Onko miehillä enää mitään valtaa, kun akat ovat vieneet miesten pankkitilit. Kaikkeen pitää olla vaimon lupa. Kyllä ennen oli paremmin, kun naiset olivat kotona ja hoitivat lapsia. Feminismin jatkumona ovat nämä klanipäät miehiä matkivat rumat akat. Siinä lienee miesten pahin vihollinen, kun niiden tavoite on tehdä lapsetkin itse koeputken avulla. Ei se kyllä ole ihmekään, kun saan puistatuksia, kun näen niitä jatkuvasti telkkarissa jauhamassa paskaa.
Suomessa on akkavalta
4
1843
Vastaukset
- Puhettapisaa
Liikaa akkoja päättämässä. Siinä syy maamme alennustilaan. Nainen ei osaa tehdä päätöksiä vaan puhutaan ja puhutaan loputtomasti esim.. sotesotku josta ei valmista tunnu tulevan.
- älä.kerro
Ei nyt sentään. Minulla on omat tilini eikä vaimo tiedä, paljonko rahaa niillä on. Sama pätee toisin päin. Kumpikin käyttää omia rahojaan.
Huomaa, että sinäkin voit perustaa oman ylimääräisen tilin ja siirtää sinne pikku hiljaa rahaa piiloon. - YesMadam
Ei pidä paikkaansa. Suomessa ei ole akkavalta!
Jos olisi, niin Afganistanin asiat olisi laittettu jo kuntoon Suomen akkavallan ansiosta!!!
https://www.nykysuomi.com/2018/02/12/naisten-asema-afganistanissa-ennen-sharia-lakia-toisin-on-nyt-video/ - nuija.ja.vielä.nuijempi
?!? Narsistiexäni käytti palkkansa harrastuksiin ja "huvituksiin". Sitten tuli minun luokseni syömään "kun rahat ovat lopussa ja nälkäkin on". Lopulta kysäisin häneltä, että "äitikös minä olen???".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950