Millainen nainen tämä teknodonna on?

Hän kirjoittelee monta viestiä peräkkäin. Olen varmaan parikin kertaa törmännyt tällaiseen ilmiöön. Lisäksi mun on vaikee saada oikeen kiinni siitä, mitä hän sanoo. En tiedä, osuuko nyt naulankantaan, että minä olenkin niin tavattoman tyhmä., kun en ymmärrä.
Onko tämä teknodonna täysikäinen? Mielellään tietysti vähintään 22.

33

317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna on fiktiivinen nainen jolla on läjäpäin miespuolisia ystäviä täyttämässä hänen onttouttaan. Näin ainakin minä ymmärrän asian.

• Teknodonna

Mjoo

Mä toimin oheistuottajana, eli marginaalikirjoittajana. Homman pointti on siinä, että se lisää liikennevirtaa ja saa palstan näyttämään aktiivisemmalta. Oikeasti mulla ei ole mitään oikeita mielipiteitä tai tunnistettavia tunteita, saati asiaa, sillä olen fiktiivinen hahmo, eikä sellaisella voi olla mitään statusta tai ulkomuotoa.

En ole mikään pentu, vaan 25v.

(Hihitystä)

• Yhä minulle ei oikein aukene. Pahoittelen toki, jos olenkin liian tyhmä tai sitten liian kapeakatseinen.

• Olet jokatapauksessa loistavassa iässä.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Olet jokatapauksessa loistavassa iässä.

Minähän kiinnostun pääsääntöisesti itseäni nuoremmista naisista, mutta en usko, että 25 vuotiaan naisen kohdalla ikäero on valtavan suuri.

Minähän kiinnostun pääsääntöisesti itseäni nuoremmista naisista, mutta en usko, että 25 vuotiaan naisen kohdalla ikäero on valtavan suuri.

Toki asiasta voidaan olla montaa mieltä.

• perusasiaaaaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

Toki asiasta voidaan olla montaa mieltä.

Teknodonna on hieno taideprojekti, joka elävöittää palstaa. Ei pidä kaikkia juttuja kirjaimellisesti ottaa, mitä netissä lukee.

Netissä voi kirjoittaa mitä vaan, vaikka ihan satuja.

• perusasiaaaaa kirjoitti:

Teknodonna on hieno taideprojekti, joka elävöittää palstaa. Ei pidä kaikkia juttuja kirjaimellisesti ottaa, mitä netissä lukee.

Netissä voi kirjoittaa mitä vaan, vaikka ihan satuja.

Hyvä, juuri tällaista toivonkin, että tulee mielipiteitä asiasta. Ilman muuta ei pidä ottaakaan kirjaimellisesti kaikkia, mutta joku ilmiö toki jollain tavalla kuitenkin kiinnostaa.

• Hän ei ole rekisteröitynyt käyttäjä, joten en pysty lukee hänen kirjoituksia klikkaamalla esimerkiksi sinisellä näkyvää nimimerkkiä.
      Olen vaan sen huomannut, että en saa oikein ajatuksista kiinni, mitä hän yrittää sanoa. Onko ongelma mun tyhmyydessä ja siinä, että näen asiat liian kapeakatseisesti?

• Teknodonna

Mjaa

Tuo on aika yleistä. Itse luen todella vähän, koska mielenkiintoni lopahtaa yleensä puolessa välissä sivua. Nettikirjoittelua seuraan toisinaan jonkinasteisella mielenkiinnolla, sillä siinä saattaa joskus joku sanoa jotain yllättävää. Kuitenkin varsin harvoin.

(Reps)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Tuo on aika yleistä. Itse luen todella vähän, koska mielenkiintoni lopahtaa yleensä puolessa välissä sivua. Nettikirjoittelua seuraan toisinaan jonkinasteisella mielenkiinnolla, sillä siinä saattaa joskus joku sanoa jotain yllättävää. Kuitenkin varsin harvoin.

(Reps)

Tällä hetkellä agendalla on ollut jo pitkään omat rintani, jotka ovat mielestäni liian pienet.

Äitini on ydinfyysikko ja isäni valmistaa Ranskassa silikoniimplantteja.

Olen ainoa lapsi, joka varmaan jollain tavalla minusta myös välittyy.

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

(Reps)

Luethan sinä sitten paljon, jos luet tuntikausia päivässä nettikirjoittelua. Huomaa, onhan sekin lukemista. Ymmärsinkö oikein, että et harrastaja esimerkiksi kirjallisuutta tai esimerkiksi hesarin tai iltasanomien lukemista? Kyllähän hesarin ja iltasanomien nettisivuillakin on kommentteja, joten näidenkin kommenttien lukeminen lasketaan ilman muuta nettikirjoittelun seuraamiseksi.

• Teknodonna

Luethan sinä sitten paljon, jos luet tuntikausia päivässä nettikirjoittelua. Huomaa, onhan sekin lukemista. Ymmärsinkö oikein, että et harrastaja esimerkiksi kirjallisuutta tai esimerkiksi hesarin tai iltasanomien lukemista? Kyllähän hesarin ja iltasanomien nettisivuillakin on kommentteja, joten näidenkin kommenttien lukeminen lasketaan ilman muuta nettikirjoittelun seuraamiseksi.

Hesari meille tulee, mutta mä yleensä silppuan ne paperimassaksi. Olen lähes aina liisterissä, jos en ole koneella.

Mua on verrattu Michelangeloon luotuani itsestäni näköispatsaan huoneennurkkaan - Rodinin tapaan.

Se on oikein hieno.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Tällä hetkellä agendalla on ollut jo pitkään omat rintani, jotka ovat mielestäni liian pienet.

Äitini on ydinfyysikko ja isäni valmistaa Ranskassa silikoniimplantteja.

Olen ainoa lapsi, joka varmaan jollain tavalla minusta myös välittyy.

(Hihitystä)

Mun täytyy sanoa, että jotenkin en tiedä mitä vastata, jos mulle nainen sanoo, että rinnat ovat liian pienet.

• Teknodonna

Mun täytyy sanoa, että jotenkin en tiedä mitä vastata, jos mulle nainen sanoo, että rinnat ovat liian pienet.

Mjoo

Mä ymmärrän. Ei siinä oikeastaan enää toista marisijaa tarvita. Riittää, että yksi volisee.

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Hesari meille tulee, mutta mä yleensä silppuan ne paperimassaksi. Olen lähes aina liisterissä, jos en ole koneella.

Mua on verrattu Michelangeloon luotuani itsestäni näköispatsaan huoneennurkkaan - Rodinin tapaan.

Se on oikein hieno.

(Naurua)

Luulis, että sinä nyt vähän vilkaiset sitä lehteä, jos se kerran teille tulee. Löytyyhän sieltä mielipide palsta, jota voidaan jossain määrin verrata nettikirjoitteluun. Täälläkin suomi24 sivulla ihmiset puhuvat mielipiteitä.

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Mä ymmärrän. Ei siinä oikeastaan enää toista marisijaa tarvita. Riittää, että yksi volisee.

(Hihitystä)

Tuo aihe, että nainen sanoo omista rinnoistaan, että ovat liian pienet. En todellakaan tiedä, miten tuohon kannattaisi vastata. Itse mielelläni vaihtaisin puheenaihetta. Tuo on rehellisesti sanottuna hankala keskustelun aihe. Paljon helpompaa olis todeta vaikka se, että kahvikuppi on liian pieni. Siihen osais jo paljon paremmin vastata jotain. Tai siihen, että auto on liian pieni, voi paljon helpommin rakentaa keskustelua.

• Teknodonna

Luulis, että sinä nyt vähän vilkaiset sitä lehteä, jos se kerran teille tulee. Löytyyhän sieltä mielipide palsta, jota voidaan jossain määrin verrata nettikirjoitteluun. Täälläkin suomi24 sivulla ihmiset puhuvat mielipiteitä.

Mjoo

Jos totta puhutaan, niin äiti oli jättänyt Hesarin vessan lattialle ajelehtimaan, ja satuin lukaisemaan sen kansitekstin.

Oikeastaan se oli mainos, lonkeromainos, jossa ilmoitettiin vähäeleisesti lonkeron tulleen kauppoihin.

Tai näin ainakin käsitin.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Jos totta puhutaan, niin äiti oli jättänyt Hesarin vessan lattialle ajelehtimaan, ja satuin lukaisemaan sen kansitekstin.

Oikeastaan se oli mainos, lonkeromainos, jossa ilmoitettiin vähäeleisesti lonkeron tulleen kauppoihin.

Tai näin ainakin käsitin.

(Naurua)

"Hesari meille tulee, mutta mä yleensä silppuan ne paperimassaksi. "
        Tarkoitat siis, että sun vanhemmilles tulee hesari ja äitis jättää hesarin vessan lattialle sinulle luettavaksi? Inhoatko paperia, kun silppuat sen paperimassaksi?
        Entä mitä ajatuksia tuo lonkeromainos herättää?

• Teknodonna

"Hesari meille tulee, mutta mä yleensä silppuan ne paperimassaksi. "
        Tarkoitat siis, että sun vanhemmilles tulee hesari ja äitis jättää hesarin vessan lattialle sinulle luettavaksi? Inhoatko paperia, kun silppuat sen paperimassaksi?
        Entä mitä ajatuksia tuo lonkeromainos herättää?

Mjaa

OIkeastaan mä inhoan lukemista. Ihmiset eivät osaa kirjoittaa kiinnostavasti. Tai siis tää on mun mielipide. Voihan siellä seassa olla ihan asiaakin, mutta ei oikein mulle.

Mielenkiintoinen näkökulma sulla tuohon silppuamisvimmaan. Lonkerosta saa hyvät kännit, ja se on lisäksi pirun hyvää.

En voi ymmärtää, miksi sitä ei saa ulkomailta.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

OIkeastaan mä inhoan lukemista. Ihmiset eivät osaa kirjoittaa kiinnostavasti. Tai siis tää on mun mielipide. Voihan siellä seassa olla ihan asiaakin, mutta ei oikein mulle.

Mielenkiintoinen näkökulma sulla tuohon silppuamisvimmaan. Lonkerosta saa hyvät kännit, ja se on lisäksi pirun hyvää.

En voi ymmärtää, miksi sitä ei saa ulkomailta.

(Naurua)

"Mielenkiintoinen näkökulma sulla tuohon silppuamisvimmaan."
        Aivan päätön ajatus rehellsesti sanottuna minunkin mielestä. Tulee sanottua joskus jotain tosi päätöntä ja turhaa, kun pitää vaan jotain sanottavaa keksiä. Väkisin puhe ei ole tietenkään hyväksi. Jos nyt jotenkin haluan selventää, niin nykyäänhän monet tykkää nimenomaan lukea koneelta tai älykännykältä, joten joitkakin ylimääräinen paperi vaan ärsyttää. Itseasiassa tuo paperijuttu olis pitänyt jättää kokonaan mainitsematta. Tiedän tein "sosiaalisen virheen". Onneksi virheistä voi myös oppia. VIrheistä myös pitää oppia.
        Känneistä puheenollen, minä juon hyvin vähän tai en välttämättä ollenkaan nimenomaan silloin, jos haluan tehdä tuttavuutta. Haluan tehdä arvioni mahdollisimman selvin päin, että tekisin mahdollisimman oikean valinnan. Tämä on mun mielipide alkoholista silloin, jos haluaa nimenomaan tutustua.

"Mielenkiintoinen näkökulma sulla tuohon silppuamisvimmaan."
        Aivan päätön ajatus rehellsesti sanottuna minunkin mielestä. Tulee sanottua joskus jotain tosi päätöntä ja turhaa, kun pitää vaan jotain sanottavaa keksiä. Väkisin puhe ei ole tietenkään hyväksi. Jos nyt jotenkin haluan selventää, niin nykyäänhän monet tykkää nimenomaan lukea koneelta tai älykännykältä, joten joitkakin ylimääräinen paperi vaan ärsyttää. Itseasiassa tuo paperijuttu olis pitänyt jättää kokonaan mainitsematta. Tiedän tein "sosiaalisen virheen". Onneksi virheistä voi myös oppia. VIrheistä myös pitää oppia.
        Känneistä puheenollen, minä juon hyvin vähän tai en välttämättä ollenkaan nimenomaan silloin, jos haluan tehdä tuttavuutta. Haluan tehdä arvioni mahdollisimman selvin päin, että tekisin mahdollisimman oikean valinnan. Tämä on mun mielipide alkoholista silloin, jos haluaa nimenomaan tutustua.

"Ikeastaan mä inhoan lukemista. Ihmiset eivät osaa kirjoittaa kiinnostavasti. Tai siis tää on mun mielipide. Voihan siellä seassa olla ihan asiaakin, mutta ei oikein mulle. "
        Oletko todellakin tuota mieltä? Miten sitten pitäis kirjoittaa, jos kaikki kirjoitus on mielenkiinnotonta?

• totuuskomissioz
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

(Hihitystä)

aina voi kehua persettä —- mustan silmän uhalla

• Teknodonna

• totuuskomissioz kirjoitti:

aina voi kehua persettä —- mustan silmän uhalla

EIkös tämä metoo kampanja luulis saavan aikaan sen, että mustat silmät vähenee, kun yksinkertaisesti syytetään miestä ahdistelusta ja mies maksaa joko sakot tai pahimmillan istuu vankilassa. Mustaan silmään turvautumisessa myös nainenkin häviää, koska se on väkivaltaa ja hätävarjelun liioittelua.

• Teknodonna mainitsee jopa oman naurunsa kirjoituksessa. Onhan se aina helppo kirjoittaa, mutta mikä tuo mieliala OIKEESTI on? Minä en viitsi kirjoittaa mitään, mitä ei todella OIKEESTI tapahdu.

• EdesUnissa

Niin onko oikea elämä kiinnostavampaa kuin fiktio ? Ja onhan Teknon jutuissa puolet totta. Kenties henkilöt ja dialogi on fiktiivistä, mutta ympäristö on aina totta. Kertomukset eivät sijoitu "Liisan Ihmemaahan".

• Ratikassa oli tänään mies, joka höpisi koko matkan itsekseen hassunkurisella äänellä. Tuli mieleen, että tuossa on Teknodonna.

• Teknodonna

Cuul

Mä olen tässä etsiskellyt vankkaa perustaa trollimiehelle, ja tässähän tämä oli nenän edessä.

Kiitos paljon.

(Hihitystä)

• Teknodonna

Hei!

Kuvaile se tyyppi, niin mä saan lisää autenttisuutta matskuuni.

(Reps)

• lataamoon.laskiaisena

Vanha pedofiili-ukko. Naista ei ole nähnytkään. Riehui vuosia aiemmin miehen logiikassa. Rasittava tyhjännauraja.

• kuccahattutäti

Olipahan tuo vaikka jonkun mielikuvituksen tuotetta,,tai oikea henkilö niin jutut ainakin vaikuttavat jakomielitautisilta

• Epäilen ettei Teknodonna ole nainen. Teknis oli aikaisemmin Miehen logiikan vakiokirjoittaja vielä silloin kun se palsta oli elossa.

Teknodonnalla on ollut lukuisia muitakin nimimerkkejä kuten
      -naunou.
      -tounou.
      -tsirra.
      -Nasdaq.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe