Oon nuori mies ja mut raiskattiin viime vuonna. Mistä mä saan apua? Mitä mä teen?
Se tapahtu tälleen että tutustuin toiseen vanhempaan ja isokokoiseen mieheen. Hän lupasi neuvoa ja auttaa mua kaikessa.
No sit oltiin salilla yhtenä päivänä ja ykskaks sinne tuli monta miestä joiden kanssa tää äijä pakotti mut seksiin. Ne riisui mun vaatteet väkisin pois ja sit kahden pidellessä kiinni yks kerrallaan ne raiskas mut. Tämän jälkeen he häipyivät.
Oon ollut kertomatta asiasta kenellekään ja kärsinyt kaikessa hiljaisuudessa. Mulla on pelkotiloja ja univaikeuksia.
Mä en tiiä mitä mä teen. Raiskauskeskus Tukinainen on ainut paikka mistä saa apua tälläsiin mut se on naisille suunnattu.
En oo kuullut kenenkään jätkän kertovan kokeneensa mitään vastaavaa. Vain ulkomaalaisilla keskustelupalstoilla puhutaan tästä asiasta.
Raiskasivat mut vankilassa
Nöyryytetty
1
<50
Vastaukset
- Tiedä.häntä
Hae psyk polilta apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954