ISÄNNÖITSIJÄ VAIHTOON

Iiramaria

Rivitalo, 70-luvulta. Remonttia tulossa ja tarvittais uutta isännöitsijää (toimistoa) Seinäjoella. Ketä suosittelisitte? Vuoden olen asunut Seinäjoella, en tunne paikallisia toimistoja. Kiitos vastauksista.

13

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasarajanaula

      Realia osaa ainakin hoitaa remontit, löytyy asiantuntijoita.

      • jgfjfgjghf

        HAAHAA Realiastako löytyy asiantuntijoita!!!!! :), voi kun vielä tekisivät joskus jotain töitä.


      • jootarkka
        jgfjfgjghf kirjoitti:

        HAAHAA Realiastako löytyy asiantuntijoita!!!!! :), voi kun vielä tekisivät joskus jotain töitä.

        Meillä Realia hoitanut hyvin putkiremontin. Pudjetti piti ja kaikki tehtiin mitä sovittiin. Löytyi myös henkilö joka tunsi lakiasiat. Ei tarvinnut ulkopuolisia palkata.


    • laskutuspelaa

      Eikös Realia ole jalkapallomiljardööri Raimo Sarajärven firma???

      • Ei ole. Se on Kotijoukkue.


    • olematoon

      Kunhan unohtaa Momentan, niin saattaa remontit onnistua..

    • aquavaadis

      On ammattitaitoisia isännöitsijöitä jotka kiireessä tyrivät. Sitten on ammattitaidottomia isännöitsijöitä, jotka tyrivät koko ajan, vaikka ei ole kiirus. Siinäpä se.

    • texkiller

      tää on just oikee formaatti kysellä...kaikki sanoo sen mitä on ite käyttäny tai jos on tullu riita se haukutaan...eikös rivitalos hallitus oo kuitenkin joka yhdes miettii

    • texgiller

      Aina jauhetaan hallitus mietti, miettii, niin mutta kun isännöitsijä palkataan asiantuntijaksi taloyhtiöön. Miten edellytät yli 80-kymppisten vanhusten tietävän miten asioita hoidetaan?
      Kai isännöitsijän tulee ainakin lakipykälät tuntea, ellei on väärällä alalla.

    • tsiketiman

      Nykyään hallituksesta rehdään lapsenvahti näille uusavuttomille isännöitsijöille. Meillä pitää opettaa kantapään kauta uutta isännöitsijää. Sälli kuvitteli istuvansa lämpöisessä toimistossa ja lähetellä huoltomiehiä taloihin.

    • rivitaloasukas

      Hmm. Ei se ole helppoa tuo valinta. Itse valitsisin jonkun jo pidempään alalla toimineen. Sertifioitu kannattaa ehdottomasti olla, se varmistaa osaamisen ja vastuiden ymmärtämisen. Kannattaa kuitenkin muistaa se, että isännöitsijällä on oma osaamisalueensa. Isännöitsijää on turha palkata saranoita rasvaamaan, siihen ammattimainen isännöinti on liian kallis. Joskus sekoitetaan isännöitsijä huoltoyhtiöön, mikä on täysin väärin. Ps. Oma yhtiömme on ammattimaisella isännöinnillä säästänyt varmasti vuosittain isännöitsijän palkkiot takaisin. Monilta käräjiltä ja turpakäräjiltä vältytty ja kiinteistö pysyny kunnossa isännöitsijän (toimisto) oikean roiminnan ansiosta.

    • erarehumanumest

      Yli 10 vuoden kokemus ja vielä ammattitutkinto ja silti ei hommista tule mitään. Kaikki remontit tyritty vaikka ammattitaitoiset valvojat palkattu. Aina syy jossain muualla, ei tietenkään itsessä.
      Omasta päästä keksii lakipykäliä kun ei osaa lakikirjasta hakea. Ainut lohtu on se että tontti on hyvä. Ehkä joku urakoitsija sen huomaa, purkaa vanhan talon pois ja rakentaa uuden.

    • siellähänse

      Härmästä löytyy, siis ylihärmästä, suosittelen. Asiat hoituu ja muutenkin hommat on hanskassa.
      Tällä on myöskin kohteita S-joella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe