Huuda avuksesi Jeesusta!

AamenkiitosJeesus

"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Psalmi 50:15
Minulla on se kokemus, että Jeesus kuulee ja auttaa!

161

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paperit kehiin. Diagnoosi, rtg-kuvat ja lääkärinlausunnot tehdyistä toimenpiteistä.

      Puhe on halpaa, varsinkin uskonharhaisen puhe, mutta sen voi aina hylätä suoralta kädeltä valheena.

      • Onko.tietoa

        Lieneekö tämä kovin kiitetty Jeesus, koskaan järjestänyt esin. lottovoittoa taludellisissa vaikeuksissa kamppailevalle ihmiselle?


      • Onko.tietoa kirjoitti:

        Lieneekö tämä kovin kiitetty Jeesus, koskaan järjestänyt esin. lottovoittoa taludellisissa vaikeuksissa kamppailevalle ihmiselle?

        Tuskin. Aika paljon olisi lottovoittajia maassa. Paljon enemmän kuin lottoarvontoja on järjestetty.


      • Parempaaonluvannut
        Onko.tietoa kirjoitti:

        Lieneekö tämä kovin kiitetty Jeesus, koskaan järjestänyt esin. lottovoittoa taludellisissa vaikeuksissa kamppailevalle ihmiselle?

        Hän on luvannut ikuisen elämän jokaiselle joka häneen uskoo. Onko lottovoitto mielestäsi sen veroinen?


      • Ei.epäilystäkään
        Parempaaonluvannut kirjoitti:

        Hän on luvannut ikuisen elämän jokaiselle joka häneen uskoo. Onko lottovoitto mielestäsi sen veroinen?

        Tottakai lottovoitto olisi parempi, kuin joku katteeton lupaus.


      • AamenkiitosJeesus
        Onko.tietoa kirjoitti:

        Lieneekö tämä kovin kiitetty Jeesus, koskaan järjestänyt esin. lottovoittoa taludellisissa vaikeuksissa kamppailevalle ihmiselle?

        Sitäkö sinä rukoilet? Jos omaa parastasi haluat, käänny sydämessäsi Jeesuksen puoleen, kadu syntejäsi, ota Jeesus vastaan Vapahtajana, lähde seuraamaan Jeesusta, niin silloin alat kokemaan, että Jeesus alkaa auttamaan sinun elämäsi tilanteissa.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Sitäkö sinä rukoilet? Jos omaa parastasi haluat, käänny sydämessäsi Jeesuksen puoleen, kadu syntejäsi, ota Jeesus vastaan Vapahtajana, lähde seuraamaan Jeesusta, niin silloin alat kokemaan, että Jeesus alkaa auttamaan sinun elämäsi tilanteissa.

        Osta sinä herkkäuskoinen minulta taivasavoauto. Kulkee pyhällä hengellä. Avaimet saat p. Pietarilta taivaan porteista päästyäsi. Hintaa 10 000 euroa ALV.

        Ei taida usko riittää?


      • AamenkiitosJeesus
        he-ma kirjoitti:

        Osta sinä herkkäuskoinen minulta taivasavoauto. Kulkee pyhällä hengellä. Avaimet saat p. Pietarilta taivaan porteista päästyäsi. Hintaa 10 000 euroa ALV.

        Ei taida usko riittää?

        Uskoni kohdistuu Jumalaan ja hänen sanaansa.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Uskoni kohdistuu Jumalaan ja hänen sanaansa.

        Ei kannata.

        Jumalan sanaksi väittämäsi on ihmisen kirjoittamaa - todistettavasti.


      • AamenkiitosJeesus
        he-ma kirjoitti:

        Ei kannata.

        Jumalan sanaksi väittämäsi on ihmisen kirjoittamaa - todistettavasti.

        Ehdottomasti kannattaa. Jumala ON luotettava.


      • ffgsd
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa. Jumala ON luotettava.

        Hai sie, osta sie herkkäuskone multa hyvää hevone...


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa. Jumala ON luotettava.

        Näin sanailivat juutalaiset kaasukammioon astellessaan.

        Luotettavaan jumalalaan uskovat ovat tervetulleita osallistumaan jo legendaarisen maineen saavuttaneeseen perinteiseen jumalan ja rukouksen voimalla amputoidun raajan palautustapahtumaani.

        Olen joutunut valitettavasti aina viettämään tuon tapahtuman yksin, koska yksikään ihan oikeasti aikuisten oikeaan jumalaan uskova ei ole ilmoittautunut pelätessään oman jumalversionsa paljastuvan epäjumalaksi ja seuraajansa siten epäjumalanpalvojiksi.

        Otan yhä vastaan ilmoittautumisia, mailia voi lähettää nikilleni suomi24.fi osoitteeseen.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Uskoni kohdistuu Jumalaan ja hänen sanaansa.

        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa. Jumala ON luotettava.

        Aamen!


      • Anonyymi
        ffgsd kirjoitti:

        Hai sie, osta sie herkkäuskone multa hyvää hevone...

        Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.


      • Anonyymi
        Onko.tietoa kirjoitti:

        Lieneekö tämä kovin kiitetty Jeesus, koskaan järjestänyt esin. lottovoittoa taludellisissa vaikeuksissa kamppailevalle ihmiselle?

        Tiedän miehen, joka sai lotossa jättipotin ja laittoi sen lähetystyöhön. Itsekin lahjoitin siihen työhön oman autoni.


      • Anonyymi
        Ei.epäilystäkään kirjoitti:

        Tottakai lottovoitto olisi parempi, kuin joku katteeton lupaus.

        Minulle saa tuoda vaikka kaikki maailman rahat, mutta en vaihda niitä uskooni Jeesukseen.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa. Jumala ON luotettava.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.

        Aha


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa. Jumala ON luotettava.

        Jumala on minullekin tehnyt monta hyvää asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on minullekin tehnyt monta hyvää asiaa.

        Käyttikö tummelia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on minullekin tehnyt monta hyvää asiaa.

        Oliko hyvä asia kun epäjumalia rikkoi ajattelukykysi vai sattuuko maallinen pesäpallomaila onnettomuus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyttikö tummelia?

        Tummelia käytetään vain neitsytperseisiin.


      • Anonyymi
        Ei.epäilystäkään kirjoitti:

        Tottakai lottovoitto olisi parempi, kuin joku katteeton lupaus.

        Voih. Niinkö sinulle kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän miehen, joka sai lotossa jättipotin ja laittoi sen lähetystyöhön. Itsekin lahjoitin siihen työhön oman autoni.

        Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.

        Onhan se noinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle saa tuoda vaikka kaikki maailman rahat, mutta en vaihda niitä uskooni Jeesukseen.

        Niinpä! Rahalla ei saa iankaikkista elämää.


      • he-ma kirjoitti:

        Näin sanailivat juutalaiset kaasukammioon astellessaan.

        Luotettavaan jumalalaan uskovat ovat tervetulleita osallistumaan jo legendaarisen maineen saavuttaneeseen perinteiseen jumalan ja rukouksen voimalla amputoidun raajan palautustapahtumaani.

        Olen joutunut valitettavasti aina viettämään tuon tapahtuman yksin, koska yksikään ihan oikeasti aikuisten oikeaan jumalaan uskova ei ole ilmoittautunut pelätessään oman jumalversionsa paljastuvan epäjumalaksi ja seuraajansa siten epäjumalanpalvojiksi.

        Otan yhä vastaan ilmoittautumisia, mailia voi lähettää nikilleni suomi24.fi osoitteeseen.

        Valitettavasti suoli ei enää kanna tuota mailiani, joten mahdolliset ilmoittautumiset vuoden 2024 rukoukellaparantamistapahtumaani voi tehdä tähän alle.

        Vain epäjumalanpalvoja voi jättää ilmoittautumatta.


      • Anonyymi
        Parempaaonluvannut kirjoitti:

        Hän on luvannut ikuisen elämän jokaiselle joka häneen uskoo. Onko lottovoitto mielestäsi sen veroinen?

        Ateistit eivät käsitä, että on jotain suurempaa kuin joku lottovoitto, josta voi ehkä iloita muutaman vuosikymmenen.
        Pelastus kestää ikuisesti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit eivät käsitä, että on jotain suurempaa kuin joku lottovoitto, josta voi ehkä iloita muutaman vuosikymmenen.
        Pelastus kestää ikuisesti!

        Epäjumalanpalvojana et tietenkään uskaltanut ilmoittautua.

        Nolottaako sinua? Tunnen myötähäpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!

        Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!

        ”Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.

        Jos joskus putoat heikkoihin jäihin, muista kieltäytyä ihmisavusta ja odottele rauhassa jeesusta pelastamaan.


    • Ettäsillätavalla

      No niin. Hyeenat ( herjaavat ) ovat päässeet saaliin kimppuun aamutuimaan.

      • Eikä olematon kolmiomainen kristinuskonepäjumalakaan voi estää rienausta.


      • Ettäsillätavalla
        he-ma kirjoitti:

        Eikä olematon kolmiomainen kristinuskonepäjumalakaan voi estää rienausta.

        Ei ole vielä se aika, että Jumala laittaisi teitä rienaajia tilille. Kärsivällisyyttä, kyllä se aika vielä tulee.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Ei ole vielä se aika, että Jumala laittaisi teitä rienaajia tilille. Kärsivällisyyttä, kyllä se aika vielä tulee.

        Niin luulet, missä todisteet tilillelaittajasta?


      • Ettäsillätavalla
        he-ma kirjoitti:

        Niin luulet, missä todisteet tilillelaittajasta?

        Raamattu ilmoittaa niin. Kärsivällisyyttä. Kyllä se aika koittaa.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Raamattu ilmoittaa niin. Kärsivällisyyttä. Kyllä se aika koittaa.

        Vaan jos vastassa onkin Odin? Tai joku muu tuhansista jumalista, joista on yhtä huonota todisteet kuin kristinuskonepäjumalastakin?

        Menee kristinuskonharhaisella silloin erittäin heikosti.


      • Ettäsillätavalla
        he-ma kirjoitti:

        Vaan jos vastassa onkin Odin? Tai joku muu tuhansista jumalista, joista on yhtä huonota todisteet kuin kristinuskonepäjumalastakin?

        Menee kristinuskonharhaisella silloin erittäin heikosti.

        Älä ole niin kovin huolissasi. Minä uskon Jumalaan ja hänen lupauksiinsa.
        Ymmärrän kyllä, ettet luota Jumalaan, koska et ole todennäköisesti koskaan antanut Jumalalle tilaisuutta.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Älä ole niin kovin huolissasi. Minä uskon Jumalaan ja hänen lupauksiinsa.
        Ymmärrän kyllä, ettet luota Jumalaan, koska et ole todennäköisesti koskaan antanut Jumalalle tilaisuutta.

        Saa tulla saunomaan vaikka tänään tuo jumala, tarjoan saunakaljatkin.


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Raamattu ilmoittaa niin. Kärsivällisyyttä. Kyllä se aika koittaa.

        Iänkaikkinen elämä kaltaistesi parissa olisi pahempi rangaistus,
        kuin elinkautinen vankilassa.


      • Anonyymi

        Näin on käynyt.


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Ei ole vielä se aika, että Jumala laittaisi teitä rienaajia tilille. Kärsivällisyyttä, kyllä se aika vielä tulee.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Älä ole niin kovin huolissasi. Minä uskon Jumalaan ja hänen lupauksiinsa.
        Ymmärrän kyllä, ettet luota Jumalaan, koska et ole todennäköisesti koskaan antanut Jumalalle tilaisuutta.

        Eivät kaikki halua pelastua…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki halua pelastua…

        Eipä monikaan halua tulla kusetetuksi.😁


    • Ettäsillätavalla

      Ylpeät ja ylenkatseelliset jäävät ilman Jeesuksen apua. Jeesuksen luotettavana pitävät saavat avun ja armon avuksensa oikeaan aikaan.

      • Tyhjänsaapyytämättäkin

        Apua voi pyytää sellaiselta, joka sitä pystyy antamaan.
        Sen verran pitää ihmisellä olla ylpeyttä ja itsekunnioitusta, ettei nöyrry ruikuttamaan apua joltain kuvittelluilta jumalilta.


      • saviseutulainen

        Ilm. 1:


        10. Minä olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,

        11. joka sanoi: "Kirjoita kirjaan, mitä näet, ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon ja Tyatiraan ja Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan".

        12. Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa,

        13. ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.

        14. Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;

        15. hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.

        16. Ja hänellä oli oikessa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.

        17. Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,

        18. ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.


        Tule Herra Jeesus


      • Ettäsillätavalla
        Tyhjänsaapyytämättäkin kirjoitti:

        Apua voi pyytää sellaiselta, joka sitä pystyy antamaan.
        Sen verran pitää ihmisellä olla ylpeyttä ja itsekunnioitusta, ettei nöyrry ruikuttamaan apua joltain kuvittelluilta jumalilta.

        Ei ole ruikuttamista se, että pyytää Jumalalta.
        Sinun kielenkäyttösi on tyypillistä pilkkakieltä. Onko muuten ateistilta liikaa pyydetty käyttää asiallista puhetapaa? Pelkään pahoin, että on...


      • En.kaipaa.neuvojasi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Ei ole ruikuttamista se, että pyytää Jumalalta.
        Sinun kielenkäyttösi on tyypillistä pilkkakieltä. Onko muuten ateistilta liikaa pyydetty käyttää asiallista puhetapaa? Pelkään pahoin, että on...

        Huolehdit vaan omat puhetapasi, siinä sinulle tehtävää riittää.


      • Ettäsillätavalla
        En.kaipaa.neuvojasi kirjoitti:

        Huolehdit vaan omat puhetapasi, siinä sinulle tehtävää riittää.

        En toki pyhimys ole, mutta valvon kyllä omia sanojani.
        Kerro toki, missä olen vikaan mennyt, ole hyvä.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        En toki pyhimys ole, mutta valvon kyllä omia sanojani.
        Kerro toki, missä olen vikaan mennyt, ole hyvä.

        Väitit meitä ylpeiksi ja ylenkatseellisiksi.

        Nyt olen myös pahoinvoiva ja tunnen myötähäpeää muiden uskonharhaisten puolesta.


      • Ettäsillätavalla
        he-ma kirjoitti:

        Väitit meitä ylpeiksi ja ylenkatseellisiksi.

        Nyt olen myös pahoinvoiva ja tunnen myötähäpeää muiden uskonharhaisten puolesta.

        Teidän sanavalintanne kertovat kyllä, että luonnehdin teitä oikein. Sanat, joita käytin, eivät ole pilkkasanoja. Jos kehtaat, lukaisepa omia kommenttejasi. Nehän oikein pursuvat halveksintaa ja rienaa.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Teidän sanavalintanne kertovat kyllä, että luonnehdin teitä oikein. Sanat, joita käytin, eivät ole pilkkasanoja. Jos kehtaat, lukaisepa omia kommenttejasi. Nehän oikein pursuvat halveksintaa ja rienaa.

        Jos torilla sukuelintään esittelevä saa paheksuntaa osakseen, on varmasti aiheellista huomauttaa myös uskonharhaansa esittelevälle sellaisella kielellä, joka huomataan.

        Jos rienaukseni ahdistaa sinua, ei se kuitenkaan tarkoita että olematon epäjumalasi olisi siitä ahdistunut, joten pidä vain ahdistuksesi omana tietonasi ja jätä tuomio epäjumalallesi.


      • Ettäsillätavalla
        he-ma kirjoitti:

        Jos torilla sukuelintään esittelevä saa paheksuntaa osakseen, on varmasti aiheellista huomauttaa myös uskonharhaansa esittelevälle sellaisella kielellä, joka huomataan.

        Jos rienaukseni ahdistaa sinua, ei se kuitenkaan tarkoita että olematon epäjumalasi olisi siitä ahdistunut, joten pidä vain ahdistuksesi omana tietonasi ja jätä tuomio epäjumalallesi.

        Ei sanasi minua ahdista. Jeesukseen uskominen ja luottaminen on tervettä ja aitoa elämää, vaikka käyttäisit miten halventavia ilmauksia tahansa.
        Jos Jumala ei olisi auttanut minua runsaasti vuosien varrella, tuskin olisin enää uskossa. Parantumisihmettä en ole kokenut, melkolailla perusterve kun olen, mutta muuten olen kokenut, että Jeesus elää ja armahtaa omiaan.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Ei sanasi minua ahdista. Jeesukseen uskominen ja luottaminen on tervettä ja aitoa elämää, vaikka käyttäisit miten halventavia ilmauksia tahansa.
        Jos Jumala ei olisi auttanut minua runsaasti vuosien varrella, tuskin olisin enää uskossa. Parantumisihmettä en ole kokenut, melkolailla perusterve kun olen, mutta muuten olen kokenut, että Jeesus elää ja armahtaa omiaan.

        Nimenomaan sinua ahdistaa, kun kerron jumalasi olevan epäjumala!

        Huomannet, että jumala ei ole sanallakaan maininnut tässäkään keskustelussa yhtään mitään.


      • Ettäsillätavalla
        he-ma kirjoitti:

        Nimenomaan sinua ahdistaa, kun kerron jumalasi olevan epäjumala!

        Huomannet, että jumala ei ole sanallakaan maininnut tässäkään keskustelussa yhtään mitään.

        Usko nyt, ei sanasi minua ahdista enempää kuin hyttysen ininä kesäpäivänä.
        Saat minun puolesta kutsua Jumalaa millä nimellä vaan, kyllä hän sen kestää.
        Ymmärrän kyllä sinua aika paljon, sillä itsekin olen elänyt osan elämästäni jumalattomasti. Sitten ajauduinkin lähes itsetuhoon asti, mutta kaveri pelasti minut. Lisäksi viinan juominen alkoi olla hallitsematonta. Aloin luisua isäni teitä, joka oli hänkin pilannut viinan kiroilla perheensä ja teki lopulta itsarin. Sinä varmaankin toivot, että olisin joutanut kuollakin, mutta kiitos Jumalalle, hän ei antanut niin käydä. Elän onnellista elämää Jeesuksen, elävän Jumalan omana


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Usko nyt, ei sanasi minua ahdista enempää kuin hyttysen ininä kesäpäivänä.
        Saat minun puolesta kutsua Jumalaa millä nimellä vaan, kyllä hän sen kestää.
        Ymmärrän kyllä sinua aika paljon, sillä itsekin olen elänyt osan elämästäni jumalattomasti. Sitten ajauduinkin lähes itsetuhoon asti, mutta kaveri pelasti minut. Lisäksi viinan juominen alkoi olla hallitsematonta. Aloin luisua isäni teitä, joka oli hänkin pilannut viinan kiroilla perheensä ja teki lopulta itsarin. Sinä varmaankin toivot, että olisin joutanut kuollakin, mutta kiitos Jumalalle, hän ei antanut niin käydä. Elän onnellista elämää Jeesuksen, elävän Jumalan omana

        No en usko.

        Jos sinä et mielikuvitusystäväsi rienaamisesta pahoittaisi mieltäsi, ei koko keskustelua käytäisi.

        Sinun päässäsi on vika, jonka vuoksi luulet jumalasi olevan todellinen ja koska tuo epätodellinen jumalasi ei tietojesi mukaan koskaan puutu mihinkäön, tunnet pakottavaa tarvetta häntä puolistaa.

        Naurettava valehtelija.


      • asioita.seuranneena
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Usko nyt, ei sanasi minua ahdista enempää kuin hyttysen ininä kesäpäivänä.
        Saat minun puolesta kutsua Jumalaa millä nimellä vaan, kyllä hän sen kestää.
        Ymmärrän kyllä sinua aika paljon, sillä itsekin olen elänyt osan elämästäni jumalattomasti. Sitten ajauduinkin lähes itsetuhoon asti, mutta kaveri pelasti minut. Lisäksi viinan juominen alkoi olla hallitsematonta. Aloin luisua isäni teitä, joka oli hänkin pilannut viinan kiroilla perheensä ja teki lopulta itsarin. Sinä varmaankin toivot, että olisin joutanut kuollakin, mutta kiitos Jumalalle, hän ei antanut niin käydä. Elän onnellista elämää Jeesuksen, elävän Jumalan omana

        Kertomuksesi oli pitkästyttävä satu. Oletko huomannut että "he-ma" vie sua koko ajan kuin pässiä narussa. Älä tee itsestäsi vielä enempi naurettavaa:)


      • Ettäsillätavalla
        he-ma kirjoitti:

        No en usko.

        Jos sinä et mielikuvitusystäväsi rienaamisesta pahoittaisi mieltäsi, ei koko keskustelua käytäisi.

        Sinun päässäsi on vika, jonka vuoksi luulet jumalasi olevan todellinen ja koska tuo epätodellinen jumalasi ei tietojesi mukaan koskaan puutu mihinkäön, tunnet pakottavaa tarvetta häntä puolistaa.

        Naurettava valehtelija.

        Eletystä elämästäni olen kertonut. Valehdellut en ole, sillä valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Eletystä elämästäni olen kertonut. Valehdellut en ole, sillä valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa.

        Olet siis sieltä ulkona, ellet manaa mielikuvitusjumaasi esiin.

        Valheelinen väittämä tunnistetaan siitä, ettei valehtelija pysty osoittamaan väittämäänsä todeksi.

        Pässiseni, nyt olisi miljoonan taalan paikka manata se jumala esiin. Jos siinä onnistut, korjaan tapani, kadun ja muutun uskovaiseksi saman tien.


      • Ettäsillätavalla
        he-ma kirjoitti:

        Olet siis sieltä ulkona, ellet manaa mielikuvitusjumaasi esiin.

        Valheelinen väittämä tunnistetaan siitä, ettei valehtelija pysty osoittamaan väittämäänsä todeksi.

        Pässiseni, nyt olisi miljoonan taalan paikka manata se jumala esiin. Jos siinä onnistut, korjaan tapani, kadun ja muutun uskovaiseksi saman tien.

        Minun tuomarini on Jumala. Et sinä, joka et kykene luottamaan ihmiseen, joka puhuu totta.
        Itse olen jo kertonut omasta elämästäni ja Jumalan avusta. Jos se ei riitä, se on sinun ongelmasi.
        Minulla on ilo ja etuoikeus lähestyä rukouksilla Jumalaa, joka auttaa minuakin. Eikä vain minua, vaan jokaista hänen puoleensa vilpittömästi (!) kääntyvää ja häneen luottavaa.
        Jumalaa lähestytään uskolla, ei epäuskolla ja rienaamisella.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Minun tuomarini on Jumala. Et sinä, joka et kykene luottamaan ihmiseen, joka puhuu totta.
        Itse olen jo kertonut omasta elämästäni ja Jumalan avusta. Jos se ei riitä, se on sinun ongelmasi.
        Minulla on ilo ja etuoikeus lähestyä rukouksilla Jumalaa, joka auttaa minuakin. Eikä vain minua, vaan jokaista hänen puoleensa vilpittömästi (!) kääntyvää ja häneen luottavaa.
        Jumalaa lähestytään uskolla, ei epäuskolla ja rienaamisella.

        Lopputulos on sama, valitsi kumman tahansa lähestymistavan.

        Olematon pysyy hiljaa.


      • Jeesukseenluottava
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Usko nyt, ei sanasi minua ahdista enempää kuin hyttysen ininä kesäpäivänä.
        Saat minun puolesta kutsua Jumalaa millä nimellä vaan, kyllä hän sen kestää.
        Ymmärrän kyllä sinua aika paljon, sillä itsekin olen elänyt osan elämästäni jumalattomasti. Sitten ajauduinkin lähes itsetuhoon asti, mutta kaveri pelasti minut. Lisäksi viinan juominen alkoi olla hallitsematonta. Aloin luisua isäni teitä, joka oli hänkin pilannut viinan kiroilla perheensä ja teki lopulta itsarin. Sinä varmaankin toivot, että olisin joutanut kuollakin, mutta kiitos Jumalalle, hän ei antanut niin käydä. Elän onnellista elämää Jeesuksen, elävän Jumalan omana

        Elävä Jumala tekee edelleen suuria tekoja!


      • Se.todettu.on
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Eletystä elämästäni olen kertonut. Valehdellut en ole, sillä valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa.

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.


      • Juurikinniin
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Minun tuomarini on Jumala. Et sinä, joka et kykene luottamaan ihmiseen, joka puhuu totta.
        Itse olen jo kertonut omasta elämästäni ja Jumalan avusta. Jos se ei riitä, se on sinun ongelmasi.
        Minulla on ilo ja etuoikeus lähestyä rukouksilla Jumalaa, joka auttaa minuakin. Eikä vain minua, vaan jokaista hänen puoleensa vilpittömästi (!) kääntyvää ja häneen luottavaa.
        Jumalaa lähestytään uskolla, ei epäuskolla ja rienaamisella.

        Juuri niin!


      • AamenkiitosJeesus
        Juurikinniin kirjoitti:

        Juuri niin!

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."


      • AamenkiitosJeesus
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Eletystä elämästäni olen kertonut. Valehdellut en ole, sillä valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa.

        Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.


      • AamenkiitosJeesus
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Elävä Jumala tekee edelleen suuria tekoja!

        "Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon."


      • AamenkiitosJeesus
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        En toki pyhimys ole, mutta valvon kyllä omia sanojani.
        Kerro toki, missä olen vikaan mennyt, ole hyvä.

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Ei sanasi minua ahdista. Jeesukseen uskominen ja luottaminen on tervettä ja aitoa elämää, vaikka käyttäisit miten halventavia ilmauksia tahansa.
        Jos Jumala ei olisi auttanut minua runsaasti vuosien varrella, tuskin olisin enää uskossa. Parantumisihmettä en ole kokenut, melkolailla perusterve kun olen, mutta muuten olen kokenut, että Jeesus elää ja armahtaa omiaan.

        Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Elävä Jumala tekee edelleen suuria tekoja!

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Minun tuomarini on Jumala. Et sinä, joka et kykene luottamaan ihmiseen, joka puhuu totta.
        Itse olen jo kertonut omasta elämästäni ja Jumalan avusta. Jos se ei riitä, se on sinun ongelmasi.
        Minulla on ilo ja etuoikeus lähestyä rukouksilla Jumalaa, joka auttaa minuakin. Eikä vain minua, vaan jokaista hänen puoleensa vilpittömästi (!) kääntyvää ja häneen luottavaa.
        Jumalaa lähestytään uskolla, ei epäuskolla ja rienaamisella.

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Eletystä elämästäni olen kertonut. Valehdellut en ole, sillä valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa.

        "Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Eletystä elämästäni olen kertonut. Valehdellut en ole, sillä valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa.

        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.

        "Mutta niille, jotka hänen ottivat vastaan, antoi hän voiman Jumalan lapsiksi tulla, jotka uskovat hänen nimensä päälle,"


      • Anonyymi
        asioita.seuranneena kirjoitti:

        Kertomuksesi oli pitkästyttävä satu. Oletko huomannut että "he-ma" vie sua koko ajan kuin pässiä narussa. Älä tee itsestäsi vielä enempi naurettavaa:)

        Hema ei ymmärrä uskon asioista yhtään mitään. Siksi hänen juttunsa miellyttävät sinua, kun sinäkään et ymmärrä. 😀


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon."

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Se.todettu.on kirjoitti:

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Väitit meitä ylpeiksi ja ylenkatseellisiksi.

        Nyt olen myös pahoinvoiva ja tunnen myötähäpeää muiden uskonharhaisten puolesta.

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Teidän sanavalintanne kertovat kyllä, että luonnehdin teitä oikein. Sanat, joita käytin, eivät ole pilkkasanoja. Jos kehtaat, lukaisepa omia kommenttejasi. Nehän oikein pursuvat halveksintaa ja rienaa.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Minun tuomarini on Jumala. Et sinä, joka et kykene luottamaan ihmiseen, joka puhuu totta.
        Itse olen jo kertonut omasta elämästäni ja Jumalan avusta. Jos se ei riitä, se on sinun ongelmasi.
        Minulla on ilo ja etuoikeus lähestyä rukouksilla Jumalaa, joka auttaa minuakin. Eikä vain minua, vaan jokaista hänen puoleensa vilpittömästi (!) kääntyvää ja häneen luottavaa.
        Jumalaa lähestytään uskolla, ei epäuskolla ja rienaamisella.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Elävä Jumala tekee edelleen suuria tekoja!

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        asioita.seuranneena kirjoitti:

        Kertomuksesi oli pitkästyttävä satu. Oletko huomannut että "he-ma" vie sua koko ajan kuin pässiä narussa. Älä tee itsestäsi vielä enempi naurettavaa:)

        Ei hema pysty mua mihinkään viemään. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hema pysty mua mihinkään viemään. 😁

        Pointtihan onkin siinä, ettei kuljetettava itse tajua olevansa talutusnuorassa.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."

        Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Ei sanasi minua ahdista. Jeesukseen uskominen ja luottaminen on tervettä ja aitoa elämää, vaikka käyttäisit miten halventavia ilmauksia tahansa.
        Jos Jumala ei olisi auttanut minua runsaasti vuosien varrella, tuskin olisin enää uskossa. Parantumisihmettä en ole kokenut, melkolailla perusterve kun olen, mutta muuten olen kokenut, että Jeesus elää ja armahtaa omiaan.

        Jeesus auttaa omiaan!


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Ei sanasi minua ahdista. Jeesukseen uskominen ja luottaminen on tervettä ja aitoa elämää, vaikka käyttäisit miten halventavia ilmauksia tahansa.
        Jos Jumala ei olisi auttanut minua runsaasti vuosien varrella, tuskin olisin enää uskossa. Parantumisihmettä en ole kokenut, melkolailla perusterve kun olen, mutta muuten olen kokenut, että Jeesus elää ja armahtaa omiaan.

        Jeesukseen turvaavan ihana päämäärä on Taivaan koti. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Napakasti sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        On valtavaa, että Jeesukseen uskovalla on sellainen MAHTAVA ISÄ! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On valtavaa, että Jeesukseen uskovalla on sellainen MAHTAVA ISÄ! 😁

        Eihän se sinun isäsi ole, sinun isäsi ole miestä kummempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hema pysty mua mihinkään viemään. 😁

        No ei tod.


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Minun tuomarini on Jumala. Et sinä, joka et kykene luottamaan ihmiseen, joka puhuu totta.
        Itse olen jo kertonut omasta elämästäni ja Jumalan avusta. Jos se ei riitä, se on sinun ongelmasi.
        Minulla on ilo ja etuoikeus lähestyä rukouksilla Jumalaa, joka auttaa minuakin. Eikä vain minua, vaan jokaista hänen puoleensa vilpittömästi (!) kääntyvää ja häneen luottavaa.
        Jumalaa lähestytään uskolla, ei epäuskolla ja rienaamisella.

        Just noin. Epäuskolla EI saa mitään.


    • Lähetyshiippakuntalainen

      Olen huutanut hädässäni Jeesusta avuksi, ja Hän on auttanut. Minua, ja monta muutakin ihmistä. Suosittelen rukoilemaan Jeesusta, Hän ON todellinen!

      • AamenkiitosJeesus

        Hyvä! Kiitos Jumalalle armostaan!


      • Ne paperit esiin!

        Vai lukeeko siinä psyykkisiin ongelmiin viittaavaa? Silloin ymmärrän, ettet niitä halua esitellä.


      • paperiton
        he-ma kirjoitti:

        Ne paperit esiin!

        Vai lukeeko siinä psyykkisiin ongelmiin viittaavaa? Silloin ymmärrän, ettet niitä halua esitellä.

        Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, niinhän sitä sanotaan. Kovasti tunnut etsivän todisteita ihmisiltä, joita syyttelet, kun eivät osaa sinua miellyttää. Todisteet ovat kätkettynä sydämeesi, löydät ne sieltä, sillä niin on Jumala asiat päättänyt sinut luodessaan.

        Ei tällaisiin psykiatria tarvita. Riittää kun rauhoitut ja lakkaat solvaamasta muita. Jeesus ymmärtää, että Hänen vuokseen sinä päädyit tänne mellastamaan.


      • Ettäsillätavalla
        paperiton kirjoitti:

        Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, niinhän sitä sanotaan. Kovasti tunnut etsivän todisteita ihmisiltä, joita syyttelet, kun eivät osaa sinua miellyttää. Todisteet ovat kätkettynä sydämeesi, löydät ne sieltä, sillä niin on Jumala asiat päättänyt sinut luodessaan.

        Ei tällaisiin psykiatria tarvita. Riittää kun rauhoitut ja lakkaat solvaamasta muita. Jeesus ymmärtää, että Hänen vuokseen sinä päädyit tänne mellastamaan.

        Se taitaa tällaisena aikana olla ihmisillä hiukan malttamaton mieli, kun on kaikenlaista pikapalvelua. Ihmiset tekevät muutaman puolivillaisen pyynnön Jumalan puoleen, ilman minkäänlaista synnintuntoa ja katumusta ja sitten kun Jumala ei heti vastaa, niin he tekevät sen typerän johtopäätöksen, että: " No niin, Jumala ei siis ole olemassa" ja jotkut alkavat pahimmilleen jopa rienata Jumalaa ja niitä, jotka ovat löytäneet Jumalan omaan elämäänsä.


      • AamenkiitosJeesus

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.


      • Anonyymi
        paperiton kirjoitti:

        Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, niinhän sitä sanotaan. Kovasti tunnut etsivän todisteita ihmisiltä, joita syyttelet, kun eivät osaa sinua miellyttää. Todisteet ovat kätkettynä sydämeesi, löydät ne sieltä, sillä niin on Jumala asiat päättänyt sinut luodessaan.

        Ei tällaisiin psykiatria tarvita. Riittää kun rauhoitut ja lakkaat solvaamasta muita. Jeesus ymmärtää, että Hänen vuokseen sinä päädyit tänne mellastamaan.

        Se on just niin!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.

        Elämä on lyhyt!


    • Aamenaamenaamen

      Oma todistus Jumalan suuresta avusta on kirkkaasti parempi asia kuin jumalattomien riena!

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

        Niinpä!

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."


    • AamenkiitosJeesus

      Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

    • AamenkiitosJeesus

      totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • Eikiitosjeesus

      Soita sille tai lähetä viesti niin ei hittovie tarvitse huutaa kailottaa taivaaseen asti.
      Vai oletko joku minareetin kollottaja.

    • AamenkiitosJeesus

      Aamen! Jeesusta kannattaa rukoilla!

      • Apuuuva

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!!!😢😢😢


      • Etukäteenkiittäen

        Onko jesuksen omilla kokemusta auttaako rukoileminen, itse hankittuun sairauteen (lue krapula)?


    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

      • AamenkiitosJeesus

        "Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon."

        Iloitaan jo etukäteen!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

      • Eikiitosjeesus

        Kerro vielä hänen osoite, niin on sinunkin jutuista jotain hyötyä.


    • Eikiitosjeesus

      Huuda ja huuda. Eikö sille voisi lähettää vaikka viestin.
      Ai niin, jumala on jämähtänyt kehityksessään kivikaudelle.

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin."

    • Niinonjanäin

      Ihmiset huutavat kaikkea muuta mutta eivät Jeesusta avukseen. Perkelettä huutavat enimmäkseen. Sen olen huomannut vuosien varrella kyllä.

      • Vuosienvarrellahuomannut

        Vi**ua kannattaa myös huutaa avukseen. Se on siitäkin hyvä, että se on jopa olemassa.


    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • Eikiitosjeesus

      Niin. Pahimmat harhat todellakin ovat kokijalleen hyvin toden tuntuisia. Kannattaa jo vältellä tilanteita joissa sellaisille altistuu.

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra auttaa heitä ja vapahtaa heidät, vapahtaa jumalattomista ja pelastaa heidät; sillä he turvaavat häneen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Tulee hätä, ja he etsivät pelastusta, mutta sitä ei ole."

    • Anonyymi

      "mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä."

    • Anonyymi

      Psalmit oli kirjoitettu aikana kun koko Jeesuksesta ei oltu kuultu mitään.
      Silloin ainostaan Jumala sopi avukseen huutaa ja rukoilla ja niin teki Jeesuskin koska ei tiennyt olevansa Jumala joten koko juttu on Paavalin, Johanneksen ja Katolisen pakanakirkon keksintöä.
      Jeshua tarkoitta Jumala Auttaa mutta oikea Jumala.

    • Anonyymi

      Voi jeesus! Tule nyt kaikkitietävä jelepimään kansiremontin tiennissä.

      • Anonyymi

        Taitaa sen miehen asiantuntemus päättyä aasin aikakaudelle.
        Siitä ei ole paljonkaan apua nykyaikaisen auton remontissa.


    • Anonyymi

      Apuuuva! Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱

      • Anonyymi

        Ei kanna avunhuutosi herrain korviin, yritä uudelleen.


    • Anonyymi

      Turhaa älämölöä.
      Voiskos sille laittaa Watsappilla viestiä? Kaipa se seuraa teknistä kehitystä vai onko sille yhä suurin keksintö teline kamelin takana.

    • Anonyymi

      “Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;” (Room. 10:9 33/38)

      Jehovan todistajien todistajien tulisi kiinnittää erityistä huomiota ko. jakeesen. Se on käännetty kreikasta, mutta mitähän Paavali oikeasti tarkoitti hebreaksi, joka oli hänen äidinkielensä? Siihen löytyy kiistaton vastaus samasta luvusta, kun Paavali siteeraa Joelin kirjaa.

      Room 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

      Joel 3:5: Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

      Joelin kirjassa Herra on muodossa Jehova. Paavali siteeraa sitä ja vaatii jokaista tunnustamaan, että Jeesus Kristus on Jehova, mikä Paavalin sanojen mukaan on pelastumisen ehto.

      Sama asia tulee esille myös Filippiläiskirjeessä, jossa säädetään, että jokaisen on kunnoitettava Isä tunnustamalla, että Jeesus Kristus on Jehova. Paavali siteeraa Jesajaa, jossa Herra on muodossa Jehova.

      Fil 2:10 Jeesuksen nimeä kunnioittaen on kaikkien polvistuttava, kaikkien niin taivaassa kuin maan päällä ja maan alla,
      11 ja jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi: "Jeesus Kristus on Herra."

      Jes 45:23 Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.
      24 Ainoastaan Herrassa - niin pitää minusta sanottaman - on vanhurskaus ja voima. Hänen tykönsä tulevat häveten kaikki, jotka ovat palaneet vihasta häntä vastaan.

      On pelastuskysymys ymmärtää, että Sakarjan kirjassa sanotaan juutalaisten ristiinnaulineen Jehovan. Se johtuu siitä, että Jeesus Kristus on Jehova. Jumalan Poika on Immanuel, ihmiseksi tullut Jumala, Jumala keskellämme.

      Sak 12:1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra
      ...
      10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Pelastuksen jälkeen on syötävä ettei lahtu ja kuidu pois,armon yhdeytestä syöti on jumalan sanaa,ei ihminen elä ainoastaan leivästä vaan jumalan sanasta tulee voimaa pahan vastustamiseen.

    • Anonyymi

      Miksi minulla ei ole, vuosia huutanut Jumalaa avuksi miksi Jumala ei auta, miksi en ole pelastuneiden joukossa häh?????

    • Anonyymi

      Eiköhän tuo joutava koilotus jo riitä. Tulee meludirektiivitkin jo vastaan.

      Lähetä sille WhatsAppiviesti ja katso vastaako se.

    • Anonyymi

      Hyvä neuvo, Kiitos!

    • Anonyymi

      Kokeilin kerran sitäkin kauheessa kankkusessa, vaan eipä apua kuulunut.
      Tulin siihen tulokseen, että huijausta koko juttu.

    • Anonyymi

      Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?

    • Anonyymi

      apsena huusin jeesusta apuun mutta kukaan ei kuunnellut.
      Haistakoon paskansa.

    • Anonyymi

      Oli sillä jumalallanne mahtava vuoto, kuin orhilla, kun se köyri kirvesmies Josefin kihlattua Mariaa. Siitä huolimatta touhusta syntyi vain joutavanpäiväinen hippi.

    • Anonyymi

      Aikalaisten mukaan jumis pääsi kamelin liukkaille.
      Eli siis kameli on sen isä.

    • Anonyymi

      Valtava lupaus! 😁

    • Anonyymi

      Jeesus auttaa, jos ihminen nöyrtyy kutsumaan häntä avuksi.

      • Anonyymi

        Valetta.


    • Anonyymi

      Olet onnekas jos auttaa. Minusta tuntuu ettei sen apua kaikille riitä.

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä porukalla huutamaan sinne aavikolle, jos vaikka sitten kuulisi.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe