myös ytm: ksi itsensä laskevat voisivat lukea. hyvää tietoa ja esim orgasmista, vahvistaa käsitystä mitä yritin miehelle paukuttaa. Loistava asiapaketti
Paljon uutta tietoa. Etenkin kysymys päälläseisonnasta kuukautisten aikaan jäi pyörimään ajatuksiin. Mä epäilen mahtaako kaikki naiset olla niin voimaantuneita, että tietävät mahdollisuudestaan ja oikeudestaan seisoa päällään ihan jokaisena kuukauden päivänä. Mä voin paheksua moista akrobatiaa, mutta en voi estää sitä. Kyllä harmittaa.
Jaajaa, eipä uutta auringon alla..Muutama poiminta..
"Kaikkien immenkalvot ovat erikokoisia ja -näköisiä. Joillakin ei ole sitä lainkaan. Kokeneinkaan lääkäri ei pysty katsomalla erottelemaan ”neitseellistä” ja ei-neitseellistä immenkalvoa toisistaan. Useimmiten veri ensimmäisellä seksikerralla johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että liukastetta on ollut käytössä liian vähän."
Mietin aiemminkin näitä tapauksia, joissa jotkut mallitytöt myyvät neitsyyttään, että mitenköhän lie..
"5. NAISTEN EREKTIO ”Paisuvaiset tekevät miehen peniksen kovaksi, kun se täyttyy verellä. Naisen paisuvaiset tekevät täsmälleen samoin. Kun kiihotumme, klitoriskokonaisuus voi turvota niin paljon, että sen koko kaksinkertaistuu. Se on suorastaan vaikuttava erektio.”
Jotkut miehet ei vaan saa naisella seisomaan..
3Äänestä
Karvamuna-
Olen puhkonut kahdeksan tytön kalvot.
0Äänestä
Vieteri_ukko
Unissas vaan.
0Äänestä
korvissa
Oliki siis tärykalvoja
0Äänestä
äläpuhupaskaa
Et ole päässyt edes sormella koittamaan
0Äänestä
Kiitoskyllähelpotti
Olipa huojentava tieto, minä olen 120 vuotta luullut että pimppi on vain legendaa. Jos niitä on ollut olemassa niin ne on poksahataneet silmille kuin ilmapallot vappuna.
Sattuu muuten perkeleesti kalun päässä. On niin kuin kiinanpommin räjäyttäsi esinahan alla, että olkaahan varovaisia niiden teinipimppien kanssa.
Kuivaan toosaan paneminen sattuu, eli et ole osannut naistasi kiihottaa, immenkalvolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
0Äänestä
ÄtmiKakkonen
Olette unohtaneet yhden asian, nimittäin ätmi ottaa jalat alleen, jos nainen paljastaa sukuelimensä. Ätmi ei osaa olla naisen kanssa, se on ätmille epäluonnollinen tila ja aiheuttaa ätmille paniikki kohtauksen. Olen ätmi ja en ole koskaan ollut naisen kanssa samassa tilassa, että nainen olisi riisunut edes housuja, että olisi vain pikkuhousut naisella.
0Äänestä
Buhahaha
Mistäs sinä tiedät miten tuossa tilanteessa toimisit, jos et ole sitä koskaan kokenut? Ehkä tuo olisi se hetki milloin luonto ajaisi ätmitikanpojankin puuhun.
0Äänestä
Yksinäinensinkkumies
Buhahaha kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät miten tuossa tilanteessa toimisit, jos et ole sitä koskaan kokenut? Ehkä tuo olisi se hetki milloin luonto ajaisi ätmitikanpojankin puuhun.
Eli ätmi pitäs mennä maksullisiin, että tietäs miltä se tuntuu ja mihin aukkoon sitä munaa laitetaan.
0Äänestä
poksahtaasilmille
Buhahaha kirjoitti:
Tilanteessahan luonto on tarkoittanu ajaa ätmitikanpojan ulos ja lähimpään puuhun.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 25
Vanhimmat
myös ytm: ksi itsensä laskevat voisivat lukea. hyvää tietoa ja esim orgasmista, vahvistaa käsitystä mitä yritin miehelle paukuttaa. Loistava asiapaketti
mut tuntui hyvältä panna 17 v neitsyt tyttöö
Paljon uutta tietoa. Etenkin kysymys päälläseisonnasta kuukautisten aikaan jäi pyörimään ajatuksiin. Mä epäilen mahtaako kaikki naiset olla niin voimaantuneita, että tietävät mahdollisuudestaan ja oikeudestaan seisoa päällään ihan jokaisena kuukauden päivänä. Mä voin paheksua moista akrobatiaa, mutta en voi estää sitä. Kyllä harmittaa.
Jaajaa, eipä uutta auringon alla..Muutama poiminta..
"Kaikkien immenkalvot ovat erikokoisia ja -näköisiä. Joillakin ei ole sitä lainkaan. Kokeneinkaan lääkäri ei pysty katsomalla erottelemaan ”neitseellistä” ja ei-neitseellistä immenkalvoa toisistaan.
Useimmiten veri ensimmäisellä seksikerralla johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että liukastetta on ollut käytössä liian vähän."
Mietin aiemminkin näitä tapauksia, joissa jotkut mallitytöt myyvät neitsyyttään, että mitenköhän lie..
"5. NAISTEN EREKTIO
”Paisuvaiset tekevät miehen peniksen kovaksi, kun se täyttyy verellä. Naisen paisuvaiset tekevät täsmälleen samoin. Kun kiihotumme, klitoriskokonaisuus voi turvota niin paljon, että sen koko kaksinkertaistuu. Se on suorastaan vaikuttava erektio.”
Jotkut miehet ei vaan saa naisella seisomaan..
Olen puhkonut kahdeksan tytön kalvot.
Unissas vaan.
Oliki siis tärykalvoja
Et ole päässyt edes sormella koittamaan
Olipa huojentava tieto, minä olen 120 vuotta luullut että pimppi on vain legendaa.
Jos niitä on ollut olemassa niin ne on poksahataneet silmille kuin ilmapallot vappuna.
Roskaa. Puhkinussittujen levittämää propagandaa
Mistä teitä tyhmiä pikein tulee...
Ehkäpä niistä poksahtavista pimpeistä.. :D
Mitä virheellistä siinä on että ajattelen päivät pääksytysten pillua?
Se rajoittaa elämääsi ja tekee sinut onnettomaksi
Mitä minä sitten ajattelisin?
Ajattele maajoukkue hiihtoa.
En halua.
Kyllä poksahtaa niin että kalvon riekaleita saa seiniltä raapia.
Sattuu muuten perkeleesti kalun päässä. On niin kuin kiinanpommin räjäyttäsi esinahan alla, että olkaahan varovaisia niiden teinipimppien kanssa.
Pistät halvalla kokemattomia ätmiparkoja. Hyi kuinka ilkeä olet.
Kuivaan toosaan paneminen sattuu, eli et ole osannut naistasi kiihottaa, immenkalvolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Olette unohtaneet yhden asian, nimittäin ätmi ottaa jalat alleen, jos nainen paljastaa sukuelimensä.
Ätmi ei osaa olla naisen kanssa, se on ätmille epäluonnollinen tila ja aiheuttaa ätmille paniikki kohtauksen.
Olen ätmi ja en ole koskaan ollut naisen kanssa samassa tilassa, että nainen olisi riisunut edes housuja, että olisi vain pikkuhousut naisella.
Eli ätmi pitäs mennä maksullisiin, että tietäs miltä se tuntuu ja mihin aukkoon sitä munaa laitetaan.
Tilanteessahan luonto on tarkoittanu ajaa ätmitikanpojan ulos ja lähimpään puuhun.