Tiedoksi ätmeille: pimppi ei poksahda

tietoa_tyhmille

25

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tpuujalka

myös ytm: ksi itsensä laskevat voisivat lukea. hyvää tietoa ja esim orgasmista, vahvistaa käsitystä mitä yritin miehelle paukuttaa. Loistava asiapaketti

• 1jeesmies

mut tuntui hyvältä panna 17 v neitsyt tyttöö

• Paljon uutta tietoa. Etenkin kysymys päälläseisonnasta kuukautisten aikaan jäi pyörimään ajatuksiin. Mä epäilen mahtaako kaikki naiset olla niin voimaantuneita, että tietävät mahdollisuudestaan ja oikeudestaan seisoa päällään ihan jokaisena kuukauden päivänä. Mä voin paheksua moista akrobatiaa, mutta en voi estää sitä. Kyllä harmittaa.

• Jaajaa, eipä uutta auringon alla..Muutama poiminta..

"Kaikkien immenkalvot ovat erikokoisia ja -näköisiä. Joillakin ei ole sitä lainkaan. Kokeneinkaan lääkäri ei pysty katsomalla erottelemaan ”neitseellistä” ja ei-neitseellistä immenkalvoa toisistaan.
      Useimmiten veri ensimmäisellä seksikerralla johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että liukastetta on ollut käytössä liian vähän."

Mietin aiemminkin näitä tapauksia, joissa jotkut mallitytöt myyvät neitsyyttään, että mitenköhän lie..

"5. NAISTEN EREKTIO
      ”Paisuvaiset tekevät miehen peniksen kovaksi, kun se täyttyy verellä. Naisen paisuvaiset tekevät täsmälleen samoin. Kun kiihotumme, klitoriskokonaisuus voi turvota niin paljon, että sen koko kaksinkertaistuu. Se on suorastaan vaikuttava erektio.”

Jotkut miehet ei vaan saa naisella seisomaan..

• Karvamuna-

Olen puhkonut kahdeksan tytön kalvot.

• Vieteri_ukko

Unissas vaan.

• korvissa

Oliki siis tärykalvoja

• äläpuhupaskaa

Et ole päässyt edes sormella koittamaan

• Kiitoskyllähelpotti

Olipa huojentava tieto, minä olen 120 vuotta luullut että pimppi on vain legendaa.
      Jos niitä on ollut olemassa niin ne on poksahataneet silmille kuin ilmapallot vappuna.

• neitseelläonkalvo

Roskaa. Puhkinussittujen levittämää propagandaa

• willa.m

Mistä teitä tyhmiä pikein tulee...

• willa.m kirjoitti:

Mistä teitä tyhmiä pikein tulee...

Ehkäpä niistä poksahtavista pimpeistä.. :D

• kaikysyäsaa

Mitä virheellistä siinä on että ajattelen päivät pääksytysten pillua?

• voisinua

Se rajoittaa elämääsi ja tekee sinut onnettomaksi

• kaikysyäsaa
        voisinua kirjoitti:

Se rajoittaa elämääsi ja tekee sinut onnettomaksi

Mitä minä sitten ajattelisin?

• urheiluonparempaa
        kaikysyäsaa kirjoitti:

Mitä minä sitten ajattelisin?

Ajattele maajoukkue hiihtoa.

• kaisanoasaa
        urheiluonparempaa kirjoitti:

Ajattele maajoukkue hiihtoa.

En halua.

• T.kokenutmies

Kyllä poksahtaa niin että kalvon riekaleita saa seiniltä raapia.

• T.kokenutmies

Sattuu muuten perkeleesti kalun päässä. On niin kuin kiinanpommin räjäyttäsi esinahan alla, että olkaahan varovaisia niiden teinipimppien kanssa.

• nauroin.kippurassa
        T.kokenutmies kirjoitti:

Sattuu muuten perkeleesti kalun päässä. On niin kuin kiinanpommin räjäyttäsi esinahan alla, että olkaahan varovaisia niiden teinipimppien kanssa.

Pistät halvalla kokemattomia ätmiparkoja. Hyi kuinka ilkeä olet.

• T.kokenutmies kirjoitti:

Kuivaan toosaan paneminen sattuu, eli et ole osannut naistasi kiihottaa, immenkalvolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

• ÄtmiKakkonen

Olette unohtaneet yhden asian, nimittäin ätmi ottaa jalat alleen, jos nainen paljastaa sukuelimensä.
      Ätmi ei osaa olla naisen kanssa, se on ätmille epäluonnollinen tila ja aiheuttaa ätmille paniikki kohtauksen.
      Olen ätmi ja en ole koskaan ollut naisen kanssa samassa tilassa, että nainen olisi riisunut edes housuja, että olisi vain pikkuhousut naisella.

• Buhahaha

Mistäs sinä tiedät miten tuossa tilanteessa toimisit, jos et ole sitä koskaan kokenut? Ehkä tuo olisi se hetki milloin luonto ajaisi ätmitikanpojankin puuhun.

• Yksinäinensinkkumies
        Buhahaha kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät miten tuossa tilanteessa toimisit, jos et ole sitä koskaan kokenut? Ehkä tuo olisi se hetki milloin luonto ajaisi ätmitikanpojankin puuhun.

Eli ätmi pitäs mennä maksullisiin, että tietäs miltä se tuntuu ja mihin aukkoon sitä munaa laitetaan.

• poksahtaasilmille
        Buhahaha kirjoitti:

Tilanteessahan luonto on tarkoittanu ajaa ätmitikanpojan ulos ja lähimpään puuhun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      341
      2936
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1282
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1215
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1125
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1027
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe