Tiedoksi ätmeille: pimppi ei poksahda

tietoa_tyhmille

25

355

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tpuujalka

      myös ytm: ksi itsensä laskevat voisivat lukea. hyvää tietoa ja esim orgasmista, vahvistaa käsitystä mitä yritin miehelle paukuttaa. Loistava asiapaketti

    • 1jeesmies

      mut tuntui hyvältä panna 17 v neitsyt tyttöö

    • Paljon uutta tietoa. Etenkin kysymys päälläseisonnasta kuukautisten aikaan jäi pyörimään ajatuksiin. Mä epäilen mahtaako kaikki naiset olla niin voimaantuneita, että tietävät mahdollisuudestaan ja oikeudestaan seisoa päällään ihan jokaisena kuukauden päivänä. Mä voin paheksua moista akrobatiaa, mutta en voi estää sitä. Kyllä harmittaa.

    • Jaajaa, eipä uutta auringon alla..Muutama poiminta..

      "Kaikkien immenkalvot ovat erikokoisia ja -näköisiä. Joillakin ei ole sitä lainkaan. Kokeneinkaan lääkäri ei pysty katsomalla erottelemaan ”neitseellistä” ja ei-neitseellistä immenkalvoa toisistaan.
      Useimmiten veri ensimmäisellä seksikerralla johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että liukastetta on ollut käytössä liian vähän."

      Mietin aiemminkin näitä tapauksia, joissa jotkut mallitytöt myyvät neitsyyttään, että mitenköhän lie..

      "5. NAISTEN EREKTIO
      ”Paisuvaiset tekevät miehen peniksen kovaksi, kun se täyttyy verellä. Naisen paisuvaiset tekevät täsmälleen samoin. Kun kiihotumme, klitoriskokonaisuus voi turvota niin paljon, että sen koko kaksinkertaistuu. Se on suorastaan vaikuttava erektio.”

      Jotkut miehet ei vaan saa naisella seisomaan..

    • Karvamuna-

      Olen puhkonut kahdeksan tytön kalvot.

      • Vieteri_ukko

        Unissas vaan.


      • korvissa

        Oliki siis tärykalvoja


      • äläpuhupaskaa

        Et ole päässyt edes sormella koittamaan


    • Kiitoskyllähelpotti

      Olipa huojentava tieto, minä olen 120 vuotta luullut että pimppi on vain legendaa.
      Jos niitä on ollut olemassa niin ne on poksahataneet silmille kuin ilmapallot vappuna.

    • neitseelläonkalvo

      Roskaa. Puhkinussittujen levittämää propagandaa

      • willa.m

        Mistä teitä tyhmiä pikein tulee...


      • willa.m kirjoitti:

        Mistä teitä tyhmiä pikein tulee...

        Ehkäpä niistä poksahtavista pimpeistä.. :D


    • kaikysyäsaa

      Mitä virheellistä siinä on että ajattelen päivät pääksytysten pillua?

      • voisinua

        Se rajoittaa elämääsi ja tekee sinut onnettomaksi


      • kaikysyäsaa
        voisinua kirjoitti:

        Se rajoittaa elämääsi ja tekee sinut onnettomaksi

        Mitä minä sitten ajattelisin?


      • urheiluonparempaa
        kaikysyäsaa kirjoitti:

        Mitä minä sitten ajattelisin?

        Ajattele maajoukkue hiihtoa.


      • kaisanoasaa
        urheiluonparempaa kirjoitti:

        Ajattele maajoukkue hiihtoa.

        En halua.


    • T.kokenutmies

      Kyllä poksahtaa niin että kalvon riekaleita saa seiniltä raapia.

      • T.kokenutmies

        Sattuu muuten perkeleesti kalun päässä. On niin kuin kiinanpommin räjäyttäsi esinahan alla, että olkaahan varovaisia niiden teinipimppien kanssa.


      • nauroin.kippurassa
        T.kokenutmies kirjoitti:

        Sattuu muuten perkeleesti kalun päässä. On niin kuin kiinanpommin räjäyttäsi esinahan alla, että olkaahan varovaisia niiden teinipimppien kanssa.

        Pistät halvalla kokemattomia ätmiparkoja. Hyi kuinka ilkeä olet.


      • T.kokenutmies kirjoitti:

        Sattuu muuten perkeleesti kalun päässä. On niin kuin kiinanpommin räjäyttäsi esinahan alla, että olkaahan varovaisia niiden teinipimppien kanssa.

        Kuivaan toosaan paneminen sattuu, eli et ole osannut naistasi kiihottaa, immenkalvolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.


    • ÄtmiKakkonen

      Olette unohtaneet yhden asian, nimittäin ätmi ottaa jalat alleen, jos nainen paljastaa sukuelimensä.
      Ätmi ei osaa olla naisen kanssa, se on ätmille epäluonnollinen tila ja aiheuttaa ätmille paniikki kohtauksen.
      Olen ätmi ja en ole koskaan ollut naisen kanssa samassa tilassa, että nainen olisi riisunut edes housuja, että olisi vain pikkuhousut naisella.

      • Buhahaha

        Mistäs sinä tiedät miten tuossa tilanteessa toimisit, jos et ole sitä koskaan kokenut? Ehkä tuo olisi se hetki milloin luonto ajaisi ätmitikanpojankin puuhun.


      • Yksinäinensinkkumies
        Buhahaha kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät miten tuossa tilanteessa toimisit, jos et ole sitä koskaan kokenut? Ehkä tuo olisi se hetki milloin luonto ajaisi ätmitikanpojankin puuhun.

        Eli ätmi pitäs mennä maksullisiin, että tietäs miltä se tuntuu ja mihin aukkoon sitä munaa laitetaan.


      • poksahtaasilmille
        Buhahaha kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät miten tuossa tilanteessa toimisit, jos et ole sitä koskaan kokenut? Ehkä tuo olisi se hetki milloin luonto ajaisi ätmitikanpojankin puuhun.

        Tilanteessahan luonto on tarkoittanu ajaa ätmitikanpojan ulos ja lähimpään puuhun.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe