Sinkkuus ja alkoholin käyttö

kumpaatekee

Jarruttaako alkoholin käyttö kumppanin saamista vai mahdollistaako se sitä?

14

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varttuneella iällä alkon käyttö haittaa kumppanin löytymistä.

• Mun tapauksessa alkoholilla ei ole habitukseen kuin haittaa...enkä sotke kahta asiaa...kännääminen on eri juttu kokonaan.

• Nuorena bilettäminen on tapa kohdata naisia, mutta iän myötä naisista tulee tarkkoja sen suhteen miten mies käyttää alkoa.

Jos liikun baareissa naisseuraa etsien, otan mietoja ja todella kohtuudella, mutta jos kännään miesporukassa niin en edes kiinnitä naisiin huomiota ellei tulla ihan tarkoituksella tyrkylle.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Nuorena bilettäminen on tapa kohdata naisia, mutta iän myötä naisista tulee tarkkoja sen suhteen miten mies käyttää alkoa.

Jos liikun baareissa naisseuraa etsien, otan mietoja ja todella kohtuudella, mutta jos kännään miesporukassa niin en edes kiinnitä naisiin huomiota ellei tulla ihan tarkoituksella tyrkylle.

No itsellä ei ole ikinä ollut vaikeuksia aloittaa keskustelua tms. ilmankin alkoholia, mun alkon käyttö on ollut jotain ihan muuta. Nuorempana käytin tosi vähän.
        Joutava aines oikeastaan mulle, mutta pirun tutuks tullut lähiaikoina.

• Dissident kirjoitti:

No itsellä ei ole ikinä ollut vaikeuksia aloittaa keskustelua tms. ilmankin alkoholia, mun alkon käyttö on ollut jotain ihan muuta. Nuorempana käytin tosi vähän.
        Joutava aines oikeastaan mulle, mutta pirun tutuks tullut lähiaikoina.

Kyllä minä joskus mukavassa porukassa intoudun revittelemään kunnolla, silloin voi mennä parikin päivää samoilla lyhdyillä.

Yleensä kyllä välttelen niitä kokoonpanoja joissa tulee kipattua kunnolla, noista iltamista seuraa aina rytmihäiriöitä.

Kyllä minä joskus mukavassa porukassa intoudun revittelemään kunnolla, silloin voi mennä parikin päivää samoilla lyhdyillä.

Yleensä kyllä välttelen niitä kokoonpanoja joissa tulee kipattua kunnolla, noista iltamista seuraa aina rytmihäiriöitä.

No kyllähän se on kivaa kun voi kilkutella pulloja vaikka enemmänkin...mutta ei taida silti olla mun juttu. Ehkä mä olen itsellenikin parhaimmillaan pikkuhönössä.

Livennyt vaan tännepäin joutavan liialliseks loppuillasta.

• Dissident kirjoitti:

No kyllähän se on kivaa kun voi kilkutella pulloja vaikka enemmänkin...mutta ei taida silti olla mun juttu. Ehkä mä olen itsellenikin parhaimmillaan pikkuhönössä.

Livennyt vaan tännepäin joutavan liialliseks loppuillasta.

Kyllä mulla joskus meni lujaa ja alko virtasi, mutta en minä enää jaksa sellaista rallia. Käyn silloin tällöin baareissa notkumassa ja katselemassa löytyykö sopivia irtonumeroita, silloin menee muutama olut mutta en juo humalaa.

Olen ehkä joskus ottanut lasillisen viiniä kun kirjoittelen tänne, mutta kyllä se yleensä kallistuu baarin puolelle jos otan alkoa.

Kyllä mulla joskus meni lujaa ja alko virtasi, mutta en minä enää jaksa sellaista rallia. Käyn silloin tällöin baareissa notkumassa ja katselemassa löytyykö sopivia irtonumeroita, silloin menee muutama olut mutta en juo humalaa.

Olen ehkä joskus ottanut lasillisen viiniä kun kirjoittelen tänne, mutta kyllä se yleensä kallistuu baarin puolelle jos otan alkoa.

Joo. No mä aloin miettiä, että joskus oli siistiä juoda yks tuoppi vaikka töistä tullessa terassilla ja tulla kotiin.. siitä nautti. Nyt yks olut on jo yhdentekevyys....siksi rajoitan ja koitan päästä minimiin alkossa..

• Dissident kirjoitti:

Joo. No mä aloin miettiä, että joskus oli siistiä juoda yks tuoppi vaikka töistä tullessa terassilla ja tulla kotiin.. siitä nautti. Nyt yks olut on jo yhdentekevyys....siksi rajoitan ja koitan päästä minimiin alkossa..

Mulle alko tarkoittaa sosiaalista illanviettoa, en juo sitä koskaan vain juodakseni alkoa.

Mulle alko tarkoittaa sosiaalista illanviettoa, en juo sitä koskaan vain juodakseni alkoa.

Joo. Tuossa onkin terve ajatus sen käytölle. Mä en oikeastaan ole sitä edes miettinyt, on ollut tavallaan minulle tärkeämpiäkin ssioita mietittävänä. Lähinnä niin, että se pohja olisi kunnossa, ettei tule alkoholista ongelmaa. En suoranaisesti usko alkoholismiin...se itse aine ei ole se juttu...se on päänsisäinen asia mihin sitä käyttää ja sen kokee jokainen vähän eritavalla. Siks siihen ei ole patenttiratkaisua.

Ongelmallinen alkonkäyttö on ongelma siinä missä muutkin elämää rajoittavat tekijät. Ja mun filosofialla aina kaikkeen löytyy syy omasta korvien välistä. Oma pää, oma elämä. Kun ne on kunnossa, voi ulkopuolella olla mitä vaan.

• Ilman alkoholia ei olisi vähäisiäkään kokemuksia naisista. Eli ei siitä ainakaan haittaa ole.

• unelmamiess

Nuorena auttaa, vanhemapana haittaa. Kannattaa nuorena löytää jo se vakikumppani. Nuorena sitä tuli sekoiltua naisten kanssa ettei itsekkään perässä pysynyt. Vanhempana ja viisaampana alkoholia ei kulu juuri lainkaan.

• ex-raitis3

Jollei ala nuorena käyttää alkoholia jää perheettömäksi vanhaksipojaksi. Suhteet syntyvät viinan voimalla. Vanhempana kun perhe on jo hankittu voi raitistuminen olla ihan hyvä valinta.

• ihanokk

En käytä ollenkaan. Vaikea löytää raitista miestä joten elän sinkkuna. Ihan hyvä näinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      127
      5251
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2022
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      138
      1423
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      106
      1272
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      95
      1252
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1111
    7. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      1049
    8. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      47
      1042
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1010
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe