onko se syntiä Olin oven edessä Jumala henki sanoo mulle älä tee sitä syntiä. mieti sitä seitsemänä minuuttia ja meni väkisin ulos. ja oli vaan paha ajatuksia. ja kyllä minä tiedä en teen toisille pahaa ja sitten tuli pahaolotila. meni kotiin sitten minä rukoilin jumalaa synti pois ja tuli pahaolotila ja sitten jälkeen kerroin vanhemmalle. ja vanhemmat sanoo et olen tehny mitään väärää. vanhemmat rukoile mun puolesta. pahaolotila jatkuu ja vanhemmat ei kehtaa kertoo se olen tehnyt väärää. vanhemmat ei kehtaa tuomitsemaan minua ja olen niin rakas poika. olen aikuinen ihminen. ja jos vanhemmat tuomitsemaan minua. Raamattu kertoo älä tuomitse ettei sinua tuomita ja jumala tuomitsemaan minua. Olen niin aikuinen ja kyllä minä tiedä olen tehnyt rikkonut jumala vastaan. Minä menen vanhemmalle viikko siellä. Vanhemmat auttaa pahaolotila pois viikon verran ja sitten minä mene kotiin ja jos pahaolotila jatkuu ja minä mee sairaalaa asumaan loppuelämää ja kuolema jälkeen mee sinne jumala eteen ja sitten jumala tuomitsee minua
. Pahaolotila on ahdistuneisuushäiriö. Isä sanoo ei tarvi pelätä ja et tehnyt mitään väärää ja äiti sanoo vakava totuus arvaa mitä tämä riittää sun touhu ja äiti pitää kuria mulle ja äiti sanoo jeesuksen nimessä pahaolotila pois ja elämä jatkuu normaaliin tapaan.
Haluan tietää olenko minä rikkonut Jumalaa vastaan ja haluan mielipiteen ja että joku kirjoittaa kommenttia
Jumala sanoo älä tee sitä synti ja onko se syntiä
krs777
1
388
Vastaukset
- 12____12
Itse olen ymmärtänyt niin, että synti tarkoittaa, että hylkää Jumalan, tai elää ilman Jumalaa. Jos et ole hylännyt Jumalaa ja olet uskollinen Jumalalle, sinulla ei ole syntiä. Jos olet tehnyt syntiä ja kadut sitä ja haluat jatkossa toimia paremmin, syntisi on annettu nyt anteeksi. Älä jatkossa tee syntiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778