Tietotiimi lopetti

harmin_paikka

Yllättäen Hyvinkää paras tietoteknisten laitteiden huoltoyritys lopetti toimintansa. Yrittäjä ei vihjaissut siitä, kun huollatin laiteeni jokin aika sitten.

Toinenkin laite vaatisi vuosihuollon. Mitä yritystä suosittelette?

16

1949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedänpä

      Napalmi Tietotekniikka Oy huoltaa, Hämeenkatu 19.

      • harmin_paikka

        Kiitokset suosituksesta, mutta haluaisin sille vielä perustelut.

        Asioin Tietotiimissä vuosia ja olin erittäin tyytyväinen.


    • kovat_kulut

      Ei ihme, kun ovat sivujensa mukaan korjanneet vaivaiset n. 33,9 tietokonetta.

    • palvelua_kiitos

      Minuakin kiinnostaisi, jos täältä löytyy hyvä huoltoliike lopettaneen tilalle. Ei puhelinluettelon kaltaista mainostamista, kiitos, jokainen osaa etsiä nimiä itsekin !

      • Saanut

        Mikropolix Riksussa on hyvä.


      • harmin_paikka

        Tässäkin tapauksessa haluaisin perustelut. Ei liike ole hyvä tai huono kuin jokin appelsiini tai banaani. Monet sanovat teatteriesityksestä tai elokuvasta, että se oli "hyvä". Perseestä. Semmoisten kanssa, jotka eivät osaa eritellä ja keskustella, en puhu.

        Tietotiimissä oli nopea ja asiantunteva palvelu. Mies selitti aina, mitä oli tehnyt ja erittely löytyi myös laskusta. Vastasi asiantuntevasti kysymyksiini, vastasi kielellä, jota ymmärsi muukin kuin ict-ammattilainen. Ehdotti toimenpiteitä, joita en itse älynnyt pyytää. Otti tarvittaessa etäyhteyden johonkin koneistani, kun olin koneen vierellä asunnossani. Palveli siis meitä tavallisia kuluttajia tavalla, josta en löydä mitään korjattavaa. Firma ei luultavasti ollut kultakaivos ja asiansa osaavalle miehelle tarjottiin jotain parempaa, siksi hän lopetti, niin arvelen.


    • karjala_man_64

      Minnehän hävinnyt piti olla ensiviikosta vuosihuolto mutta enpä päässyt nettisivuille enään eikä puhelimeen vastata. Liekö toimisto vielä paikallaan?

    • Sähköaivo

      Hei, "harmin paikka", jankutat skeidaa perusteluista! Vai ehdotti toimenpiteitä joista en tiedä hevon paskaa! Mitähän kaikkea hän sinulle myi? Kokemusteni mukaan Tietotiimin palvelu ei ollut asiantuntevaa, josta johtuen asiakkaat kaikkosivat. Jos olet ollut tyytyväinen mainitsemasi liikkeen palveluun, niin sinulla ei ehkä ole vertailukohteita. Millaista huoltoa koneillesi kaipaat? Siivoukset voit tehdä itsekin, samoin päivitykset ja roskien poistot. Kysy neuvoa naapurin 15-vuotiaalta pojalta, tai KVG!

      • Tietotiimi

        No johan oli kommentti. Kerrotko nimesi niin katson, olenko ikinä palvellut sinua. Jos olen, jätä vielä puhelinnumerosi niin voin soitella sinulle, niin keskustellaan lisää aiheesta.

        Jari Laaksonen

        PS: Vaihdoin kokonaan alaa. 30 vuotta tietokoneiden kanssa riitti ;-)


    • Raxu

      Harmi todella, kun Tietotiimi lopetti. Sain aina hyvää palvelua. Kiitos Jari Laaksonen.
      T. Raija

      • Tietotiimi

        Kiitos Raija :-)


    • tietotiimi_oli_ok

      Huollot voi opetella tekemään itse, mutta niin voi kotisiivouksen ja ikkunanpesunkin. Jotkut meistä haluavat maksaa palveluista. Esimerkiksi siitä, että laite avataan ja sen sisusta puhdistetaan asianmukaisin laittein, joita kotikäyttäjä harvoin tulee hankkineeksi. Tällaisiahan on työpaikoillakin it-tuella. Laitteiden sisään kertynyt pöly on pahasta. Vuosihuoltoa ei ole pelkästään turhien ohjelmistojen siivous, päivitykset, kiintolevyn eheytys ym. toimenpiteet.

    • regrege

      Mutta viralliselta merkkihuoltamolta saa leiman huoltovihkoon. Se tulee arvoonsa siinä vaiheessa kun haluaa päivittää laitettaaan uudempaan.

      • tietotiimi_oli_ok

        Hyvä näkökohta tuokin. Mutta minä olen tähän saakka käyttänyt kaikki laitteet loppuun saakka itse. Jonkun käytetynkin olen muistaakseni ostanut joltain aiemmalta työpaikalta joskus vuosikymmenet sitten.


    • sffsfds

      Mä hommaan laitteeni jätelavoilta. Etsin joka ilta ja aamus, josko löytyis uusia

      • jätejuntti_tuo

        Tekstistäsi päätellen asut jätelavalla, olet itsekin ihmisjäte. Säälin sinua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe