ja ostaa Chevrolet Silverado? Oiskohan siitä apua naisensaantiin?
Pitäiskö myydä Corolla pois
46
945
Vastaukset
- mikäsevrolet
Miesten päitähän ne kääntää. Itselle ei tee vaikutusta, näen auton vaan kulkuvälineenä.
- Jokumari
Ei sul oo kavereita jos sinusta ei hyödy mitään, eikä varsinkaan naista jos ei ole rahaa edes elättää itseäsi.
- aja.Corollalla
Auttaa, jos olet poikaystävää vailla, muuten auttaa parturissa, hammaslääkärissä ja vaatekaupassa käynti alkuun.
Osta Oldsmobile vista cruiser...
Niitä näkee liikenteessä enemmän kuin muita amerikanrautoja.
Moottorina on ympäristöystävällinen 7.5litranen V8.Mulla kyllä niin vituttaa kun nykyään on kaikki ituhippi neidit ottanu vallan ja ihmiset ei sais ajaa kunnon ajopeleillä...
Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on paskapuhetta...
Maapallo olis pimentyny ja sulanu jo moneen kertaan jos noita Al Goren kaltasia vittupäitä kuuntelee..
Noin kymmenen vuotta sitten Al Gore lässytti että jäätikkö sulaa 14prosenttia vuodessa...
Eli se on sulanu nytte yli 140prosenttia.
Ei saatana.."Noin kymmenen vuotta sitten Al Gore lässytti että jäätikkö sulaa 14prosenttia vuodessa...
Eli se on sulanu nytte yli 140prosenttia."
Tsihh, ei se nyt ihan noin mene..- LeenaLetukka
Wwuwuw kirjoitti:
"Noin kymmenen vuotta sitten Al Gore lässytti että jäätikkö sulaa 14prosenttia vuodessa...
Tsihh, ei se nyt ihan noin mene..Tuo neonazi on lajityypilleen uskollisesti täys tollo :D
Wwuwuw kirjoitti:
"Noin kymmenen vuotta sitten Al Gore lässytti että jäätikkö sulaa 14prosenttia vuodessa...
Tsihh, ei se nyt ihan noin mene..No miten tuo pitäs sitte tulkita?
Se arvio koski vain pohjoista napajäätikköä.
14 prosenttia kokonaismassasta.. Vuodessa.
Sen napajäätikön olis pitäny jo sulaa kokonaan..
Joku näissä hommissa mättää...
Näiden ekotuotteiden tuotantoki sylkee ilmaan hiilidioksidia paljon enemmän kuin normi tuotteen tuotanto.LeenaLetukka kirjoitti:
Tuo neonazi on lajityypilleen uskollisesti täys tollo :D
Niin... Jimi Karttusen kaltaset piripääthän on oikeita raketti-insinöörejä... :D
Eikä muuten ole ainoa lauhkea suvaitsevainen pössypää..- pölhöttt
KonnaKettu kirjoitti:
No miten tuo pitäs sitte tulkita?
Näiden ekotuotteiden tuotantoki sylkee ilmaan hiilidioksidia paljon enemmän kuin normi tuotteen tuotanto.Mietis nyt uudestaan miten prosentit toimii
- KonnaKettu1
pölhöttt kirjoitti:
Mietis nyt uudestaan miten prosentit toimii
Mitäs jos sulaneen jään määrä pysyy samana..
- prosentitko
KonnaKettu1 kirjoitti:
Mitäs jos sulaneen jään määrä pysyy samana..
Jos jäätä sulaa määrällisesti saman verran joka vuosi niin prosenttiluvut vaihtuu
Pelleilettekö te KonnaKettu kirjoitti:
No miten tuo pitäs sitte tulkita?
Näiden ekotuotteiden tuotantoki sylkee ilmaan hiilidioksidia paljon enemmän kuin normi tuotteen tuotanto.Mitäpä jos kuuntelisit vähän rauhoittavaa musiikkia..
https://youtu.be/MgvtKk83wsQprosentitko kirjoitti:
Jos jäätä sulaa määrällisesti saman verran joka vuosi niin prosenttiluvut vaihtuu
Pelleilettekö teVaikka sen miten laskee.. Koko paska pitäs olla sulanu.
Kyllähän sen tietää kun kattoo kuka on ilmastonmuutoksen lippulaiva..
Leonardo Dicaprio lentelee yksityislentokoneilla ja bilettää luksusjahdeilla.
Yks ilmasto jeesustelija tupruttaa päivässä enemmän hiilidioksidia kuin kokonainen kaupunginosa vuodessa.Ynnäsin tuossa päässä että kutakuinkin 14 prosenttia olis keveän arvion mukaan jäljellä..
Oletetaan että se sulaminen ei alkanu samalta istumalta kun Al Gore oksensi luvut ulos.
- Nicitönnä
Äää, mitä paskempi auto miehellä on, sitä enemmän huomio kiinnittyy mieheen eikä autoon. :D
Corollahan on sitäpaitsi hyvä käyttöauto, jos on hyvin pidetty ja huollettu alusta alkaen.- Nicitönnä
Ja kuinkas ne miehet saa naisia, joilla ei ole autoa ollenkaan? :)
Niil on varmaan komea polkupyörä. :D
- kylläkansateitää
Ei auto kerro miehestä mitään. Paitsi että jos ajat Skoda Octavialla niin olet aisankannattaja ja jos vanhalla Mesellä niin olet aikamiespoika.
Pidä Corolla, se on luotettava peli. - Teknodonna
Mjaa
Mä olen nähnyt painajaisia tällaisesta.
Sopisi varmaan mullekin.
(Naurua)
https://i.pinimg.com/736x/6e/07/dd/6e07dd28b770794e8d00c55b31e70608--custom-ford-raptor-orange-crush.jpg Vastaus kysymykseesin on, ei lisää naisen saantia.
Korkeintaan siinä tapauksessa, jos kohdallesi osuu nainen, jolla on fetissi tuontyypisiin autoihin mutta sellaisen todennäkölsyys lienee pienmpi kuin loton päävoitolla.
https://www.youtube.com/watch?v=vUa4wgII1P4Mun kaveripiiristä ainakin yhellä Bicky Royal miehellä on Chevy Silverado ja eräällä Makella Silveradon sisarmalli konsernin sisältä nimittäin GMC Sierra.
Ihan kivasti heillä on naisia riittänyt, mut vaikea sanoa että onko se pelkästään auton ansiota sillä he nyt ovat muutenkin tatuoitukaluisia penetraattoreita ja käyvät Impparin uimahallin salilla reenaamassa penislihaksia kahvakuulalla, levypainolla yms. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eli mun mielestä auton pitäisi sopia yhteen ihmisen ulkonäön, persoonan yms. kanssa. Itselläkin olisi varmaan vähän outo olo ajella tollasella valtavalla jyystö-truckilla.Kyllä varmasti naiset enemmän kiinnostuvat just niistä miehistä, jotka ajavat Chevy Silveradon ja Dodge Ramin kaltaisilla jyystö-Truckeilla, kun jollain persoonattomalla Corollalla.
Niin mäkin tiedän tosiaan Varissuolta nämä tatuoitukaluiset penetrattorimiehet, jotka ajavat tollaisila isoilla jyystö-Truckeilla, joilla on myös hyvä keulia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tai tosin eikös Make asukin nykyään Lausteella?? Muistan kyllä Maken myös nähneeni joskus Varissuolla, ennen kun hän joutui poseen lusimaan.Joo mä asun nykyisin Lausteella, mut tulee pyörittyä paljon Varissuolla kun siellähän on meidän MC-kerhon tilat. Mähän ostin viime vuonna tän yli 60-neliöisen omistuskaksion sekä GMC Sierran kun voitin Kenosta 250k€. Ja taskun pohjalle jäikin vielä hieman :)
Aloittajalle sen verran, että jos kukkaro antaa myöden niin ilman muuta ostat kunnon jyystötruckin! Saat käännettyä katseita, nauttia V8-dieselin äänestä ja vääntökyvystä sekä tarvittaessa kiskoa painavaakin peräkärryä. Mut osamaksulla ei kannata ostaa, se on hullun hommaa se.paksuniska-make kirjoitti:
Joo mä asun nykyisin Lausteella, mut tulee pyörittyä paljon Varissuolla kun siellähän on meidän MC-kerhon tilat. Mähän ostin viime vuonna tän yli 60-neliöisen omistuskaksion sekä GMC Sierran kun voitin Kenosta 250k€. Ja taskun pohjalle jäikin vielä hieman :)
Aloittajalle sen verran, että jos kukkaro antaa myöden niin ilman muuta ostat kunnon jyystötruckin! Saat käännettyä katseita, nauttia V8-dieselin äänestä ja vääntökyvystä sekä tarvittaessa kiskoa painavaakin peräkärryä. Mut osamaksulla ei kannata ostaa, se on hullun hommaa se.Joo niin muistelinkin, että sä asut nykyään Lausteella. Muistankin nähneeni teidän kerhotilat Varissuolla, kun tuli usein siitä ohitse käveltyä.
Niin sullahan kävikin hyvä säkä, kun sait ostettua tolla Keno-voitolla hyvän asunnon ja vielä kunnon jyystö-Truckin siihen päälle. Eikös se Bickyn exän nykyinen mies Timppa ostanut aikoinaan sen Skoda Octavian osamaksulla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Joutunut varmasti Timppa usein sitä Santanderin kulutusluottoa hakemaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Joo niin muistelinkin, että sä asut nykyään Lausteella. Muistankin nähneeni teidän kerhotilat Varissuolla, kun tuli usein siitä ohitse käveltyä.
Niin sullahan kävikin hyvä säkä, kun sait ostettua tolla Keno-voitolla hyvän asunnon ja vielä kunnon jyystö-Truckin siihen päälle. Eikös se Bickyn exän nykyinen mies Timppa ostanut aikoinaan sen Skoda Octavian osamaksulla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Joutunut varmasti Timppa usein sitä Santanderin kulutusluottoa hakemaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Voihan sen auton hyvinkin ostaa osamaksulla nyt kun korot ovat matalalla ja liikkeet tarjoavat hyvin joustavia maksuaikoja. Nykyinen autoni maksoi 28.000e ja ostin sen rahoituksella ilman käsirahaa.
Oivoi, just tänään tuli postissa lainan kuukausierä maksettavaksi...
Onneksi tuo 1,0 TSI kulkee sentään likipitäen bensan hajulla ja Octavian tavaratilaan mahtuu hyvin kultainennoutajamme, ruokaostokset Prismasta, poikani jääkiekkovarusteet jne. milloin mitäkin.
Aina tämä järkevämpää on kuin ajaa tuollaisella järkyttävällä diesel-rohmulla jonka ajoneuvovero ja CO2-päästöt ovat päätähuimaavat.
Skoda - Simply Clever.Timppa hei, jos en tuntisi sua paremmin niin sanoisin että toi viesti menis täysillä liikenneministerin kirjoittamana.
Mutta sen verran täytyy takertua tuohon "poikani jääkiekkovarusteet" -kohtaan. Kuka sen pojan ihan OIKEA ISKÄ onkaan? :))))))))))))Joo aika ääri-keskustalaista settiä Timbe suoltaa palstalle.
Ihan hyvä pointti Bickyltä, nimittäin moni mies joka luulee olevansa lapsensa isä niin onkin pelkkä aisuri-iskä :))))))bicky_royal kirjoitti:
Timppa hei, jos en tuntisi sua paremmin niin sanoisin että toi viesti menis täysillä liikenneministerin kirjoittamana.
Mutta sen verran täytyy takertua tuohon "poikani jääkiekkovarusteet" -kohtaan. Kuka sen pojan ihan OIKEA ISKÄ onkaan? :))))))))))))Niin Suomen liikenneministeri Anne Berner onkin just Keskusta-puolueen jäseniä, kuten myös Timpan suosikkiministeri Juha Sipilä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Onhan se toki sulle Bicky hyvä juttu, että Timppa maksaa sun poikasi kalliit lätkäharrastukset, vaikka sä oot kuitenkin sentään pojan OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Timppahan onkin tosiaan sun pojalle ja varmaan myös muillekkin "lapsilleen" vain pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
On Timpan sitten hyvä viettää isänpäivinä vain sitä "läheisenpäivää", kun sä ja muut miehet viettävät sitä isänpäivää, kun he ovatkin lastensa OIKEITA isiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))paksuniska-make kirjoitti:
Joo aika ääri-keskustalaista settiä Timbe suoltaa palstalle.
Ihan hyvä pointti Bickyltä, nimittäin moni mies joka luulee olevansa lapsensa isä niin onkin pelkkä aisuri-iskä :))))))Timppa onkin Keskusta-puolueen äänestäjiä, tiedä vaikka olisi oikein puolueen jäsen:)))))))))))))))))
Timpan kannataisi lähteä mukaan vaikka Turun kunnallispolitiikkaan, niin voisi saada paljon ääniä kotikulmiltaan Liljanlaaksosta, vaikka tosin oma vaimo ja hänen "pojat" tuskin häntä edes äänestäisivät:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eipä Timppa olekaan niiden "lastensa" OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))paksuniska-make kirjoitti:
Joo aika ääri-keskustalaista settiä Timbe suoltaa palstalle.
Ihan hyvä pointti Bickyltä, nimittäin moni mies joka luulee olevansa lapsensa isä niin onkin pelkkä aisuri-iskä :))))))Sä et varmasti Make itse ole koskaan mitään Keskusta-puoluetta äänestänyt, kuten ei varmaan ketkään muutkaan Penetrators MC:n miehet.
Saanko kysyä, että mitä puoluetta sä äänestät vaaleissa? Eikös SUOMI-Make ollut ainakin Persujen äänestäjiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Eki-setä
Kuka alkaisi perikselle oikeaksi ystäväksi ettei hänen tarvitsisi kirjoitella itsekseen tuon trolliarmeijan profiileilla? 🙁
DarkFear kirjoitti:
Sä et varmasti Make itse ole koskaan mitään Keskusta-puoluetta äänestänyt, kuten ei varmaan ketkään muutkaan Penetrators MC:n miehet.
Saanko kysyä, että mitä puoluetta sä äänestät vaaleissa? Eikös SUOMI-Make ollut ainakin Persujen äänestäjiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Joo SUOMI-Make on persu henkeen ja vereen, näkeehän sen jo hänen hiustyylistään :))))) Eikä mun tietääkseni kepu ole tosiaankaan erityisen suosittu puolue meidän kerholaisten kesken.
Itse taidan näissä presidentinvaaleissa äänestää Keskustan kunniapuheenjohtaja Väyrystä, joka tosin ei edusta Keskustan nykylinjaa eikä näin ollen ole puolueen ehdokkaana.- janica__näätä
paksuniska-make kirjoitti:
Joo SUOMI-Make on persu henkeen ja vereen, näkeehän sen jo hänen hiustyylistään :))))) Eikä mun tietääkseni kepu ole tosiaankaan erityisen suosittu puolue meidän kerholaisten kesken.
Itse taidan näissä presidentinvaaleissa äänestää Keskustan kunniapuheenjohtaja Väyrystä, joka tosin ei edusta Keskustan nykylinjaa eikä näin ollen ole puolueen ehdokkaana.Ei sulla ole äänioikeutta kun olet pöpin periksen mielikuvitusystävä:))
Eki-setä kirjoitti:
Kuka alkaisi perikselle oikeaksi ystäväksi ettei hänen tarvitsisi kirjoitella itsekseen tuon trolliarmeijan profiileilla? 🙁
Eikä täällä ole mitään Periksen trolliarmeijaa, sillä tässä nyt vaan sattui moottoripyöräkerho Penetrators MC:n miehet osalistumaan mukaan keskusteluun. Oon ihan itse näitä miehiä Turussa nähnyt, niin voin oikein hyvin todistaa heidän olevan ihan oikeita ja todellisia henkilöitä.
paksuniska-make kirjoitti:
Joo SUOMI-Make on persu henkeen ja vereen, näkeehän sen jo hänen hiustyylistään :))))) Eikä mun tietääkseni kepu ole tosiaankaan erityisen suosittu puolue meidän kerholaisten kesken.
Itse taidan näissä presidentinvaaleissa äänestää Keskustan kunniapuheenjohtaja Väyrystä, joka tosin ei edusta Keskustan nykylinjaa eikä näin ollen ole puolueen ehdokkaana.Joo niin arvelinkin, että SUOMI-Make on varmasti persu oikein henkeen ja vereen, kun oon nähnyt hänellä usein päällä suomileijona-aiheisia tuotteita ja näitä "Kiitos 1939-45"-paitoja:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Siihen sopiikin tollaisen paidan päälle oikein hyvin myös se teidän kerhon Penis-logolla koristettu musta nahkaliivi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mä taidan itse äänestää Matti Vanhasta, vaikka en muuten kyllä ole Keskusta-puoluetta äänestänytkään. Ei oikein ole demareilla näissä vaaleissa niin hyvää ehdokasta, enkä halua äänestää Niinistöä tai muitakaan, niin sen vuoksi äänestän melko varmasti Vanhasta, kun hänellä oli kuitenkin paljon hyviä mielipiteitä.janica__näätä kirjoitti:
Ei sulla ole äänioikeutta kun olet pöpin periksen mielikuvitusystävä:))
Totta kai Paksuniska-Makella on äänioikeus, kun hän on ihan oikea ja todellinen henkilö. Nyt Makekin pääsee äänestämään näissä vaaleissa ihan äänestyspaikalle, kun viime eduskuntavaalien aikaan hän taisikin olla vielä posessa lusimassa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Muistan hyvin kun törmäsin viime eduskuntavaalien aikaan äänestyspaikalla SUOMI-Makeen, joka oli käynyt antamassa äänensä persuille:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Timppaan en äänestyspaikalla tuolloin törmännyt, mutta hänen äänestyspaikkansa onkin varmasti ollut jossain Liljanlaakson suunnalla. Siellä Timppa onkin jättänyt äänensä Keskusta-puolueelle:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Vuorenpeikko_11
DarkFear kirjoitti:
Joo niin arvelinkin, että SUOMI-Make on varmasti persu oikein henkeen ja vereen, kun oon nähnyt hänellä usein päällä suomileijona-aiheisia tuotteita ja näitä "Kiitos 1939-45"-paitoja:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Siihen sopiikin tollaisen paidan päälle oikein hyvin myös se teidän kerhon Penis-logolla koristettu musta nahkaliivi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mä taidan itse äänestää Matti Vanhasta, vaikka en muuten kyllä ole Keskusta-puoluetta äänestänytkään. Ei oikein ole demareilla näissä vaaleissa niin hyvää ehdokasta, enkä halua äänestää Niinistöä tai muitakaan, niin sen vuoksi äänestän melko varmasti Vanhasta, kun hänellä oli kuitenkin paljon hyviä mielipiteitä.Siinä se nähtiin taas Darkin vasemmistolaisuus. Aikoo äänestää presidentiksi Keskustan luoman vuoden -99 työreformin isää.
Vuorenpeikko_11 kirjoitti:
Siinä se nähtiin taas Darkin vasemmistolaisuus. Aikoo äänestää presidentiksi Keskustan luoman vuoden -99 työreformin isää.
Siis mikä vuoden -99 työreformi, voisitko kertoa tästä enemmän??
Ketä sitten kannataisi äänestää?Oho, mun eilen iltapäivällä kirjoittama kommentti onkin herättänyt paljon asiallista keskustelua.
Itse pohdin vielä Väyrysen ja Huhtasaaren välillä, mutta todennäköisesti kallistun äänestämään Huhtasaarta.
Niin ja kuten DarkFear tossa ylempänä vahvistikin, niin ei Bicky, Make, Timppa yms. ole mitään trolleja saati mun luomia hahmoja vaan turkulaisia miehiä jotka osallistuivat tähän keskusteluun. Mäkin olen nähnyt heidät monesti ja viime loppuvuodesta pääsin jopa vierailulle Penetrators MC:n kerhotiloille :)- Naisasialooser11
peris234 kirjoitti:
Oho, mun eilen iltapäivällä kirjoittama kommentti onkin herättänyt paljon asiallista keskustelua.
Itse pohdin vielä Väyrysen ja Huhtasaaren välillä, mutta todennäköisesti kallistun äänestämään Huhtasaarta.
Niin ja kuten DarkFear tossa ylempänä vahvistikin, niin ei Bicky, Make, Timppa yms. ole mitään trolleja saati mun luomia hahmoja vaan turkulaisia miehiä jotka osallistuivat tähän keskusteluun. Mäkin olen nähnyt heidät monesti ja viime loppuvuodesta pääsin jopa vierailulle Penetrators MC:n kerhotiloille :)Ei toisen trollihahmon todistusta lasketa. Tee peris kiireesti seppuku.
- Vuorenpeikko_11
DarkFear kirjoitti:
Siis mikä vuoden -99 työreformi, voisitko kertoa tästä enemmän??
Ketä sitten kannataisi äänestää?Vuoden 1999 työreformi oli työelämän uudistusehdotus, joka olisi toteutuessaan romuttanut Suomalaisen sopimusyhteiskunna ja kaatanut AY-liikkeen.
Reformin räikein ydinkohta oli se ehdotus, että pk-yritysten ei olisi tarvinnut lainkaan noudattaa työehtosopimuksia missään asiassa, etenkään palkkauksessa.
Keskusta toi idean pöytään keväällä 1999 ja idean isä oli Matti Vanhanen. Tästä syystä ihmettelen miksi vasemmistolainen äänestäisi Matti Vanhasta.
Ja yleensäkin ihmettele miksi duunarit äänestävät Kokoomusta ja keskustaa. - peristäkäysääli
Eki-setä kirjoitti:
Todellakin.
Itkeäkö vai nauraa?
Surullista enemmän.
Yksinäisyys on.
- Stressierkki
Metkaa, tämä ketju ei lainkaan näy tuossa etusivulla. Löysin tänne profiilistani vanhan viestini kautta. Mistähän syystä ktju ei näy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245