.

        Naiset yrittävät muuttaa miehiä ja kuvittelevat olevansa aina täydellisiä naisia ja äitejä.

        " Ei voi etukäteen tietää, sanoa tai arvioida kenestä on äidiksi tai isäksi. "

        Helposti. Monista naisista näkee että he ovat liian narsistisia ja huoramaisia äideiksi ja monist isistä näkee että he ovat liian kylmiä tai kusipäitä isksi.

        Ei kannata valita sellaisia äideiksi.


      • KirjoitanNyt
        entiedähyvästä kirjoitti:

        Ei, mutta että nainen sietää eikä osaa valita oikeanlaista miestä isäksi on ihan naisen oma vika.

        Sitten on turha rätistä että miehistä ei ole isiksi ja mies on sitä ja tätä ja tuota jos itse on valinnut vääränlaisen miehen.

        Naiset yrittävät muuttaa miehiä ja kuvittelevat olevansa aina täydellisiä naisia ja äitejä.

        " Ei voi etukäteen tietää, sanoa tai arvioida kenestä on äidiksi tai isäksi. "

        Helposti. Monista naisista näkee että he ovat liian narsistisia ja huoramaisia äideiksi ja monist isistä näkee että he ovat liian kylmiä tai kusipäitä isksi.

        Ei kannata valita sellaisia äideiksi.

        Ei se ole noin mustavalkoista. Ihminenkin voi muuttua siis mies suhteen edetessä, mies, kuten nainenkin. Ihmiselle voi itselleenkin tulla yllätyksenä vanhemmuuden tuomat asiat. Ei voi yleistää. Kaikki pitää käsitellä tapauskohtaisesti.
        Joo ei voi yleistää ei.
        Ei ihmisistä voi muuttaa, kyllä sen muutoksen on lähdettävä ihmisen omasta halusta muuttua.
        Sanonpahan vain, että jokainen tekee valintansa itse,kaikessa.
        Niin valitessaan kumppania, kuin myös siinä miten vanhempana toimii.
        Ideaali tietenkin olisi, että molemmat vanhemmat kunnioittaisivat toisiaan. Uskon, että suuri osa niin miehistä, kuin naisista ovat riittäviä vanhempia, kuten kirjoitin jo aikaisemmin täällä.
        Ei se vanhemmuus mikään ihme juttu ole, vaan luonnollinen asia.


      • miestosisivusta
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Ei se ole noin mustavalkoista. Ihminenkin voi muuttua siis mies suhteen edetessä, mies, kuten nainenkin. Ihmiselle voi itselleenkin tulla yllätyksenä vanhemmuuden tuomat asiat. Ei voi yleistää. Kaikki pitää käsitellä tapauskohtaisesti.
        Joo ei voi yleistää ei.
        Ei ihmisistä voi muuttaa, kyllä sen muutoksen on lähdettävä ihmisen omasta halusta muuttua.
        Sanonpahan vain, että jokainen tekee valintansa itse,kaikessa.
        Niin valitessaan kumppania, kuin myös siinä miten vanhempana toimii.
        Ideaali tietenkin olisi, että molemmat vanhemmat kunnioittaisivat toisiaan. Uskon, että suuri osa niin miehistä, kuin naisista ovat riittäviä vanhempia, kuten kirjoitin jo aikaisemmin täällä.
        Ei se vanhemmuus mikään ihme juttu ole, vaan luonnollinen asia.

        Olen kanssasi ihan eri mieltä. Kyllä se vaan on niin, että ei se ihmisen perusluonne muutu mihinkään. Ei sitä voi muuttaa. Jos on kusipää niin on sitä myös jatkossa. Naiset jostain syystä kuvittelevat, että kusipäiset miehet muuttuvat kyllä suhteen kuluessa. Niin ei käy ja sitten tulee pettymyksiä ja niitä eroja. Sama kaava pätee myös siihen pettämiseen ja yleensä vielä ne samat sankarit ovat asialla.


      • jatyhmäpää

        Se on juuri niin, jos pennut pannaan alulle vaikka muutaman kuukaudenkin seurustelun jälkeen, ei siinä vie kuin järjen sijaan halut ja himot.


      • KirjoitanNyt
        miestosisivusta kirjoitti:

        Olen kanssasi ihan eri mieltä. Kyllä se vaan on niin, että ei se ihmisen perusluonne muutu mihinkään. Ei sitä voi muuttaa. Jos on kusipää niin on sitä myös jatkossa. Naiset jostain syystä kuvittelevat, että kusipäiset miehet muuttuvat kyllä suhteen kuluessa. Niin ei käy ja sitten tulee pettymyksiä ja niitä eroja. Sama kaava pätee myös siihen pettämiseen ja yleensä vielä ne samat sankarit ovat asialla.

        En ole kirjoittanut kusipäistä. Ne ovat ääripäitä ja asia erikseen. Ilmeisesti en osaa tuoda mielipiteitäni tyhjentävästi julki, kun etenkin tässä ketjussa vedetään vääriä johtopäätöksiä tarkoitusperistäni.
        Joo, en itse laskusi sen varaan, että kusi pää muuttuu. En menisi yhteen sellaisen kanssa ja tekisi lapsia hänen kanssaan. Liian riskialtista.
        Mutta voiko normaali miehestä tulla vuosien kuluessa kusipää? Voiko muuttua mielestäsi noin päin. Minusta voi.
        Kusipää on tosin sana, joka ei kuulu sanavarastooni.


      • miestosisivusta
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        En ole kirjoittanut kusipäistä. Ne ovat ääripäitä ja asia erikseen. Ilmeisesti en osaa tuoda mielipiteitäni tyhjentävästi julki, kun etenkin tässä ketjussa vedetään vääriä johtopäätöksiä tarkoitusperistäni.
        Joo, en itse laskusi sen varaan, että kusi pää muuttuu. En menisi yhteen sellaisen kanssa ja tekisi lapsia hänen kanssaan. Liian riskialtista.
        Mutta voiko normaali miehestä tulla vuosien kuluessa kusipää? Voiko muuttua mielestäsi noin päin. Minusta voi.
        Kusipää on tosin sana, joka ei kuulu sanavarastooni.

        Minusta tuo sana kannattaa sisällyttää omaan sanavarastoonsa. Jos ei ymmärrä, että sellaisia ihmisiä on olemassa on elämässä heikoilla. Toisekseen se sana on sukupuolineutraali. Myös naiset voivat olla sellaisia. Minun mielestäni tuollaiseksi ei voi tulla. Kaikilla on joskus huonoja päiviä tai muuten huono olo ja yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Kusipäisyys sen sijaan on yleensä saatu ihan syntymälahjana.


    • näinseonmennyt

      Aina ne asiat ei mene niin kuin itse toivoisi. Yksin sitä perhettä on vaikea perustaa..

    • Ählämsäl

      Tiedetäänhän toi ja asiaahan se, on mut siinä on se NAINEN puttuu!

    • ihmettelijälle

      Pakko sanoa kokemuksesta tämä: miehestä näkee vasta tositilanteessa kun sillä on oma lapsi, onko se hyvä isä vai ei. Sukulaisten yms. naapurin lasten leikittämiset tätä ennen on ihan eri juttu. Koska ne lapset ei ole omia, ja tilanteet on ohikiitäviä, tilapäisiä, hauskojakin. Oman lapsen saaminen on iso mullistus, ja tunne ja tilanteet silloin ihan erit. Sillon voi pinnan alta paljastua miehestä yllättäviäkin piirteitä, joista ei etukäteen tiennyt kukaan mitään. Koska ne saattaa kummuta miehen omista, jo unohtuneistakin kokemuksista, tai milloin mistäkin, kuka tietää.

      Lakatkaa naiset vääntämästä miestä omien toiveidenne mukaisiksi, jokainen päättää itse mitä tekee. Eikä kaikista hyvistäkään miehistä tule hyviä isiä, niistä saattaa tulla vain keskinkertaisia tai jopa huonoja isiä.

      • entiedähyvästä

        Totta, aivan kuten on olemassa huonoja äitejäkin.


      • KirjoitanNyt

        Ja voi olla myös toisin päin. Miehestä, jota ei kukaan osaisi kuvitella isäksi, kuoriutuu vastuullinen vanhempi.


      • entiedähyvästä
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Ja voi olla myös toisin päin. Miehestä, jota ei kukaan osaisi kuvitella isäksi, kuoriutuu vastuullinen vanhempi.

        Paskanmarjat.

        Turha kuvitella että se pelimies "asettuu aloilleen" ja siitä kusipäästä tulee vastuullinen "perheenpää" kun saa lapsia.

        Lukemattomia naisia tavannut jotka kuvitelleet noin ja nykyään ovat yksin- tai yhteishuoltajia.


      • KirjoitanNyt

        Joo aivan varmasti on myös tuollaisia pelimiehiä,. Nuo onkin ääripäitä.


      • Tääonhienoo

        Kun naiset analysoi kaiken ympäri ja tulee itsestäänselvään johtopäätökseen, et isät on kusipäitä. Kaikki. Ei nää haasta omia ajatuksiaan millään tasolla.


      • naiset.eivät.tajua
        entiedähyvästä kirjoitti:

        Paskanmarjat.

        Turha kuvitella että se pelimies "asettuu aloilleen" ja siitä kusipäästä tulee vastuullinen "perheenpää" kun saa lapsia.

        Lukemattomia naisia tavannut jotka kuvitelleet noin ja nykyään ovat yksin- tai yhteishuoltajia.

        Olet aivan oikeassa. Tuo pelimiesten isämuottiin pakottamisvietti on joillakin naisilla vaan niin voimakas että se ajaa kaikkien järkevien ystävien varoittelujen ja omienkin arvojen edelle. Pelimiehestä ei vaan ole isäksi. Ehkä vuodeksi tai pariksi se jaksaa piilottaa vehtaamisensa mutta kyllä suhde siitä silti kärsii ja sitten siis lapsi kärsii. Naisten pitäisi tajuta että isäksi sopivia on, mutta pelimiehistä ei juuri kukaan, joten ei kannata edes yrittää olla olevinaan se alfanaaras, joka kesytti pelimiehen tohvelisankarikseen. Se ei onnistu. Jännämiehet ja iskämiehet ovat eri lajinsa.


      • KirjoitanNyt
        naiset.eivät.tajua kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. Tuo pelimiesten isämuottiin pakottamisvietti on joillakin naisilla vaan niin voimakas että se ajaa kaikkien järkevien ystävien varoittelujen ja omienkin arvojen edelle. Pelimiehestä ei vaan ole isäksi. Ehkä vuodeksi tai pariksi se jaksaa piilottaa vehtaamisensa mutta kyllä suhde siitä silti kärsii ja sitten siis lapsi kärsii. Naisten pitäisi tajuta että isäksi sopivia on, mutta pelimiehistä ei juuri kukaan, joten ei kannata edes yrittää olla olevinaan se alfanaaras, joka kesytti pelimiehen tohvelisankarikseen. Se ei onnistu. Jännämiehet ja iskämiehet ovat eri lajinsa.

        Tohvelisankari hah hah hah. Nyt tässä ketjussa haisee ja pahasti käry. Irtisanoudun tästä heh heh hee...
        Ei miestä tarvitse alistaa miksikään tohveliksi hyvänen aika sentään. Hulluja kirjoittelette. Miehellä on suuri vastuu omalta puoleltaan. Halventava ilmaisu tuo tohvelisankari.
        Sivusta vain.


    • Kalpeakasvo

      Mulla on huulihalkio. Riski et periytyy suuri. En halua lapselle samaa kiusatuksi tulemista.
      Sama jos ois down. En haluais lasta. Jossei joku vanhigossa. 😊

      • Mutjossille

        Periytyy dow jones-syndrooma ja se on hyvä businessksissä, eli kiirehtimisessä? Hehehehe!


      • Kiss.fmä
        Mutjossille kirjoitti:

        Periytyy dow jones-syndrooma ja se on hyvä businessksissä, eli kiirehtimisessä? Hehehehe!

        Karri palefacekin sen peittää parralla. Ei siis downia.


      • Siisdow

        jones on wall streetin pörssi.


      • KirjoitanNyt

        Huulihalkio on melko yleinen. Lapset pitäisi kotona kasvattaa hyväksymään erillaisia asioita.
        Minä äitinä panostin tuohon ja voin sanoa, että on kantanut hedelmää.


    • syyt_ja_seuraukset

      En usko naisen tunteiden aitouden. Mies ei kokisi itseään tärkeäksi. Enemmänkin vaihtoehdoksi ja sopivat tilanteen tultuaan nainen voi korvata hänet paremalla.

      En myöskään usko miehen saavat mitään tukea naiselta vaikeiden tilanteen tultuaan. Mitä hyötyä tälläisen suhteiden rakentamisessa silloin oilisi ?

      • Voiherttinensentään

        Ja se vastaa kamalaa jos lapset menee edelle miehen. Lapset menee aina miehen edelle, koska ovat pieniä. Mies on aikuinen.


      • OtappaTitanic

        elokuva malliesimerkiksi. Menikö kaikki miesten edelle? Niet. Monesti miehet menee pelastusveneisiin edellä. Katso poliitikkoja ja noita. Noita edemmäs ei voi mennäkkään. Just joku pappikin Suomessa jäi korruptiosta ja huorista kiinni, valtion piikkiin. Tää meidän systeemi on yksi iso vitun iso uppoava Titanic.


      • Jajoställe

        vitun isolle pelastusvene linjalle lähtee, tietää jo miten homma menee. Te kinastelette jo omasta paikasta koko ajan. Sitä tää koko vitun palsta tekee.


      • Jasittenkun

        koko paatti saadaa korjattu, te jäätte sinne pelastusveneisiin kun Titanic jatkaa matkaa. Soronoo.


      • Voiherttinensentään

        Titanikki


    • tottapatuo

      Niin varmasti tulisi jos asiat oisi elämässä menny eri tavalla, edes viimeiset vuodet.

    • elxlxlxl

      Ensin täytyy kuolla ja syntyä uudelleen uutena ihmisenä ja jos saa rauhassa elää omaa elämäänsä ilman että kukaan siihen puuttuu voisi se olla mahdollista. Tässä kehossa se ei enää ole mahdollista menneisyys liian kova taakka.

    • Vastauksenii

      Sinun kanssa kyllä.

    • Eiköhä ne kaikki asiat mee nii ku menee iha riippumatta siitä mitä merkkijonoja tänne palstalle kirjotellaa.

    • KasvaAikusex

      Lapsi on yleensä naisen kotileikin "uhri" . Se väsätään vaik ei olis elämisen edellytyksiäkään tai edes alkeita elämän hallintaan .

      • Voiherttinensentään

        Harmi, että äitisi oli paha ihminen. Mun äiti rakasti.


    • KirjoitanNyt

      Eläimillä on hauskaa. Ne saavat leikkiä kotileikkiä ihan elämäntyökseen ilman, että joku toinen eläin tulee moittimaan heitä siitä, ettei heillä ole poikasia tai siitä, että tekevät joka vuosi monta pesuetta.
      Eikä kukaan nakata puun takaa emolle, että poikasesi ovat kitileikkisi uhreja :D
      Milloin luonnollisesta asiasta ihmisten keskuudessa tehtiin luonnoton ja miksi? Miettiköön jokainen tykönänsä.
      Nyt puran kuusen.

    • IkäväKyllä

      se jota rakastin, valitsi toisen.

    • Mies.yksinään.asuu

      Et ole tosissasi kuitenkaan ? halutessasi minut.
      Mikä siinä on kun en kelpaa sinulle.

    • suomilehmätvittuun

      Suomalaisista naisistako pitäisi sitten valita itselleen tyttöystävä, vaimo ja lasten äiti?

      ÄLÄ NYT NAURATA!! :D

      • Voiherttinensentään

        Siellä huutelee isä matsku ja Vattu lentää suusta : D kasva ensin aikuiseksi.


      • hipheihurraah

        Luojan kiios tätä luuseria ei kukaan tule valitsemaankaan lastensa isäksi, ikinä missään ajassa tai paikassa. Nuo kusipäägeenit ei mitenkään pääse jatkamaan elämäänsä tulevissa polvissa. Edes vinosilminä. Se on saletti.


      • suomilehmätvittuun
        hipheihurraah kirjoitti:

        Luojan kiios tätä luuseria ei kukaan tule valitsemaankaan lastensa isäksi, ikinä missään ajassa tai paikassa. Nuo kusipäägeenit ei mitenkään pääse jatkamaan elämäänsä tulevissa polvissa. Edes vinosilminä. Se on saletti.

        Pari suomihuoraa lehahti puolustamaan "kunniaansa" :D

        Ei teillä sitä olekkaaan.

        Ai saletti vai?

        No te lisäännytte varmaan negridien kanssa oikein kunnolla ja torakat täyttävät maan.


    • elllxll

      Ihan kuin voisi oikein itse valita haluaako perheen eihän täällä mikään mukaan ole vapaaehtoista niin mitenkäs perhe sitten on vain siitä kiinni aikoako vai eikö?

      • Riimurintu1

        Mietipäs uudestaan ;)


    • Taiteltais

      Ja luppo-ajalla laiteltais lisää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe