Liikuntapaikkamestarille tiedoksi! Kartanon koulun luistinkenttä on käyttökelvottomassa kunnossa, vaikka latu-ja luistinratatiedotteessa toisin mainitaan. Jää on niin ohutta, että kentän hiekka on monin paikoin esissä ja samoin isoja kivenmurikoita kentällä.
Onko määrärahoista vai laiskuudesta johtuvaa, että nyt pakkasjakson ( -7 astetta) aikana ei voida jäädyttää useamman kerran??? Myös ihmetyttää että jäädytys aloitetaan epätasaiselle kentälle, olisi kannattanut lanata/tasata kenttä ensin. Onko kentän jäädyttäminen ulkoistettu kenties jollekin vajakille?
Laittakaa kaikki luistelijat palautetta kaupungin liikuntatoimelle.
Ala-arvoiset luistelukentät
8
243
Vastaukset
- outoaoutoa
Kinnarin kentällä oli eilen paljon luistelijoita ja Prisman edessä on ihan normaali jää myös. Miksi ette katso muualta, jos yksi jää on huono.
- Kiukkuinenäiti
Ei se sirkuskentän jääkenttä mikään priima ole, muutamia sepelin murusia näytti olevan pukkarikontin edessä.
- Samanhuomannut
Joo, eipä oo kehumista. Luunsa siellä katkoo, kun tökkäsee hiekanmurusiin.
- Jghoog
Eipä ole vieläkään Kartanon koulun luistinkenttää jäädytetty toista kertaa. Kenttämestarin kannattais itse mennä sinne luistelemaan ehkäpä sitten huomaisi epätasaisuuden ja kuopat jäässä.
- minneottanutyhteyttä
No minne olet ottanut yhteyttä? Ihanko tosissasi valitat täällä ja oletat, että asialle tehdään jotain?
- Kysympävaan
No eikö sitten tehdä mitään?
- Pakkastaon
Nyt hopi hopi jäädyttämään toista kerrosta kartanon koulun kentälle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882