Mitä tarkoittaa Niinistön

lanseeraama

"tehokas katuminen" https://yle.fi/uutiset/3-9663534
Ukkohan on täysin höperö ja vielä presidenttinä tommosia päästelee suustaan. Onko Niinistö tai Kokoomus puolueena osoittanut tehokasta katumista 90 luvun laman aiheuttamisesta joka ajoi tuhansia kansalaisia itsemurhiin ja jossa Kokoomus antoi pankeille mahdollisuuden eräyttää lainat kertarysäyksellä että saivat lunastettua velallisten omaisuuden pilkkahintaan tai perusteetomien pakolaisten maahantuonnista joka maksaa miljardeja veronmaksajille?

6

54

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muista.oikein

Kepu se oli tuolloinen aikaansaaja

• Holkerin_hallitus

87-91 ja Ahon hallitus 91-95 molemmissa hallituksissa oli Kokoomus mukana mutta tehokasta katumista ei ole osoittanut.

• IhanaSauli

Äänestän Niinistöä koska hänellä on suora linja Merkkelille jolta voi aina kysyä voidaanko saada lisää pakoloisia elätettäviksi ja mitä mieltä hän on meidän asioista!
      On kullanarvoinen etu kun voi aina kilauttaa Saksaan Merkkelille jos itse ei osaa päättää!

• cicceleiden.sielut

Onko Niinistö katunut aktiivisesti kun möi lamavelkaisten velat norjalaisille? Moniko otti oman kätensä kautta hengen itseltään? Taksikuski teki 20 vuotta 7-päiväistä työviikkoa, sai lapsenkin siinä välissä, jonka kanssa ei ehtiny viettää aikaa. Maksoi takausvelat pennilleen. Olisi päässyt helpommalla ja lapsi läsnäolevan isän, ellei niinistö ja Siimes olisi ajaneet velallisten aseman kiristämistä. Sehän oli Aktiv-Hansan ehtona velkojen ostamiselle.

• Niuuyyt

On niin helppo aina muilta vaatia sitä sun tätä. Poliitikkojen päätehtävänä on asettaa kansalle milloin mitäkin vaatimuksia, joita ei tietenkään itse olen tarkoituskaan noudattaa. Myöhemmin tekemisiä selitellään eli yleensä valehdellaan parhain päin.

• suvakkianneli

Sale on katsellut liikaa haluatko miljonääriksi ohjelmaa kun merkkelille jatkuvasti pirauttelee.Kokeilis nyt ekana kysyä kansalta tai ottais fifti fiftin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe